Muziek / Toplijsten en favorieten / R.E.M. album top zoveel
zoeken in:
0
geplaatst: 15 april 2008, 17:27 uur
1. Automatic for the People
2. Out of Time
3. Document
4. Up
5. Fables of the Reconstruction
6. Reckoning
7. Green
8. New Adventures in Hi-Fi
9. Lifes Rich Pageant
10. Reveal
Het nieuwe album ken ik nog niet.
2. Out of Time
3. Document
4. Up
5. Fables of the Reconstruction
6. Reckoning
7. Green
8. New Adventures in Hi-Fi
9. Lifes Rich Pageant
10. Reveal
Het nieuwe album ken ik nog niet.
0
geplaatst: 18 april 2008, 00:28 uur
Albums R.E.M. top 5:
1. Out of Time
2. Automatic for the People
3. Lifes Rich Pageant
4. Murmur
5. Green
Natuurlijk hebben ze nog meer mooie albums gemaakt.
"Monster" en "Around the Sun" vind ik hun minst goede albums.
1. Out of Time
2. Automatic for the People
3. Lifes Rich Pageant
4. Murmur
5. Green
Natuurlijk hebben ze nog meer mooie albums gemaakt.
"Monster" en "Around the Sun" vind ik hun minst goede albums.
0
geplaatst: 23 april 2008, 10:26 uur
1. Automatic for the People
2. Lifes Rich Pageant
3. Green
4. Document
5. Out of Time
2. Lifes Rich Pageant
3. Green
4. Document
5. Out of Time
0
geplaatst: 21 september 2008, 11:35 uur
01) New Adventures In Hi-Fi
02) Lifes Rich Paegant
03 Murmur
04) Up
05) Automatic For The People
06) Fables Of The Reconstruction
07) Reveal
08) Green
09) Reckoning
10) Monster
11) Document
12) Out of Time
13 ) Accelerate
14) Around The Sun
02) Lifes Rich Paegant
03 Murmur
04) Up
05) Automatic For The People
06) Fables Of The Reconstruction
07) Reveal
08) Green
09) Reckoning
10) Monster
11) Document
12) Out of Time
13 ) Accelerate
14) Around The Sun
0
stuart
geplaatst: 21 september 2008, 11:43 uur
1. Out Of Time
2. Green
3. Automatic For The People
4. Document
5. Lifes Rich Paegant
2. Green
3. Automatic For The People
4. Document
5. Lifes Rich Paegant
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 21 september 2008, 17:30 uur
Update sinds december 2007; inclusief Accelerate.
01 (01) Automatic for the people
02 (02) Up
03 (03) New adventures in hi-fi
04 (07) Lifes rich pageant
05 (06) Document
06 (04) Reckoning
07 (05) Murmur
08 (08) Out of time
09 (11) Green
10 (---) Accelerate
11 (09) Monster
12 (10) Fables of the reconstruction
13 (12) Around the sun
14 (13) Reveal
01 (01) Automatic for the people
02 (02) Up
03 (03) New adventures in hi-fi
04 (07) Lifes rich pageant
05 (06) Document
06 (04) Reckoning
07 (05) Murmur
08 (08) Out of time
09 (11) Green
10 (---) Accelerate
11 (09) Monster
12 (10) Fables of the reconstruction
13 (12) Around the sun
14 (13) Reveal
0
geplaatst: 22 september 2008, 01:47 uur
1. Reckoning
2. Murmur
3. Fables of the Reconstruction
4. Dead Letter Office
5. Lifes Rich Pageant
Document , Green en New Adventures in Hi-Fi vind ik ook fijne albums.
Automatic for the People heeft mij nooit kunnen bekoren.
2. Murmur
3. Fables of the Reconstruction
4. Dead Letter Office
5. Lifes Rich Pageant
Document , Green en New Adventures in Hi-Fi vind ik ook fijne albums.
Automatic for the People heeft mij nooit kunnen bekoren.
0
geplaatst: 10 november 2009, 14:57 uur
Mijn volgorde in kwaliteit voor de reguliere R.E.M.-albums:
1. Fables of The Reconstruction/Reconstruction of the Fables
2. Murmer
3. Out of Time
4. Document
5. Automatic for the People
6. Up
7. Lifes Rich Pageant
8. Reckoning
9. New Adventures in Hi Fi
10. Monster
11. Around The Sun
12. Accelerate
13. Green
14. Reveal
1. Fables of The Reconstruction/Reconstruction of the Fables
2. Murmer
3. Out of Time
4. Document
5. Automatic for the People
6. Up
7. Lifes Rich Pageant
8. Reckoning
9. New Adventures in Hi Fi
10. Monster
11. Around The Sun
12. Accelerate
13. Green
14. Reveal
0
geplaatst: 11 november 2009, 09:32 uur
UPDATE
1. Document
2. New Adventures in Hi-Fi
3. Automatic for the People
4. Lifes Rich Pageant
5. Reckoning
6, Green
7, Accelerate
8. Monster
9. Out of Time
Meer ken ik er niet!
