Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 10 van 2005
zoeken in:
0
geplaatst: 4 juli 2013, 20:35 uur
1. Antony and the Johnsons - I Am a Bird Now
2. David Ford - I Sincereley Apologise For All The Trouble I've Caused
3. Paul McCartney - Chaos and Creation in the Back Yard
4. Porcupine Tree - Deadwing
5. Neil Young - Prairie Wind
6. Kate Bush - Aerial
7. The national - Alligator
8. Editors - The Back Room
9. Ygdrassil - Easy Sunrise
10. Depeche Mode - Playing The Angel
2. David Ford - I Sincereley Apologise For All The Trouble I've Caused
3. Paul McCartney - Chaos and Creation in the Back Yard
4. Porcupine Tree - Deadwing
5. Neil Young - Prairie Wind
6. Kate Bush - Aerial
7. The national - Alligator
8. Editors - The Back Room
9. Ygdrassil - Easy Sunrise
10. Depeche Mode - Playing The Angel
0
geplaatst: 15 juli 2013, 11:14 uur
1 Sigur Rós - Takk...
2 Elbow - Leaders of the Free World
3 Editors - The Back Room
4 Bruce Springsteen - Devils & Dust
5 The White Stripes - Get Behind Me Satan
6 Antony and the Johnsons - I Am a Bird Now
7 Kaiser Chiefs - Employment
8 Bloc Party - Silent Alarm
9 Foo Fighters - In Your Honor
10 Emiliana Torrini - Fisherman's Woman
2 Elbow - Leaders of the Free World
3 Editors - The Back Room
4 Bruce Springsteen - Devils & Dust
5 The White Stripes - Get Behind Me Satan
6 Antony and the Johnsons - I Am a Bird Now
7 Kaiser Chiefs - Employment
8 Bloc Party - Silent Alarm
9 Foo Fighters - In Your Honor
10 Emiliana Torrini - Fisherman's Woman
0
geplaatst: 20 november 2014, 22:41 uur
1. The Frames - Burn the maps
2. Loney, Dear - Loney, Noir
3. Sigur Ros-Takk
4. Kashmir-No balance place
5. Kent - Du & Jag Döden
6. Low - The Great Destroyer
7. Richard Hawley - Coles Corner
8. Kaiser chiefs-Employment
9. Madrugada- The Deep End
10. Emmett Tinley - Attic Faith
2. Loney, Dear - Loney, Noir
3. Sigur Ros-Takk
4. Kashmir-No balance place
5. Kent - Du & Jag Döden
6. Low - The Great Destroyer
7. Richard Hawley - Coles Corner
8. Kaiser chiefs-Employment
9. Madrugada- The Deep End
10. Emmett Tinley - Attic Faith
0
geplaatst: 5 december 2014, 00:10 uur
1.Venetian Snares - Rossz Cillag Alat Szuletett
2.Meshuggah - Catch Thirtythree
3.Kanye West - Late Registration
4.Sufjan Stevens - Illinois
5.Kraftwerk - MInimum Maximum
6.Various Artists - Total 6
7.System Of A Down - Mezmerize
8.Brght Eyes - I'm Wide Awake It's Morning
9.Nile - Annihilation Of The Wicked
10.Malcolm Middleton - Into The Woods
2.Meshuggah - Catch Thirtythree
3.Kanye West - Late Registration
4.Sufjan Stevens - Illinois
5.Kraftwerk - MInimum Maximum
6.Various Artists - Total 6
7.System Of A Down - Mezmerize
8.Brght Eyes - I'm Wide Awake It's Morning
9.Nile - Annihilation Of The Wicked
10.Malcolm Middleton - Into The Woods
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 14 december 2014, 22:30 uur
Update sinds 16 januari 2011:
01 (01) Porcupine Tree - Deadwing
02 (04) Gazpacho - Firebird
03 (06) Depeche Mode - Playing the Angel
04 (07) Kino - Picture
05 (---) Eyestrings - Consumption
06 (---) Opeth - Ghost Reveries
07 (02) Green Carnation - The Quiet Offspring
08 (05) Karnivool - Themata
09 (08) Stencil Forest - The Abyss
10 (---) Kate Bush - Aerial
01 (01) Porcupine Tree - Deadwing
02 (04) Gazpacho - Firebird
03 (06) Depeche Mode - Playing the Angel
04 (07) Kino - Picture
05 (---) Eyestrings - Consumption
06 (---) Opeth - Ghost Reveries
07 (02) Green Carnation - The Quiet Offspring
08 (05) Karnivool - Themata
09 (08) Stencil Forest - The Abyss
10 (---) Kate Bush - Aerial
0
geplaatst: 1 juni 2015, 20:41 uur
Top-30 van 2005 (update en uitbreiding, op 80 albums gestemd waarvan 44 met ten minste 4*):
