Muziek / Toplijsten en favorieten / Album van de Dag ( New-Wave/Postpunk )
zoeken in:
0
geplaatst: 6 augustus 2009, 12:11 uur
Manufactured Missing Children (2)
Swallow Me (1)
Feeding Fingers (1)
This Isn't Going to Hurt (1)*
Toegang gratis ? Dat is wel fijn, nu hoef ik enkel de afzetprijs van de trein te betalen
Swallow Me (1)
Feeding Fingers (1)
This Isn't Going to Hurt (1)*
Toegang gratis ? Dat is wel fijn, nu hoef ik enkel de afzetprijs van de trein te betalen

0
geplaatst: 6 augustus 2009, 12:24 uur
Swallow Me (2)*
Feeding Fingers (1)
This Isn't Going to Hurt (1)
Swallow Me (2)*
Feeding Fingers (1)
0
geplaatst: 6 augustus 2009, 12:24 uur
azra schreef:
...afzetprijs van de trein...
Bedoel je dat het afzetters zijn bij de NS? ...afzetprijs van de trein...

0
geplaatst: 6 augustus 2009, 12:28 uur
Swallow Me (2)
Feeding Fingers (1)
I Can't Breathe (1)*
Swallow Me (2)
Feeding Fingers (1)
I Can't Breathe (1)*
0
geplaatst: 6 augustus 2009, 12:49 uur
Ja, maar ik ging voor de dubbele betekenis.
aangezien ik ook daadwerkelijk op een plaats wordt afgezet (flauw, I know)
0
geplaatst: 6 augustus 2009, 14:43 uur
Swallow Me (2)
Feeding Fingers (1)
I Can't Breathe (1)
Pesticides (1)*
Knap debut. Alleen zijn die piano-intermezzo's volledig overbodig. En hier en daar zijn de drumpatronen een beetje knullig. Ik vind de opvolger helaas stukken minder.
Swallow Me (2)
Feeding Fingers (1)
I Can't Breathe (1)
Pesticides (1)*
Knap debut. Alleen zijn die piano-intermezzo's volledig overbodig. En hier en daar zijn de drumpatronen een beetje knullig. Ik vind de opvolger helaas stukken minder.
0
geplaatst: 6 augustus 2009, 15:15 uur
Chameleon Day schreef:
Helemaal mee eens
0
geplaatst: 6 augustus 2009, 15:46 uur
Premonition schreef:
!!! citeert Chameleon Day "Knap debut. Alleen zijn die piano-intermezzo's volledig overbodig. En hier en daar zijn de drumpatronen een beetje knullig. Ik vind de opvolger helaas stukken minder." !!! einde citaat.
Helemaal mee eens
!!! citeert Chameleon Day "Knap debut. Alleen zijn die piano-intermezzo's volledig overbodig. En hier en daar zijn de drumpatronen een beetje knullig. Ik vind de opvolger helaas stukken minder." !!! einde citaat.
Helemaal mee eens
Afgezien van die pauze-pianoriedels - klinken de drums ietwat mechanistisch (al vind ik de klankkleur van drum en bas goed), maar - nou niet om een discussie aan te zwengelen (daar is dit de plek niet voor) vinden jullie die drummer nou echt zoveel slechter dan de Opperketelaar van The Cure, Lol Tolhurst?
0
geplaatst: 6 augustus 2009, 16:01 uur
Betreft de piano-intermezzo's: Wound in Wall is wel uitgebracht als een gewoon album, maar is eigenlijk vnl. een verzameling nummers die Justin had gemaakt voor diverse van zijn animatiefilmpjes.
0
geplaatst: 6 augustus 2009, 17:18 uur
Mjuman schreef:
vinden jullie die drummer nou echt zoveel slechter dan de Opperketelaar van The Cure, Lol Tolhurst?
vinden jullie die drummer nou echt zoveel slechter dan de Opperketelaar van The Cure, Lol Tolhurst?
Het zijn beiden geen drumwonders, maar het stoort me niet in de muziek. Staan beiden in dienst van de melodielijn van gitaar/synth en da's prima. The Cure is Robert Smith en Feeding Fingers is Justin, nog meer baasjes werkt niet.
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 00:01 uur
Anne Clark - Pressure Points (1985)

1.Heaven (4:02)
2.Red Sands (3:16)
3.Alarm Call (3:55)
4.Tide (2:26)
5.The Interruption (2:34)
6.The Power Game (3:06)
7.World Without Warning (4:00)
8.Bursting (4:14)
9.Lovers Retreat (3:41)

1.Heaven (4:02)
2.Red Sands (3:16)
3.Alarm Call (3:55)
4.Tide (2:26)
5.The Interruption (2:34)
6.The Power Game (3:06)
7.World Without Warning (4:00)
8.Bursting (4:14)
9.Lovers Retreat (3:41)
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 00:29 uur
Waarom niet een van haar eerste 3, nou ja, 2 ervan zijn EP's, maar ik had hier Changing Places eerder verwacht. Vanaf deze ken ik haar platen niet meer. Ik was dat gezeur op dat klagende toontje van haar en die ritmebox inmiddels zat. 

0
geplaatst: 7 augustus 2009, 00:49 uur
Heaven (1)*
Deze is geproduceerd door John Foxx en dat hoor je.
Deze is geproduceerd door John Foxx en dat hoor je.
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 00:55 uur
Hm, ik zal hem dan maar eens gaan luisteren, hoewel ik me afvraag in hoevere Foxx haar gezeur kan beïnvloeden. 

