Muziek / Toplijsten en favorieten / Het beste van ...
zoeken in:
0
Toine Rorije
geplaatst: 1 februari 2006, 11:27 uur
The Scientist schreef:
De kunst van het debatteren is rekening houden met mogeljike tegenargumenten
De kunst van het debatteren is rekening houden met mogeljike tegenargumenten

Kan, maar ik vond het wel leuk dat juist jij al eerste opmerkte dat het wel eens kinderachtig kon zijn

Dat overkomt mij vaak genoeg, dat ik meerdere dagen achter elkaar artiesten krijg die ik niet ken of niks vind
Ja, maar dan wel wel met POPmuziek.

Mij maakt het trouwens allemaal niet bijster veel uit
0
geplaatst: 1 februari 2006, 11:29 uur
Toine Rorije schreef:
Kan, maar ik vond het wel leuk dat juist jij al eerste opmerkte dat het wel eens kinderachtig kon zijn

Ik zal nooit ontkennen dat het kinderachtig is, maar daar zie ik het probleem niet in...
0
Toine Rorije
geplaatst: 1 februari 2006, 11:31 uur
dan volg ik je blijkbaar niet helemaal
Met drie(!) vraagtekens?
The Scientist schreef:
Dat het kinderachtig zou zijn vind ik maar onzin, want waarom is het kinderachtig???
Dat het kinderachtig zou zijn vind ik maar onzin, want waarom is het kinderachtig???
Met drie(!) vraagtekens?

0
geplaatst: 1 februari 2006, 11:33 uur
Dat stond er inderdaad, had ik een beetje verkeerd en krom opgeschreven ja... helemaal met je eens
heb het nu aangepast
heb het nu aangepast
0
moviefreak#1
geplaatst: 1 februari 2006, 11:59 uur
Wachten Duurt Lang(1)
Fijn in de Trein (1)
Geen ruzie in de auto (1)
Ernie Zingt een Zacht Liedje (1)
Zoek de Zeep (1)
Ik kan niks heuren want ik heb een banaan in mijn euren (1)
Fijn in de Trein (1)
Zoek de Zeep (1)
Ik kan niks heuren want ik heb een banaan in mijn euren (1)

0
geplaatst: 1 februari 2006, 12:10 uur
Het is natuurlijk je goed recht om Bert en Ernie te kiezen hoor Scientist, en zeker als andere mensen dat ook leuk blijken te vinden is dat helemaal gerechtvaardigt, maar ik zie het gewoon gebeuren dat dit topic (net als dat al bij sommige anderen is gebeurd) langzaam lijkt te verzanden in een soort grappentopic en dat is wat mij betreft zonde
Een beetje afwisseling houd het juist leuk (Oftewel: alleen maar grappen/alleen maar serieus is misschien allebei niet zo).
Maar zoals ik al zei kan ik je nergens van beschuldigen natuurlijk, dus... morgen K3?
Een beetje afwisseling houd het juist leuk (Oftewel: alleen maar grappen/alleen maar serieus is misschien allebei niet zo).Maar zoals ik al zei kan ik je nergens van beschuldigen natuurlijk, dus... morgen K3?

0
geplaatst: 1 februari 2006, 12:13 uur

en een grappen-topic wordt het niet hoor, ik ga me verder ook gewoon bezighouden weer met 'reguliere' muziek zoals die op deze site wordt besproken.... Er is al tijd genoeg geweest waarin er maanden lang elke dag een serieuze artiest stond, en die tijden komen ook wel weer (als het aan mij ligt)...
0
geplaatst: 1 februari 2006, 12:37 uur
Gezien er nog niemand na mij zijn stem heeft uitgebracht, ga ik nog snel even de mijne veranderen:
Ik kan niks heuren want ik heb een banaan in mijn euren (2)
Wachten Duurt Lang(1)
Fijn in de Trein (1)
Zoek de Zeep (1)

Wachten Duurt Lang(1)
Fijn in de Trein (1)
Zoek de Zeep (1)
0
geplaatst: 1 februari 2006, 12:39 uur
0
geplaatst: 1 februari 2006, 13:43 uur
Arno schreef:
Kabout Plop

