MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / 50 Gay Albums of All Time

zoeken in:
Waarom zou een homo een andere muzieksmaak hebben dan een hetero vraag ik me dan af....

Ja, ik vraag me ook vaak af waarom dat zo is. Of bedoel je dat niet?

The Oath
titan schreef:
(quote)

Hier kan ik mijn eerdere bericht herhalen: Dit is omdat homo's smaak hebben

Wat moet ik hier nu weer uit concluderen?

The Oath schreef:
Zeggen dat alle mannelijke Madonna-fans homo zijn is nogal vooroordeelachtig... maar t'zal wss niet veel schelen. Daarom dat ik ook een complete dominatie van haar verwacht had.

Zelfs als de meeste mannelijke madonna-fans homo zouden zijn, is die stelling toch niet automatisch omkeerbaar?

titan schreef:
(quote)

Hier kan ik mijn eerdere bericht herhalen: Dit is omdat homo's smaak hebben

The Oath schreef:
(quote)

Dat homo's smaak en humor hebben.

Krijg ineens heel erg veel zin om 'Poses' te draaien maar kan de cd niet meer vinden

The Oath
Ik ben ineens razend benieuwd nr David Bowie.

Toevallig gisteren hele dag met "Heroes" in mijn hoofd rondgelopen, en das dan maar 1 van de 2 song van hem die ik ken.

The Oath
Sandokan-veld schreef:
Krijg ineens heel erg veel zin om 'Poses' te draaien maar kan de cd niet meer vinden

Artiesten alfabetisch rangschikken. En per artiest dan alles cronologisch steken.

The Oath schreef:
(quote)

The Oath schreef:
(quote)

Dat je in ieder geval geen homo bent.

Sandokan-veld schreef:

Ga je voguen dan?

"strike a Poses"

The Oath
Arrie schreef:
(quote)

Dat je in ieder geval geen homo bent.

Die conclusie is redelijk voorbarig:
Je kan evengoed tegen een hetero-Madonnafan roepen dat het janet is, enkel uitgaand op zijn top10.

aERodynamIC schreef:
(quote)

Ga je voguen dan?

Mocht ik willen...

Ik ben verder geen erg fanatieke Rufus Wainwright-fan, maar toen ik die plaat in de lijst zag staan bedacht ik me dat ik het titelnummer al heel lang niet heb gehoord.

Past ook goed bij de bizarre discussies m.b.t. identiteit en imago die langskomen in dit soort topics.

Mooi nummer, mooie tekst.

The Oath schreef:
(quote)

Die conclusie is redelijk voorbarig:
Je kan evengoed tegen een hetero-Madonnafan roepen dat het janet is, enkel uitgaand op zijn top10.

Het was maar een grap hoor, neem het allemaal niet zo serieus.

Ik snap hem niet.

Sandokan-veld schreef:
Past ook goed bij de bizarre discussies m.b.t. identiteit en imago die langskomen in dit soort topics

Ik kan me dan ook goed vinden in titans wijze woorden

The Oath schreef:
Ik ben ineens razend benieuwd nr David Bowie.

Toevallig gisteren hele dag met "Heroes" in mijn hoofd rondgelopen, en das dan maar 1 van de 2 song van hem die ik ken.

Daar moet je dan toch snel verandering in gaan brengen. Tips: Hunky Dory, Ziggy Stardust, Diamond Dogs, Station to Station, Low, Heroes en Stage. Begin daar maar eens mee.

The Oath
Ceasar schreef:
(quote)

Daar moet je dan toch snel verandering in gaan brengen. Tips: Hunky Dory, Ziggy Stardust, Diamond Dogs, Station to Station, Low, Heroes en Stage. Begin daar maar eens mee.

Heroes en Space Oddity ken ik al van op radio.
Goei nummers

Kzal Ziggy stardust es rap binnenhalen en es zien

Het album Heroes dus.

Maar Ziggy Stardust lijkt me wel een goede beginner. Staat ook niet voor niets in mijn top 10.

Waar is Saturday Night Fever?

The Oath
herman schreef:
Het album Heroes dus.

Maar Ziggy Stardust lijkt me wel een goede beginner. Staat ook niet voor niets in mijn top 10.

Ik bedoel "heroes". Het nummer

deric raven schreef:
Waar is Saturday Night Fever?

Ik vind The Bee Gees überhaupt al...

Magick1
Ik zou ongetwijfeld kiezen voor de debuutplaat van Suede. En vooral de eerste twee tracks: So Young en Animal Nitrate

Een band als Imagination hoort in die lijsten te staan. Een geschikte Nederlandstalige nominatie is Robert Long. ( De albums Vroeger of later & Homo Sapiens bijv.)

The Oath
Toon1 schreef:
(quote)

Lou Reed IS dan ook een nicht...

Dus dan hoort er ook een album van Queen, The Ramones en Judas Priest in te staan volgens jou?

Gays houden toch t meest van Britney Spears ofzo?

titan (crew)
JLjuju schreef:

Als je denkt in vooroordelen wel ja.

JLjuju schreef:

Nee meestal van Mobb Deep en Cypres Hill .

Gast
geplaatst: vandaag om 07:33 uur

geplaatst: vandaag om 07:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.