1. Sufjan Stevens - Illinois 5*
2. Absynthe Minded - New Day
3. Opeth - Ghost Reveries 4,5*
4. Elbow - Leaders of the Free World
5. Antony and the Johnsons - I Am a Bird Now
6. Paul McCartney - Chaos and Creation in the Back Yard
7. Eels - Blinking Lights and Other Revelations
8. Bloc Party - Silent Alarm
9. My Morning Jacket - Z
10. Bruce Springsteen - Devils & Dust
11. dEUS - Pocket Revolution
12. Neil Young - Prairie Wind
13. Yevgueni - Kannibaal
14. Luka Bloom - Innocence
15. Kate Bush - Aerial
16. Tracy Chapman - Where You Live
17. The Corrs - Home
18. Arno - Live in Brussels
19. Zornik - Alien Sweetheart
20. The National - Alligator 4*
21. Stef Bos - Ruimtevaarder
22. Neil Diamond - 12 Songs
23. The Raveonettes - Pretty in Black
24. The White Stripes - Get Behind Me Satan
25. The Magic Numbers - The Magic Numbers
26. The Decemberists - Picaresque
27. Queens of the Stone Age - Lullabies to Paralyze
28. Laura Veirs - Year of Meteors
29. Sigur Rós - Takk...
30. Ryan Adams - 29
1. Sufjan Stevens - Illinois 5*
2. Absynthe Minded - New Day
3. Opeth - Ghost Reveries 4,5*
4. Elbow - Leaders of the Free World
5. Antony and the Johnsons - I Am a Bird Now
6. Paul McCartney - Chaos and Creation in the Back Yard
7. Eels - Blinking Lights and Other Revelations
8. Bloc Party - Silent Alarm
9. My Morning Jacket - Z
10. Bruce Springsteen - Devils & Dust
11. dEUS - Pocket Revolution
12. Neil Young - Prairie Wind
13. Yevgueni - Kannibaal
14. Luka Bloom - Innocence
15. Kate Bush - Aerial
16. Tracy Chapman - Where You Live
17. The Corrs - Home
18. Arno - Live in Brussels
19. Zornik - Alien Sweetheart
20. The National - Alligator 4*
21. Stef Bos - Ruimtevaarder
22. Neil Diamond - 12 Songs
23. The Raveonettes - Pretty in Black
24. The White Stripes - Get Behind Me Satan
25. The Magic Numbers - The Magic Numbers
26. The Decemberists - Picaresque
27. Queens of the Stone Age - Lullabies to Paralyze
28. Laura Veirs - Year of Meteors
29. Sigur Rós - Takk...
30. Ryan Adams - 29
0
geplaatst: 5 juni 2015, 17:59 uur
1. Pendragon - Believe
2. Beardfish - The Sane Day
3. Antony and the Johnsons - I Am a Bird Now
4. Echolyn - The End Is Beautiful
5. God Is an Astronaut - All Is Violent, All Is Bright
6. Carptree - Man Made Machine
7. Kate Bush - Aerial
8. Stevie Wonder - A Time to Love
9. Opeth - Ghost Reveries
10. Autechre - Untilted
2. Beardfish - The Sane Day
3. Antony and the Johnsons - I Am a Bird Now
4. Echolyn - The End Is Beautiful
5. God Is an Astronaut - All Is Violent, All Is Bright
6. Carptree - Man Made Machine
7. Kate Bush - Aerial
8. Stevie Wonder - A Time to Love
9. Opeth - Ghost Reveries
10. Autechre - Untilted
0
geplaatst: 5 juni 2015, 18:14 uur
1. Beardfish - The Sane Day
2. Boards of Canada - The Campfire Headphase
3. Kate Bush - Aerial
4, Nickel Creek - Why Should the Fire Die?
5. IZZ - My River Flows
6. The Flashbulb - Kirlian Selections
7. Bloc Party - Silent Alarm
8. Porcupine Tree - Deadwing
9. S-Tone Inc. - Luz y Sombra
10. Elbow - Leaders of the Free World
2. Boards of Canada - The Campfire Headphase
3. Kate Bush - Aerial
4, Nickel Creek - Why Should the Fire Die?
5. IZZ - My River Flows
6. The Flashbulb - Kirlian Selections
7. Bloc Party - Silent Alarm
8. Porcupine Tree - Deadwing
9. S-Tone Inc. - Luz y Sombra
10. Elbow - Leaders of the Free World
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 oktober 2015, 21:17 uur
Update sinds 14 december 2014:
