Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 3 nummers die je niet wil horen als je uitgaat
zoeken in:
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 16:54 uur
Nederlandstalige 80's-muziek. 
1. Toontje lager - Stiekem met je gedanst
2. Ik ben een auto, ik ben een vliegtuig (Of zoiets. Hoe heet dit braakgroepje?)
3. Legio andere misbaksels waar ik nu even niet op kom.

1. Toontje lager - Stiekem met je gedanst
2. Ik ben een auto, ik ben een vliegtuig (Of zoiets. Hoe heet dit braakgroepje?)
3. Legio andere misbaksels waar ik nu even niet op kom.
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 17:22 uur
Hahaha, dat interview! Clipje is ook erg leuk, had ik nog nooit gezien.
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 19:51 uur
paradise by the dasdhboard lights 
purple rain (of iets van dezelfde artiest)
cooldown cafe - hey baby

cooldown cafe - hey baby

0
geplaatst: 13 augustus 2006, 21:12 uur
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 11:53 uur
top 3 liedjes die best ok zijn maar die belachelijk gedrag oproepen bij de medemens:
Rappers Delight- Sugar Hill Gang
om de 1 of andere reden kennen alleen truttige mensen die uit het hoofd. Die dan ook nog houterig gaan staan 'breakdancen' en uiteindelijk met hun pantalon in het bier gaan 'spinnen'. Mondt ook vaak uit in kringetjes mensen die gierend van het lachen een electric boogie iets doen.
Paradise by the dashboard light
stelletjes die dit en masse gaan karaoke-en, het gebrul achtervolgt je zelfs tot de wc, en het gekraak van knieen van de debiele bewegingen ook.
Shakira's eerste hit
Nee dames, onritmisch met de heupen tegen je danspartner bonken met de tong in de linkermondhoek is niet geil.
Rappers Delight- Sugar Hill Gang
om de 1 of andere reden kennen alleen truttige mensen die uit het hoofd. Die dan ook nog houterig gaan staan 'breakdancen' en uiteindelijk met hun pantalon in het bier gaan 'spinnen'. Mondt ook vaak uit in kringetjes mensen die gierend van het lachen een electric boogie iets doen.

Paradise by the dashboard light
stelletjes die dit en masse gaan karaoke-en, het gebrul achtervolgt je zelfs tot de wc, en het gekraak van knieen van de debiele bewegingen ook.
Shakira's eerste hit
Nee dames, onritmisch met de heupen tegen je danspartner bonken met de tong in de linkermondhoek is niet geil.
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 16:58 uur
orbit schreef:
cooldown cafe - hey baby

cooldown cafe - hey baby

Da's toch allemaal vrij makkelijk te vermijden, gelukkig.
Purple Rain is inderdaad verschrikkelijk, maar Prince heeft wel wat leuke uptempo dingen gemaakt. Ik heb nog ergens een vette electro-remix van die laatste single en die doet het altijd erg goed.
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 17:04 uur
herman schreef:
Purple Rain is inderdaad verschrikkelijk, .
Purple Rain is inderdaad verschrikkelijk, .
Waar zijn de pek en veren?
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 17:57 uur
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 18:02 uur
Ik heb een aantal van Prince' jaren '80 albums wel op mijn verlanglijstje staan, maar Purple Rain hoort daar duidelijk niet bij.
Ik dacht dat zelfs de echte Prince-fans wel zoiets zouden hebben van 'nah, dat was maar het hitje, de rest is veel beter', maar helaas.
Ik dacht dat zelfs de echte Prince-fans wel zoiets zouden hebben van 'nah, dat was maar het hitje, de rest is veel beter', maar helaas.

