Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 10 van 1980
zoeken in:
0
geplaatst: 12 december 2006, 18:01 uur
1. The Feelies - Crazy Rhythms
2. Adrian Snell - The Passion
3. Joy Division - Closer
4. Wipers - Is This Real?
5. The Kinks - One for the Road
6. The Cure - Seventeen Seconds
7. U2 - Boy
8. David Bowie - Scary Monsters
9. The Clash - Sandinista!
10. Killing Joke - Killing Joke
2. Adrian Snell - The Passion
3. Joy Division - Closer
4. Wipers - Is This Real?
5. The Kinks - One for the Road
6. The Cure - Seventeen Seconds
7. U2 - Boy
8. David Bowie - Scary Monsters
9. The Clash - Sandinista!
10. Killing Joke - Killing Joke
0
geplaatst: 26 december 2006, 13:11 uur
1 Talking heads - Remain in Light
2 Joy Division - Closer
3 the Cure - Seventeen Seconds
4 the Sound - Jeopardy
5 Comsat Angels - Waiting for a Miracle
6 XTC - Black Sea
7 the Feelies - Crazy Rhythms
8 Simple Minds - Empire and Dance
9 the Cramps - Songs the Lord Taught Us
10 Echo and the Bunnymen - Crocodiles
2 Joy Division - Closer
3 the Cure - Seventeen Seconds
4 the Sound - Jeopardy
5 Comsat Angels - Waiting for a Miracle
6 XTC - Black Sea
7 the Feelies - Crazy Rhythms
8 Simple Minds - Empire and Dance
9 the Cramps - Songs the Lord Taught Us
10 Echo and the Bunnymen - Crocodiles
0
geplaatst: 2 januari 2007, 21:59 uur
01. Joy Division - Closer
02. The Cure - Seventeen Seconds
03. Bauhaus - In the Flat Field
04. Siouxsie & the Banshees - Kaleidoscope
05. The Sound - Jeopardy
06. The Comsat Angels - Waiting for a Miracle
07. The Feelies - Crazy Rhythms
08. Talking Heads - Remain in Light
09. Echo & the Bunnymen - Crocodiles
10. The Teardrop Explodes - Kilimanjaro
02. The Cure - Seventeen Seconds
03. Bauhaus - In the Flat Field
04. Siouxsie & the Banshees - Kaleidoscope
05. The Sound - Jeopardy
06. The Comsat Angels - Waiting for a Miracle
07. The Feelies - Crazy Rhythms
08. Talking Heads - Remain in Light
09. Echo & the Bunnymen - Crocodiles
10. The Teardrop Explodes - Kilimanjaro
0
geplaatst: 18 februari 2007, 16:33 uur
01. Elvis Costello & the Attractions - Get happy!
02. Van Halen - Women and children first
03. Joe Jackson - Beat crazy
04. AC/DC - Back in black
05. Cure - Seventeen seconds
06. Tom Waits - Heartattack and vine
07. Japan - Gentlemen take polaroids
08. Blues Brothers - OST
09. Queen - The game
10. Bruce Springsteen - The river
02. Van Halen - Women and children first
03. Joe Jackson - Beat crazy
04. AC/DC - Back in black
05. Cure - Seventeen seconds
06. Tom Waits - Heartattack and vine
07. Japan - Gentlemen take polaroids
08. Blues Brothers - OST
09. Queen - The game
10. Bruce Springsteen - The river
0
tondeman
geplaatst: 18 februari 2007, 16:54 uur
1. The Jam - Sound Affects
2. The Durutti Column - The Return of the Durutti Column
3. Television Personalities - and Don't The Kids Just Love It
4. John Martyn - Grace & Danger
5. The Teardrop Explodes - Kilimanjaro
6. The Fall - Grotesque (After The Gramme)
7. Dexy's Midnight Runners - Searching For The Young Soul Rebels
8. Defunkt - Defunkt
9. Joy Division - Closer
