Muziek / Toplijsten en favorieten / Led Zeppelin top 10
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juli 2009, 19:21 uur
1; No quarter
2; Dazed and confused
3; Rain song
4; Since ive been loving you
5; Baby im gonna leave you
6; When the levee breaks
7; Black dog
8; You shook me
9; Communication breakdown
10; Over the hills and far away
Sorry voor de fans van "Stairway to heaven", maar Zepp heeft in de
loop der tijden vele mooiere nummers gemaakt. Mijn waardering voor
de nummer 1 uit de vele top honderden is erg hoog.
2; Dazed and confused
3; Rain song
4; Since ive been loving you
5; Baby im gonna leave you
6; When the levee breaks
7; Black dog
8; You shook me
9; Communication breakdown
10; Over the hills and far away
Sorry voor de fans van "Stairway to heaven", maar Zepp heeft in de
loop der tijden vele mooiere nummers gemaakt. Mijn waardering voor
de nummer 1 uit de vele top honderden is erg hoog.
0
geplaatst: 13 december 2009, 13:20 uur
1. Stairway to Heaven
2. Black Dog
3. Over the Hills and Far Away
4. Whole Lotta Love
5. The Song Remains the Same
6. Dazed and Confused
7. Heartbreaker
8. Rock and Roll
9. No Quarter
10. Immigrant Song
2. Black Dog
3. Over the Hills and Far Away
4. Whole Lotta Love
5. The Song Remains the Same
6. Dazed and Confused
7. Heartbreaker
8. Rock and Roll
9. No Quarter
10. Immigrant Song
0
geplaatst: 13 december 2009, 14:00 uur
Na veel meer levenservaring toch maar even mijn lijst bijstellen.
1. Stairway to Heaven
2. Babe, I'm Gonna Leave You
3. Since I've Been Loving You
4. Kashmir
5. Achilles' Last Stand
6. Dazed and Confused
7. Heartbreaker (er bestaan geen lekkerderere eerste 10 seconden)
8. Whole Lotta Love
9. Nobody's Fault But Mine
10. Rock and Roll
1. Stairway to Heaven
2. Babe, I'm Gonna Leave You
3. Since I've Been Loving You
4. Kashmir
5. Achilles' Last Stand
6. Dazed and Confused
7. Heartbreaker (er bestaan geen lekkerderere eerste 10 seconden)
8. Whole Lotta Love
9. Nobody's Fault But Mine
10. Rock and Roll
0
geplaatst: 13 december 2009, 14:50 uur
1.(9) Rock N' Roll
2.(6) Kashmir
3.(2) What Is And What Should Never Be
4.(1)Whole Lotta Love
5.(3) Stairway To Heaven
6.(-) Communication Breakdown
7.(4)Over The Hills And Far Away
8.(8) The Songs Remain The Same
9.(5) Ramble On
10.(10) Black Dog
2.(6) Kashmir
3.(2) What Is And What Should Never Be
4.(1)Whole Lotta Love
5.(3) Stairway To Heaven
6.(-) Communication Breakdown
7.(4)Over The Hills And Far Away
8.(8) The Songs Remain The Same
9.(5) Ramble On
10.(10) Black Dog
0
geplaatst: 25 juli 2010, 11:57 uur
1. Good Times Bad Times.
2. Black Dog.
3. Immigrant Song.
4. Communication Breakdown.
5. Whole Lotta Love.
6. Ramble On.
7. Rock And Roll.
8. Heart Breaker.
9. D'Yer Mak'Er.
10. What Is And What Should Never Be.
Zoals iedereen ziet hier kies ik voor de stevigere nummers en niet voor de balads. Ook daar zitten goede nummers tussen, maar de lekker stevig rockende nummers doen mij gewoon meer en hebben mijn voorkeur, vandaar dat ik ze ook beter vind, en geen balad in mijn favo Led Zep top 10 heb staan.
2. Black Dog.
3. Immigrant Song.
4. Communication Breakdown.
5. Whole Lotta Love.
6. Ramble On.
7. Rock And Roll.
8. Heart Breaker.
9. D'Yer Mak'Er.
10. What Is And What Should Never Be.
Zoals iedereen ziet hier kies ik voor de stevigere nummers en niet voor de balads. Ook daar zitten goede nummers tussen, maar de lekker stevig rockende nummers doen mij gewoon meer en hebben mijn voorkeur, vandaar dat ik ze ook beter vind, en geen balad in mijn favo Led Zep top 10 heb staan.