0
geplaatst: 7 augustus 2009, 00:58 uur
reptile71 schreef:
Hm, ik zal hem dan maar eens gaan luisteren, hoewel ik me afvraag in hoevere Foxx haar gezeur kan beïnvloeden.
'k zou bijna denken dat je naar die Theo en Thea - aflevering hebt zitten kijken over The Gay Olympic Games (oa. tasjes slingeren) - Thea was daain een tuinbroek dragende pot, met enorme bossen haar onder haar oksels.
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 01:03 uur
Ik heb geen idee wat je bedoelt, maar dat komt vast doordat ik die aflevering niet ken.
Maar het is niet de bedoeling dat ik hier over Anne Clark ga lopen zeuren, anders begin ik straks nog op haar te lijken.
Maar het is niet de bedoeling dat ik hier over Anne Clark ga lopen zeuren, anders begin ik straks nog op haar te lijken.

0
geplaatst: 7 augustus 2009, 01:20 uur
Heaven (1)
The Power Game (1)
Haar eerste totaal geslaagde album; vind ik zelf.
Een artiest die vorig jaar nog een geweldig album af leverde.
Iets wat The Cure, Simple Minds en U2 niet meer lukte.
The Power Game (1)
Haar eerste totaal geslaagde album; vind ik zelf.
Een artiest die vorig jaar nog een geweldig album af leverde.
Iets wat The Cure, Simple Minds en U2 niet meer lukte.
0
Aquila
geplaatst: 7 augustus 2009, 10:00 uur
The Power Game (2)*
Heaven (1)
Ik kan er geen genoeg van krijgen. Die live plaat of die eerste drie werkjes. Monotoon, voorspelbaar, maar o zo vuil, gemeen en boos
Heaven (1)
Ik kan er geen genoeg van krijgen. Die live plaat of die eerste drie werkjes. Monotoon, voorspelbaar, maar o zo vuil, gemeen en boos

0
geplaatst: 7 augustus 2009, 10:10 uur
The Power Game (2)
Heaven (2)*
Net nog snel geluisterd, zware bevalling op deze mooie zomerdag. Nu weet ik weer waarom ik Changing Places haar beste vind, al die synths trekken een zware wissel op je gemoedrust in combi met haar gedeclameer over hoe slecht het met haar en de wereld is gesteld. Op Changing Places bracht Vinny Reilly nog enige verlichting met zijn getokkel.
Heaven (2)*
Net nog snel geluisterd, zware bevalling op deze mooie zomerdag. Nu weet ik weer waarom ik Changing Places haar beste vind, al die synths trekken een zware wissel op je gemoedrust in combi met haar gedeclameer over hoe slecht het met haar en de wereld is gesteld. Op Changing Places bracht Vinny Reilly nog enige verlichting met zijn getokkel.
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 14:52 uur
The Power Game (2)
Heaven (3)*
Heb het niet zo op Anne Clark. Die "ik voel me zo onvergelijkt"-stem irriteert. Zie verder wat Premo zegt.
Heaven (3)*
Heb het niet zo op Anne Clark. Die "ik voel me zo onvergelijkt"-stem irriteert. Zie verder wat Premo zegt.
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 16:03 uur
Deze zou ik opnieuw moeten beluisteren.
Ik vind hem minder indrukwekkend dan Changing Places
of Joined up Writing ... haar twee beste schijfjes volgens mij.
Maar ... die komen later wel eens aan bod, neem ik aan.
Ik vind haar teksten soms heel dicht bij Ian Curtis aanleunen.
Ook zij observeert, maar dan vanuit vrouwelijk standpunt
de vervreemding in de industriestad ... ik ben een fan.
Ik vind hem minder indrukwekkend dan Changing Places
of Joined up Writing ... haar twee beste schijfjes volgens mij.
Maar ... die komen later wel eens aan bod, neem ik aan.
Ik vind haar teksten soms heel dicht bij Ian Curtis aanleunen.
Ook zij observeert, maar dan vanuit vrouwelijk standpunt
de vervreemding in de industriestad ... ik ben een fan.
0
geplaatst: 8 augustus 2009, 00:03 uur
The Comsat Angels - Sleep No More (1981)

Eye Dance (3:42)
Sleep No More (2:51)
Be Brave (3:49)
Gone (3:27)
Dark Parade (5:08)
Diagram (3:52)
Restless (3:14)
Goat of the West (3:23)
Light Years (4:24)
Our Secret (4:10)
Dark Parade (1)*

Eye Dance (3:42)
Sleep No More (2:51)
Be Brave (3:49)
Gone (3:27)
Dark Parade (5:08)
Diagram (3:52)
Restless (3:14)
Goat of the West (3:23)
Light Years (4:24)
Our Secret (4:10)
Dark Parade (1)*
0
geplaatst: 8 augustus 2009, 00:07 uur
Al geweest? Waar dan? Ik heb een search gedaan op Comsat in dit topic en ik zie 'm niet staan?
0
geplaatst: 8 augustus 2009, 00:09 uur
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> Album van de Dag ( New-Wave/Postpunk ) (Dat krijg je als alleen de hoes er staat.)
0
geplaatst: 8 augustus 2009, 00:15 uur
0
geplaatst: 8 augustus 2009, 00:17 uur
In Flux (1)
Zonder enige twijfel het beste nummer van dit album, al staan hier eigenlijk geen mindere nummers op
Zonder enige twijfel het beste nummer van dit album, al staan hier eigenlijk geen mindere nummers op
* denotes required fields.