Muziek / Toplijsten en favorieten / Camel top 5!
zoeken in:
0
geplaatst: 6 november 2005, 21:02 uur
Jaja nu is het eens tijd voor de Camel albumtop 5!
1. Camel
2. Moonmadness
3. Snowgoose
4. Mirage
5. Raindances
1. Camel
2. Moonmadness
3. Snowgoose
4. Mirage
5. Raindances
0
dutch2
geplaatst: 6 november 2005, 21:25 uur
Vooruit maar:
1. Nude
2. Moonmadness
3. Rain Dances
4. The Snowgoose
5. Mirage
1. Nude
2. Moonmadness
3. Rain Dances
4. The Snowgoose
5. Mirage
0
geplaatst: 6 november 2005, 22:44 uur
HiLL schreef:
Jaja nu is het eens tijd voor de Camel albumtop 5!
Goed initiatief, HiLL Jaja nu is het eens tijd voor de Camel albumtop 5!
Mijn Camel album Top 5:
1. Stationary Traveller
2. The Single Factor
3. Rajaz
4. Dust and Dreams
5. Harbour of Tears
Nude valt er net buiten.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 november 2005, 19:57 uur
1. Moonmadness
2. Stationary traveller
3. Mirage
4. The snow goose
5. I can see your house from here
2. Stationary traveller
3. Mirage
4. The snow goose
5. I can see your house from here
0
geplaatst: 7 november 2005, 22:28 uur
Laat ik eens een poging doen:
1. Nude (Omdat het hun meest uitgebalanceerde album is)
2. The Snow Goose (Omdat Rhayader een klassiek thema is)
3. Dust and Dreams (Omdat het een soort come back was)
4. Rain Dances (Vanwege de afwisseling tussen dromerige en up tempo nummers, en beide fantastisch)
5. Mirage (omdat het me bij herbeluistering in positieve zin verraste)
1. Nude (Omdat het hun meest uitgebalanceerde album is)
2. The Snow Goose (Omdat Rhayader een klassiek thema is)
3. Dust and Dreams (Omdat het een soort come back was)
4. Rain Dances (Vanwege de afwisseling tussen dromerige en up tempo nummers, en beide fantastisch)
5. Mirage (omdat het me bij herbeluistering in positieve zin verraste)
0
geplaatst: 26 december 2005, 13:42 uur
Moeilijk, maar toch:
1. Rajaz
2. Dust and dreams
3. A nod and a wink
4. Nude
5. The snow goose
1. Rajaz
2. Dust and dreams
3. A nod and a wink
4. Nude
5. The snow goose
0
geplaatst: 26 december 2005, 13:42 uur
Moeilijk, maar toch:
1. Rajaz
2. Dust and dreams
3. A nod and a wink
4. Nude
5. The snow goose
1. Rajaz
2. Dust and dreams
3. A nod and a wink
4. Nude
5. The snow goose
0
geplaatst: 26 december 2005, 16:33 uur
Tussenstand:
1. Moonmadness: 13 (3x genoemd)
2. The Snow Goose: 12 (5x)
3. Nude: 12 (3x)
4. Dust and Dreams: 9 (3x)
5. Stationary Traveller: 9 (2x)
6. Rajaz: 8 (2x)
7. Mirage: 7 (4x)
8. Rain Dances: 6 (3x)
9. Camel: 5 (1x)
10. The Single Factor: 4 (1x)
11. A Nod and a Wink: 3 (1x)
12. Harbour of Tears: 1
12. I Can See Your House from Here: 1
1. Moonmadness: 13 (3x genoemd)
2. The Snow Goose: 12 (5x)
3. Nude: 12 (3x)
4. Dust and Dreams: 9 (3x)
5. Stationary Traveller: 9 (2x)
6. Rajaz: 8 (2x)
7. Mirage: 7 (4x)
8. Rain Dances: 6 (3x)
9. Camel: 5 (1x)
10. The Single Factor: 4 (1x)
11. A Nod and a Wink: 3 (1x)
12. Harbour of Tears: 1
12. I Can See Your House from Here: 1
0
geplaatst: 30 oktober 2006, 01:00 uur
1. Moonmadness
2. The Snow Goose
3. Mirage
4. I can see your house from here
5. Harbour of tears
2. The Snow Goose
3. Mirage
4. I can see your house from here
5. Harbour of tears
0
geplaatst: 27 februari 2008, 19:31 uur
Geweldige band, waar ik steeds meer van ben gaan luisteren en het steeds mooier ben gaan vinden. Tijd om dit topic uit de sloot te trekken en maar eens een album top 5 in te voegen:
1. Nude
2. Dust and Dreams
3. Moonmadness
4. Stationary Traveller
5. The Snow Goose
1. Nude
2. Dust and Dreams
3. Moonmadness
4. Stationary Traveller
5. The Snow Goose
0
geplaatst: 27 februari 2008, 20:35 uur
