Muziek / Toplijsten en favorieten / Queen top 10 nummers
zoeken in:
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 23 mei 2007, 18:07 uur
Tribal Gathering schreef:
01. Death on Two Legs
02. Sheer Heart Attack
03. March of the Black Queen
04. Mustapha
05. My Fairy King
06. Don't Stop Me Now
07. Dreamers Ball
08. Father to Son
09. Long Away
10. Now I'm Here
maar bijna alles van de eerste zeven albums is geniaal.
01. Death on Two Legs
02. Sheer Heart Attack
03. March of the Black Queen
04. Mustapha
05. My Fairy King
06. Don't Stop Me Now
07. Dreamers Ball
08. Father to Son
09. Long Away
10. Now I'm Here
maar bijna alles van de eerste zeven albums is geniaal.
Ja, daarna ging het steil bergafwaarts met hun elpees, het werd toen méér en uitsluitend een SINGLE- en Hitparadebandje !
Mijn top tien ziet er als volgt uit :
01. Now I'm Here
02. Mustapha
03. Keep Yourself Alive
04. The Prophet Song
05. Lazing on a Sunday Afternoon
06. Dear Friends
07. Don't Stop Me Now
08. I'm In Love With My Car
09. In The Lap of the Gods
10. Brighton Rock
Zoals je ziet kom ik eigenlijk haast niet verder dan het album Jazz, daarna ; Pfffffftttt !
0
Davez
geplaatst: 23 mei 2007, 18:42 uur
we will rock you
another one bites the dust
killer queen
you're my bets friend
crazy little thing called love
don't stop me now
i want to break free
a kind of magic
innuendo
radio gaga
bohemian rhapsody
dragon attack
De meeste hits dus, ken weinig studio platen
another one bites the dust
killer queen
you're my bets friend
crazy little thing called love
don't stop me now
i want to break free
a kind of magic
innuendo
radio gaga
bohemian rhapsody
dragon attack
De meeste hits dus, ken weinig studio platen
0
geplaatst: 1 juli 2007, 02:52 uur
1 Innuendo
2 I want it all
3 Scandal
4 The show must go on
5 One vision
6 Who wants to live forever
7 Friends will be friends
8 Killer queen
9 The invisible man
10 The miracle
2 I want it all
3 Scandal
4 The show must go on
5 One vision
6 Who wants to live forever
7 Friends will be friends
8 Killer queen
9 The invisible man
10 The miracle
0
geplaatst: 1 oktober 2007, 16:48 uur
1. Bohemian Rhapsody
2. Innuendo
3. Killer Queen
4. The March Of The Black Queen
5. Love Of My Life
6. Somebody To Love
7. Who Wants To Live Forever
8. Bicycle Race
9. '39
10. Don't Stop Me Now
Ongeveer................
2. Innuendo
3. Killer Queen
4. The March Of The Black Queen
5. Love Of My Life
6. Somebody To Love
7. Who Wants To Live Forever
8. Bicycle Race
9. '39
10. Don't Stop Me Now
Ongeveer................
