Muziek / Toplijsten en favorieten / wie is jou favo DJ ?
zoeken in:
0
geplaatst: 10 november 2005, 14:57 uur
Ik weet niet of hij een DJ is, maar Ophidian heeft hele vette duistere Hardstyle gemaakt.
0
Joyrex
geplaatst: 10 november 2005, 15:16 uur
DJ Afx is mijn favoriet. Omdat hij RDJ is, en zijn platenkeuze in zn sets wat mij betreft geniaal is.
0
geplaatst: 10 november 2005, 16:46 uur
Jacques Lu Cont, omdat ie de meest onwaarschijnlijke stijlen aan elkaar draait en zo nu en dan gruwelijke overgangen heeft. Verder Erol Alkan vanwege zijn plaatkeuze en vaak vooruitziende blik (hij draaide White Rose Movement al een half jaar voordat ze hun debuutsingle uit hadden, dus hij zit dicht bij de 'bron').
0
geplaatst: 12 november 2005, 14:31 uur
Junkie XL. Maar die word steeds minder. Saturday Teenage Kick is echt geweldig lekker, Big Sound of the Drag volgens mij ook, maar Radio JXL lijkt me niet zo veel soeps 
Maar dit topic hoort hier volgens mij niet, t moet toch onder electronic staan? Of niet?

Maar dit topic hoort hier volgens mij niet, t moet toch onder electronic staan? Of niet?
0
moviefreak#1
geplaatst: 12 november 2005, 16:23 uur
Mijn favoriete DJ is Chiel Beelen. Die draait nog wel eens ooit leuke muziek en klets lekker veel 

0
geplaatst: 12 november 2005, 17:26 uur
"Giel met een g", zegt ie zelf altijd. 
En ik vind Erol het beste draaien als ie er ook wat obscure gitaarbandjes doorheen gooit, maar dat doet ie eigenlijk nooit buiten Engeland.

En ik vind Erol het beste draaien als ie er ook wat obscure gitaarbandjes doorheen gooit, maar dat doet ie eigenlijk nooit buiten Engeland.
0
geplaatst: 14 november 2005, 09:21 uur
DJ Shadow is ook goed, voor hele aparte hiphop en rare beats.
0
geplaatst: 15 juli 2006, 18:21 uur
Felix Da Housecat
Roog
Joost van Bellen
Miss Kittin
en meer
Ik wil nog steeds een DJ KO
Roog
Joost van Bellen
Miss Kittin
en meer

Ik wil nog steeds een DJ KO

0
geplaatst: 15 juli 2006, 18:25 uur
DJ Krush getuigde live van gruwelijke DJ skills. Ken niet gek veel DJ's, maar Krush heeft in ieder geval erg veel talent!
0
geplaatst: 16 juli 2006, 22:53 uur
Zit er niet zo in, maar wat ik van Sven Väth heb opgevangen vond ik meesterlijk 

0
geplaatst: 16 juli 2006, 23:29 uur
Roog, Erick E, Dave Clark, Carl Cox, Satoshi Tomie, Michel de Hey.
0
geplaatst: 17 juli 2006, 09:54 uur
Tiësto maakt muziek die 10 jaar geleden al gemaakt werd in de UK, België en elk land dat iets te betekenen heeft op electronisch vlak. Eén grote promomachine. Worlds best DJ, lachwekkend.
Geef mij dan maar jongens als Richie Hawtin, Dave Clarke, Kevin S., Sven Vath, Green Velvet, Roger Sanchez, Dave Angel, Adam Beyer, Carl Cox, ...
Al moet ik zeggen dat de laatste jaren mijn interesse in techno en aanverwanten een pak gedaalt is. Ik vind het nog leuk voor zo af en toe eens een feestje, maar zeker geen overkill zoals vroeger.
Geef mij dan maar jongens als Richie Hawtin, Dave Clarke, Kevin S., Sven Vath, Green Velvet, Roger Sanchez, Dave Angel, Adam Beyer, Carl Cox, ...
Al moet ik zeggen dat de laatste jaren mijn interesse in techno en aanverwanten een pak gedaalt is. Ik vind het nog leuk voor zo af en toe eens een feestje, maar zeker geen overkill zoals vroeger.
0
geplaatst: 17 juli 2006, 10:13 uur
Die verkiezing is sowieso lachwekkend, tenminste, er winnen altijd popi-dj's.
0
geplaatst: 17 juli 2006, 10:17 uur
Jeanicious schreef:
Heb hem nog live gezien, ten tijde van de release van Private Press. Mooie combinatie van turntablism, live samples en beelden. Op een gegeven moment liet hij een stukje uitleg van DJ Premier over beatmaking zien, wat natuurlijk op gejuich vanuit de zaal kon rekenen

En soms pakte hij gewoon de microfoon en ging wat dingen uitleggen tussen de nummers door, a la "this is what I'm trying to do right here...", dat was ook wel nieuw voor mij

0
geplaatst: 17 juli 2006, 10:25 uur
Duran Duran Duran behoort tot de betere die ik al gehoord heb. Nogal saai op CD, maar als DJ echt een feestje.
0
geplaatst: 17 juli 2006, 10:51 uur
0
geplaatst: 17 juli 2006, 11:05 uur
Ik zou het zo niet weten, typisch zo'n artiest waar ik nauwelijks titels van ken.
0
geplaatst: 17 juli 2006, 11:13 uur
Instapnummers weet ik niet maar m'n ex-vriend was helemaal gek van DJ Krush en Ninja Tunes en dit album (wel heel rustig en staat niet op de site) Ki-Oku vond ik echt heel erg goed.
Inderdaad. Jouw moet hier met een w achter: bezittelijk gebruik.
Inderdaad. Jouw moet hier met een w achter: bezittelijk gebruik.
0
geplaatst: 17 juli 2006, 12:39 uur
Als DJ op een feest is er maar 1 waar ik de gehele set altijd in een deuk lig en me 100% amuseer: Peaky Pounder.
* denotes required fields.