MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Het beste van ...

zoeken in:
Hmm, ik ging er toch stiekem wel van uit dat er aardig wat mensen bekend zijn met de Stooges. Nou ja, we zien het wel.

1969 (1)

dynamo d schreef:
Ja sorry hoor, maar kunnen we niet weer eens wat bekendere artiesten kiezen (waar dan meestal wel kritiek op komt, maar dan kunnen er tenminste meer mensen meedoen).

Prima, maak maar even een tiplijstje dan. Bovendien, ik moest halsoverkop een artiest bedenken, en dit kwam eruitgerold.

1969 (1)
* I wanna be your dog (1)

Paalhaas schreef:
Prima, maak maar even een tiplijstje dan. Bovendien, ik moest halsoverkop een artiest bedenken, en dit kwam eruitgerold.

Hoezo halsoverkop? Als je eventjes wacht en niet om 00.00 post, dan zijn er zeker wel anderen die een suggestie doen.
Ik maak geen tiplijstje (maar weet er nog genoeg), want dan gaat daar de hele discussie over. Succes met The Stooges.

aslan (crew)
ik kan eindelijk nog eens meedoen

1969 (1)
I wanna be your dog (1)
* No Fun (1)

Zullen we vanaf nu maar eerlijk zijn, en gewoon zeggen "dan kan ik ook stemmen", ipv "dan kunnen anderen (meer mensen) ook stemmen" ?

Onderhond schreef:
Zullen we vanaf nu maar eerlijk zijn, en gewoon zeggen "dan kan ik ook stemmen", ipv "dan kunnen anderen (meer mensen) ook stemmen" ?

Wat zoek je toch soms het negatieve in mensen, Onderhond. Het is niet alleen leuk om zelf te stemmen, maar ook om de stemmen van anderen te zien en hun voorkeuren.

Gimme Danger (1)
1969 (1)
I wanna be your dog (1)
No Fun (1)

Onderhond schreef:

dynamo d schreef:
(quote)

Hoezo halsoverkop? Als je eventjes wacht en niet om 00.00 post, dan zijn er zeker wel anderen die een suggestie doen.
Ik maak geen tiplijstje (maar weet er nog genoeg), want dan gaat daar de hele discussie over. Succes met The Stooges.

Suggestie? Die is meestal bindend, geloof ik. En om bands waar ik een hekel aan heb te voorkomen, heb ik me dus inderdaad gehaast. Tuurlijk, er mogen best bands komen waar ik een hekel aan heb, maar niet als ik om 0:00 het 1e berichtje plaats.

Paalhaas, pssst, een tip.. kijk eens naar de nummer 1 in je top 10. Die is ook nog niet langsgekomen

Ik vind het trouwens een beetje een overtrokken reactie. De meeste echt bekende artiesten zijn al geweest, en The Stooges zijn nou niet bepaald obscuur te noemen dacht ik zo. Prima keuze dus lijkt me (ook al ken ik er zelf ook niks van)

obsessed schreef:
De meeste echt bekende artiesten zijn al geweest

Nee, dat is echt niet zo.

Toine Rorije
Leuk voor ambtenaren met een ziekelijke regelzucht alhier die maar al te graag de suggestie van paalhaas willen vloeren:
* De band/artiest die het eerste word genoemd na 00:01 is de band/artiest van de dag

1969 (2)
Gimme Danger (1)
I Wanna Be Your Dog(1)
No Fun (1)

eindelijk nog eens een artiest waar ik op kan stemmen.

Woohoo! The Stooges!

1969 (2)
I Wanna Be Your Dog (2)
Gimme Danger (1)
No Fun (1)

Ik zet 'm gelijk op! Dat gitaartje is vanaf seconde 1 zo heerlijk vies, vuil en gemeen. Geweldig!

I Wanna Be Your Dog (3)
1969 (2)
Gimme Danger (1)
No Fun (1)

titan (crew)
obsessed schreef:
De meeste echt bekende artiesten zijn al geweest.

Dat is absoluut niet waar! Ik ga ook geen tiplijst maken, want daar doet toch niemand wat mee.

sq
I Wanna Be Your Dog (3)
1969 (3) *
Gimme Danger (1)
No Fun (1)

Wanna Be Your Dog (3)
1969 (3)
Search & Destroy(1)*
Gimme Danger (1)
No Fun (1)

Waar maakt iedereen zich toch druk over! Is het echt zo moeilijk om een keer niet te kunnen stemmen?
We hebben een week kunnen oefenen om niet te stemmen toen de site plat lag.....

De afwisseling maakt het leuk! Morgen weer een dag (of niet ).

Leuk The Stooges. Net of deze band zo onbekend is trouwens.

Wanna Be Your Dog (3)
1969 (3)
Search & Destroy(2)*
Gimme Danger (1)
No Fun (1)

dynamo d schreef:
Ja sorry hoor, maar kunnen we niet weer eens wat bekendere artiesten kiezen (waar dan meestal wel kritiek op komt, maar dan kunnen er tenminste meer mensen meedoen).

Misschien moet je je smaak 's verbreden.

1969 (4)
I Wanna Be Your Dog (3)
Search & Destroy(2)
Gimme Danger (1)
No Fun (1)

1969 (4)
I Wanna Be Your Dog (3)
* Search & Destroy (3)
Gimme Danger (1)
No Fun (1

moviefreak#1
The Stooges

1969 (5)
I Wanna Be Your Dog (3)
Search & Destroy (3)
Gimme Danger (1)
No Fun (1)

Was ook alweer een poosje geleden dat er iets voor mij langs was gekomen in dit topic

ElMeroMero
Lang leve vieze gehaktmolenrock !

1969 (5)
I Wanna Be Your Dog (3)
Search & Destroy (3)
Gimme Danger (1)
No Fun (1)
***Fun House (1)

Die snerpende trompet op de achtergrond.....

1969 (5)
I Wanna Be Your Dog (3)
Search & Destroy (4) ***
Gimme Danger (1)
No Fun (1)
Fun House (1)

aslan schreef:
ik kan eindelijk nog eens meedoen

Toon1 schreef:
eindelijk nog eens een artiest waar ik op kan stemmen.

psychonaatje schreef:
Woohoo! The Stooges!

Ward schreef:
Leuk The Stooges. Net of deze band zo onbekend is trouwens.

moviefreak#1 schreef:
The Stooges
...
Was ook alweer een poosje geleden dat er iets voor mij langs was gekomen in dit topic

I rest my case.

dutch2
En degene die nou nog loopt te jammeren mag verplicht een jaar lang geen artiesten meer inbrengen. Wat een gezeur toch iedere keer.

Allmusic
1969 (6)*
Search & Destroy (4)
I Wanna Be Your Dog (3)
Gimme Danger (1)
No Fun (1)
Fun House (1)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:16 uur

geplaatst: vandaag om 13:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.