Muziek / Toplijsten en favorieten / Top-100 Nummers met de mooiste bas-loopjes
zoeken in:
0
geplaatst: 25 september 2005, 21:34 uur
16. The Who - The Real Me
15. The Rolling Stones - Miss You
15. The Rolling Stones - Miss You
0
geplaatst: 25 september 2005, 21:36 uur
Ik herhaal hem maar even want anders gaan weinig mensen hem lezen, zo aan het eind van de vorige pagina:
Er moeten weer eens top-100 topics komen waar je gewoon een avondje voor kunt gaan zitten en die dan afgelopen zijn. Dat houdt de 'spanning'
er veel beter in dan dit af en toe posten van een nieuwe toevoeging.
Er moeten weer eens top-100 topics komen waar je gewoon een avondje voor kunt gaan zitten en die dan afgelopen zijn. Dat houdt de 'spanning'
er veel beter in dan dit af en toe posten van een nieuwe toevoeging.
0
geplaatst: 25 september 2005, 22:06 uur
Oke, met drie troefkaarten in de hand zal ik zo richting de nummer één ook eens wat gaan roepen. 
14. Sons & Daughters - Nice & Sleazy
Het is een cover van The Stranglers, het origineel ken ik niet, maar Ailidh smijt me er toch een aanstekelijke basloop onder zeg.

14. Sons & Daughters - Nice & Sleazy
Het is een cover van The Stranglers, het origineel ken ik niet, maar Ailidh smijt me er toch een aanstekelijke basloop onder zeg.
0
geplaatst: 25 september 2005, 22:54 uur
Is het loopje in Seven Nation Army van The White Stripes een bas of is dat een gewone gitaar? (Ik ben daar niet zo goed in.) 

0
geplaatst: 26 september 2005, 00:12 uur
Volgens mij een laag gestemde gitaar. Wel een heerlijk loopje inderdaad!
0
geplaatst: 28 september 2005, 01:06 uur
Voordat ik morgen opsta en de nummer één al is bereikt:
8. dEUS - Hotellounge
Ik durf waarachtig te beweren dat het de baslijntjes van Stef in dit nummer zijn geweest die me hebben doen durven een zekere valentijnskaart te sturen... met succes.
8. dEUS - Hotellounge
Ik durf waarachtig te beweren dat het de baslijntjes van Stef in dit nummer zijn geweest die me hebben doen durven een zekere valentijnskaart te sturen... met succes.

0
geplaatst: 28 september 2005, 09:59 uur
Yak schreef:
8. dEUS - Hotellounge
8. dEUS - Hotellounge

Dus het is je gelukt een Valentijnskaart te versturen?

0
geplaatst: 28 september 2005, 12:29 uur
Ok, voordat de bloedhonden komen vechten om de eerste plek, neem ik voor 'Cannonball' ook wel genoegen met nummer 3. 
3. The Breeders - Cannonball
Natuurlijk de allercoolste basloop sinds de vondst van Toetankhamon.

3. The Breeders - Cannonball
Natuurlijk de allercoolste basloop sinds de vondst van Toetankhamon.
0
geplaatst: 28 september 2005, 12:34 uur
En nog zo'n supercoole 'standard' op twee:
2. Pink Floyd - Money
2. Pink Floyd - Money
0
geplaatst: 28 september 2005, 12:40 uur
Wil basloop nummer één zich melden bij de receptie? Basloop nummer één.
[edit] Eigenlijk moeten we zelfbenoemde 'bas-debiel' blabla de eer gunnen, natuurlijk [/edit]
[edit] Eigenlijk moeten we zelfbenoemde 'bas-debiel' blabla de eer gunnen, natuurlijk [/edit]
0
geplaatst: 28 september 2005, 19:50 uur
Yak schreef:
Te druk, ik maak als ik verhuisd ben wel een keer een eigen top twintigje ofzo, en dan misschien ook gelijk op volgorde.
0
geplaatst: 18 oktober 2005, 09:51 uur
Is Call Me Al van Paul Simon al geweest daar zit een meer dan een aardig bas loopje in.
0
geplaatst: 23 oktober 2005, 00:10 uur
Essentiële basloopjes die niet genoemd zijn maar wel in de top 10 horen:
'Marathon Man' en 'The Analog Kid' van Geddy Lee (Rush)...
'Marathon Man' en 'The Analog Kid' van Geddy Lee (Rush)...
0
geplaatst: 7 januari 2012, 14:43 uur
Scott Walker - The Old Man's Back Again als ik ook even een duit in het zakje mag doen,...
En dat 7 jaar na de laatste post
En dat 7 jaar na de laatste post

0
geplaatst: 17 februari 2021, 20:17 uur
Meccano van de Nederlandse band Mecano is tot nu toe mijn nummer 1! Of is dit al genoemd?
* denotes required fields.