10. Elvis Costello & the Attractions - Get Happy!!
2. The Durutti Column - The Return of the Durutti Column
3. Television Personalities - and Don't The Kids Just Love It
4. John Martyn - Grace & Danger
5. The Teardrop Explodes - Kilimanjaro
6. The Fall - Grotesque (After The Gramme)
7. Dexy's Midnight Runners - Searching For The Young Soul Rebels
8. Defunkt - Defunkt
9. Joy Division - Closer
10. Elvis Costello & the Attractions - Get Happy!!
0
geplaatst: 18 februari 2007, 17:04 uur
1. The Cure - Seventeen Seconds
2. Talking Heads - Remain in Light
3. Simple Minds - Empires and Dance
4. Joy Division - Closer
5. Echo and the Bunnymen - Crocodiles
6. The Pretenders - The Pretenders
7. U2 - Boy
8. Kate Bush - Never for Ever
9. Siouxsie & the Banshees - Kaleidoscope
10. Japan - Gentlemen Take Polaroids
2. Talking Heads - Remain in Light
3. Simple Minds - Empires and Dance
4. Joy Division - Closer
5. Echo and the Bunnymen - Crocodiles
6. The Pretenders - The Pretenders
7. U2 - Boy
8. Kate Bush - Never for Ever
9. Siouxsie & the Banshees - Kaleidoscope
10. Japan - Gentlemen Take Polaroids
0
geplaatst: 13 juli 2007, 21:24 uur
1. paris - supertramp
2. don't say goodbye - strawbs
3. horoscope - gary fane
4. waves - mike batt
5. making movies - dire straits
6. turn of a friendly card - alan parson project
7. rando randonee - nightwings
8. boy - U2
9. colours - eloy
10. the prophet - p'cock
2. don't say goodbye - strawbs
3. horoscope - gary fane
4. waves - mike batt
5. making movies - dire straits
6. turn of a friendly card - alan parson project
7. rando randonee - nightwings
8. boy - U2
9. colours - eloy
10. the prophet - p'cock
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 17:01 uur
1. (1) Joy Division - Closer
2. (-) Meredith Monk - Dolmen Music
3. (5) Talking Heads - Remain in Light
4. (-) George Russell Sextet - Electronic Sonata for Souls Loved by Nature
5. (-) Anthony Davis - Lady of the Mirrors
6. (4) Laraaji/Brian Eno - Day of Radiance (Ambient 3)
7. (3) The Soft Boys - Underwater Moonlight
8. (9) Suicide - Suicide (Second Album)
9. (-) The Feelies - Crazy Rhythms
10. (-) Peter Michael Hamel - Colours of Time
2. (-) Meredith Monk - Dolmen Music
3. (5) Talking Heads - Remain in Light
4. (-) George Russell Sextet - Electronic Sonata for Souls Loved by Nature
5. (-) Anthony Davis - Lady of the Mirrors
6. (4) Laraaji/Brian Eno - Day of Radiance (Ambient 3)
7. (3) The Soft Boys - Underwater Moonlight
8. (9) Suicide - Suicide (Second Album)
9. (-) The Feelies - Crazy Rhythms
10. (-) Peter Michael Hamel - Colours of Time
0
geplaatst: 24 september 2007, 20:36 uur
update
01 (01). Elvis Costello & the Attractions - Get Happy!
02 (---). Kate Bush - Never for Ever
03 (---). Pretenders - Pretenders
04 (03). Joe Jackson - Beat Crazy
05 (02). Van Halen - Women and Children First
06 (04). AC/DC - Back in Black
07 (05). Cure - Seventeen Seconds
08 (06). Tom Waits - Heartattack and Vine
09 (08). Blues Brothers - Original Soundtrack
10 (07). Japan - Gentlemen Take Polaroids
01 (01). Elvis Costello & the Attractions - Get Happy!