0
geplaatst: 25 juli 2010, 18:50 uur
1. Dazed And Confused
2. No Quarter
3. Kashmir
4. Since I've Been Loving You
5. Stairway To Heaven
6. Heartbreaker
7. Immigrant Song
8. Tea For One
9. Carouselambra
10. In My Time Of Dying
2. No Quarter
3. Kashmir
4. Since I've Been Loving You
5. Stairway To Heaven
6. Heartbreaker
7. Immigrant Song
8. Tea For One
9. Carouselambra
10. In My Time Of Dying
0
#koen
geplaatst: 20 september 2010, 11:57 uur
Lastig, lastig...
Over een week of wat zal het wel weer anders zijn maar op 't moment ziet ie er zo uit:
01. Tangerine
02. Over the Hills and Far Away
03. Ten Years Gone
04. The Song Remains the Same
05. Gallows Pole
06. Ramble On
07. No Quarter
08. Stairway to Heaven
09. Friends
10. Thank You
Over een week of wat zal het wel weer anders zijn maar op 't moment ziet ie er zo uit:
01. Tangerine
02. Over the Hills and Far Away
03. Ten Years Gone
04. The Song Remains the Same
05. Gallows Pole
06. Ramble On
07. No Quarter
08. Stairway to Heaven
09. Friends
10. Thank You
0
geplaatst: 30 september 2010, 21:13 uur
1 Over The Hills and Far Away (How The West Was Won versie)
2 Tangerine
3 Kashmir
4 Immigrant Song
5 Achilles Last Stand
6 Rain Song
7 Whole Lotta Love
8 Black Dog
9 All Of My Love
10 Fool In The Rain
2 Tangerine
3 Kashmir
4 Immigrant Song
5 Achilles Last Stand
6 Rain Song
7 Whole Lotta Love
8 Black Dog
9 All Of My Love
10 Fool In The Rain
0
geplaatst: 4 oktober 2010, 13:58 uur
1 Stairway to heaven
2 Communication breakdown
3 Rock and roll
4 Good times bad times
5 Trampled under foot
6 Immigrant song
7 Ramble on
8 Achilles last stand
9 All my love
10 When the levee breaks
Slechtste nummers: No quarter, Since I've been loving you, Kashmir en The song remains the same
2 Communication breakdown
3 Rock and roll
4 Good times bad times
5 Trampled under foot
6 Immigrant song
7 Ramble on
8 Achilles last stand
9 All my love
10 When the levee breaks
Slechtste nummers: No quarter, Since I've been loving you, Kashmir en The song remains the same
0
geplaatst: 5 oktober 2010, 11:24 uur
Update:
1. (1) stairway to heaven # led zeppelin IV (four symbols)
2. ( 2) since i've been loving you # led zeppelin III
3. (4) the rain song # houses of the holy
4. (8) tea for one # presence
5. (-) immigrant song # led zeppelin III
6. (3) over the hills and faraway # versie op how the west was won ipv houses of the holy
7. (9) going to California # led zeppelin IV (four symbols)
8. (10) babe i'm gonna leave you # led zeppelin
9. (-) ten years gone # physical graffiti
10. (5) kashmir # physical graffiti
11.(-) when the levee breaks # led zeppelin IV (four symbols)
12.(6) the battle of evermore # led zeppelin IV (four symbols)
13. (-) achilles last stand # presence
14.(-) bring it on home # led zeppelin II
15. (7) the song remains the same # houses of the holy
16. (-) custard pie # physical graffiti
17.(-) no quarter # houses of the holy
18. (-) you shook me # led zeppelin
19. (-) the lemon song # led zeppelin II
20. (-) how many more times # led zeppelin
1. (1) stairway to heaven # led zeppelin IV (four symbols)
2. ( 2) since i've been loving you # led zeppelin III
3. (4) the rain song # houses of the holy
4. (8) tea for one # presence
5. (-) immigrant song # led zeppelin III
6. (3) over the hills and faraway # versie op how the west was won ipv houses of the holy
7. (9) going to California # led zeppelin IV (four symbols)