0
geplaatst: 1 oktober 2007, 20:59 uur
01. The Prophet's Song
02. '39
03. Killer Queen
04. Bohemian Rhapsody
05. Now I´m here
06. I´m in love With My car
07. Another One Bites the Dust
08 Teo Torriate
09. Who Wants to Live Forever
10. Somebody to love
02. '39
03. Killer Queen
04. Bohemian Rhapsody
05. Now I´m here
06. I´m in love With My car
07. Another One Bites the Dust
08 Teo Torriate
09. Who Wants to Live Forever
10. Somebody to love
0
Bobiej
geplaatst: 2 oktober 2007, 17:02 uur
01. Innuendo (WAT een song, ontzettend vet, en aardig hard voor Queen)
02. The Show Must go On
03. The Prophet Song (die riff!)
04. Killer Queen
05. Tie your mother down
06. Don't Stop Me Now
07. I'm going slightly mad (heerlijk strange nummer!)
08. Those are the days of our lives
09. Bohemian Rhapsody
10. Save me
02. The Show Must go On
03. The Prophet Song (die riff!)
04. Killer Queen
05. Tie your mother down
06. Don't Stop Me Now
07. I'm going slightly mad (heerlijk strange nummer!)
08. Those are the days of our lives
09. Bohemian Rhapsody
10. Save me
0
geplaatst: 2 oktober 2007, 19:30 uur
1-Innuendo
2-hammer to fall
3-Now i,m here
4-Bohemian Rhapsody
5- Seven seas of rye
6-Tie your mother down
7-We will rock you
8-who wants to live forever
9-Headlong
10-Somebody to love
2-hammer to fall
3-Now i,m here
4-Bohemian Rhapsody
5- Seven seas of rye
6-Tie your mother down
7-We will rock you
8-who wants to live forever
9-Headlong
10-Somebody to love
0
geplaatst: 19 oktober 2007, 22:02 uur
01. The march of the black queen
02. Brighton rock
03. White Queen
04. Innuendo
05. Keep passing the open windows
06. It's a hard life (12" version)
07. Don't try so hard
08. Save me
09. You and I
10. Sheer heart attack
Kom helaas wel wat plaats tekort...
02. Brighton rock
03. White Queen
04. Innuendo
05. Keep passing the open windows
06. It's a hard life (12" version)
07. Don't try so hard
08. Save me
09. You and I
10. Sheer heart attack
Kom helaas wel wat plaats tekort...
0
geplaatst: 20 oktober 2007, 03:43 uur
in zomaar willekeurige volgorde .
1 Innuendo
2 show must go on
3 Tenement funster
4 Tear your mother down
5 In the Lap of the gods (reprise)
6 Seven seas of Rhye
7 Killer queen
8 Love of my Life
9 Somebody to love
10 Bohemiam rhapsody
1 Innuendo
2 show must go on
3 Tenement funster
4 Tear your mother down
5 In the Lap of the gods (reprise)
6 Seven seas of Rhye
7 Killer queen
8 Love of my Life
9 Somebody to love
10 Bohemiam rhapsody
0
Down_By_Law
geplaatst: 2 november 2007, 15:41 uur
1. The March Of The Black Queen ("Queen II")
2. The Prophet's Song ("A Night At The Opera")
3. Ride The Wild Wind ("Innuendo")
4. Is This The World We Created? ("The Works")
5. Great King Rat ("Queen")
6. Teo Torriatte ("A Day At The Races")
7. Bijou ("Innuendo")
8. White Queen ("Queen II")
9. See What A Fool I've Been (b-kant van 'Seven Seas Of Rhye')
10. Spread Your Wings ("News Of The World")
2. The Prophet's Song ("A Night At The Opera")
3. Ride The Wild Wind ("Innuendo")
4. Is This The World We Created? ("The Works")
5. Great King Rat ("Queen")
6. Teo Torriatte ("A Day At The Races")
7. Bijou ("Innuendo")
8. White Queen ("Queen II")
9. See What A Fool I've Been (b-kant van 'Seven Seas Of Rhye')
10. Spread Your Wings ("News Of The World")
0
geplaatst: 12 januari 2008, 12:39 uur
1. You Take My Breath Away
2. These Are The Days Of Our Lives
3. Back Chat
4. Cool Cat
5. Innuendo
6. Machines (or Back To Humans)
7. Breakthru
8. I'll Go Crazy
9. Scandal
10. Great King Rat
2. These Are The Days Of Our Lives
3. Back Chat
4. Cool Cat
5. Innuendo
6. Machines (or Back To Humans)
7. Breakthru
8. I'll Go Crazy
9. Scandal
10. Great King Rat
0
bikkel
geplaatst: 10 maart 2008, 00:24 uur
1.The March of the black Queen(QueenII)
2.The Prophet's Song(A night at the opera)
3.Innuendo(Innuendo)
4.White Man(A day at the races)
5.Death on two legs(A night at the opera)
6.Father to son(QueenII)
7.White Queen(as it began)-(QueenII)
8.It's Late-(News of the world)
9.Brighton Rock(Sheer heart Attack)