01 (01) Porcupine Tree - Deadwing
02 (02) Gazpacho - Firebird
03 (03) Depeche Mode - Playing the Angel
04 (04) Kino - Picture
05 (05) Eyestrings - Consumption
06 (06) Opeth - Ghost Reveries
07 (07) Green Carnation - The Quiet Offspring
08 (09) Stencil Forest - The Abyss
09 (10) Kate Bush - Aerial
10 (---) Death Cab for Cutie - Plans
01 (01) Porcupine Tree - Deadwing
02 (02) Gazpacho - Firebird
03 (03) Depeche Mode - Playing the Angel
04 (04) Kino - Picture
05 (05) Eyestrings - Consumption
06 (06) Opeth - Ghost Reveries
07 (07) Green Carnation - The Quiet Offspring
08 (09) Stencil Forest - The Abyss
09 (10) Kate Bush - Aerial
10 (---) Death Cab for Cutie - Plans
0
Yann Samsa
geplaatst: 15 augustus 2016, 18:30 uur
01. William Basinski - The Garden of Brokenness
02. Sufjan Stevens - Illinois
03. World's End Girlfriend - The Lie Lay Land
04. Sigur Rós - Takk...
05. Amenra - Mass III
06. Gorillaz - Demon Days
07. Meshuggah - Catch Thirtythree
08. Fifths of Seven - Spry from Bitter Anise Folds
09. Mount Eerie - No Flashlight
10. Coil - The Ape of Naples
02. Sufjan Stevens - Illinois
03. World's End Girlfriend - The Lie Lay Land
04. Sigur Rós - Takk...
05. Amenra - Mass III
06. Gorillaz - Demon Days
07. Meshuggah - Catch Thirtythree
08. Fifths of Seven - Spry from Bitter Anise Folds
09. Mount Eerie - No Flashlight
10. Coil - The Ape of Naples
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 oktober 2016, 20:56 uur
Update sinds 16 oktober 2015:
01 (01) Porcupine Tree - Deadwing
02 (06) Opeth - Ghost Reveries
03 (03) Depeche Mode - Playing the Angel
04 (04) Kino - Picture
05 (05) Eyestrings - Consumption
06 (02) Gazpacho - Firebird
07 (07) Green Carnation - The Quiet Offspring
08 (08) Stencil Forest - The Abyss
09 (---) Arena - Pepper's Ghost
10 (10) Death Cab for Cutie - Plans
01 (01) Porcupine Tree - Deadwing
02 (06) Opeth - Ghost Reveries
03 (03) Depeche Mode - Playing the Angel
04 (04) Kino - Picture
05 (05) Eyestrings - Consumption
06 (02) Gazpacho - Firebird
07 (07) Green Carnation - The Quiet Offspring
08 (08) Stencil Forest - The Abyss
09 (---) Arena - Pepper's Ghost
10 (10) Death Cab for Cutie - Plans
0
geplaatst: 21 juli 2017, 12:54 uur
1. Sufjan Stevens - Illinois (2005)
2. Animal Collective - Feels (2005)
3. Sigur Rós - Takk... (2005)
4. Boards of Canada - The Campfire Headphase (2005)
5. Bright Eyes - I'm Wide Awake, It's Morning (2005)
6. Common - Be (2005)
7. Marissa Nadler - The Saga of Mayflower May (2005)
8. Antony and the Johnsons - I Am a Bird Now (2005)
9. Bloc Party - Silent Alarm (2005)
10. Wolf Parade - Apologies to the Queen Mary (2005)
2. Animal Collective - Feels (2005)
3. Sigur Rós - Takk... (2005)
4. Boards of Canada - The Campfire Headphase (2005)
5. Bright Eyes - I'm Wide Awake, It's Morning (2005)
6. Common - Be (2005)
7. Marissa Nadler - The Saga of Mayflower May (2005)
8. Antony and the Johnsons - I Am a Bird Now (2005)
9. Bloc Party - Silent Alarm (2005)
10. Wolf Parade - Apologies to the Queen Mary (2005)
0
geplaatst: 21 juli 2017, 20:44 uur
1. Sufjan Stevens - Illinois (2005)
2. Antony and the Johnsons - I Am a Bird Now (2005)
3. Kent – Du & Jag Döden (2005)
4. Sigur Rós - Takk... (2005)
5. Kate Bush - Aerial (2005)
6. Boards of Canada – The Campfire Headphase (2005)
7. Smog – A River Ain’t Too Much to Love (2005)
8. M83 - Before the Dawn Heals Us (2005)
9. Kanye West - Late Registration (2005)
10. Coil - The Ape of Naples (2005)
2. Antony and the Johnsons - I Am a Bird Now (2005)
3. Kent – Du & Jag Döden (2005)
4. Sigur Rós - Takk... (2005)
5. Kate Bush - Aerial (2005)
6. Boards of Canada – The Campfire Headphase (2005)
7. Smog – A River Ain’t Too Much to Love (2005)
8. M83 - Before the Dawn Heals Us (2005)
9. Kanye West - Late Registration (2005)
10. Coil - The Ape of Naples (2005)
0
geplaatst: 29 juli 2017, 11:31 uur
01. Queens of the Stoneage:Lullabies to paralyze
02. Mary Gauthier:Mercy now
03: Bruce Springsteen:Devils & dust
04. Diversen:Sunday nights
05. Tish Hinojosa:A heart wide open
06. Laura Veirs:Year of meteors
07. Sinéad O'Connor:Throw down your arms
08. Ry Cooder:Chavez ravine
09. BB King & friends:80
10. Ali Farka Touré & Toumani Diabaté:In the heart of the moon
02. Mary Gauthier:Mercy now
03: Bruce Springsteen:Devils & dust
04. Diversen:Sunday nights
05. Tish Hinojosa:A heart wide open
06. Laura Veirs:Year of meteors
07. Sinéad O'Connor:Throw down your arms
