Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 100 jankschijven
zoeken in:
0
geplaatst: 29 april 2005, 13:16 uur
68. Peter Gabriel - Here comes the flood.
en dan liefst de versie van Robert Fripp's 'exposure', en die staat niet eens in het bestand. Zal snel eens kijken of ik daar wat aan kan doen.
en dan liefst de versie van Robert Fripp's 'exposure', en die staat niet eens in het bestand. Zal snel eens kijken of ik daar wat aan kan doen.
0
geplaatst: 29 april 2005, 13:18 uur
sq schreef:
Ik vind de akoestische versie van here comes the flood de mooiste. Ontdekt dankzij de tv serie...Felicity
0
geplaatst: 29 april 2005, 13:21 uur
ken de serie niet. 'mijn versie' is, met een miniem stukje piano, bijna geheel acapella. Misschien is het dezelfde versie, zo nee hoor ik graag van je voor extra info. Heeft die serie van jou een soundtrack oid?
0
geplaatst: 30 april 2005, 16:49 uur
moviefreak#1 schreef:
Inderdaad om te janken !
(quote)
Inderdaad om te janken !
Kan ik nu ook wel bij elk kutnummer hier gaan typen, maar om daar nu een 90tal posts aan te verspillen ... en dan kom je zelf met een No Doubt af ...
* denotes required fields.