1. Moonmadness
2. Music Inspired by the Snow Goose
3. Stationary Traveller
4. Mirage
5. The Single Factor
2. Music Inspired by the Snow Goose
3. Stationary Traveller
4. Mirage
5. The Single Factor
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 27 februari 2008, 20:37 uur
Update sinds 7 november 2005
01 (---) Camel
02 (01) Moonmadness
03 (03) Mirage
04 (02) Stationary Traveller
05 (04) The Snow Goose
01 (---) Camel
02 (01) Moonmadness
03 (03) Mirage
04 (02) Stationary Traveller
05 (04) The Snow Goose
0
geplaatst: 27 februari 2008, 23:21 uur
1. Nude
2. Dust and Dreams
3. Moonmadness
4. A Live Record
5. The Snow Goose
2. Dust and Dreams
3. Moonmadness
4. A Live Record
5. The Snow Goose
0
Omayyad
geplaatst: 28 februari 2008, 20:49 uur
1. Music Inspired By The Snow Goose
2. Mirage
3. Moonmadness
4. Camel
5. Nude
2. Mirage
3. Moonmadness
4. Camel
5. Nude
0
bikkel
geplaatst: 2 maart 2008, 18:35 uur
1.Dust &dreams
2.Never let go(live 1992)
3.Stationary Traveller
4.Mirage
5.Nude
2.Never let go(live 1992)
3.Stationary Traveller
4.Mirage
5.Nude
0
geplaatst: 20 maart 2008, 20:23 uur
1: Nude ( Veel afwisseling, zang en instrumentaal, thematisch,
schitterende hoes )
2: Mirage ( Alleen voor Lady fantasy al ).
3: Camel ( Nog niet zo "geproduceerd" ).
4: Stationary traveller ( qua songs wellicht het beste, wel een beetje
soft ).
5: The single factor ( gewoon een schitterend pop-album )
PS: Na Dust & Dreams afgehaakt, dus over latere albums kan ik
niet meepraten.
schitterende hoes )
2: Mirage ( Alleen voor Lady fantasy al ).
3: Camel ( Nog niet zo "geproduceerd" ).
4: Stationary traveller ( qua songs wellicht het beste, wel een beetje
soft ).
5: The single factor ( gewoon een schitterend pop-album )
PS: Na Dust & Dreams afgehaakt, dus over latere albums kan ik
niet meepraten.
0
geplaatst: 21 maart 2008, 00:31 uur
Tussenstand:
1. Moonmadness 36 (9)
2. Nude 29 (8)
3. Snowgoose 28 (11)
4. Mirage 25 (10)
5. Dust and dreams 22 (6)
6. Stationary Traveller 21 (7)
7. Camel 15 (4)
8. Rajaz 8 (2)
9. The single factor 6 (3)
Raindances 6 (3)
10. Never let go 4 (1)
11. I can see your house from here 3 (2)
12. A nod and a wink 3 (1)
13. Harbour of tears 2 (2)
14. A live record 2 (1)
1. Moonmadness 36 (9)
2. Nude 29 (8)
3. Snowgoose 28 (11)
4. Mirage 25 (10)
5. Dust and dreams 22 (6)
6. Stationary Traveller 21 (7)
7. Camel 15 (4)
8. Rajaz 8 (2)
9. The single factor 6 (3)
Raindances 6 (3)
10. Never let go 4 (1)
11. I can see your house from here 3 (2)
12. A nod and a wink 3 (1)
13. Harbour of tears 2 (2)
14. A live record 2 (1)
0
fastpulseboy
geplaatst: 22 maart 2008, 21:39 uur
1) camel blue
2) camel original
3) camel shag
4) camel orange
5) camel in een groot doosje
2) camel original
3) camel shag
4) camel orange
5) camel in een groot doosje
0
geplaatst: 28 april 2008, 20:51 uur
1. Mirage
2. God of Light : 1973 - 1975
3. The Snow Goose
4. Camel
5. Moonmadness
2. God of Light : 1973 - 1975
3. The Snow Goose
4. Camel
5. Moonmadness
0
geplaatst: 13 juni 2008, 00:17 uur
1. Nude
2. Moonmadness
3. Raindances
4. The Snow Goose
5. Mirage
2. Moonmadness
3. Raindances
4. The Snow Goose
5. Mirage
0
geplaatst: 17 december 2008, 19:48 uur
01. Mirage
02. The Snow Goose
03. Moonmadness
04. Camel
05. Raindances
02. The Snow Goose
03. Moonmadness
04. Camel
05. Raindances
0
geplaatst: 1 augustus 2009, 00:02 uur
1. Mirage
2. Nude
3. Dust and Dreams
4. The Snow Goose
5. Raindances
2. Nude
3. Dust and Dreams
4. The Snow Goose
5. Raindances
0
Kingsnake
geplaatst: 1 augustus 2009, 11:56 uur
Nude is echt ondergewaardeerd. Ik luister het zelf ook vaak graag.