1. Document
2. New Adventures in Hi-Fi
3. Automatic for the People
4. Lifes Rich Pageant
5. Reckoning
6, Green
7, Accelerate
8. Monster
9. Out of Time
Meer ken ik er niet!
0
geplaatst: 11 november 2009, 10:20 uur
1. New Adventures in Hi-Fi
2. Automatic for the People
3. Green
4. Document
5. Up
6. Monster
7. Out of Time
8. Reveal
9. Accelerate
2. Automatic for the People
3. Green
4. Document
5. Up
6. Monster
7. Out of Time
8. Reveal
9. Accelerate
0
BrotherJohn
geplaatst: 16 maart 2011, 15:11 uur
01) Up
02) New Adventures In Hi-Fi
03) Reckoning
04) Automatic For The People
05) Lifes Rich Pageant
06) Murmur
07) Reveal
08) Document
09) Green
10) Out of Time
11) Fables Of The Reconstruction
12) Around the Sun
13) Monster
14) Accelerate
'T is echt dringen daar bovenaan! Laatste album nog beter beluisteren...
02) New Adventures In Hi-Fi
03) Reckoning
04) Automatic For The People
05) Lifes Rich Pageant
06) Murmur
07) Reveal
08) Document
09) Green
10) Out of Time
11) Fables Of The Reconstruction
12) Around the Sun
13) Monster
14) Accelerate
'T is echt dringen daar bovenaan! Laatste album nog beter beluisteren...
0
geplaatst: 16 maart 2011, 18:26 uur
1. Automatic for the People
2. Green
3. Document
4. Murmur
5. Around the Sun
6. Lifes Rich Pageant
7. Out of Time
8. Collapse into Now
9. Reveal
10. New Adventures in Hi-fi
11. Up
12. Fables of the Reconstruction
13. Accelerate
14. Reckoning
15. Monster
2. Green
3. Document
4. Murmur
5. Around the Sun
6. Lifes Rich Pageant
7. Out of Time
8. Collapse into Now
9. Reveal
10. New Adventures in Hi-fi
11. Up
12. Fables of the Reconstruction
13. Accelerate
14. Reckoning
15. Monster
0
geplaatst: 16 maart 2011, 20:10 uur
Een mooi moment voor een album top 15 van mijn allerfavorietste band ooit allertijden. We vieren dit jaar ons 20 jarige jubileum (als 7 jarige aan de radio gekluisterd ten tijde van Losing My Religion), dit is hun 15e studioplaat en ze bestaan ook nog eens 30 jaar (toch?) komt ie:
1.Automatic For The People
2.Out Of Time
3.Document
4.New Adventures In Hi-Fi
5.Reveal
6.Up
7.Green
8.Lifes Rich Pageant
9.Murmur
10.Reckoning
11.Monster
12.Fables Of The Reconstruction
13.Collapse Into Now
14.Accelerate
15.Around The Sun
1.Automatic For The People
2.Out Of Time
3.Document
4.New Adventures In Hi-Fi
5.Reveal
6.Up
7.Green
8.Lifes Rich Pageant
9.Murmur
10.Reckoning
11.Monster
12.Fables Of The Reconstruction
13.Collapse Into Now
14.Accelerate
15.Around The Sun
0
geplaatst: 24 augustus 2014, 14:40 uur
Ik kwam hier per ongeluk terecht, maar lijkt me goed om 3,5 jaar later toch ook nog even mijn top 15 toe te voegen:
1 Automatic for the People
2 New Adventures in Hi-Fi
3 Life Rich Peagant
4 Document
5 Fables of the Reconstruction
6 Murmur
7 Green
8 Collapse Into Now
9 Out of Time
10 Reckoning
11 Up
12 Monster
13 Reveal
14 Accelerate
15 Around the Sun
1 Automatic for the People
2 New Adventures in Hi-Fi
3 Life Rich Peagant
4 Document
5 Fables of the Reconstruction
6 Murmur
7 Green
8 Collapse Into Now
9 Out of Time
10 Reckoning
11 Up
12 Monster
13 Reveal
14 Accelerate
15 Around the Sun
0
geplaatst: 29 augustus 2014, 18:17 uur
1. Out of Time
2. Automatic for the People
3. Life Rich Peagant
4. Murmur
5. Green
6. Fables of the Reconstruction
7. Document
8. Up
9. Reckoning
10. New Adventures in Hi-Fi
11. Reveal
12. Collapse Into Now
13. Monster
14. Accelerate
15. Around the Sun
2. Automatic for the People
3. Life Rich Peagant
4. Murmur
5. Green
6. Fables of the Reconstruction
7. Document
8. Up
9. Reckoning
10. New Adventures in Hi-Fi
11. Reveal
12. Collapse Into Now
13. Monster
14. Accelerate
15. Around the Sun
1
geplaatst: 29 augustus 2014, 18:20 uur
1. Automatic for the People
2. Murmur
3. Life Rich Peagant
4. Green
5. Document
6. Fables of the Reconstruction
7. Out of Time
8. Reckoning
9. Up
10. New Adventures in Hi-Fi
11. Monster
12. Accelerate
13. Collapse Into Now
14. Reveal
15. Around the Sun
2. Murmur
3. Life Rich Peagant
4. Green
5. Document
6. Fables of the Reconstruction
7. Out of Time
8. Reckoning
9. Up
10. New Adventures in Hi-Fi
11. Monster
12. Accelerate
13. Collapse Into Now
14. Reveal
15. Around the Sun
0
geplaatst: 29 augustus 2014, 20:30 uur
1. Around The Sun
2. New Adventures in Hi-Fi
3. Automatic for the People
4. Collapse Into Now
5. Accelerate
Met de beginperiode van REM heb ik niks.