08. Ry Cooder:Chavez ravine
09. BB King & friends:80
10. Ali Farka Touré & Toumani Diabaté:In the heart of the moon
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 22 oktober 2017, 13:35 uur
Update sinds 16 oktober 2016:
01 (01) Porcupine Tree - Deadwing
02 (02) Opeth - Ghost Reveries
03 (07) Green Carnation - The Quiet Offspring
04 (03) Depeche Mode - Playing the Angel
05 (04) Kino - Picture
06 (05) Eyestrings - Consumption
07 (06) Gazpacho - Firebird
08 (08) Stencil Forest - The Abyss
09 (09) Arena - Pepper's Ghost
10 (10) Death Cab for Cutie - Plans
01 (01) Porcupine Tree - Deadwing
02 (02) Opeth - Ghost Reveries
03 (07) Green Carnation - The Quiet Offspring
04 (03) Depeche Mode - Playing the Angel
05 (04) Kino - Picture
06 (05) Eyestrings - Consumption
07 (06) Gazpacho - Firebird
08 (08) Stencil Forest - The Abyss
09 (09) Arena - Pepper's Ghost
10 (10) Death Cab for Cutie - Plans
1
geplaatst: 11 januari 2018, 12:24 uur
01. Boards of Canada - The Campfire Headphase
02. Deaf Center - Pale Ravine
03. Galaxy 2 Galaxy - A Hi-Tech Jazz Compilation
04. Madrugada - The Deep End
05. Diorama - Amaroid
06. Kraak & Smaak - Boogie Angst
07. Quantum Fantay - Agapanthusterra
08. Eels - Blinking Lights and Other Revelations
09. dEUS - Pocket Revolution
10. The Flashbulb - Kirlian Selections
02. Deaf Center - Pale Ravine
03. Galaxy 2 Galaxy - A Hi-Tech Jazz Compilation
04. Madrugada - The Deep End
05. Diorama - Amaroid
06. Kraak & Smaak - Boogie Angst
07. Quantum Fantay - Agapanthusterra
08. Eels - Blinking Lights and Other Revelations
09. dEUS - Pocket Revolution
10. The Flashbulb - Kirlian Selections
0
geplaatst: 3 juli 2018, 23:10 uur
1. Lichens - The Psychic Nature of Being
2. Amenra - Mass III
3. Death Cab for Cutie - Plans
4. Audioslave - Out of Exile
5. Gojira - From Mars to Sirius
6. Opeth - Ghost Reveries
7. Sunn O))) - Black One
8. The New Pornographers - Twin Cinema
9. Acid King - III
10. Arpanet - Quantum Transposition
2. Amenra - Mass III
3. Death Cab for Cutie - Plans
4. Audioslave - Out of Exile
5. Gojira - From Mars to Sirius
6. Opeth - Ghost Reveries
7. Sunn O))) - Black One
8. The New Pornographers - Twin Cinema
9. Acid King - III
10. Arpanet - Quantum Transposition
0
geplaatst: 4 juli 2018, 12:43 uur
Noordpool schreef:
1- Porcupine Tree - Deadwing
2- Ayreon - The Human Equation
3- Arena - Pepper's Ghost
4- Jimmy Chamberlin Complex - Life Begins Again
5- Dredg - Catch Without Arms
6- Green Carnation - The Quiet Offspring
7- Kino - Picture
8- Sigur Rós - Takk...
9- Eels - Blinking Lights and Other Revelations
10- Dream Theater - Octavarium
1- Porcupine Tree - Deadwing
2- Ayreon - The Human Equation
3- Arena - Pepper's Ghost
4- Jimmy Chamberlin Complex - Life Begins Again
5- Dredg - Catch Without Arms
6- Green Carnation - The Quiet Offspring
7- Kino - Picture
8- Sigur Rós - Takk...
9- Eels - Blinking Lights and Other Revelations
10- Dream Theater - Octavarium
Enkele jaren verder:
1. Porcupine Tree - Deadwing
2. Sigur Rós - Takk...
3. Arena - Pepper's Ghost
4. Dream Theater - Octavarium
5. Neal Morse - ?
6. Kino - Picture
7. Opeth - Ghost Reveries
8. Green Carnation - The Quiet Offspring
9. The Pineapple Thief - 10 Stories Down
10. Nosound - Sol29
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 4 september 2018, 19:46 uur
Update sinds 22 oktober 2017:
01 (01) Porcupine Tree - Deadwing
02 (02) Opeth - Ghost Reveries
03 (---) Moonsorrow - Verisäkeet
04 (03) Green Carnation - The Quiet Offspring
05 (04) Depeche Mode - Playing the Angel
06 (05) Kino - Picture
07 (06) Eyestrings - Consumption
08 (07) Gazpacho - Firebird
09 (---) Magic Pie - Motions of Desire
10 (08) Stencil Forest - The Abyss
01 (01) Porcupine Tree - Deadwing
02 (02) Opeth - Ghost Reveries
03 (---) Moonsorrow - Verisäkeet
04 (03) Green Carnation - The Quiet Offspring
05 (04) Depeche Mode - Playing the Angel
06 (05) Kino - Picture
07 (06) Eyestrings - Consumption
08 (07) Gazpacho - Firebird
09 (---) Magic Pie - Motions of Desire
10 (08) Stencil Forest - The Abyss
0
geplaatst: 4 september 2018, 22:19 uur
Vergeleken met m'n eindlijst van dat jaar, top 8 staat ook in deze volgorde in m'n lijst (top 250) voor de MuMe top 1000.
1. ( 1) Melys - Life's Too Short
2. ( 3) Ladytron - Witching Hour
3. (--) LCD Soundsystem - LCD Soundsystem
4. ( 2) Queen Adreena - The Butcher and the Butterfly
5. (--) Shivaree - Who's Got Trouble?