(quote)
Kabout Plop

O-oh, kan iemand er voor zorgen dat Arno en moviefreak#1 vanavond rond 0:00 in een of ander cafe zitten (waar geen internetverbinding is), ik betaal wel een biertje voor jullie

0
geplaatst: 1 februari 2006, 14:12 uur
timing schreef:
O-oh, kan iemand er voor zorgen dat Arno en moviefreak#1 vanavond rond 0:00 in een of ander cafe zitten (waar geen internetverbinding is), ik betaal wel een biertje voor jullie

Wees gerust. Ik zal het nooit zover drijven om werkelijk Plop te kiezen.

0
Sietse
geplaatst: 1 februari 2006, 14:55 uur
ok ff in kort waarom ik er gisteren over aan het zeiken was...
Ik had een ontzettende pest bui, was ongeveer al een uur op mijn pc aan het schelden en dat gaat dan makkelijk over in mijn posts enzo...als ik gisteren aan het chatten zou zijn geweest met mensen zou ik waarschijnlijk heel erg lomp/bot over gekomen zijn. Betekend niet dat ik van mening zal veranderen over het plaatsen van Bert en Ernie hier.
Maar goed, mij zul je niet horen zeggen dat dit kinderachig is, ook ik kan soms best lachen met bert en ernie. Alleen wat ik hier zo jammer aan vind is dat mensen proberen het hier een beetje serieus te houden en de afgelopen paar dagen gaat toch een heel stuk minder. Ik heb het idee dat sommige dingen worden geplaatst uit een nostalgisch (was ik nog maar klein) oog punt, wat verder denk ik weinig heeft te maken met de rest van dit topic.
Maar goed, ieder zijn ding verder...
ps. mij zul je niet om twaalf uur stipt hier een artiest zien posten, want ben toch al snel bang iets te posten waar niemand iets mee heeft...
of zullen we morgen gezellig een ronde Acid Mothers Temple doen....(/me kijkt naar rollende struikjes door de lege straat en hoort de wind waaien in het spookdorp)
IEMAND!!!!
hmm dacht het al, tuurlijk niet
Ik had een ontzettende pest bui, was ongeveer al een uur op mijn pc aan het schelden en dat gaat dan makkelijk over in mijn posts enzo...als ik gisteren aan het chatten zou zijn geweest met mensen zou ik waarschijnlijk heel erg lomp/bot over gekomen zijn. Betekend niet dat ik van mening zal veranderen over het plaatsen van Bert en Ernie hier.
Maar goed, mij zul je niet horen zeggen dat dit kinderachig is, ook ik kan soms best lachen met bert en ernie. Alleen wat ik hier zo jammer aan vind is dat mensen proberen het hier een beetje serieus te houden en de afgelopen paar dagen gaat toch een heel stuk minder. Ik heb het idee dat sommige dingen worden geplaatst uit een nostalgisch (was ik nog maar klein) oog punt, wat verder denk ik weinig heeft te maken met de rest van dit topic.
Maar goed, ieder zijn ding verder...
ps. mij zul je niet om twaalf uur stipt hier een artiest zien posten, want ben toch al snel bang iets te posten waar niemand iets mee heeft...
of zullen we morgen gezellig een ronde Acid Mothers Temple doen....(/me kijkt naar rollende struikjes door de lege straat en hoort de wind waaien in het spookdorp)
IEMAND!!!!
hmm dacht het al, tuurlijk niet

0
geplaatst: 1 februari 2006, 15:22 uur
Voor elke artiest is wel iets te zeggen. Mij maakt het niet uit, als ik maar vind dat ik voldoende nummers ken, of in elk geval een uitgesproken favoriet heb.
Bij K3 geldt dit allebei dus zou ik zeker stemmen.
Bij Kabouter Plop is het al weer wat minder, alhoewel: ik heb wel iets met die hypnotiserende lange break in de extended versie van 'De kabouterdans'
Bij K3 geldt dit allebei dus zou ik zeker stemmen.
Bij Kabouter Plop is het al weer wat minder, alhoewel: ik heb wel iets met die hypnotiserende lange break in de extended versie van 'De kabouterdans'