0
geplaatst: 14 augustus 2006, 18:03 uur
Ik vind Purple Rain niet heel geweldig, maar zeker ook niet slecht.
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 18:05 uur
Heb jij mij dat horen zeggen dan? Ik vind het een mooi nummer. Uiteraard zijn er betere in zijn discografie. Maar slecht? Absoluut niet!
Het hele album staat nog als een huis....
En ik trek niet zo snel mijn neus op als iets een grote hit is geweest. Ik vind het goed of niet.
Ik heb pas een hekel aan die andere nummer 1 hit The Most Beautiful Girl in the World.
En als ik Prince op deze site moet gaan verdedigen zal ik nog meer mijn best moeten gaan doen dan orbit bij the Cure en aanverwanten................. daar ga ik niet aan beginnen
En ik trek niet zo snel mijn neus op als iets een grote hit is geweest. Ik vind het goed of niet.
Ik heb pas een hekel aan die andere nummer 1 hit The Most Beautiful Girl in the World.
En als ik Prince op deze site moet gaan verdedigen zal ik nog meer mijn best moeten gaan doen dan orbit bij the Cure en aanverwanten................. daar ga ik niet aan beginnen

0
geplaatst: 14 augustus 2006, 18:06 uur
Van alle pompeuze rockschlagers vind ik PR toch wel een van de meest tenenkrommende, een soort afgelebberde Hendrix-riff en dat gehuil van Prince erdoor.. nee nee,.. dan nog liever november rain 

0
geplaatst: 14 augustus 2006, 18:07 uur
Lekker belangrijk orbit................ (laten we eerlijk zijn: onze Smith huilt toch ook aardig wat af op zijn albums
)
)
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 18:09 uur
aERodynamIC schreef:
Heb jij mij dat horen zeggen dan? Ik vind het een mooi nummer. Uiteraard zijn er betere in zijn discografie. Maar slecht? Absoluut niet!
En als ik Prince op deze site moet gaan verdedigen zal ik nog meer mijn best gaan doen dan orbit bij the Cure en aanverwanten................. daar ga ik niet aan beginnen
En als ik Prince op deze site moet gaan verdedigen zal ik nog meer mijn best gaan doen dan orbit bij the Cure en aanverwanten................. daar ga ik niet aan beginnen

Oeioei!! Dat zijn straffe woorden aERo!

Wat vind je van diamonds en pearls eigenlijk..?
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 18:10 uur
Die vind ik dan weer iets mooier. Verder snap ik wel dat het je weinig uitmaakt of iets een hit geweest is of niet.
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 18:10 uur
aERodynamIC schreef:
Lekker belangrijk orbit................ (laten we eerlijk zijn: onze Smith huilt toch ook aardig wat af op zijn albums
)
)Niet op een dusdanig clichéematige manier, maargoed.. één smaakbattle per week is voldoende

Verder is dit gewoon een topic waarin je je onbehagen mag uitdrukken over bepaalde nummers, dus loop niet zo te zeiken

0
geplaatst: 14 augustus 2006, 18:12 uur
Ach, Prince is een vrij makkelijk slachtoffer bij onze "correcte vrienden" op de site.
Daar zal ik geen nacht minder van slapen, laat staan daar complete catfights voor over hebben.
Dat laat ik inderdaad maar aan jou over, want daar ben jij erg goed in heb ik wel gezien de laatste tijd (hier heb ik alleen maar aangegeven het een goed nummer te vinden en meer ook niet)
Daar zal ik geen nacht minder van slapen, laat staan daar complete catfights voor over hebben.
Dat laat ik inderdaad maar aan jou over, want daar ben jij erg goed in heb ik wel gezien de laatste tijd (hier heb ik alleen maar aangegeven het een goed nummer te vinden en meer ook niet)

0
geplaatst: 14 augustus 2006, 18:14 uur
aERodynamIC schreef:
Dat laat ik inderdaad maar aan jou over, want daar ben jij erg goed in heb ik wel gezien de laatste tijd
(quote)
Dat laat ik inderdaad maar aan jou over, want daar ben jij erg goed in heb ik wel gezien de laatste tijd

Nou, jij loopt me anders ook te pas en te onpas voor de voeten in topics om standjes uit te delen of met vingertjes te zwaaien