10.The Show must go on(Innuendo)
2.The Prophet's Song(A night at the opera)
3.Innuendo(Innuendo)
4.White Man(A day at the races)
5.Death on two legs(A night at the opera)
6.Father to son(QueenII)
7.White Queen(as it began)-(QueenII)
8.It's Late-(News of the world)
9.Brighton Rock(Sheer heart Attack)
10.The Show must go on(Innuendo)
0
FatBottomedGirl
geplaatst: 21 april 2008, 21:37 uur
1. Spread Your Wings
2. You Take My Breath Away
3. If You Can't Beat Them
4. '39
5. Who Needs You
6. You And I
7. Now I'm Here
8. Sail Away Sweet Sister
9. Don't Stop Me Now
10. It's A Hard Life
2. You Take My Breath Away
3. If You Can't Beat Them
4. '39
5. Who Needs You
6. You And I
7. Now I'm Here
8. Sail Away Sweet Sister
9. Don't Stop Me Now
10. It's A Hard Life
0
geplaatst: 23 april 2008, 09:58 uur
1. Liar
2. The Prophet's Song
3. Somebody to Love
4. Brighton Rock
5. Flick of the Wrist
6. Great King Rat
7. I'm in Love With My Car
8. Mustapha
9. '39
10. White Queen
2. The Prophet's Song
3. Somebody to Love
4. Brighton Rock
5. Flick of the Wrist
6. Great King Rat
7. I'm in Love With My Car
8. Mustapha
9. '39
10. White Queen
0
Father McKenzie
geplaatst: 24 april 2008, 18:17 uur
1. Killer Queen
2. Mustapha
3. Now I'm Here
4. Bohemian Rhapsody
5. The Prophet Song
6. Love Of My Life
7. The Millionaire Waltz
8. Brighton Rock
9. Keep Yourself Alive!
10. Bicycle Race
She Keeps The Moet & Chandon
In a Little Cabinet...
Een betere en compactere single hebben ze nooit meer gemaakt, Killer Queen is hemels en onverwoestbaar goed!
2. Mustapha
3. Now I'm Here
4. Bohemian Rhapsody
5. The Prophet Song
6. Love Of My Life
7. The Millionaire Waltz
8. Brighton Rock
9. Keep Yourself Alive!
10. Bicycle Race
She Keeps The Moet & Chandon
In a Little Cabinet...
Een betere en compactere single hebben ze nooit meer gemaakt, Killer Queen is hemels en onverwoestbaar goed!
0
geplaatst: 1 juni 2008, 10:48 uur
1. Bohemian Rhapsody
2. Killer Queen
3. I Want To Break Free (single-versie)
4. Love Of My Life
5. Who Wants to Live Forever
6. Innuendo
7. The Prophet Song
8. These Are the Days of Our Lives
9. Now I'm Here
10. '39
2. Killer Queen
3. I Want To Break Free (single-versie)
4. Love Of My Life
5. Who Wants to Live Forever
6. Innuendo
7. The Prophet Song
8. These Are the Days of Our Lives
9. Now I'm Here
10. '39
0
geplaatst: 13 juni 2008, 00:06 uur
1. Bohemian Rhapsody
2. Killer Queen
3. The Prophet Song
4. Innuendo
5. Brighton Rock
6. You Take my Breath Away
7. Bijou
8. My Melancholy Blues
9. The March of the Black Queen
10. Who wants to live Forever
Kan (en wil) zoveel meer songs opnoemen....
2. Killer Queen
3. The Prophet Song
4. Innuendo
5. Brighton Rock
6. You Take my Breath Away
7. Bijou
8. My Melancholy Blues
9. The March of the Black Queen
10. Who wants to live Forever
Kan (en wil) zoveel meer songs opnoemen....
0
MICKJES
geplaatst: 17 juli 2008, 13:43 uur
Moeilijk maar ik probeer het maar
1. These are the days of our lives
2. Innuendo
3. 39
4. Who wants to live forever
5. Teo Torriate (let us sting togheter)
6. Crazy little thing called love
7. Save me
8. You're my best friend
9. the Prophet's song
10. Bohemian Rhapsody.
1. These are the days of our lives
2. Innuendo
3. 39
4. Who wants to live forever
5. Teo Torriate (let us sting togheter)
6. Crazy little thing called love
7. Save me
8. You're my best friend
9. the Prophet's song
10. Bohemian Rhapsody.
0
geplaatst: 17 juli 2008, 15:24 uur
1. These are the days of our lives
2. The show must go on
3. Good old-fashioned loverboy
4. Scandal
5. One vision
6. Spread your wings
7. Las palabras de amor
8. I'm going slightly mad
9. Too much love will kill you (Brian May)
10. Don't stop me now
2. The show must go on
3. Good old-fashioned loverboy
4. Scandal
5. One vision
6. Spread your wings
7. Las palabras de amor
8. I'm going slightly mad
9. Too much love will kill you (Brian May)
10. Don't stop me now
0
geplaatst: 23 juli 2008, 18:58 uur
Moeilijke keuze, kan morgen weer (een beetje) anders zijn!