8. (10) babe i'm gonna leave you # led zeppelin
9. (-) ten years gone # physical graffiti
10. (5) kashmir # physical graffiti
11.(-) when the levee breaks # led zeppelin IV (four symbols)
12.(6) the battle of evermore # led zeppelin IV (four symbols)
13. (-) achilles last stand # presence
14.(-) bring it on home # led zeppelin II
15. (7) the song remains the same # houses of the holy
16. (-) custard pie # physical graffiti
17.(-) no quarter # houses of the holy
18. (-) you shook me # led zeppelin
19. (-) the lemon song # led zeppelin II
20. (-) how many more times # led zeppelin
0
Zephyr
geplaatst: 16 augustus 2011, 15:12 uur
een poging :
1. Since I've Been Loving You
2. Tangerine
3. Out On The Tiles
4. Immigrant Song
5. Gallows Pole
6. That's The Way
7. Black Dog
8. Whola Lotta Love
9. Stairway To Heaven
10. Rock and Roll
1. Since I've Been Loving You
2. Tangerine
3. Out On The Tiles
4. Immigrant Song
5. Gallows Pole
6. That's The Way
7. Black Dog
8. Whola Lotta Love
9. Stairway To Heaven
10. Rock and Roll
0
geplaatst: 17 augustus 2011, 10:13 uur
1. No quarter
2. Stairway to heaven
3. Immigrant song
4. Kashmir
5. When the levee breaks
6. Bron-Y-Aur stomp
7. Since I've been loving you
8. In my time of dying
9. Communication breakdown
10. Black dog
Kom in eerste instantie dus vooral met de evidenties aan. Ik weet zeker dat ik onder de meer folky of bluesy nummers nog wat favorieten heb zitten, maar daarvoor zou ik het oevre nog eens moeten doorploegen.
2. Stairway to heaven
3. Immigrant song
4. Kashmir
5. When the levee breaks
6. Bron-Y-Aur stomp
7. Since I've been loving you
8. In my time of dying
9. Communication breakdown
10. Black dog
Kom in eerste instantie dus vooral met de evidenties aan. Ik weet zeker dat ik onder de meer folky of bluesy nummers nog wat favorieten heb zitten, maar daarvoor zou ik het oevre nog eens moeten doorploegen.
0
geplaatst: 17 augustus 2011, 14:57 uur
1. battle of evermore
2. since i've been loving you
3. going to california.
that's it.
2. since i've been loving you
3. going to california.
that's it.
0
geplaatst: 17 augustus 2011, 23:26 uur
fatima schreef:
1. battle of evermore
2. since i've been loving you
3. going to california.
that's it.
Prachtige top 10 inderdaad, heb nog geen betere gezien hier. 1. battle of evermore
2. since i've been loving you
3. going to california.
that's it.
0
geplaatst: 18 augustus 2011, 18:55 uur
Moeilijk moeilijk.
1. The Rain Song/ Achilles Last Stand
2. Tangerine
3. Gallows Pole
4. Ten Years Gone
5. Ramble On
6. Bron Y Aur Stomp
7. Black Dog
8. Dazed and Confused
9. Bring it on Home
10 How Many More Times
1. The Rain Song/ Achilles Last Stand
2. Tangerine
3. Gallows Pole
4. Ten Years Gone
5. Ramble On
6. Bron Y Aur Stomp
7. Black Dog
8. Dazed and Confused
9. Bring it on Home
10 How Many More Times
0
geplaatst: 18 augustus 2011, 19:11 uur
1: No Quarter
2: Achilles Last Stand
3: Immigrant Song
4: Dazed And Confused
5: Ten Years Gone
6: The Rover
7: Over The Hills And Far Away
8: Bron-Yr-Aur
9: The Rain Song
10: Kashmir
2: Achilles Last Stand
3: Immigrant Song
4: Dazed And Confused
5: Ten Years Gone
6: The Rover
7: Over The Hills And Far Away
8: Bron-Yr-Aur
9: The Rain Song
10: Kashmir
0
geplaatst: 18 augustus 2011, 20:36 uur
ricardo schreef:
(quote)
Prachtige top 10 inderdaad, heb nog geen betere gezien hier. dank je.