0
geplaatst: 14 augustus 2006, 18:14 uur
Ik verbaasde me er eigenlijk over dat Purple Rain ueberhaupt genoemd werd; ik ken dat nummer alleen maar van TV (komt altijd wel langs op zondag bij The Box), heb het nog nooit gehoord bij het uitgaan.
Als ik uitga hoor ik wel 's andere nummers van Prince (Get Off, Raspberry Baret, Black Sweat, Kiss, etc.) en dat is best lekkere muziek.
Als ik uitga hoor ik wel 's andere nummers van Prince (Get Off, Raspberry Baret, Black Sweat, Kiss, etc.) en dat is best lekkere muziek.
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 18:16 uur
orbit schreef:
Nou, jij loopt me anders ook te pas en te onpas voor de voeten in topics om standjes uit te delen of met vingertjes te zwaaien
(quote)

En niet meer dan terecht, want ik heb moeite met mensen die zo'n stampij maken als jij over zaken die ze zelf net zo hard bezigen bij anderen.
Graag kritiek leveren en totaal niet kunnen ontvangen gaat er bij mij niet in, dat klopt.
Op dat gebied heb je je niet bepaald van je beste kant laten zien.
Maar dit wist je al van me, dus ik vertel niks nieuws nu.
En verder ga ik hier niet meer op door....
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 18:19 uur
Hangt er vanaf in welke kroegen je komt, in een 'hardrock'-geroriënteerde kroeg (Leidseplein e.d.) komt je PR nog wel tegen hoor, naast guns n roses
En het werd vroeger zeker vaak gedraaid in uitgaansgelegenheden.
Tegenwoordig zijn het inderdaad meer onbeduidende eendagshitjes van zangeresjes met silliconen ofzo.., in het reguliere uitgaanscircuit dan.
En het werd vroeger zeker vaak gedraaid in uitgaansgelegenheden.Tegenwoordig zijn het inderdaad meer onbeduidende eendagshitjes van zangeresjes met silliconen ofzo.., in het reguliere uitgaanscircuit dan.
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 23:24 uur
herman schreef:
Vind je het serieus een mooi nummer?
Vind je het serieus een mooi nummer?
niet het beste van Prince maar goed te doen
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 23:25 uur
aERodynamIC schreef:
Mmm jammer...help wel hoor. Je hebt nu eenmaal believers en onwetenden En als ik Prince op deze site moet gaan verdedigen zal ik nog meer mijn best moeten gaan doen dan orbit bij the Cure en aanverwanten................. daar ga ik niet aan beginnen

0
geplaatst: 14 augustus 2006, 23:28 uur
-November Rain - GNR
-Paradise etc - Meat Loaf
-I want to break Free- Queen
-Paradise etc - Meat Loaf
-I want to break Free- Queen
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 23:29 uur
Jij hebt zeker wat discussies gemist afgelopen weekend VanDeGriend?
Als je die gelezen hebt ben je voorgoed genezen om je favoriete muziek te verdedigen.
Nee hoor laat de gillers maar lekker gillen. Ik heb geen bevestiging van anderen nodig
Als je die gelezen hebt ben je voorgoed genezen om je favoriete muziek te verdedigen.
Nee hoor laat de gillers maar lekker gillen. Ik heb geen bevestiging van anderen nodig

0
geplaatst: 14 augustus 2006, 23:32 uur
aERo...
zoals een user het voor mij verwoordde
in plaats voor het woord 'muziek' is natuurlijk elk woord te gebruiken
(net in het verkeerde topic
)
zoals een user het voor mij verwoordde
Het grote nadeel is is dat dit geen discussie is die gaat tussen mensen met een verschillende kijk op muziek, maar puur gaat tussen mensen die er wel en geen verstand van hebben
in plaats voor het woord 'muziek' is natuurlijk elk woord te gebruiken
(net in het verkeerde topic
)* denotes required fields.