0
geplaatst: 1 februari 2006, 15:22 uur
En welja...
Wachten Duurt Lang (2) *
Fijn in de Trein (1)
Zoek de Zeep (1)
Wachten Duurt Lang (2) *
Fijn in de Trein (1)
Zoek de Zeep (1)
0
geplaatst: 1 februari 2006, 15:33 uur
Wachten Duurt Lang (2)
Fijn in de Trein (1)
Zoek de Zeep (1)
Ik ben een kerstbal (1) natuurlijk!
Wachten Duurt Lang (2)
Fijn in de Trein (1)
Zoek de Zeep (1)
Ik ben een kerstbal (1) natuurlijk!
0
geplaatst: 1 februari 2006, 16:51 uur
Daar is toch gemakkelijk achter te komen? Bekijk gewoon of er bij hun albums veel stemmen staan. Zo ja, posten die hap!
0
geplaatst: 1 februari 2006, 16:52 uur
Ik ben eigelijk toch aan het twijfelen
De pakjespolka is ook wel erg cool.
De pakjespolka is ook wel erg cool.
0
Sietse
geplaatst: 1 februari 2006, 18:00 uur
BoordAppel schreef:
Daar is toch gemakkelijk achter te komen? Bekijk gewoon of er bij hun albums veel stemmen staan. Zo ja, posten die hap!
(quote)
ik vergat te zeggen dat ik ook nog eens te lui ben

0
Allmusic
geplaatst: 1 februari 2006, 19:07 uur
Ik ken geen muziek van Bert & Ernie
, alleen de tape van Bert en Pamela.

, alleen de tape van Bert en Pamela.
0
geplaatst: 1 februari 2006, 20:27 uur
Wachten Duurt Lang (2)
Fijn in de Trein (1)
Zoek de Zeep (1)
Ik ben een kerstbal (1)
Ik zing een zacht liedje (1) ******
Wachten Duurt Lang (2)
Fijn in de Trein (1)
Zoek de Zeep (1)
Ik ben een kerstbal (1)
Ik zing een zacht liedje (1) ******
0
geplaatst: 1 februari 2006, 20:28 uur
Shit, die was er al.... Vroeger erg vaak naar geluisterd op plaat. Heerlijk nummer > prachtige solo van Ernie, terwijl Bert aan het slapen is.
Wachten Duurt Lang (2)
Fijn in de Trein (1)
Ernie Zingt een Zacht Liedje (2) *****
Zoek de Zeep (1)
Ik ben een kerstbal (1)
Wachten Duurt Lang (2)
Fijn in de Trein (1)
Ernie Zingt een Zacht Liedje (2) *****
Zoek de Zeep (1)
Ik ben een kerstbal (1)
0
geplaatst: 1 februari 2006, 23:58 uur
Wachten Duurt Lang (2)
Ernie Zingt een Zacht Liedje (2)
De Alfabetmars (1)
Fijn in de Trein (1)
Zoek de Zeep (1)
Ik ben een kerstbal (1)
Wachten Duurt Lang (2)
Ernie Zingt een Zacht Liedje (2)
De Alfabetmars (1)
Fijn in de Trein (1)
Zoek de Zeep (1)
Ik ben een kerstbal (1)
0
geplaatst: 2 februari 2006, 00:01 uur
Volgens mij was net iedereen continu de site aan het refreshen, want zelfs hier ging ie grandioos traag
0
geplaatst: 2 februari 2006, 00:02 uur
Gelukkig weer iets moois:
Independence Day (1)
Waltz #2 (XO) (1)
Independence Day (1)
Waltz #2 (XO) (1)
0
geplaatst: 2 februari 2006, 00:15 uur
Het was Independence Day of
Waltz #2 (XO) (2)
Independence Day (1)
Tomorrow Tomorrow (1)
Waltz #2 (XO) (2)
Independence Day (1)
Tomorrow Tomorrow (1)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.