Muziek / Toplijsten en favorieten / Het beste van ...
zoeken in:
0
geplaatst: 8 april 2009, 01:55 uur
Mjuman schreef:
'tis me 'dagje wel: Marillion elders; Middle of the Road hier; tsjonge - zit ik daarvoor half te knikkebollen achter de pc?
'tis me 'dagje wel: Marillion elders; Middle of the Road hier; tsjonge - zit ik daarvoor half te knikkebollen achter de pc?
at your service

0
geplaatst: 8 april 2009, 08:52 uur
Sacramento (5)
Chirpy Chirpy Cheep Cheep (2)
Soley Soley (1) *
Ooit mijn favoriete band. Ik ken uit de gloriedagen zo'n beetje alles wel.
Soley Soley (1) *
Ooit mijn favoriete band. Ik ken uit de gloriedagen zo'n beetje alles wel.
0
geplaatst: 8 april 2009, 10:15 uur
Mjuman schreef:
Inderdaad vergelijkbare bands...

0
geplaatst: 8 april 2009, 10:15 uur
Sacramento (6)***
Soley Soley (1)
Soley Soley (1)
0
geplaatst: 8 april 2009, 13:37 uur
Sacramento (6)
Soley Soley (2)
Samson & Delilah (1)*
Soley Soley (2)
Samson & Delilah (1)*
0
geplaatst: 8 april 2009, 13:41 uur
Mjuman schreef:
Zoals ik ook al over Munchener Freiheit zei, ook dit soort bands mogen onder de aandacht komen, en als je het niet ziet zitten dan heb je altijd de vrije keuze om niet mee te doen en te wachten tot er een band naar jouw smaak langs komt.
0
geplaatst: 8 april 2009, 13:43 uur
Sacramento (6)
Soley Soley (2)
Samson & Delilah (2)*
Soley Soley (2)
Samson & Delilah (2)*
0
geplaatst: 8 april 2009, 15:50 uur
RobbyT schreef:
Zoals ik ook al over Munchener Freiheit zei, ook dit soort bands mogen onder de aandacht komen, en als je het niet ziet zitten dan heb je altijd de vrije keuze om niet mee te doen en te wachten tot er een band naar jouw smaak langs komt.
Helemaal eens met RobbyT. En ik denk ook dat Mjuman´s reactie toch ook meer een grap is (ik moest er ook echt om lachen) die niet meer aangeeft dan dat het allebei wel erg buiten zijn voorkeur valt. Voor mij geldt dat bij Marillion trouwens ook.

Ik vind de MOTR dus juist een uitstekende keuze. Ik word ook wel eens een beetje moe van het (niet voorgeschreven) smalle window waarin bijna alleen rock/alternative van 80´s en later lijken te mogen figureren in dit topic. Waarom niet het beste van the Troggs, van Khaled, van Burt Bacharach, van Edith Piaf, van Mozart, van Clannad, van The Allman Brothers Band, van KC & the Sunshine Band, van Joan Armatrading, van JJ Cale, van Lupe Fiasco, van Strapping Young Lad. Enige criterium lijkt me dat er genoeg mensen zijn die er wat van kennen en ik denk dat dat voor de meeste van deze ( voor zover ik kon nagaan ook nog geen van allen geweest) toch wel geldt.
0
geplaatst: 8 april 2009, 19:39 uur
Sacramento (7) *
Soley Soley (2)
Samson & Delilah (2)
Soley Soley (2)
Samson & Delilah (2)
0
geplaatst: 8 april 2009, 19:52 uur
sq schreef:
Enige criterium lijkt me dat er genoeg mensen zijn die er wat van kennen en ik denk dat dat voor de meeste van deze ( voor zover ik kon nagaan ook nog geen van allen geweest) toch wel geldt.
Ik ben het helemaal met je eens. Alleen heeft MOTR mijns inziens écht te weinig stemmen om een plaats in dit topic te rechtvaardigen.Enige criterium lijkt me dat er genoeg mensen zijn die er wat van kennen en ik denk dat dat voor de meeste van deze ( voor zover ik kon nagaan ook nog geen van allen geweest) toch wel geldt.
0
geplaatst: 8 april 2009, 19:55 uur
itchy schreef:
(quote)
Ik ben het helemaal met je eens. Alleen heeft MOTR mijns inziens écht te weinig stemmen om een plaats in dit topic te rechtvaardigen. Nu al 14 stemmen in dit draadje .... probeer dat eens met Polvo of The Jesus Lizard.
Sacramento (7)
Soley Soley (2)
Samson & Delilah (2)
The Talk of All the U.S.A (1) * ook erg aanstekelijk
0
geplaatst: 9 april 2009, 13:05 uur
March of the Fire Ants (2)
Iron Tusk (1)
Blood & Thunder (1) **
Iron Tusk (1)
Blood & Thunder (1) **
0
geplaatst: 9 april 2009, 16:16 uur
Blood & Thunder (2) **
Iron Tusk (1)
Blood & Thunder (2) **
Iron Tusk (1)
0
geplaatst: 9 april 2009, 20:01 uur
Blood & Thunder (2)
Iron Tusk (1)
Crystal Skull (1) *
Mastodon , dus (kunnen we er later op zoeken dat-ie al geweest is)
Blood & Thunder (2)
Iron Tusk (1)
Crystal Skull (1) *
Mastodon , dus (kunnen we er later op zoeken dat-ie al geweest is)
0
jkbb
geplaatst: 10 april 2009, 14:55 uur
Aeon (2)*
Stones from the Sky (1)
Burn (1)
Op den voet gevolgd door Purify, Burn en The Tide.
Stones from the Sky (1)
Burn (1)
Op den voet gevolgd door Purify, Burn en The Tide.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.