Muziek / Toplijsten en favorieten / Het beste van ...
zoeken in:
0
Ruby1966
geplaatst: 1 juli 2006, 17:57 uur
Sorry, ik verander mijn keuze, helemaal vergeten dat ik het volgende nummer eigenlijk zijn beste vind:
Millennium (4)
Radio (3)
Supreme (2)
Let Me Entertain You (2)
Trippin' (1)
Angels (1)
Kids (1)
Freedom (1)
The Road to Mandalay (1)
Millennium (4)
Radio (3)
Supreme (2)
Let Me Entertain You (2)
Trippin' (1)
Angels (1)
Kids (1)
Freedom (1)
The Road to Mandalay (1)
0
geplaatst: 1 juli 2006, 18:35 uur
Millennium (4)
Radio (3)
Supreme (2)
Let Me Entertain You (2)
Trippin' (1)
Angels (1)
Kids (1)
Freedom (1)
The Road to Mandalay (1)
Let Love Be Your Energy (1)
Radio (3)
Supreme (2)
Let Me Entertain You (2)
Trippin' (1)
Angels (1)
Kids (1)
Freedom (1)
The Road to Mandalay (1)
0
geplaatst: 1 juli 2006, 18:48 uur
Millennium (4)
Radio (3)
The Road to Mandalay (2)
Supreme (2)
Let Me Entertain You (2)
Trippin' (1)
Angels (1)
Kids (1)
Freedom (1)
Radio (3)
The Road to Mandalay (2)
Supreme (2)
Let Me Entertain You (2)
Trippin' (1)
Angels (1)
Kids (1)
Freedom (1)
0
geplaatst: 1 juli 2006, 20:13 uur
Millennium (4)
Radio (3)
The Road to Mandalay (2)
Supreme (2)
Let Me Entertain You (2)
Trippin' (1)
Angels (1)
Kids (1)
Freedom (1)
Me and My Monkey (1)****
Radio (3)
The Road to Mandalay (2)
Supreme (2)
Let Me Entertain You (2)
Trippin' (1)
Angels (1)
Kids (1)
Freedom (1)
Me and My Monkey (1)****
0
geplaatst: 1 juli 2006, 21:52 uur
Millennium (4)
Radio (3)
The Road to Mandalay (2)
Supreme (2)
Let Me Entertain You (2)
Kids (2)
Trippin' (1)
Angels (1)
Freedom (1)
Me and My Monkey (1)
Radio (3)
The Road to Mandalay (2)
Supreme (2)
Let Me Entertain You (2)
Kids (2)
Trippin' (1)
Angels (1)
Freedom (1)
Me and My Monkey (1)
0
geplaatst: 1 juli 2006, 23:36 uur
Millennium (4)
Radio (3)
The Road to Mandalay (2)
Supreme (2)
Let Me Entertain You (2)
Kids (2)
Trippin' (1)
Angels (1)
Freedom (1)
Me and My Monkey (1)
Rock DJ (1)
Radio (3)
The Road to Mandalay (2)
Supreme (2)
Let Me Entertain You (2)
Kids (2)
Trippin' (1)
Angels (1)
Freedom (1)
Me and My Monkey (1)
Rock DJ (1)
0
geplaatst: 2 juli 2006, 00:05 uur
Daar ken ik maar 1 nummer van... 
Ik zal het album Forever Changes binnenkort eens luisteren, moet toch wel erg goed zijn

Ik zal het album Forever Changes binnenkort eens luisteren, moet toch wel erg goed zijn

0
geplaatst: 2 juli 2006, 00:08 uur
musicfriek schreef:

Zeker!

You Set the Scene (1)
0
geplaatst: 2 juli 2006, 02:37 uur
Dit blijft mijns inziens toch het sterkste nummer:
Alone Again Or (1) *
You Set the Scene (1)
(hoewel ik denk dat Love al eens geweest is)
Alone Again Or (1) *
You Set the Scene (1)
0
geplaatst: 2 juli 2006, 09:11 uur
andré schreef:
Zou best kunnen, want we zijn overnieuw begonnen hier. Robbie Williams was ook al lang geweest. Ik vind het prima, genoeg nieuwe users.
0
geplaatst: 2 juli 2006, 12:07 uur
Love stond in dat lijstje dat twee pagina's geleden gepost is met artiesten die nog niet aan bod waren gekomen... Ik heb daaruit gekozen.
0
geplaatst: 2 juli 2006, 12:38 uur
Alone Again Or (2)
You Set the Scene (1)
* The Red Telephone (1)
You Set the Scene (1)
* The Red Telephone (1)
0
geplaatst: 2 juli 2006, 12:39 uur
musicfriek schreef:

Het is wel aardig

0
Ace
geplaatst: 2 juli 2006, 12:50 uur
Alone Again Or (2)
You Set the Scene (1)
The Red Telephone (1)
Old Man (1)
You Set the Scene (1)
The Red Telephone (1)
Old Man (1)
0
geplaatst: 2 juli 2006, 12:53 uur
musicfriek schreef:

Je klopt maar aan!