6. (--) The Kills - No Wow
7. (13) Metric - Live It Out
8. (11) The Subways - Young for Eternity
9. (--) Scarling. - So Long, Scarecrow
10.(10) A.S Dragon - Va chercher la police
1. ( 1) Melys - Life's Too Short
2. ( 3) Ladytron - Witching Hour
3. (--) LCD Soundsystem - LCD Soundsystem
4. ( 2) Queen Adreena - The Butcher and the Butterfly
5. (--) Shivaree - Who's Got Trouble?
6. (--) The Kills - No Wow
7. (13) Metric - Live It Out
8. (11) The Subways - Young for Eternity
9. (--) Scarling. - So Long, Scarecrow
10.(10) A.S Dragon - Va chercher la police
0
geplaatst: 22 december 2018, 08:21 uur
1 Oasis - Don't Believe the Truth
2 Bruce Springsteen - Devils & Dust
3 The Bravery - The Bravery
4 Death Cab for Cutie - Plans
5 The Raveonettes - Pretty in Black
6 Bloc Party - Silent Alarm
7 The National - Alligator
8 Editors - The Back Room
9 Stereophonics - Language. Sex. Violence. Other?
10 Sufjan Stevens - Illinoise
2 Bruce Springsteen - Devils & Dust
3 The Bravery - The Bravery
4 Death Cab for Cutie - Plans
5 The Raveonettes - Pretty in Black
6 Bloc Party - Silent Alarm
7 The National - Alligator
8 Editors - The Back Room
9 Stereophonics - Language. Sex. Violence. Other?
10 Sufjan Stevens - Illinoise
0
geplaatst: 28 mei 2020, 19:20 uur
1. Atmosphere - You Can't Imagine How Much Fun We're Having 5*
2. Sufjan Stevens - Illinoise
3. Amenra - Mass III 4,5*
4. Antony and the Johnsons - I Am a Bird Now
5. Porcupine Tree - Deadwing
6. 't Hof van Commerce - Ezoa en Niet Anders
7. Gorillaz - Demon Days (2005)
8. The Boxer Rebellion - Exits 4*
9. The National - Alligator
10. Sigur Rós - Takk...
2. Sufjan Stevens - Illinoise
3. Amenra - Mass III 4,5*
4. Antony and the Johnsons - I Am a Bird Now
5. Porcupine Tree - Deadwing
6. 't Hof van Commerce - Ezoa en Niet Anders
7. Gorillaz - Demon Days (2005)
8. The Boxer Rebellion - Exits 4*
9. The National - Alligator
10. Sigur Rós - Takk...
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 18 augustus 2020, 22:56 uur
Update sinds 4 september 2018:
01 (01) Porcupine Tree - Deadwing
02 (02) Opeth - Ghost Reveries
03 (06) Kino - Picture
04 (04) Green Carnation - The Quiet Offspring
05 (05) Depeche Mode - Playing the Angel
06 (07) Eyestrings - Consumption
07 (08) Gazpacho - Firebird
08 (09) Magic Pie - Motions of Desire
09 (---) Van Der Graaf Generator - Present
10 (03) Moonsorrow - Verisäkeet
01 (01) Porcupine Tree - Deadwing
02 (02) Opeth - Ghost Reveries
03 (06) Kino - Picture
04 (04) Green Carnation - The Quiet Offspring
05 (05) Depeche Mode - Playing the Angel
06 (07) Eyestrings - Consumption
07 (08) Gazpacho - Firebird
08 (09) Magic Pie - Motions of Desire
09 (---) Van Der Graaf Generator - Present
10 (03) Moonsorrow - Verisäkeet
0
geplaatst: 27 januari 2021, 23:13 uur
01. Susan Tedeschi - Hope and Desire
02. Brian Setzer - Rockabilly Riot Volume One
03. Raymond van het Groenewoud - Mr. Raymond
04. Buddy Guy - Bring 'em In
05. Lee Rocker - The Curse of Rockabilly
06. Neil Diamond - 12 Songs
07. Eilen Jewell - Boundary County
08. Gov't Mule - Déjà Voodoo
09. Wolfmother - Wolfmother
10. Larry Miller - Fearless
02. Brian Setzer - Rockabilly Riot Volume One
03. Raymond van het Groenewoud - Mr. Raymond
04. Buddy Guy - Bring 'em In
05. Lee Rocker - The Curse of Rockabilly
06. Neil Diamond - 12 Songs
07. Eilen Jewell - Boundary County
08. Gov't Mule - Déjà Voodoo
09. Wolfmother - Wolfmother
10. Larry Miller - Fearless
0
geplaatst: 13 april 2021, 22:33 uur
Top-40 van 2005:
1. Sufjan Stevens - Illinois
2. Richard Hawley - Coles Corner
3. Absynthe Minded - New Day
4. My Morning Jacket - Z
5. Opeth - Ghost Reveries
6. Elbow - Leaders of the Free World
7. Antony and the Johnsons - I Am a Bird Now
8. Paul McCartney - Chaos and Creation in the Back Yard
9. Eels - Blinking Lights and Other Revelations
10. Paul Weller - As Is Now
11. Bloc Party - Silent Alarm
12. Bruce Springsteen - Devils & Dust
13. M. Ward - Transistor Radio
14. dEUS - Pocket Revolution
15. Neil Young - Prairie Wind
16. Yevgueni - Kannibaal
17. Luka Bloom - Innocence
18. Kate Bush - Aerial
19. Tracy Chapman - Where You Live
20. Wilco - Kicking Television
20. Morrissey - Live at Earls Court
22. Riverside - Second Life Syndrome
23. John Prine - Fair & Square
24. The Corrs - Home
25. Arno - Live in Brussels
26. Kraftwerk - Minimum-Maximum
27. The National - Alligator
28. Martha Wainwright - Martha Wainwright
29. Queens of the Stone Age - Over the Years and Through the Woods
30. Sigur Rós - Takk...
31. Zornik - Alien Sweetheart
31. Tom McRae - All Maps Welcome
33. Cream - Royal Albert Hall
34. Secret Garden - Earthsongs
35. Stef Bos - Ruimtevaarder
36. Fence - The Woolf
37. Neil Diamond - 12 Songs
38. The Raveonettes - Pretty in Black
39. The White Stripes - Get Behind Me Satan
40. The Magic Numbers - The Magic Numbers
Op 150 albums gestemd waarvan 82 met ten minste 4* (5x 5*, 25x 4,5* 52x 4*).
1. Sufjan Stevens - Illinois
2. Richard Hawley - Coles Corner
3. Absynthe Minded - New Day
4. My Morning Jacket - Z
5. Opeth - Ghost Reveries
6. Elbow - Leaders of the Free World
7. Antony and the Johnsons - I Am a Bird Now
8. Paul McCartney - Chaos and Creation in the Back Yard
9. Eels - Blinking Lights and Other Revelations
10. Paul Weller - As Is Now
11. Bloc Party - Silent Alarm
12. Bruce Springsteen - Devils & Dust
13. M. Ward - Transistor Radio
14. dEUS - Pocket Revolution
15. Neil Young - Prairie Wind
16. Yevgueni - Kannibaal
17. Luka Bloom - Innocence
18. Kate Bush - Aerial
19. Tracy Chapman - Where You Live
20. Wilco - Kicking Television
20. Morrissey - Live at Earls Court
22. Riverside - Second Life Syndrome
23. John Prine - Fair & Square
24. The Corrs - Home
25. Arno - Live in Brussels
26. Kraftwerk - Minimum-Maximum
27. The National - Alligator
28. Martha Wainwright - Martha Wainwright
29. Queens of the Stone Age - Over the Years and Through the Woods
30. Sigur Rós - Takk...
31. Zornik - Alien Sweetheart
31. Tom McRae - All Maps Welcome
33. Cream - Royal Albert Hall
34. Secret Garden - Earthsongs
35. Stef Bos - Ruimtevaarder
36. Fence - The Woolf
37. Neil Diamond - 12 Songs
38. The Raveonettes - Pretty in Black
39. The White Stripes - Get Behind Me Satan
40. The Magic Numbers - The Magic Numbers
Op 150 albums gestemd waarvan 82 met ten minste 4* (5x 5*, 25x 4,5* 52x 4*).