02 (---). Kate Bush - Never for Ever
03 (---). Pretenders - Pretenders
04 (03). Joe Jackson - Beat Crazy
05 (02). Van Halen - Women and Children First
06 (04). AC/DC - Back in Black
07 (05). Cure - Seventeen Seconds
08 (06). Tom Waits - Heartattack and Vine
09 (08). Blues Brothers - Original Soundtrack
10 (07). Japan - Gentlemen Take Polaroids
0
geplaatst: 24 september 2007, 20:56 uur
01. Change - The Glow of Love
02. Vaughan Mason & Crew - Bounce, Rock, Skate, Roll
03. Chaka Khan - Naughty
04. Young Marble Giants - Colossal Youth
05. Chic - Real People
06. The Cure - Seventeen Seconds
07. Peter Jacques Band - Welcome Back
08. Kate Bush - Never for Ever
09. Stanley Clarke - Rocks, Pebbles and Sand
10. Toyah - The Blue Meaning
02. Vaughan Mason & Crew - Bounce, Rock, Skate, Roll
03. Chaka Khan - Naughty
04. Young Marble Giants - Colossal Youth
05. Chic - Real People
06. The Cure - Seventeen Seconds
07. Peter Jacques Band - Welcome Back
08. Kate Bush - Never for Ever
09. Stanley Clarke - Rocks, Pebbles and Sand
10. Toyah - The Blue Meaning
0
geplaatst: 24 september 2007, 21:33 uur
01. The Sound - Jeopardy
02. Simple Minds - Empires and Dance
03. Japan - Gentlemen Take Polaroids
04. Joy Division - Closer
05. The Cure - Seventeen Seconds
06. XTC - Black Sea
07. Comsat Angels - Waiting for a Miracle
08. The Police - Zenyatta Mondatta
09. U2 - Boy
10. The Feelies - Crazy Rhythms
02. Simple Minds - Empires and Dance
03. Japan - Gentlemen Take Polaroids
04. Joy Division - Closer
05. The Cure - Seventeen Seconds
06. XTC - Black Sea
07. Comsat Angels - Waiting for a Miracle
08. The Police - Zenyatta Mondatta
09. U2 - Boy
10. The Feelies - Crazy Rhythms
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 25 september 2007, 05:09 uur
Toon1 schreef:
1. (1) Joy Division - Closer
2. (-) Meredith Monk - Dolmen Music
3. (5) Talking Heads - Remain in Light
4. (-) George Russell Sextet - Electronic Sonata for Souls Loved by Nature
5. (-) Anthony Davis - Lady of the Mirrors
6. (4) Laraaji/Brian Eno - Day of Radiance (Ambient 3)
7. (3) The Soft Boys - Underwater Moonlight
8. (9) Suicide - Suicide (Second Album)
9. (-) The Feelies - Crazy Rhythms
10. (-) Peter Michael Hamel - Colours of Time
1. (1) Joy Division - Closer
2. (-) Meredith Monk - Dolmen Music
3. (5) Talking Heads - Remain in Light
4. (-) George Russell Sextet - Electronic Sonata for Souls Loved by Nature
5. (-) Anthony Davis - Lady of the Mirrors
6. (4) Laraaji/Brian Eno - Day of Radiance (Ambient 3)
7. (3) The Soft Boys - Underwater Moonlight
8. (9) Suicide - Suicide (Second Album)
9. (-) The Feelies - Crazy Rhythms
10. (-) Peter Michael Hamel - Colours of Time
Eindelijk iemand die het geweldige REMAIN IN LIGHT niet over het hoofd heeft gezien, ik zat er werkelijk op te wachten.
El Ninjo trouwens ook, waarvoor dank!
Ik waag me binnenkort misschien ook aan mijn top tien 1980.