0
geplaatst: 18 augustus 2011, 20:56 uur
Op dit moment:
1. The Rain Song
2. Achilles Last Stand
3. Stairway to Heaven
4. When the Levee Breaks
5. Thank You
6. No Quarter
7. In My Time of Dying
8. Going to California
9. Kashmir
10. What Is and What Should Never Be
Zal volgende week wel weer anders zijn.
1. The Rain Song
2. Achilles Last Stand
3. Stairway to Heaven
4. When the Levee Breaks
5. Thank You
6. No Quarter
7. In My Time of Dying
8. Going to California
9. Kashmir
10. What Is and What Should Never Be
Zal volgende week wel weer anders zijn.
0
geplaatst: 18 augustus 2011, 22:57 uur
1. Stairway to Heaven
2. Whole Lotta Love
3. Kashmir
4. Immigrant Song
5. Baby I’m Gonna Leave You
6. Black Dog
7. When the Levee Breaks
8. Misty Mountain Hop
9. Communication Breakdown
10. Rock and Roll
2. Whole Lotta Love
3. Kashmir
4. Immigrant Song
5. Baby I’m Gonna Leave You
6. Black Dog
7. When the Levee Breaks
8. Misty Mountain Hop
9. Communication Breakdown
10. Rock and Roll
0
geplaatst: 31 augustus 2011, 22:49 uur
1. Since I've Been Loving You
2. Whole Lotta Love
3. Stairway to Heaven
4. Kashmir
5. Rock and Roll
6. Black Dog
7. Dazed and Confused
8. The Song Remains the Same
9. Achilles Last Stand
10. Good Times Bad Times
2. Whole Lotta Love
3. Stairway to Heaven
4. Kashmir
5. Rock and Roll
6. Black Dog
7. Dazed and Confused
8. The Song Remains the Same
9. Achilles Last Stand
10. Good Times Bad Times
0
geplaatst: 12 november 2011, 13:49 uur
1. Stairway to Heaven
2. Kashmir
3. Since I´ve Been Loving You
4. Babe I.m Gonna Leave You
5. Out on the Tiles
6. No Quarter
7. Bron-Y-Stomp
8. Dazed and Confused
9. Whole Lotta Love
10. All My Love
2. Kashmir
3. Since I´ve Been Loving You
4. Babe I.m Gonna Leave You
5. Out on the Tiles
6. No Quarter
7. Bron-Y-Stomp
8. Dazed and Confused
9. Whole Lotta Love
10. All My Love
0
ClassicRocker
geplaatst: 6 juni 2012, 20:59 uur
1. Kashmir
2. Thank You
3. Stairway to Heaven
4. Dazed and Confused
5. Immigrant Song
6. In My Time of Dying
7. Communication Breakdown
8. The Rover
9. Rock and Roll
10. The Battle of Evermore
2. Thank You
3. Stairway to Heaven
4. Dazed and Confused
5. Immigrant Song
6. In My Time of Dying
7. Communication Breakdown
8. The Rover
9. Rock and Roll
10. The Battle of Evermore
0
geplaatst: 6 december 2012, 11:59 uur
1. Stairway to Heaven
2. When the Levee Breaks
3. Since I've Been Loving You
4. Babe I'm Gonna Leave You
5. Whole Lotta Love
6. Kashmir
7. Dazed and Confused
8. Immigrant Song
9. Achilles Last Stand
10. Heartbreaker
De grotere/bekendere nummers zijn voor mij ook duidelijk de betere.
2. When the Levee Breaks
3. Since I've Been Loving You
4. Babe I'm Gonna Leave You
5. Whole Lotta Love
6. Kashmir
7. Dazed and Confused
8. Immigrant Song
9. Achilles Last Stand
10. Heartbreaker
De grotere/bekendere nummers zijn voor mij ook duidelijk de betere.