Een goede zesde plaats, zeg maar.
Kan niet wachten tot deze (met extra tracks) wordt geremasterd.
Een goede zesde plaats, zeg maar.
Kan niet wachten tot deze (met extra tracks) wordt geremasterd.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 1 augustus 2009, 21:11 uur
Update sinds 27 februari 2008. Een mooi moment om het lijstje eens compleet te maken:
01 (01) Camel
02 (02) Moonmadness
03 (03) Mirage
04 (---) Dust and Dreams
05 (---) Nude
06 (05) The Snow Goose
07 (04) Stationary Traveller
08 (---) Rajaz
09 (---) Rain Dances
10 (---) Harbour of Tears
11 (---) A Nod and a Wink
12 (---) Breathless
13 (---) I Can See Your House from Here
14 (---) The Single Factor
01 (01) Camel
02 (02) Moonmadness
03 (03) Mirage
04 (---) Dust and Dreams
05 (---) Nude
06 (05) The Snow Goose
07 (04) Stationary Traveller
08 (---) Rajaz
09 (---) Rain Dances
10 (---) Harbour of Tears
11 (---) A Nod and a Wink
12 (---) Breathless
13 (---) I Can See Your House from Here
14 (---) The Single Factor
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 9 augustus 2009, 20:31 uur
1. Mirage
2. The Snow Goose
3. Rain Dances
4. Moonmadness
Die 5e vind ik nu te moeilijk, daar moet ik nog eens goed over nadenken.
2. The Snow Goose
3. Rain Dances
4. Moonmadness
Die 5e vind ik nu te moeilijk, daar moet ik nog eens goed over nadenken.
0
geplaatst: 4 mei 2010, 23:45 uur
1. Nude
2. Stationary Traveller
3. Moonmadness
4. The Single Factor
5. Raindances
2. Stationary Traveller
3. Moonmadness
4. The Single Factor
5. Raindances
0
geplaatst: 5 mei 2010, 08:37 uur
Ook maar eens hier tijd voor een update. Nu maar alle albums:
01 (02) Dust and Dreams
02 (01) Nude
03 (05) The Snow Goose
04 (03) Moonmadness
05 (--) Harbour of Tears
06 (04) Stationary Traveller
07 (--) Camel
08 (--) Rain Dances
09 (--) Rajaz
10 (--) A Nod and a Wink
11 (--) Mirage
12 (--) Breathless
13 (--) I Can See Your House from Here
14 (--) The Single Factor
01 (02) Dust and Dreams
02 (01) Nude
03 (05) The Snow Goose
04 (03) Moonmadness
05 (--) Harbour of Tears
06 (04) Stationary Traveller
07 (--) Camel
08 (--) Rain Dances
09 (--) Rajaz
10 (--) A Nod and a Wink
11 (--) Mirage
12 (--) Breathless
13 (--) I Can See Your House from Here
14 (--) The Single Factor
0
geplaatst: 5 mei 2010, 09:39 uur
1. Nude
2. Moonmadness
3. Stationary traveller
4. The snow goose
5. Rain dances
Als live-albums mee zouden tellen, kwam A live record vóór Rain dances.
Gek genoeg was Stationary traveller mijn introductie tot Camel en heb ik daarna pas de eerdere albums beluisterd. Maar volgens mij heb ik geen enkel Camel-album van ná '85 gehoord.
2. Moonmadness
3. Stationary traveller
4. The snow goose
5. Rain dances
Als live-albums mee zouden tellen, kwam A live record vóór Rain dances.
Gek genoeg was Stationary traveller mijn introductie tot Camel en heb ik daarna pas de eerdere albums beluisterd. Maar volgens mij heb ik geen enkel Camel-album van ná '85 gehoord.
* denotes required fields.