0
geplaatst: 25 september 2007, 05:45 uur
Euh... je zat er werkelijk op te wachten? Ben je nu aan 't zwanzen of nog niet goed wakker Naast Toon1 en El Ninjo hebben maar liefst 12 andere users in dit topic (waaronder ikzelf) Remain In Light in hun jaren '80 top-10 opgenomen. Enkele hebben 'm zelfs op plaats 1 gezet...
Ik noem ze even voor je op: dutch2 (de tweede user die hier gepost heeft in dit topic en Remain In Light op nr. 1 staan heeft), andré (eveneens Remain In Light op nr. 1), Paalhaas, aERodynamIC, Premonition, orbit, Martin Visser, Erwin.c, Ruby1966, steven, Brolin (ook Remain In Light op nr.1) en ikzelf
Ik noem ze even voor je op: dutch2 (de tweede user die hier gepost heeft in dit topic en Remain In Light op nr. 1 staan heeft), andré (eveneens Remain In Light op nr. 1), Paalhaas, aERodynamIC, Premonition, orbit, Martin Visser, Erwin.c, Ruby1966, steven, Brolin (ook Remain In Light op nr.1) en ikzelf
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 25 september 2007, 19:05 uur
Gewoon niet goed wakker, het was ook zo vroeg hé !
0
geplaatst: 8 februari 2008, 10:05 uur
Update (maar nog steeds vijf...)
01. (01) Dire Straits-Making Movies
02. (02) Prince-Dirty Mind
03. (03) Bruce Springsteen-The River
04. (05) REO Speedwagon - Hi Infidelity
05. (---) Genesis - Duke
01. (01) Dire Straits-Making Movies
02. (02) Prince-Dirty Mind
03. (03) Bruce Springsteen-The River
04. (05) REO Speedwagon - Hi Infidelity
05. (---) Genesis - Duke
0
geplaatst: 10 maart 2008, 00:11 uur
01. Talking Heads - Remain in Light
02. The Alan Parsons Project - The Turn of a Friendly Card
03. The Cure - Boys Don't Cry
04. Dexy's Midnight Runners - Searching for the Young Soul Rebels
05. Joy Division - Closer
06. Japan - Gentlemen Take Polaroids
07. The Cure - Seventeen Seconds
08. Siouxsie & The Banshees - Kaleidoscope
09. The Feelies - Crazy Rhythms
10. Squeeze - Argybargy
02. The Alan Parsons Project - The Turn of a Friendly Card
03. The Cure - Boys Don't Cry
04. Dexy's Midnight Runners - Searching for the Young Soul Rebels
05. Joy Division - Closer
06. Japan - Gentlemen Take Polaroids
07. The Cure - Seventeen Seconds
08. Siouxsie & The Banshees - Kaleidoscope
09. The Feelies - Crazy Rhythms
10. Squeeze - Argybargy
0
bikkel
geplaatst: 10 maart 2008, 17:45 uur
1.Fisher Z-Going Deaf For A Living
2.Supertramp-Paris(live)
3.Joe Jackson-'Im The man
4.The Kinks-One For The Road
5.Bruce Springsteen-The River
6.Joy Division-Closer
7.David Bowie-Scary Monsters
8.U2-Boy
9.Eric Clapton-Just One Night(live)
10.Steely Dan-Gaucho
2.Supertramp-Paris(live)
3.Joe Jackson-'Im The man
4.The Kinks-One For The Road
5.Bruce Springsteen-The River
6.Joy Division-Closer
7.David Bowie-Scary Monsters
8.U2-Boy
9.Eric Clapton-Just One Night(live)
10.Steely Dan-Gaucho
0
geplaatst: 29 april 2008, 16:39 uur
1.Ultravox-vienna
2..Japan-gentleman take polaroids
3.Joy division-closer
4Human legaeu-reproduction
5.Cabaret voltaire-the voice of America
6John fox-metametic.