0
jeb777
geplaatst: 23 juni 2021, 00:24 uur
1. Green Day - Bullet in a Bible
2. Böhse Onkelz - Live in Hamburg
3. The Long Tall Texans - The Adventures of the Long Tall Texans
4. Echo & The Bunnymen - Siberia
5. Dropkick Murphys - The Warrior's Code
6. Nine Pound Hammer - Mulebite Deluxe
7. Street Dogs - Back to the World
8. Queens of the Stone Age - Lullabies to Paralyze
9. Peter Pan Speedrock - Spread Eagle
10. Foo Fighters - In Your Honor
2. Böhse Onkelz - Live in Hamburg
3. The Long Tall Texans - The Adventures of the Long Tall Texans
4. Echo & The Bunnymen - Siberia
5. Dropkick Murphys - The Warrior's Code
6. Nine Pound Hammer - Mulebite Deluxe
7. Street Dogs - Back to the World
8. Queens of the Stone Age - Lullabies to Paralyze
9. Peter Pan Speedrock - Spread Eagle
10. Foo Fighters - In Your Honor
0
geplaatst: 11 augustus 2021, 01:04 uur
1. Coil - The Ape of Naples
2. LCD Soundsystem - LCD Soundsystem
3. Nine Inch Nails - With Teeth
4. Queens of the Stone Age - Lullabies to Paralyze
5. The White Stripes - Get Behind Me Satan
6. Chimaira - Chimaira
7. Audioslave - Out of Exile
8. The Game - The Documentary
9. New Model Army - Carnival
10. Bruce Springsteen - Devils & Dust
2. LCD Soundsystem - LCD Soundsystem
3. Nine Inch Nails - With Teeth
4. Queens of the Stone Age - Lullabies to Paralyze
5. The White Stripes - Get Behind Me Satan
6. Chimaira - Chimaira
7. Audioslave - Out of Exile
8. The Game - The Documentary
9. New Model Army - Carnival
10. Bruce Springsteen - Devils & Dust
0
geplaatst: 25 mei 2022, 22:27 uur
Update sinds 27 januari 2021
01. (01) Susan Tedeschi - Hope and Desire
02. (02) Brian Setzer - Rockabilly Riot Volume One
03. (03) Raymond van het Groenewoud - Mr. Raymond
04. (04) Buddy Guy - Bring 'em In
05. (05) Lee Rocker - The Curse of Rockabilly
06. (06) Neil Diamond - 12 Songs
07. (07) Eilen Jewell - Boundary County
08. (08) Gov't Mule - Déjà Voodoo
09. (09) Wolfmother - Wolfmother
10. (--) Tab Benoit - Fever for the Bayou
Live albums
01. Beth Hart - Live at Paradiso
02. Elvis Presley - Big Boss Man
03. Cream - Royal Albert Hall
04. The Jeff Healey Band - Live at Montreux 1999
05. Muddy Waters - Screamin' and Cryin'
06. Spandau Ballet - Live from the N.E.C.
07. Elvis Presley - Live from Las Vegas
08. Dean Martin - Live from Las Vegas
09. Ana Popović - Ana! Live in Amsterdam
10. Albert Collins - Deep Freeze
Gestemd op 76 albums.
01. (01) Susan Tedeschi - Hope and Desire
02. (02) Brian Setzer - Rockabilly Riot Volume One
03. (03) Raymond van het Groenewoud - Mr. Raymond
04. (04) Buddy Guy - Bring 'em In
05. (05) Lee Rocker - The Curse of Rockabilly
06. (06) Neil Diamond - 12 Songs
07. (07) Eilen Jewell - Boundary County
08. (08) Gov't Mule - Déjà Voodoo
09. (09) Wolfmother - Wolfmother
10. (--) Tab Benoit - Fever for the Bayou
Live albums
01. Beth Hart - Live at Paradiso
02. Elvis Presley - Big Boss Man
03. Cream - Royal Albert Hall
04. The Jeff Healey Band - Live at Montreux 1999
05. Muddy Waters - Screamin' and Cryin'
06. Spandau Ballet - Live from the N.E.C.
07. Elvis Presley - Live from Las Vegas
08. Dean Martin - Live from Las Vegas
09. Ana Popović - Ana! Live in Amsterdam
10. Albert Collins - Deep Freeze
Gestemd op 76 albums.
0
geplaatst: 20 juli 2022, 15:16 uur
Goed jaar hoor...
1. Bright Eyes - I'm Wide Awake, It's Morning
2. Gorillaz - Demon Days
3. Common - Be
4. Eels - Blinking Lights and Other Revelations
5. Spinvis - Dagen van Gras, Dagen van Stro
6. Sufjan Stevens - Illinois
7. My Morning Jacket - Z
8. Elbow - Leaders of the Free World
9. Antony and the Johnsons - I Am a Bird Now
10. Kanye West - Late Registration
11. dEUS - Pocket Revolution
12. Andrew Bird - Andrew Bird & the Mysterious Production of Eggs
13. Devendra Banhart - Cripple Crow
14. Sigur Rós - Takk...
15. Franz Ferdinand - You Could Have It So Much Better
16. Bloc Party - Silent Alarm
17. The Frames - Burn the Maps
18. DANGERDOOM - The Mouse and the Mask
19. David Gray - Life in Slow Motion
20. Kaiser Chiefs - Employment
1. Bright Eyes - I'm Wide Awake, It's Morning
2. Gorillaz - Demon Days
3. Common - Be
4. Eels - Blinking Lights and Other Revelations
5. Spinvis - Dagen van Gras, Dagen van Stro
6. Sufjan Stevens - Illinois
7. My Morning Jacket - Z
8. Elbow - Leaders of the Free World
9. Antony and the Johnsons - I Am a Bird Now
10. Kanye West - Late Registration
11. dEUS - Pocket Revolution
12. Andrew Bird - Andrew Bird & the Mysterious Production of Eggs
13. Devendra Banhart - Cripple Crow
14. Sigur Rós - Takk...
15. Franz Ferdinand - You Could Have It So Much Better
16. Bloc Party - Silent Alarm
17. The Frames - Burn the Maps
18. DANGERDOOM - The Mouse and the Mask
19. David Gray - Life in Slow Motion
20. Kaiser Chiefs - Employment
0
geplaatst: 22 juli 2022, 06:17 uur
Niek schreef:
Goed jaar hoor...
1. Bright Eyes - I'm Wide Awake, It's Morning
2. Gorillaz - Demon Days
3. Common - Be
4. Eels - Blinking Lights and Other Revelations
5. Spinvis - Dagen van Gras, Dagen van Stro
6. Sufjan Stevens - Illinois
7. My Morning Jacket - Z
8. Elbow - Leaders of the Free World
9. Antony and the Johnsons - I Am a Bird Now
10. Kanye West - Late Registration
11. dEUS - Pocket Revolution
12. Andrew Bird - Andrew Bird & the Mysterious Production of Eggs
13. Broken Social Scene - Broken Social Scene
14. Devendra Banhart - Cripple Crow
15. Sigur Rós - Takk...
16. Franz Ferdinand - You Could Have It So Much Better
17. Bloc Party - Silent Alarm
18. The Frames - Burn the Maps
19. DANGERDOOM - The Mouse and the Mask
20. David Gray - Life in Slow Motion
En dan was ik Broken Social Scene nog vergeten. Nog even aangepast .Goed jaar hoor...