2. New Adventures in Hi-Fi
3. Automatic for the People
4. Collapse Into Now
5. Accelerate
Met de beginperiode van REM heb ik niks.
0
geplaatst: 30 augustus 2014, 11:06 uur
1. Automatic for the People
2. Green
3. New Adventures in Hi-Fi
4. Monster
5. Murmur
6. Lifes Rich Pageant
7. Accelerate
8. Document
9. Fables of the Reconstruction
10. Out of Time
2. Green
3. New Adventures in Hi-Fi
4. Monster
5. Murmur
6. Lifes Rich Pageant
7. Accelerate
8. Document
9. Fables of the Reconstruction
10. Out of Time
0
geplaatst: 30 augustus 2014, 20:25 uur
1. Green
2. Automatic for the People
3. New Adventures in Hi-Fi
4. Document
5. Life Rich Peagant
6. Monster
7. Murmur
8. Out of Time
9. Reckoning
10. Up
11. Fables of the Reconstruction
12. Accelerate
13. Reveal
14. Collapse Into Now
15. Around the Sun
2. Automatic for the People
3. New Adventures in Hi-Fi
4. Document
5. Life Rich Peagant
6. Monster
7. Murmur
8. Out of Time
9. Reckoning
10. Up
11. Fables of the Reconstruction
12. Accelerate
13. Reveal
14. Collapse Into Now
15. Around the Sun
0
geplaatst: 16 september 2014, 15:47 uur
Had ik hier al meegedaan? R.E.M. was in de periode 1994-2004 toch verreweg mijn favoriete band.
1. Automatic For the People
2. Murmur
3. Fables of the Reconstruction
4. Green
5. Up
6. New Adventures In Hi-Fi
7. Life's Rich Pageant
8. Out of Time
9. Monster
10. Document
11. Reckoning
12. Collapse Into Now
13. Reveal
14. Around the Sun
15. Accelerate
1. Automatic For the People
2. Murmur
3. Fables of the Reconstruction
4. Green
5. Up
6. New Adventures In Hi-Fi
7. Life's Rich Pageant
8. Out of Time
9. Monster
10. Document
11. Reckoning
12. Collapse Into Now
13. Reveal
14. Around the Sun
15. Accelerate
0
geplaatst: 16 augustus 2016, 22:45 uur
1. Automatic for the People
2. Green
3. Document
4. Murmur
5. Lifes Rich Pageant
6. Out of Time
7. Fables of the Reconstruction
8. Around the Sun
9. Reckoning
10. Collapse into Now
11. New Adventures in Hi-fi
12. Reveal
13. Up
14. Accelerate
15. Monster
2. Green
3. Document
4. Murmur
5. Lifes Rich Pageant
6. Out of Time
7. Fables of the Reconstruction
8. Around the Sun
9. Reckoning
10. Collapse into Now
11. New Adventures in Hi-fi
12. Reveal
13. Up
14. Accelerate
15. Monster
0
geplaatst: 17 augustus 2016, 20:40 uur
01. Automatic for the People
02. Fables of the Reconstruction
03. Life Rich Pageant
04. Reckoning
05. Document
06. Murmer
07. Out of Time
08. Green
09. Accelerate
10. Around the Sun
11. Monster
02. Fables of the Reconstruction
03. Life Rich Pageant
04. Reckoning
05. Document
06. Murmer
07. Out of Time
08. Green
09. Accelerate
10. Around the Sun
11. Monster
0
geplaatst: 19 augustus 2016, 18:35 uur
grappig dat out of time als meesterwerk werd binnengehaald begin jaren 90 in de Jan Douwe Kroeske tijd..... en de opvolger werd als 'aardig' bestempeld, terwijl nu automatic als hun beste album wordt gezien en out of time een stuk minder wordt beoordeeld.....