7.Simpe minds-Empire and dance
8Killing joke-killing joke
9.Orchestral manoeuvres in the dark-mcmxxx
10UB40-signing off
verdere fantastische artiesten uit die tijd:U2,the cure,siouxshee and the banshees,XTC,talking heads,echo and the bunnymen,Cameo,Chic,David bowie,Abba,john lennon,Lio,Bruce springsteen,Kool&the gang,Chaka kahn,Sugar minott,Tom Browne,Klaus doldinger,gary Numan,radio futura,pato negra,stehpanie mills .marvin gaye en stevie wonder
2..Japan-gentleman take polaroids
3.Joy division-closer
4Human legaeu-reproduction
5.Cabaret voltaire-the voice of America
6John fox-metametic.
7.Simpe minds-Empire and dance
8Killing joke-killing joke
9.Orchestral manoeuvres in the dark-mcmxxx
10UB40-signing off
verdere fantastische artiesten uit die tijd:U2,the cure,siouxshee and the banshees,XTC,talking heads,echo and the bunnymen,Cameo,Chic,David bowie,Abba,john lennon,Lio,Bruce springsteen,Kool&the gang,Chaka kahn,Sugar minott,Tom Browne,Klaus doldinger,gary Numan,radio futura,pato negra,stehpanie mills .marvin gaye en stevie wonder
0
geplaatst: 29 april 2008, 17:21 uur
10. The Clash - Sandinista!
9. Dire Straits - Making Movies
8. Simple Minds - Empires and Dance
7. Talking Heads - Remain in Light
6. Joy Division - Closer
5. The Cure - Seventeen Seconds
4. U2 - Boy
3. The Cure - Boys Don't Cry
2. Dead Kennedys - Fresh Fruit for Rotting Vegetables
1. The Sound - Jeopardy
9. Dire Straits - Making Movies
8. Simple Minds - Empires and Dance
7. Talking Heads - Remain in Light
6. Joy Division - Closer
5. The Cure - Seventeen Seconds
4. U2 - Boy
3. The Cure - Boys Don't Cry
2. Dead Kennedys - Fresh Fruit for Rotting Vegetables
1. The Sound - Jeopardy
0
geplaatst: 29 april 2008, 18:12 uur
1. Bruce Springsteen - The River
2. Dire Straits - Making Movies
3. U2 - Boy
4. Bob Marley & the Wailers - Uprising
5. The Cure - Seventeen Seconds
6. Abba - Super Trouper
7. Talking Heads - Remain in Light
8. Steve Winwood - Arc of a Diver
9. Kate Bush - Never for Ever
10. Joy Division - Closer
2. Dire Straits - Making Movies
3. U2 - Boy
4. Bob Marley & the Wailers - Uprising
5. The Cure - Seventeen Seconds
6. Abba - Super Trouper
7. Talking Heads - Remain in Light
8. Steve Winwood - Arc of a Diver
9. Kate Bush - Never for Ever
10. Joy Division - Closer
0
geplaatst: 30 april 2008, 13:55 uur
1. The Cure - Seventeen Seconds
2. The Sound - Jeopardy
3. U2 - Boy
4. David Bowie - Scary Monsters
5. Whitesnake - Live ...in the Heart of the City
6. Fisher Z - Going Deaf for a Living
7. The Rolling Stones - Emotional Rescue
8. The Pretenders - The Pretenders
9. Queen - The Game
10. Bruce Springsteen - The River
2. The Sound - Jeopardy
3. U2 - Boy
4. David Bowie - Scary Monsters
5. Whitesnake - Live ...in the Heart of the City
6. Fisher Z - Going Deaf for a Living
7. The Rolling Stones - Emotional Rescue
8. The Pretenders - The Pretenders
9. Queen - The Game
10. Bruce Springsteen - The River
0
geplaatst: 30 april 2008, 16:09 uur
1. Iron Maiden - Iron Maiden
2. Motörhead - Ace of Spades
3. AC/DC - Back in Black
4. Saxon - Strong Arm of the Law
5. Bauhaus - In the Flat Field
6. Diamond Head - Lightning to the Nations
7. Judas Priest - British Steel
8. Ozzy Osbourne - Blizzard of Ozz
9. Black Sabbath - Heaven & Hell
10. Killing Joke - Killing Joke
huhuhm.. zoek de 9 verschillen...