1. Bright Eyes - I'm Wide Awake, It's Morning
2. Gorillaz - Demon Days
3. Common - Be
4. Eels - Blinking Lights and Other Revelations
5. Spinvis - Dagen van Gras, Dagen van Stro
6. Sufjan Stevens - Illinois
7. My Morning Jacket - Z
8. Elbow - Leaders of the Free World
9. Antony and the Johnsons - I Am a Bird Now
10. Kanye West - Late Registration
11. dEUS - Pocket Revolution
12. Andrew Bird - Andrew Bird & the Mysterious Production of Eggs
13. Broken Social Scene - Broken Social Scene
14. Devendra Banhart - Cripple Crow
15. Sigur Rós - Takk...
16. Franz Ferdinand - You Could Have It So Much Better
17. Bloc Party - Silent Alarm
18. The Frames - Burn the Maps
19. DANGERDOOM - The Mouse and the Mask
20. David Gray - Life in Slow Motion
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 augustus 2022, 22:01 uur
Update sinds 18 augustus 2020:
01 (01) Porcupine Tree - Deadwing
02 (02) Opeth - Ghost Reveries
03 (03) Kino - Picture
04 (04) Green Carnation - The Quiet Offspring
05 (05) Depeche Mode - Playing the Angel
06 (06) Eyestrings - Consumption
07 (07) Gazpacho - Firebird
08 (---) Amadou & Mariam - Dimanche á Bamako
09 (08) Magic Pie - Motions of Desire
10 (09) Van Der Graaf Generator - Present
01 (01) Porcupine Tree - Deadwing
02 (02) Opeth - Ghost Reveries
03 (03) Kino - Picture
04 (04) Green Carnation - The Quiet Offspring
05 (05) Depeche Mode - Playing the Angel
06 (06) Eyestrings - Consumption
07 (07) Gazpacho - Firebird
08 (---) Amadou & Mariam - Dimanche á Bamako
09 (08) Magic Pie - Motions of Desire
10 (09) Van Der Graaf Generator - Present
0
geplaatst: 5 oktober 2022, 11:05 uur
1 Aimee Mann - The Forgotten Arm
2 Mary Gauthier - Mercy Now
3 Eliza Gilkyson - Paradise Motel
4 Bright Eyes - I'm Wide Awake, It's Morning
5 Ryan Adams & The Cardinals - Cold Roses
6 Bruce Springsteen - Devils and Dust
7 Loredana Bertè - BabyBertè
8 The Quarter After - The Quarter After
9 The White Stripes - Get Behind Me Satan
10 Benjamin Biolay - A L'Origine
2 Mary Gauthier - Mercy Now
3 Eliza Gilkyson - Paradise Motel
4 Bright Eyes - I'm Wide Awake, It's Morning
5 Ryan Adams & The Cardinals - Cold Roses
6 Bruce Springsteen - Devils and Dust
7 Loredana Bertè - BabyBertè
8 The Quarter After - The Quarter After
9 The White Stripes - Get Behind Me Satan
10 Benjamin Biolay - A L'Origine
0
geplaatst: 14 januari, 17:48 uur
Update sinds mei 2022
01. (01) Susan Tedeschi - Hope and Desire
02. (03) Raymond van het Groenewoud - Mr. Raymond
03. (02) Brian Setzer - Rockabilly Riot Volume One
04. (04) Buddy Guy - Bring 'em In
05. (05) Lee Rocker - The Curse of Rockabilly
06. (08) Gov't Mule - Déjà Voodoo
07. (06) Neil Diamond - 12 Songs
08. (09) Wolfmother - Wolfmother
09. (10) Tab Benoit - Fever for the Bayou
10. (07) Eilen Jewell - Boundary County
Live albums
01. (01) Beth Hart - Live at Paradiso
02. (02) Elvis Presley - Big Boss Man
03. (03) Cream - Royal Albert Hall
04. (04) The Jeff Healey Band - Live at Montreux 1999
05. (05) Muddy Waters - Screamin' and Cryin'
06. (06) Spandau Ballet - Live from the N.E.C.
07. (07) Elvis Presley - Live from Las Vegas
08. (08) Dean Martin - Live from Las Vegas
09. (09) Ana Popović - Ana! Live in Amsterdam
10. (10) Albert Collins - Deep Freeze
Gestemd op 85 albums
01. (01) Susan Tedeschi - Hope and Desire
02. (03) Raymond van het Groenewoud - Mr. Raymond
03. (02) Brian Setzer - Rockabilly Riot Volume One
04. (04) Buddy Guy - Bring 'em In
05. (05) Lee Rocker - The Curse of Rockabilly
06. (08) Gov't Mule - Déjà Voodoo
07. (06) Neil Diamond - 12 Songs
08. (09) Wolfmother - Wolfmother
09. (10) Tab Benoit - Fever for the Bayou
10. (07) Eilen Jewell - Boundary County
Live albums
01. (01) Beth Hart - Live at Paradiso
02. (02) Elvis Presley - Big Boss Man
03. (03) Cream - Royal Albert Hall
04. (04) The Jeff Healey Band - Live at Montreux 1999
05. (05) Muddy Waters - Screamin' and Cryin'
06. (06) Spandau Ballet - Live from the N.E.C.
07. (07) Elvis Presley - Live from Las Vegas
08. (08) Dean Martin - Live from Las Vegas
09. (09) Ana Popović - Ana! Live in Amsterdam
10. (10) Albert Collins - Deep Freeze
Gestemd op 85 albums
* denotes required fields.