0
geplaatst: 19 augustus 2016, 19:10 uur
1. Fables
2. Pageant
3. Green
4. Murmur
5. Reckoning
6. Out of Time
7. Dead Letter Office
8. Document
2. Pageant
3. Green
4. Murmur
5. Reckoning
6. Out of Time
7. Dead Letter Office
8. Document
0
geplaatst: 19 april 2017, 20:04 uur
01. Document (1987) Automatic for the People (1992)
03. Chronic Town (1982)
04. Around the Sun (2004)
05. Green (1988) New adventures in Hi-fi (1996)
07. Out of Time (1991)
08. Reckoning (1984) Lifes rich Pageant (1986)
03. Chronic Town (1982)
04. Around the Sun (2004)
05. Green (1988) New adventures in Hi-fi (1996)
07. Out of Time (1991)
08. Reckoning (1984) Lifes rich Pageant (1986)
1
geplaatst: 19 april 2017, 22:23 uur
1. Green
2. Automatic For The People
3. Murmur
4. New Adventures in Hi-fi
5. Document
6. Out of Time
7. Accelerate
8. Monster
9. Lifes Rich Pageant
10. Up
11. Reveal
12. Collapse Into Now
13. Fables Of The Reconstruction
14. Reckoning
15. Around The Sun
2. Automatic For The People
3. Murmur
4. New Adventures in Hi-fi
5. Document
6. Out of Time
7. Accelerate
8. Monster
9. Lifes Rich Pageant
10. Up
11. Reveal
12. Collapse Into Now
13. Fables Of The Reconstruction
14. Reckoning
15. Around The Sun
1
geplaatst: 20 april 2017, 17:04 uur
Zoiets denk ik. Ik moet ook nog steeds mijn R.E.M. liedjes top 100 een keer afronden; ik was er zo dapper mee begonnen... Doe je mee, RadioMad?
01. Automatic For The People (1992)
02. Document (1987)
03. Fables Of The Reconstruction (1985)
04. Out Of Time (1991)
05. Lifes Rich Pageant (1986)
06. New Adventures In Hi-fi (1996)
07. Green (1988)
08. Collapse Into Now (2011)
09. Murmur (1983)
10. Reckoning (1984)
11. Monster (1994)
12. Accelerate (2008)
13. Around The Sun (2004)
14. Reveal (2001)
15. Up (1998)
01. Automatic For The People (1992)
02. Document (1987)
03. Fables Of The Reconstruction (1985)
04. Out Of Time (1991)
05. Lifes Rich Pageant (1986)
06. New Adventures In Hi-fi (1996)
07. Green (1988)
08. Collapse Into Now (2011)
09. Murmur (1983)
10. Reckoning (1984)
11. Monster (1994)
12. Accelerate (2008)
13. Around The Sun (2004)
14. Reveal (2001)
15. Up (1998)
0
geplaatst: 27 april 2017, 10:03 uur
update
01. Document 1987/Automatic for the People 1992
03. Chronic Town 1982
04. Around the Sun 2004
05. Green 1988/New adventures in Hi-fi 1996
07. Out of Time 1991/Accelerate 2008
09. Reckoning 1984/Lifes rich Pageant 1986
01. Document 1987/Automatic for the People 1992
03. Chronic Town 1982
04. Around the Sun 2004
05. Green 1988/New adventures in Hi-fi 1996
07. Out of Time 1991/Accelerate 2008
09. Reckoning 1984/Lifes rich Pageant 1986
0
geplaatst: 6 oktober 2018, 13:43 uur
Update
01. (01) Green 5*
02. (05) Life Rich Peagant 5*
03. (08) Out of Time 4,5*
04. (02) Automatic for the People 4,5*
05. (11) Fables of the Reconstruction 4*
06. (03) New Adventures in Hi-Fi 4*
07. (04) Document 4*
08. (07) Murmur 4*
09. (06) Monster 4*
10. (09) Reckoning 3,5*
11. (10) Up 3*
12. (14) Collapse Into Now 3*
13. (12) Accelerate 2,5*
14. (13) Reveal 2,5*
15. (15) Around the Sun 2,5*
01. (01) Green 5*
02. (05) Life Rich Peagant 5*
03. (08) Out of Time 4,5*
04. (02) Automatic for the People 4,5*
05. (11) Fables of the Reconstruction 4*
06. (03) New Adventures in Hi-Fi 4*
07. (04) Document 4*
08. (07) Murmur 4*
09. (06) Monster 4*
10. (09) Reckoning 3,5*
11. (10) Up 3*
12. (14) Collapse Into Now 3*
13. (12) Accelerate 2,5*
14. (13) Reveal 2,5*
15. (15) Around the Sun 2,5*
* denotes required fields.