2. Motörhead - Ace of Spades
3. AC/DC - Back in Black
4. Saxon - Strong Arm of the Law
5. Bauhaus - In the Flat Field
6. Diamond Head - Lightning to the Nations
7. Judas Priest - British Steel
8. Ozzy Osbourne - Blizzard of Ozz
9. Black Sabbath - Heaven & Hell
10. Killing Joke - Killing Joke
huhuhm.. zoek de 9 verschillen...
0
Mordor
geplaatst: 8 juni 2008, 23:43 uur
1. The Cure - Seventeen Seconds
2. Joy Division - Closer
3. The Feelies - Crazy Rhythms
4. The Cure - Boys Don't Cry
5. Siouxsie & the Banshees - Kaleidoscope
6. The Sound - Jeopardy
7. Talking Heads - Remain in Light
8. Echo & the Bunnymen - Crocodiles
9. Japan - Gentlemen take polaroids
10 Simple Minds - Empires And Dance
2. Joy Division - Closer
3. The Feelies - Crazy Rhythms
4. The Cure - Boys Don't Cry
5. Siouxsie & the Banshees - Kaleidoscope
6. The Sound - Jeopardy
7. Talking Heads - Remain in Light
8. Echo & the Bunnymen - Crocodiles
9. Japan - Gentlemen take polaroids
10 Simple Minds - Empires And Dance
0
geplaatst: 6 oktober 2008, 01:52 uur
01. Joy Division - Closer
02. The Associates - The Affectionate Punch
03. John Foxx - Metamatic
04. The Clash - Sandinista!
05. The Teardrop Explodes - Kilimanjaro
06. The Sound - Jeopardy
07. X - Los Angeles
08. Basement 5 - 1965 - 1980
09. The Soft Boys - Underwater Moonlight
10. The Feelies - Crazy Rhythms
02. The Associates - The Affectionate Punch
03. John Foxx - Metamatic
04. The Clash - Sandinista!
05. The Teardrop Explodes - Kilimanjaro
06. The Sound - Jeopardy
07. X - Los Angeles
08. Basement 5 - 1965 - 1980
09. The Soft Boys - Underwater Moonlight
10. The Feelies - Crazy Rhythms
0
geplaatst: 29 november 2008, 18:50 uur
Top 10 van 1980 (update) :
1. Bruce Springsteen - The River
2. Dire Straits - Making Movies
3. U2 - Boy
4. The Cure - Seventeen Seconds
5. Bob Marley & the Wailers - Uprising
6. Abba - Super Trouper
7. Talking Heads - Remain in Light
8. Joy Division - Closer
9. Steve Winwood - Arc of a Diver
10. The Pretenders - Pretenders
Ook in 1980 vond ik veel naar mijn gading : 2 albums met 5* en 13 albums met 5* (totaal : 33 albums).
1. Bruce Springsteen - The River
2. Dire Straits - Making Movies
3. U2 - Boy
4. The Cure - Seventeen Seconds
5. Bob Marley & the Wailers - Uprising
6. Abba - Super Trouper
7. Talking Heads - Remain in Light
8. Joy Division - Closer
9. Steve Winwood - Arc of a Diver
10. The Pretenders - Pretenders
Ook in 1980 vond ik veel naar mijn gading : 2 albums met 5* en 13 albums met 5* (totaal : 33 albums).
0
geplaatst: 30 november 2008, 19:01 uur
LucM schreef:
... en 13 albums met 5*
... en 13 albums met 5*
Dat moet natuurlijk 13 albums met 4,5* zijn.
