Muziek / Toplijsten en favorieten / De MuMe Top 40 (2014): 60s
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 mei 2014, 10:59 uur
Hebben een of andere betweter + een slapend crewlid afgelopen jaar een titel aangepast? 

0
geplaatst: 2 mei 2014, 12:07 uur
Titel staat wel goed nu. 
Het gebruik van de verschillende titels loopt door elkaar heen in de lijstjes hier, dus dat zou hier toch niet moeten kunnen. Tenzij LucM en Nelis hun lijstje van vorig jaar hebben gekopieerd ofzo.

Het gebruik van de verschillende titels loopt door elkaar heen in de lijstjes hier, dus dat zou hier toch niet moeten kunnen. Tenzij LucM en Nelis hun lijstje van vorig jaar hebben gekopieerd ofzo.
0
geplaatst: 2 mei 2014, 18:31 uur
Maar één album van Elvis. Nou ja, ik heb het geprobeerd. Als er ook een lijst komt van de jaren 70, houd ik me aanbevolen.
0
geplaatst: 3 mei 2014, 12:05 uur
herman schreef:
Is daar iets misgegaan met de Kinks? Hoog binnen èn grote daler?
Jup, dat klopt. Waarmee ik nogmaals wil onderstrepen om een album gewoon te schrijven zoals die hier op MusicMeter staat..Is daar iets misgegaan met de Kinks? Hoog binnen èn grote daler?
The Kinks wordt daarmee overigens 57e.
0
geplaatst: 3 mei 2014, 12:07 uur
spinout schreef:
Maar één album van Elvis. Nou ja, ik heb het geprobeerd. Als er ook een lijst komt van de jaren 70, houd ik me aanbevolen.
Misschien is dit iets: Muziek >> Toplijsten en favorieten >> De MuMe Top 40 (2014): 70s
0
geplaatst: 3 mei 2014, 17:49 uur
Chevy, hoe vaak is The Millennium - Begin genoemd en op welke plek eindigt die dan?
Ik had trouwens verwacht dat Abbey Road dit keer met de eindoverwinning zou lopen. Niets mis met het debuut van The Doors, natuurlijk, maar het mocht voor mij een andere nummer één zijn
Ik had trouwens verwacht dat Abbey Road dit keer met de eindoverwinning zou lopen. Niets mis met het debuut van The Doors, natuurlijk, maar het mocht voor mij een andere nummer één zijn

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 3 mei 2014, 17:54 uur
Als we een offensief gaan voeren voor The Millennium doe ik in ieder geval mee. Dát is pas een meesterwerk!
0
geplaatst: 3 mei 2014, 18:55 uur
BeatHoven schreef:
Chevy, hoe vaak is The Millennium - Begin genoemd en op welke plek eindigt die dan?
Abbey Road heeft gewoon erg last van de andere Beatles-albums, gezien de Top 250-notering, het aantal stemmen en het gemiddelde zouden ze (licht) favoriet zijn tov The Doors. Echter is men het bij The Doors wél relatief eens.Chevy, hoe vaak is The Millennium - Begin genoemd en op welke plek eindigt die dan?
Het antwoord op je vraag:
The Millennium Begin 1968 89 22 4
Plek 89, 22 punten, 4 keer genoemd.
0
geplaatst: 4 mei 2014, 13:33 uur
1 The Beach Boys - The Smile Sessions (2011)
(hoogmis van de flowerpower)
chevy93 bedankt voor je mooie werk, misschien kunnen we de regels voor de volgende keer bijstellen, want alleen al een SMiLE mag natuurlijk in geen sixtieslijstje ontbreken. [/quote]
Zat ook even te twijfelen of ik dat nou kon plaatsen onder het sixtieslijstje.
(hoogmis van de flowerpower)
chevy93 bedankt voor je mooie werk, misschien kunnen we de regels voor de volgende keer bijstellen, want alleen al een SMiLE mag natuurlijk in geen sixtieslijstje ontbreken. [/quote]
Zat ook even te twijfelen of ik dat nou kon plaatsen onder het sixtieslijstje.
0
Soledad
geplaatst: 4 mei 2014, 14:48 uur
Jammer dat de jazz zo laag scoort maar dat had ik ook wel verwacht natuurlijk. Ik wil Chevy in ieder geval even heel erg bedanken!
0
geplaatst: 7 mei 2014, 17:21 uur
Stijn_Slayer schreef:
Als we een offensief gaan voeren voor The Millennium doe ik in ieder geval mee. Dát is pas een meesterwerk!
Jazeker, moet nog veel meer erkenning krijgen!

Bedankt voor het opzoekingswerk, Chevy.
* denotes required fields.