Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 10 geestverruimende nummers
zoeken in:
0
geplaatst: 21 oktober 2005, 14:56 uur
andré schreef:
87. The Orb - A Huge Ever Growing Pulsating Brain That Rules From the Centre of the Ultraworld: live mix Mk. 10
(laatste nummer van de eerste Orb-plaat, meteen ook het beste nummer van ze/hem)
87. The Orb - A Huge Ever Growing Pulsating Brain That Rules From the Centre of the Ultraworld: live mix Mk. 10
(laatste nummer van de eerste Orb-plaat, meteen ook het beste nummer van ze/hem)
Ik heb muziek opgezocht van The Orb en het is erg goed! Moet ik misschien maar eens een CD van aanschaffen
0
geplaatst: 21 oktober 2005, 15:03 uur
77. Fatboy Slim - Bird of Prey
In de basisschool periode heb ik best vaak aan klasgenoten gevraagd wat hun grootste wens was. De meeste zeiden dat dat zou zijn om te kunnen vliegen. Zelf vond ik dat heel idioot, maar goed.
Later kon ik er eigelijk wel heel goed inkomen en had ik zelf ook de need om gewoon eens lekker op te stijgen en in de lucht rond te vliegen, al kijkend naar de lucht.
Maar een tijdje geleden heb ik gewoon gevlogen! Ik heb het gewoon gedaan. Bird of Prey van Fatboy Slim op heel hard volume afspelen, ogen dicht en vliegen maar.
in the summer sky...
In de basisschool periode heb ik best vaak aan klasgenoten gevraagd wat hun grootste wens was. De meeste zeiden dat dat zou zijn om te kunnen vliegen. Zelf vond ik dat heel idioot, maar goed.
Later kon ik er eigelijk wel heel goed inkomen en had ik zelf ook de need om gewoon eens lekker op te stijgen en in de lucht rond te vliegen, al kijkend naar de lucht.
Maar een tijdje geleden heb ik gewoon gevlogen! Ik heb het gewoon gedaan. Bird of Prey van Fatboy Slim op heel hard volume afspelen, ogen dicht en vliegen maar.
in the summer sky...
0
geplaatst: 21 oktober 2005, 15:08 uur
76. Steve Roach - Structures From Silence
28 minuten wegdromen...
28 minuten wegdromen...
0
geplaatst: 21 oktober 2005, 15:21 uur
0
geplaatst: 21 oktober 2005, 19:02 uur
0
moviefreak#1
geplaatst: 22 oktober 2005, 13:35 uur
Rokol schreef:
71. Pink Floyd - Careful With That Axe, Eugene
71. Pink Floyd - Careful With That Axe, Eugene
Nou dat vind ik wel heel erg vroeg in het spel

0
geplaatst: 22 oktober 2005, 13:59 uur
70. Tomorrow - Revolution
Eén van de meest psychedelische nummers uit de jaren '60. Fantastisch gewoon. Trippen!
Eén van de meest psychedelische nummers uit de jaren '60. Fantastisch gewoon. Trippen!

0
geplaatst: 22 oktober 2005, 18:48 uur
moviefreak#1 schreef:
(quote)

Oeps sorry.
Maar we zijn natuurlijk al bij nummertje 71.
0
geplaatst: 31 oktober 2005, 19:35 uur
67. Dredg – Same Ol’ Road
(hele album El Cielo van Dredg is briljant geestverruimend)
(hele album El Cielo van Dredg is briljant geestverruimend)
0
geplaatst: 31 oktober 2005, 21:40 uur
65. Sleep - Dopesmoker
Dit nummer klokt ruim 60 minuten en is de herhaling van een handjevol ultra-lage oppermachtige doom-metal riffs. Gemaakt in 1 take tijdens een sessie waarin de heren enorm aan de door hun zo geliefde waterpijp hadden geslurpt. Het gerucht gaat zelfs dat 2 bandleden herboren christenen zijn geworden tijdens de sessie.
de tekst is echt briljant
'Drop out of life with bong in hand
Follow the smoke to the riff-filled land'
'Proceeds the Weedian – Nazareth'
liefhebbers weten genoeg
ik zal deze eerdaags trouwens eens toevoegen
Dit nummer klokt ruim 60 minuten en is de herhaling van een handjevol ultra-lage oppermachtige doom-metal riffs. Gemaakt in 1 take tijdens een sessie waarin de heren enorm aan de door hun zo geliefde waterpijp hadden geslurpt. Het gerucht gaat zelfs dat 2 bandleden herboren christenen zijn geworden tijdens de sessie.
de tekst is echt briljant
'Drop out of life with bong in hand
Follow the smoke to the riff-filled land'
'Proceeds the Weedian – Nazareth'
liefhebbers weten genoeg
ik zal deze eerdaags trouwens eens toevoegen
0
geplaatst: 5 november 2005, 00:23 uur
0
geplaatst: 6 november 2005, 16:07 uur
En dan zeggen ze tegen mij dat ik vroeg in het spel kom met 'Careful with that Axe, Eugene.'
Tommorow Never Know kon je in de top 5 proppen.
Maar wel een prachtige keuze hoor!
0
geplaatst: 6 november 2005, 19:16 uur
Rokol schreef:
En dan zeggen ze tegen mij dat ik vroeg in het spel kom met 'Careful with that Axe, Eugene.'
(quote)
De uitvoerder van 'Tomorrow Never Knows' is nog niet genoemd dus hij kan nog altijd in de top-5 voor mij!

0
geplaatst: 22 maart 2006, 14:06 uur
60. Cornelius - Point of View Point
59. Radiohead - How To Disappear Completely
58. The Walkmen - Revenge Wears No Wristwatch
57. Autechre - Bike
56. Fatboy Slim - Santa Cruz
55. Experimental Products - Glowing in the Dark
54. Sigur Rós - Myrkur
59. Radiohead - How To Disappear Completely
58. The Walkmen - Revenge Wears No Wristwatch
57. Autechre - Bike