0
geplaatst: 23 december 2008, 09:59 uur
1. The Cure - Seventeen seconds
2. Elvis Costello - Get Happy
3. Kate Bush - Never forever
4. Japan - Gentleman takes Polaroids
5. Fischer Z - Going deaf for a living
6. John Lennon & Yoko Ono - Double Fantasie
7. David Bowie - Scary Monsters
8. Roxy Music - Flesh & blood
9. Eric Clapton - Just one night
10. Bruce Springsteen - The river
2. Elvis Costello - Get Happy
3. Kate Bush - Never forever
4. Japan - Gentleman takes Polaroids
5. Fischer Z - Going deaf for a living
6. John Lennon & Yoko Ono - Double Fantasie
7. David Bowie - Scary Monsters
8. Roxy Music - Flesh & blood
9. Eric Clapton - Just one night
10. Bruce Springsteen - The river
0
geplaatst: 24 januari 2009, 18:57 uur
1. Joy Division - Closer
2. U2 - Boy
3. The Cure - Seventeen Seconds
4. Ultravox - Vienna
5. Simple Minds - Empires and Dance
6. The Sound - Jeopardy
7. Bauhaus - In the Flat Field
8. The Psychedelic Furs - The Psychedelic Furs
9. The Comsat Angels - Waiting for a Miracle
10. ABBA - Super Trouper
2. U2 - Boy
3. The Cure - Seventeen Seconds
4. Ultravox - Vienna
5. Simple Minds - Empires and Dance
6. The Sound - Jeopardy
7. Bauhaus - In the Flat Field
8. The Psychedelic Furs - The Psychedelic Furs
9. The Comsat Angels - Waiting for a Miracle
10. ABBA - Super Trouper
0
geplaatst: 24 januari 2009, 20:53 uur
1. The Feelies - Crazy Rhythms
2. Killing Joke - Killing Joke
3. Kate Bush - Never for Ever
4. The Clash - Sandinista
5. Young Marble Giants - Collossal Youth
6. The Durutti Column - Return of The Durutti Column
7. Siouxsie & The Banshees - Kaleidoscope
8. Lydia Lunch - Queen of Siam
....
2. Killing Joke - Killing Joke
3. Kate Bush - Never for Ever
4. The Clash - Sandinista
5. Young Marble Giants - Collossal Youth
6. The Durutti Column - Return of The Durutti Column
7. Siouxsie & The Banshees - Kaleidoscope
8. Lydia Lunch - Queen of Siam
....
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 8 februari 2009, 13:42 uur
Vanaf hier zet voor mij de verbetering weer in na een paar magere jaren. Het wordt hierna nog beter, maar hier staan in elk geval weer wat contemporaine artiesten in het rijtje, in plaats van alleen maar namen die indertijd al gedateerd waren.
01 Simple Minds - Empires and Dance
02 Rush - Permanent Waves
03 SBB - Memento Z Banalnym Tryptykiem
04 Ultravox - Vienna
05 Boudewijn de Groot - Van een Afstand
06 Scorpions - Animal Magnetism
07 The Alan Parsons Project - The Turn of a Friendly Card
08 Orchestral Manoeuvres in the Dark - Organisation
09 Orchestral Manoeuvres in the Dark - Orchestral Manoeuvres in the Dark
10 Diesel - Watts in a Tank
01 Simple Minds - Empires and Dance
02 Rush - Permanent Waves
03 SBB - Memento Z Banalnym Tryptykiem
04 Ultravox - Vienna
05 Boudewijn de Groot - Van een Afstand
06 Scorpions - Animal Magnetism
07 The Alan Parsons Project - The Turn of a Friendly Card
08 Orchestral Manoeuvres in the Dark - Organisation
09 Orchestral Manoeuvres in the Dark - Orchestral Manoeuvres in the Dark
10 Diesel - Watts in a Tank
* denotes required fields.