0
geplaatst: 2 juli 2006, 13:15 uur
musicfriek schreef:
Zou best kunnen, want we zijn overnieuw begonnen hier. Robbie Williams was ook al lang geweest. Ik vind het prima, genoeg nieuwe users.
(quote)
Volgens mij is noch Robbie Williams noch Love al geweest. Als je dat beweert, geef dan even aan wanneer dat het geval zou zijn geweest dan scheelt dat zoeken voor anderen. Een artiest 2x doen is nu niet nodig. Daar hebben we al een discussie over gehad.
0
geplaatst: 2 juli 2006, 15:16 uur
musicfriek schreef:
For your information: ik heb bij het hele laatste lijstje van artiesten dat ik heb gepost, 1 voor 1 gecontroleerd of ze al geweest zijn met behulp van de "zoek bericht"-functie (wat overigens een behoorlijk pokkenwerk was).
Love was wat moeilijker zoeken. Ik heb naar hun albums gekeken, gekeken welke nummers daarbij als favoriet werden genoemd en op deze titels gezocht in dit topic. Daarbij kwam ik geen resultaten tegen. Van een populair album waar weinig nummers opstonden, zodat geen favorieten konden worden gekozen, heb ik alle nummers gecontroleerd. Een betere manier om het te controleren met een artiestennaam als Love kan ik niet verzinnen, aangezien het woord "love" wel vaker voor schijnt te komen in de popmuziek.
Robbie Williams is nog niet geweest, tenzij de zoekfunctie niet goed werkt. Robbie Williams vond ik alleen genoemd toen Kylie Minogue aan de beurt was en mensen "Kids (met Robbie Williams)" als favoriet noemde en in lijstjes van artiesten die nog niet geweest waren. Waarmee wel is bewezen dat de zoekfunctie goed werkt. Een andere optie is dat ik stekeblink ben, maar dat lijkt me ook niet het geval. We zijn dus niet opnieuw begonnen.
Edit: later die dag genoemde artiesten (Slint en Fats Domino) heb ik bij de weg ook op het lijstje gezet.
0
geplaatst: 2 juli 2006, 18:59 uur
psychonaatje schreef:
Robbie Williams is nog niet geweest, tenzij de zoekfunctie niet goed werkt. Robbie Williams vond ik alleen genoemd toen Kylie Minogue aan de beurt was en mensen "Kids (met Robbie Williams)" als favoriet noemde en in lijstjes van artiesten die nog niet geweest waren. Waarmee wel is bewezen dat de zoekfunctie goed werkt. Een andere optie is dat ik stekeblink ben, maar dat lijkt me ook niet het geval. We zijn dus niet opnieuw begonnen.
Ok, excuses dan, ik had begrepen dat we met een schone lei zouden beginnen, maar blijkbaar te snel gelezen. Maar ik zou toch zweren dat Robbie al geweest was... Maar zou idd door Kylie kunnen komen (Kids). Ik ga de lijst bekijken van wie er nog mogen! Sorry voor de opschudding

0
geplaatst: 2 juli 2006, 19:02 uur
Die heeft U ook al?

Maar eens een keertje snuffelen in jouw collectie geloof ik! Zit genoeg interessante muziek bij!
0
geplaatst: 3 juli 2006, 00:15 uur
Stemt stiekem nog:
Alone Again Or (2)
The Red Telephone (2)*
You Set the Scene (1)
Old Man (1)
En roept voor vandaag: The Shins
Alone Again Or (2)
The Red Telephone (2)*
You Set the Scene (1)
Old Man (1)
En roept voor vandaag: The Shins
0
geplaatst: 3 juli 2006, 00:18 uur
musicfriek schreef:
Wij zijn echt telepatisch, Lukas!
Wij zijn echt telepatisch, Lukas!
Mijn zegen heb je hoor, als je ook stiekem nog wilt stemmen

0
geplaatst: 3 juli 2006, 00:32 uur
musicfriek schreef:
Ok, excuses dan, ik had begrepen dat we met een schone lei zouden beginnen, maar blijkbaar te snel gelezen. Maar ik zou toch zweren dat Robbie al geweest was... Maar zou idd door Kylie kunnen komen (Kids). Ik ga de lijst bekijken van wie er nog mogen! Sorry voor de opschudding

Excuses voor mijn felle reactie. Ik dacht dat je het voorgaande wel had gelezen, maar op basis van Love en Robbie Williams meende dat we opnieuw waren begonnen en dus mijn lijstje bekritiseerde. En omdat het lijstje nogal wat tijd en moeite kostte, werd ik wat bozig. Sorry, daarvoor!

0
Sietse
geplaatst: 3 juli 2006, 00:42 uur
Heerlijke popmuziek, en ook een moeilijke keuze, want zoveel van de nummers zijn erg lekker...
Saint Simon (2)
So Says I (1)
New Slang (1)++++
Saint Simon (2)
So Says I (1)
New Slang (1)++++
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.