Muziek / Toplijsten en favorieten / Top-100 Nummers met de mooiste bas-loopjes
zoeken in:
0
geplaatst: 27 augustus 2005, 20:21 uur
0
JonnieBrasco
geplaatst: 28 augustus 2005, 13:26 uur
Ja, dat zijn ook lekkere loopjes. Eentje die er wel wat op lijkt:
60. Björk - Army of Me
0
geplaatst: 31 augustus 2005, 11:39 uur
54. Air - Brakes On
Als die basloop erin knalt barst het hele feest los. Dacht trouwens dat dit een Air-nummer in de remix was door iemand anders, want het lijkt in niks op het geluid dat we van Air kennen.
[edit] Googlen leert dat het een remix is door Air van het nummer 'Gordini Mix' van Alex Gopher. Nu weer ontopic!
[/edit]
Als die basloop erin knalt barst het hele feest los. Dacht trouwens dat dit een Air-nummer in de remix was door iemand anders, want het lijkt in niks op het geluid dat we van Air kennen.
[edit] Googlen leert dat het een remix is door Air van het nummer 'Gordini Mix' van Alex Gopher. Nu weer ontopic!
[/edit]
0
wavanbuuren
geplaatst: 31 augustus 2005, 14:32 uur
andré schreef:
dat is dus eigenlijk het basloopje van:
65. The Police - The Bed's Too Big Without You
(quote)
dat is dus eigenlijk het basloopje van:
65. The Police - The Bed's Too Big Without You
Weer wat geleerd. Thanks! Ik zal het nummer eens opzoeken. Ben op zich wel een Police liefhebber..........
0
geplaatst: 31 augustus 2005, 14:39 uur
Nog maar een FNM nummer dan:
49. Faith No More - Woodpecker from Mars
49. Faith No More - Woodpecker from Mars
0
geplaatst: 3 september 2005, 03:36 uur
Volgens mij kan hier het volledige Primus- oeuvre de rest van de top 100 opvullen. Les is the Bes!
45. Groundhog day
45. Groundhog day
0
geplaatst: 3 september 2005, 17:55 uur
43. Micheal Jackson - Billy Jean
(is eigenlijk heel fout van mij, maar speel het maar eens, een heerlijke rif om te spelen)
(is eigenlijk heel fout van mij, maar speel het maar eens, een heerlijke rif om te spelen)
0
geplaatst: 3 september 2005, 19:55 uur
Eddie schreef:
Och, wat is fout? Had wat mij betreft zelfs op 1 gemogen. Sowieso een geweldige song met inderdaad een heerlijk basloopje.
0
geplaatst: 3 september 2005, 20:01 uur
Nog helemaal geen John Entwistle geloof ik he?
40. The Who - Won't Get Fooled Again
40. The Who - Won't Get Fooled Again
0
geplaatst: 3 september 2005, 22:07 uur
Had het kunnen weten dat dit geen topic voor mij zou zijn ... ben er toch ingetrapt 

* denotes required fields.