1The March of the Black Queen
2 My Fairy King
3 Great King Rat
4 Nevermore
5 It's Late
6 The Prophet's Song
7 '39
8 Ride the Wild Wind
9 The Lily of the Valley
10 The Miracle
1The March of the Black Queen
2 My Fairy King
3 Great King Rat
4 Nevermore
5 It's Late
6 The Prophet's Song
7 '39
8 Ride the Wild Wind
9 The Lily of the Valley
10 The Miracle
0
geplaatst: 9 augustus 2008, 16:47 uur
1. innuendo
2. i want to break free
3. i'm going slightly mad
4. we will rock you
5. these are the days of our lives
6. love of my life
7. the show must go on
8. the invisible man
9. another one bites the dust
10. who wants to live forever
2. i want to break free
3. i'm going slightly mad
4. we will rock you
5. these are the days of our lives
6. love of my life
7. the show must go on
8. the invisible man
9. another one bites the dust
10. who wants to live forever
0
geplaatst: 9 augustus 2008, 20:40 uur
1. Bohemian Rhapsody
2. I Want To Break Free
3. We Will Rock You
4. Another One Bites The Dust
5. Don't Stop Me Now
6. Radio Gaga
7. No-One But You
8. I Want It All
9. Hammer To Fall
10. These Are The Days Of Our Lives
2. I Want To Break Free
3. We Will Rock You
4. Another One Bites The Dust
5. Don't Stop Me Now
6. Radio Gaga
7. No-One But You
8. I Want It All
9. Hammer To Fall
10. These Are The Days Of Our Lives
0
stuart
geplaatst: 9 augustus 2008, 21:50 uur
- Bohemian Rhapsody
- Tie your mother down
- We will rock you
- Don't stop me now
- Headlong
- Under pressure
- Hammer to fall
- One vision
- Who wants to live forever
- I want it all
- Tie your mother down
- We will rock you
- Don't stop me now
- Headlong
- Under pressure
- Hammer to fall
- One vision
- Who wants to live forever
- I want it all
0
geplaatst: 11 augustus 2008, 00:32 uur
1. Flick Of The Wrist
2. Lily Of The Valley
3. You Take My Breath Away
4. Sheer Heart Attack
5. The Hero
6. You And I
7. Who Needs You
8. Brighton Rock
9. Dear Friends
10.The March Of The Black Queen
2. Lily Of The Valley
3. You Take My Breath Away
4. Sheer Heart Attack
5. The Hero
6. You And I
7. Who Needs You
8. Brighton Rock
9. Dear Friends
10.The March Of The Black Queen
0
Father McKenzie
geplaatst: 13 augustus 2008, 07:21 uur
Ik begrijp de grote verschillen wel
maar NIET dat Killer Queen in sommigen hun top tien
gewoon ontbreekt, gewoon ovoorstelbaar, want die hoort er absoluut in,
het moet één van de beste singles of all time zijn, toch?
maar NIET dat Killer Queen in sommigen hun top tien
gewoon ontbreekt, gewoon ovoorstelbaar, want die hoort er absoluut in,
het moet één van de beste singles of all time zijn, toch?
0
geplaatst: 19 augustus 2008, 16:59 uur
Sgt. Revolver schreef:
1. Bohemian Rhapsody
2. Innuendo
3. Killer Queen
4. The March Of The Black Queen
5. Love Of My Life
6. Somebody To Love
7. Who Wants To Live Forever
8. Bicycle Race
9. '39
10. Don't Stop Me Now
Ongeveer................
1. Bohemian Rhapsody
2. Innuendo
3. Killer Queen
4. The March Of The Black Queen
5. Love Of My Life
6. Somebody To Love
7. Who Wants To Live Forever
8. Bicycle Race
9. '39
10. Don't Stop Me Now
Ongeveer................