0
ClassicProgRock1
geplaatst: 6 december 2012, 19:30 uur
1. Kashmir
2. Thank You
3. Stairway to Heaven
4. No Quarter
5. In My Time of Dying
6. The Rain Song
7. When the Levee breaks
8. Achilles last Stand
9. Dazed and Confused
10. Immigrant Song
2. Thank You
3. Stairway to Heaven
4. No Quarter
5. In My Time of Dying
6. The Rain Song
7. When the Levee breaks
8. Achilles last Stand
9. Dazed and Confused
10. Immigrant Song
0
geplaatst: 14 september 2013, 13:04 uur
Kan iemand een gemiddelde samenstellen wellicht?
01:When the levee breaks
02:Dazed and confused
03:Black dog
04:Kashmir
o5:The rover
06:Rock and roll
07:Achilles last stand
08:Heartbreaker
09:No quarter
10:All my love
minste Zep nummers:
01:Four sticks
02:Ozone baby
03:Bron-yr-aur
04:Black mountain side
05:Moby Dick (studio versie)
06:Bonzo's Montreux
07:South bound saurez
08:Hots on for nowhere
09:That's the way
10:Boogie with Stu
Deze nummers zijn niet slecht hoor. Slechts minder.
01:When the levee breaks
02:Dazed and confused
03:Black dog
04:Kashmir
o5:The rover
06:Rock and roll
07:Achilles last stand
08:Heartbreaker
09:No quarter
10:All my love
minste Zep nummers:
01:Four sticks
02:Ozone baby
03:Bron-yr-aur
04:Black mountain side
05:Moby Dick (studio versie)
06:Bonzo's Montreux
07:South bound saurez
08:Hots on for nowhere
09:That's the way
10:Boogie with Stu
Deze nummers zijn niet slecht hoor. Slechts minder.
0
HeSo
geplaatst: 14 september 2013, 14:31 uur
1. Kashmir
2. Stairway to Heaven
3. Achilles Last Stand
4. In My Time of Dying
5. When the Levee Breaks
6. Dazed and Confused
7. No Quarter
8. Since I´ve Been Loving You
9. Whole Lotta Love
10. Thank You
2. Stairway to Heaven
3. Achilles Last Stand
4. In My Time of Dying
5. When the Levee Breaks
6. Dazed and Confused
7. No Quarter
8. Since I´ve Been Loving You
9. Whole Lotta Love
10. Thank You
0
geplaatst: 4 december 2013, 22:08 uur
spinout schreef:
minste Zep nummers:
01:Four sticks
02:Ozone baby
03:Bron-yr-aur
04:Black mountain side
05:Moby Dick (studio versie)
06:Bonzo's Montreux
07:South bound saurez
08:Hots on for nowhere
09:That's the way
10:Boogie with Stu
Deze nummers zijn niet slecht hoor. Slechts minder.
minste Zep nummers:
01:Four sticks
02:Ozone baby
03:Bron-yr-aur
04:Black mountain side
05:Moby Dick (studio versie)
06:Bonzo's Montreux
07:South bound saurez
08:Hots on for nowhere
09:That's the way
10:Boogie with Stu
Deze nummers zijn niet slecht hoor. Slechts minder.
hahaha, gaan we daar ook over discussieren.
1 en 9 bevallen me erg. heb meer moeite met hot dog, walter's walk.
top10 geen volgorde
no quarter, achilles, since i've been lovin you, kashmir, dazed, levee, babe i'm gonna leave you, misty mountain hop, immigrant song, ten years gone en het reservegetal: carouselambra.
0
geplaatst: 2 maart 2015, 11:05 uur
0
geplaatst: 26 januari 2016, 08:04 uur
1 Stairway To Heaven
2 Kashmir
3 In My Time Of Dying
4 Achilles Last Stand
5 Whole Lotta Love
6 Over The Hills And Far Away
7 Dazed And Confused
8 Since I've Been Loving You
9 When The Levee Breaks
10 No Quarter
2 Kashmir
3 In My Time Of Dying
4 Achilles Last Stand
5 Whole Lotta Love
6 Over The Hills And Far Away
7 Dazed And Confused
8 Since I've Been Loving You
9 When The Levee Breaks
10 No Quarter
0
buizen
geplaatst: 26 januari 2016, 16:15 uur
En er is wel eens eerder een ladder/game o.i.d. geweest over LZ-songs. Kan het alleen even niet vinden.
Weet nog wel dat daar Babe I'm Gonna Leave You op 1 was geëindigd.
* denotes required fields.