Muziek / Toplijsten en favorieten / 50 Gay Albums of All Time
zoeken in:
0
geplaatst: 18 december 2009, 11:59 uur
Waarom zou een homo een andere muzieksmaak hebben dan een hetero vraag ik me dan af....
0
geplaatst: 18 december 2009, 12:37 uur
Ja, ik vraag me ook vaak af waarom dat zo is. Of bedoel je dat niet?
0
The Oath
geplaatst: 18 december 2009, 12:41 uur
titan schreef:
Hier kan ik mijn eerdere bericht herhalen: Dit is omdat homo's smaak hebben
(quote)

Wat moet ik hier nu weer uit concluderen?

0
geplaatst: 18 december 2009, 12:54 uur
The Oath schreef:
Zeggen dat alle mannelijke Madonna-fans homo zijn is nogal vooroordeelachtig... maar t'zal wss niet veel schelen.
Daarom dat ik ook een complete dominatie van haar verwacht had.
Zeggen dat alle mannelijke Madonna-fans homo zijn is nogal vooroordeelachtig... maar t'zal wss niet veel schelen.
Daarom dat ik ook een complete dominatie van haar verwacht had.
Zelfs als de meeste mannelijke madonna-fans homo zouden zijn, is die stelling toch niet automatisch omkeerbaar?
titan schreef:
(quote)

0
geplaatst: 18 december 2009, 13:11 uur
Krijg ineens heel erg veel zin om 'Poses' te draaien maar kan de cd niet meer vinden 

0
The Oath
geplaatst: 18 december 2009, 13:43 uur
Ik ben ineens razend benieuwd nr David Bowie.
Toevallig gisteren hele dag met "Heroes" in mijn hoofd rondgelopen, en das dan maar 1 van de 2 song van hem die ik ken.
Toevallig gisteren hele dag met "Heroes" in mijn hoofd rondgelopen, en das dan maar 1 van de 2 song van hem die ik ken.

0
The Oath
geplaatst: 18 december 2009, 13:44 uur
Sandokan-veld schreef:
Krijg ineens heel erg veel zin om 'Poses' te draaien maar kan de cd niet meer vinden
Artiesten alfabetisch rangschikken. En per artiest dan alles cronologisch steken.
0
geplaatst: 18 december 2009, 13:53 uur
0
geplaatst: 18 december 2009, 14:58 uur
Sandokan-veld schreef:
Ga je voguen dan?

0
The Oath
geplaatst: 18 december 2009, 15:13 uur
Arrie schreef:
Dat je in ieder geval geen homo bent.
(quote)
Dat je in ieder geval geen homo bent.
Die conclusie is redelijk voorbarig:
Je kan evengoed tegen een hetero-Madonnafan roepen dat het janet is, enkel uitgaand op zijn top10.
0
geplaatst: 18 december 2009, 15:17 uur
aERodynamIC schreef:
Ga je voguen dan?
(quote)
Ga je voguen dan?
Mocht ik willen...Ik ben verder geen erg fanatieke Rufus Wainwright-fan, maar toen ik die plaat in de lijst zag staan bedacht ik me dat ik het titelnummer al heel lang niet heb gehoord.
Past ook goed bij de bizarre discussies m.b.t. identiteit en imago die langskomen in dit soort topics.
Mooi nummer, mooie tekst.
0
geplaatst: 18 december 2009, 15:20 uur
The Oath schreef:
Je kan evengoed tegen een hetero-Madonnafan roepen dat het janet is, enkel uitgaand op zijn top10.
(quote)
Het was maar een grap hoor, neem het allemaal niet zo serieus.

0
geplaatst: 18 december 2009, 16:34 uur
Sandokan-veld schreef:
Past ook goed bij de bizarre discussies m.b.t. identiteit en imago die langskomen in dit soort topics
Past ook goed bij de bizarre discussies m.b.t. identiteit en imago die langskomen in dit soort topics
Ik kan me dan ook goed vinden in titans wijze woorden

0
geplaatst: 18 december 2009, 23:38 uur
The Oath schreef:
Daar moet je dan toch snel verandering in gaan brengen. Tips: Hunky Dory, Ziggy Stardust, Diamond Dogs, Station to Station, Low, Heroes en Stage. Begin daar maar eens mee.
0
The Oath
geplaatst: 19 december 2009, 00:59 uur
Ceasar schreef:
Daar moet je dan toch snel verandering in gaan brengen. Tips: Hunky Dory, Ziggy Stardust, Diamond Dogs, Station to Station, Low, Heroes en Stage. Begin daar maar eens mee.
(quote)
Heroes en Space Oddity ken ik al van op radio.
Goei nummers

Kzal Ziggy stardust es rap binnenhalen en es zien

0
geplaatst: 19 december 2009, 01:07 uur
Het album Heroes dus. 
Maar Ziggy Stardust lijkt me wel een goede beginner. Staat ook niet voor niets in mijn top 10.

Maar Ziggy Stardust lijkt me wel een goede beginner. Staat ook niet voor niets in mijn top 10.
0
The Oath
geplaatst: 19 december 2009, 01:55 uur
herman schreef:
Het album Heroes dus.
Het album Heroes dus.

Ik bedoel "heroes". Het nummer
0
geplaatst: 21 december 2009, 13:31 uur
0
Magick1
geplaatst: 24 december 2009, 15:58 uur
Ik zou ongetwijfeld kiezen voor de debuutplaat van Suede. En vooral de eerste twee tracks: So Young en Animal Nitrate
0
geplaatst: 25 juli 2010, 20:28 uur
Een band als Imagination hoort in die lijsten te staan. Een geschikte Nederlandstalige nominatie is Robert Long. ( De albums Vroeger of later & Homo Sapiens bijv.)
0
The Oath
geplaatst: 25 juli 2010, 23:47 uur
Toon1 schreef:
Lou Reed IS dan ook een nicht...
(quote)
Lou Reed IS dan ook een nicht...
Dus dan hoort er ook een album van Queen, The Ramones en Judas Priest in te staan volgens jou?
0
titan (crew)
geplaatst: 26 juli 2010, 15:56 uur
JLjuju schreef:
Gays houden toch t meest van Britney Spears ofzo?
Gays houden toch t meest van Britney Spears ofzo?
Als je denkt in vooroordelen wel ja.
0
geplaatst: 26 juli 2010, 15:59 uur
* denotes required fields.