Update:
1. Bohemian Rhapsody
2. Innuendo
3. Killer Queen
4. The March Of The Black Queen
5. Love Of My Life
6. Somebody To Love
7. '39
8. Who Wants To Live Forever
9. The Show Must Go On
10. Don't Stop Me Now
0
geplaatst: 22 januari 2009, 18:54 uur
1. Bohemian Rhapsody
mijn eerste kennismaking met Queen, ik was 11 jaar in 1975, was meteen verliefd op deze band en elke week weer naar TopPop kijken
2. Killer Queen
Ben het eens met vader McKenzie, prachtige harmonieén en een fantastische gitaarsolo
3. Death On Two Legs
A Night At the Opera gekocht toen ik 12 was, wat een shock gaf deze opener van de plaat zeg, wow, en toen kon ik de tekst nog niet helemaal volgen, inmiddels wel natuurlijk
4. March Of The Black Queen
Met terugwerkende kracht ook de oude lp's gaan kopen, dit nummer lijkt wel een voorstudie voor BoRhap
5. Somebody To Love
Tja, toch die vocalen weer die helemaal te gek zijn, kan ook heerlijk lekker hard worden meegezongen
6. It's Late
Single in de VS geweest, gewoon tof rock nummer met Freddie in topvorm
7. Don't Stop Me Now
Het perfecte nummer om mee auto te tijden (of scheuren), zit een heerlijke drive in
8. Love Of My Life
Schitterend, ontroerend, als ik de cd draai hoor ik nog steeds de tik die in mijn lp zat, dat is dankzij mijn moeder die dit nummer grijsdraaide destijds
9. White Man
B-Kant van Somedoy to Love, lekkere rocker
10.These Are The Days Of Our Lives
Ontroerend mooi, zeker met de videoclip erbij
11.White Queen (as it began)
Ook al kippevel, mooi gedaan in de vroege jaren, zou er wel eens een nieuwe versie van willen horen, maar dat gaat helaas niet.
12.Who Wants To Live Forever
Tja, ik niet in iedergeval
13.You're My Best Friend
Prachtige tekst, gebruikt op mijn bruiloft 2 jaar geleden in de trouwzaal van stadhuis toen ik eindelijk eens ging trouwen
14.Tie Your Mother Down
1ste keer Queen live gezien in Ahoy in 1977 en dit was de opener van het concert, Freddie in zijn karatepak, net als in de videoclip
15.God Save The Queen
Al iemand de totaal stand op gemaakt ? lijkt me wel leuk om te zien
mijn eerste kennismaking met Queen, ik was 11 jaar in 1975, was meteen verliefd op deze band en elke week weer naar TopPop kijken
2. Killer Queen
Ben het eens met vader McKenzie, prachtige harmonieén en een fantastische gitaarsolo
3. Death On Two Legs
A Night At the Opera gekocht toen ik 12 was, wat een shock gaf deze opener van de plaat zeg, wow, en toen kon ik de tekst nog niet helemaal volgen, inmiddels wel natuurlijk
4. March Of The Black Queen
Met terugwerkende kracht ook de oude lp's gaan kopen, dit nummer lijkt wel een voorstudie voor BoRhap
5. Somebody To Love
Tja, toch die vocalen weer die helemaal te gek zijn, kan ook heerlijk lekker hard worden meegezongen
6. It's Late
Single in de VS geweest, gewoon tof rock nummer met Freddie in topvorm
7. Don't Stop Me Now
Het perfecte nummer om mee auto te tijden (of scheuren), zit een heerlijke drive in
8. Love Of My Life
Schitterend, ontroerend, als ik de cd draai hoor ik nog steeds de tik die in mijn lp zat, dat is dankzij mijn moeder die dit nummer grijsdraaide destijds
9. White Man
B-Kant van Somedoy to Love, lekkere rocker
10.These Are The Days Of Our Lives
Ontroerend mooi, zeker met de videoclip erbij
11.White Queen (as it began)
Ook al kippevel, mooi gedaan in de vroege jaren, zou er wel eens een nieuwe versie van willen horen, maar dat gaat helaas niet.
