Muziek / Toplijsten en favorieten / Albums onder de 5 stemmen
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2010, 22:21 uur
Inderdaad, Michael Garrison zou je een epigoon van Jarre kunnen noemen. Zijn muziek viel vooral op door de bassen die je oorsmeer zo lekker los maakte. Helaas is de beste man niet meer onder ons.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 3 juni 2010, 17:59 uur
U.K. Subs - Endangered Species (1982)
Punk zoals punk zo moet klinken lekker vettig en rauw.
Link is single
Countdown - UK Subs
En wat sneller
YouTube - UK SUBS Living dead
Punk zoals punk zo moet klinken lekker vettig en rauw.
Link is single
Countdown - UK Subs
En wat sneller
YouTube - UK SUBS Living dead
0
geplaatst: 8 juni 2010, 02:50 uur
Even kijken of er hier wat leuks tussen staat, ben wel weer eens klaar voor een nieuwe revelatie.
0
geplaatst: 14 juni 2010, 00:57 uur
Alle albums van Paul Haslinger. Hier van het album World Without Rules de titeltrack.
YouTube - Paul Haslinger - World without Rules
YouTube - Paul Haslinger - World without Rules
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 22 juni 2010, 23:24 uur
Klinik - Time (1990)
The Klinik is een Belgische electro-band uit het post-industrial-genre. Vroeger nog eens live gezien, visueel ook erg aantrekkelijk.
YouTube - Klinik - Suffer in Silence
Verbaasd me ook dat hier zo weinig stemmers voor zijn !
The Klinik is een Belgische electro-band uit het post-industrial-genre. Vroeger nog eens live gezien, visueel ook erg aantrekkelijk.
YouTube - Klinik - Suffer in Silence
Verbaasd me ook dat hier zo weinig stemmers voor zijn !
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 7 september 2010, 21:24 uur
Big Sugar - Big Sugar (1992)

Zoals Dieter al aangeeft is dit erg goed, ik heb deze ooit gewonnen bij een popkwis maar meer mensen zouden dit moeten beluisteren.

Zoals Dieter al aangeeft is dit erg goed, ik heb deze ooit gewonnen bij een popkwis maar meer mensen zouden dit moeten beluisteren.
0
geplaatst: 7 september 2010, 22:25 uur
Hmm, Sleep In Late klinkt goed! Maar moet nog wel effe de rest van de liedjes luisteren om een goed oordeel te kunnen vellen.. Maar, op basis van Sleep in Late mag ik toch wel hopen op een leuk album! 
Dan wil ik een goed woordje doen voor een paar landgenoten, die een goede plaat hebben neergezet, maar toch nog heel weinig belangstelling hebben gehad.
Big Blind - Dressed to Win
En dan vooral Natural High!

Dan wil ik een goed woordje doen voor een paar landgenoten, die een goede plaat hebben neergezet, maar toch nog heel weinig belangstelling hebben gehad.
Big Blind - Dressed to Win
En dan vooral Natural High!

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 19 oktober 2010, 19:29 uur
Beaver & Krause - Ragnarök (1969)
YouTube - Beaver & Krause - Changes
Electronische muziek uit 1969 !
YouTube - Beaver & Krause - Changes
Electronische muziek uit 1969 !
0
geplaatst: 19 oktober 2010, 19:33 uur
Oja, Big Sugar heb ik beluistert, leuk plaatje is 't! Tevreden met 3,5*?
Electronische muziek zal niet helemaal mijn straatje zijn, vrees ik.
Electronische muziek zal niet helemaal mijn straatje zijn, vrees ik.

0
geplaatst: 29 januari 2011, 03:08 uur
Dÿse - Lieder Sind Brüder der Revolution
tweemans formatie uit Duitsland, zit tussen rock en metal in.
tweemans formatie uit Duitsland, zit tussen rock en metal in.
0
geplaatst: 29 januari 2011, 11:43 uur
jasper1991 schreef:
zo'n beetje mijn halve top 10
heb ik verwijderd. domine, thunderstone, dark moor, kiuas en dreamtale zijn wel allemaal bands die niet over de 5 stemmen komen maar met goede kwalitatieve albums voor de dag komen.zo'n beetje mijn halve top 10
0
geplaatst: 19 februari 2011, 11:41 uur
Eigenlijk zo'n beetje alles van Scandal, Yui, Miku Hatsune, High and Mighty Color, Mass of The Fermenting Dregs, Utada Hikaru, Luna Sea, The Piass en nog wel meer Japanse artiesten die waarschijnlijk alleen ik en Sxesven hier kennen (inactieve gebruikers buiten beschouwing latende).
Maar goed:
Scandal - Best Scandal
Maar goed:
Scandal - Best Scandal
0
geplaatst: 2 maart 2011, 17:22 uur
Hannah Marcus - St. Raymond of the Dogs van het album Faith Burns (1998)
Blackgirls - Charleston van het album Happy (1991)
Movietone - Sun drawing van het album Day and Night (1997)
0
geplaatst: 15 maart 2011, 18:58 uur
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 27 april 2011, 23:32 uur

Met ondermeer de live versie hiervan, is voor mij toch jeugdsentiment.
Slechts 2 stemmen.
0
geplaatst: 28 april 2011, 16:44 uur
Ik wil dit album wel even onder de aandacht brengen: Borders OK van TMGS. Dit album heb ik onlangs zelf toegevoegd na ze live gezien te hebben.

TMGS is een zeven(!)koppige band uit België en hun muziek is het beste te omschrijven als een mengeling van country, rock en pop. De band heeft meerdere zangers en tekstschrijvers en maakt gebruik van een breed arsenaal aan instrumenten, waaronder twee trompetten. Ook komt er in hun muziek veel samenzang voor, wat ik zelf erg mooi vind. Misschien is de vergelijking iets te ver gezocht, maar ik zou TMGS willen omschrijven als een moderne versie van The Eagles.
Beluister de volgende twee nummers maar eens en geniet!

TMGS is een zeven(!)koppige band uit België en hun muziek is het beste te omschrijven als een mengeling van country, rock en pop. De band heeft meerdere zangers en tekstschrijvers en maakt gebruik van een breed arsenaal aan instrumenten, waaronder twee trompetten. Ook komt er in hun muziek veel samenzang voor, wat ik zelf erg mooi vind. Misschien is de vergelijking iets te ver gezocht, maar ik zou TMGS willen omschrijven als een moderne versie van The Eagles.
Beluister de volgende twee nummers maar eens en geniet!
0
geplaatst: 21 mei 2011, 16:53 uur
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 2 juni 2011, 10:10 uur
Hier kun je nummers nomineren voor de alternatieve k.o., en ze dus aan users laten horen.
* denotes required fields.