12.Who Wants To Live Forever
Tja, ik niet in iedergeval
13.You're My Best Friend
Prachtige tekst, gebruikt op mijn bruiloft 2 jaar geleden in de trouwzaal van stadhuis toen ik eindelijk eens ging trouwen
14.Tie Your Mother Down
1ste keer Queen live gezien in Ahoy in 1977 en dit was de opener van het concert, Freddie in zijn karatepak, net als in de videoclip
15.God Save The Queen
Al iemand de totaal stand op gemaakt ? lijkt me wel leuk om te zien
1
geplaatst: 27 januari 2009, 17:45 uur
Ik had toch niets te doen eventjes alle lijsten opgeteld en komt tot de volgende stand:
1. Bohemian Rhapsody
2. Killer Queen
3. Innuendo
4. Prophet's Song
5. March Ogf The Black Queen
6. Don't Stop Me Now
7. Somebody To Love
8. The Show Must Go On
9. Now I'm Here
10. We Will Rock You
11. Love Of My Life
12. These Are The Days Of Our Lives
13. Great King Rat
14. '39
15. I Want To Break Free
16. Tie Your Mother Down
17. Brighton Rock
18. Death On Two Legs
19. Who Wants To Live Forever
20. You Take My Breath Away
21. Another One Bites The Dust
22. Liar
23. White Man
24. Keep Yourself Alive
Seven Seas Of Rhye
Alleen die laatste 2 hebben precies even veel punten.
In totaal zijn er 94 nummers genoemd, helemaal onderaan staat The Hero (wie noemt dat in hemelsnaam )
Bohemian Rhapsody is 36x genoemd, 11 keer op nummer 1,
Innuendo staat op 10 keer op nummer 1 maar wordt in totaal minder keren genoemd, waaronder door ondergetekende.
1. Bohemian Rhapsody
2. Killer Queen
3. Innuendo
4. Prophet's Song
5. March Ogf The Black Queen
6. Don't Stop Me Now
7. Somebody To Love
8. The Show Must Go On
9. Now I'm Here
10. We Will Rock You
11. Love Of My Life
12. These Are The Days Of Our Lives
13. Great King Rat
14. '39
15. I Want To Break Free
16. Tie Your Mother Down
17. Brighton Rock
18. Death On Two Legs
19. Who Wants To Live Forever
20. You Take My Breath Away
21. Another One Bites The Dust
22. Liar
23. White Man
24. Keep Yourself Alive
Seven Seas Of Rhye
Alleen die laatste 2 hebben precies even veel punten.
In totaal zijn er 94 nummers genoemd, helemaal onderaan staat The Hero (wie noemt dat in hemelsnaam )
Bohemian Rhapsody is 36x genoemd, 11 keer op nummer 1,
Innuendo staat op 10 keer op nummer 1 maar wordt in totaal minder keren genoemd, waaronder door ondergetekende.
0
turbothijs
geplaatst: 16 april 2009, 17:06 uur
1 Innuendo
2 March of the Black Queen
3 Bohemian Rhapsody
4 You Take My Breath Away
5 Prospect;s song
6 '39
7 Under Pressure
8 Crazy Little Thing Called Love
9 Who Wants to Live Forever
10 The Show Must Go On
2 March of the Black Queen
3 Bohemian Rhapsody
4 You Take My Breath Away
5 Prospect;s song
6 '39
7 Under Pressure
8 Crazy Little Thing Called Love
9 Who Wants to Live Forever
10 The Show Must Go On
0
geplaatst: 6 juni 2009, 20:22 uur
Uit de losse pols:
1. Sail Away Sweet Sister
2. Spread Your Wings
3. She Makes Me (Stormtrooper In Stilettos)
4. Great King Rat
5. Teo Torriate (Let Us Cling Together)
6. White Queen
7. All Dead, All Dead
8. In The Lap Of The Gods... Revisited
9. The Fairy Feller's Master Stroke
10. Now I'm Here
Uit de categorie Open Deur: na The Game zou het allemaal een stuk minder worden (maar nog steeds best te pruimen).
1. Sail Away Sweet Sister
2. Spread Your Wings
3. She Makes Me (Stormtrooper In Stilettos)
4. Great King Rat
5. Teo Torriate (Let Us Cling Together)
6. White Queen
7. All Dead, All Dead
8. In The Lap Of The Gods... Revisited
9. The Fairy Feller's Master Stroke
10. Now I'm Here
Uit de categorie Open Deur: na The Game zou het allemaal een stuk minder worden (maar nog steeds best te pruimen).
* denotes required fields.