Muziek / Toplijsten en favorieten / De MuMe Top 40 (Lustrum): 90s
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juni 2015, 06:57 uur
Weer mooi gedaan chevy93 respect.
Ik heb helaas de altijd weer spannende finale
moeten missen wegens een BBQ zonder wifi/PC. 
Op naar de '00 zitten daar die Arcade Fire dingetjes niet in
Ik heb helaas de altijd weer spannende finale
moeten missen wegens een BBQ zonder wifi/PC. 
Op naar de '00 zitten daar die Arcade Fire dingetjes niet in

0
geplaatst: 8 juni 2015, 09:12 uur
Thanks chevy93. Met al die grunge fans had ik wel meer van Temple Of The Dog verwacht.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 8 juni 2015, 09:31 uur
Misterfool schreef:
Jammer van de lage posities voor Dream Theater en Tool in de top 100. Twee artiesten die meer hadden verdiend. Al zal Progmetal wel niet ieder zo zijn ding zijn.
Jammer van de lage posities voor Dream Theater en Tool in de top 100. Twee artiesten die meer hadden verdiend. Al zal Progmetal wel niet ieder zo zijn ding zijn.
En als we niet verder komen dan Scenes from a Memory, dan maar liever helemaal geen Dream Theater...
Wederom dank aan Chevy!
0
geplaatst: 8 juni 2015, 09:32 uur
Een vrij voorspelbare toplijst, maar niettemin een heel mooie. Knap werk Chevy!
0
geplaatst: 8 juni 2015, 09:41 uur
Chevy bedankt voor al je werk. Erg leuk om de langzame opbouw naar de ontknoping weer te volgen. Is de spoeling nu wat dunner in de jaren '90 vergeleken met de jaren '70 en '80?
0
geplaatst: 8 juni 2015, 09:41 uur
Leuk om te volgen, goed werk, Chevy!
Beetje jammer dat het er niet naar uitziet dat OK Computer ooit die eerste plaats gaat weggeven, maar ach.
Blijkbaar was ik de enige die Cypress Hill - Black Sunday noemde. Heel raar. We hadden echt een tekort aan hip-hop-fans dit keer.
Beetje jammer dat het er niet naar uitziet dat OK Computer ooit die eerste plaats gaat weggeven, maar ach.
Blijkbaar was ik de enige die Cypress Hill - Black Sunday noemde. Heel raar. We hadden echt een tekort aan hip-hop-fans dit keer.
0
geplaatst: 8 juni 2015, 09:59 uur
Hiphop had inderdaad beter kunnen scoren, gezien de vele fans hier, maar het zijn toch mooie plekken voor de Wu en Nas.
0
Cured
geplaatst: 8 juni 2015, 10:01 uur
Ik heb altijd het idee dat vooral pop/rock fans aan dit soort topics meedoen en liefhebbers die meer/puur in de Hip-Hop / Metal zitten, hier niet aan meedoen.
0
geplaatst: 8 juni 2015, 10:05 uur
Cured schreef:
liefhebbers die meer/puur in de Hip-Hop / Metal zitten, hier niet aan meedoen.
liefhebbers die meer/puur in de Hip-Hop / Metal zitten, hier niet aan meedoen.
Logisch toch, dat zijn nu eenmaal heel serieuze mensen die zich doorgaans niet met "spelletjes" inlaten.
0
geplaatst: 8 juni 2015, 10:06 uur
Zo jammer dat Vitalogy van Pearl Jam slechts op nr. 100 te vinden is. Het was mijn nr. 1.

0
Cured
geplaatst: 8 juni 2015, 10:32 uur
Rudi S schreef:
Logisch toch, dat zijn nu eenmaal heel serieuze mensen die zich doorgaans niet met "spelletjes" inlaten.
Cynisme ten top (quote)

0
geplaatst: 8 juni 2015, 10:34 uur
Rudi S schreef:
Spelletje??
0
Cured
geplaatst: 8 juni 2015, 11:04 uur
Hip-Hop fans doen alleen schiet spelletjes (Black Ops , Grand Theft Hero of in het echt) en Metal fans spelletjes als : wie kan er het meeste bier op of wie kan het hardste lallen. 
edit: ik heb in mijn album Top tien overigens ook Hip- Hop tracktitels als bijv. bij AC/DC : Shoot To Kill

edit: ik heb in mijn album Top tien overigens ook Hip- Hop tracktitels als bijv. bij AC/DC : Shoot To Kill

0
geplaatst: 8 juni 2015, 13:54 uur
Chevy, Hartelijk dank voor de tijd en moeite die je er weer ingestoken heb. Dit is altijd weer een mooi begin van de vakantie periode 

0
geplaatst: 8 juni 2015, 13:55 uur
Rudi S schreef:
(quote)
Laat ons met rust. Met je vrolijkheid.
0
geplaatst: 8 juni 2015, 14:25 uur
Cured schreef:
Ik heb altijd het idee dat vooral pop/rock fans aan dit soort topics meedoen en liefhebbers die meer/puur in de Hip-Hop / Metal zitten, hier niet aan meedoen.
Ik denk dat dit zo is. Bijvoorbeeld Nas staat relatief 'laag', want hij staat hier in de top 250 met Illmatic op 12.
0
geplaatst: 8 juni 2015, 14:26 uur
Nou hebben we het altijd zo gezellig samen, ga je zo beginnen...

0
geplaatst: 8 juni 2015, 14:36 uur
@west , tja prima groepje hoor, The Surubs staat zelfs op 4,5 maar winnen 

0
geplaatst: 8 juni 2015, 14:53 uur
0
Soledad
geplaatst: 8 juni 2015, 17:04 uur
Funky Bookie schreef:
Thanks chevy93. Met al die grunge fans had ik wel meer van Temple Of The Dog verwacht.
Toevallig laatst pas voor het eerst gehoord. Anders was ie in m'n top 10 beland.Thanks chevy93. Met al die grunge fans had ik wel meer van Temple Of The Dog verwacht.
0
Soledad
geplaatst: 8 juni 2015, 17:23 uur
Chevy ontzettend bedankt weer! Blijven leuke lijstjes die hier komen.
Ik weet dat ik hier driekwart van mume mee beledig maar de populariteit van Radiohead blijft me verbazen.
Ik weet dat ik hier driekwart van mume mee beledig maar de populariteit van Radiohead blijft me verbazen.
0
geplaatst: 8 juni 2015, 18:23 uur
De OK Computer liefhebbers zouden voor straf een uur lang naar Fitter Happier moeten luisteren; kijken of ze het dan nog zo'n fantastisch album vinden.
0
geplaatst: 8 juni 2015, 18:38 uur
Soledad schreef:
Ik dacht dat ook zeer lang, maar OK Computer is echt gewoon een dijk van een plaat. Moeilijker neer te sabelen dan verwacht.
0
geplaatst: 8 juni 2015, 18:41 uur
Dat laatste bewijst spinout hier. Elk album is maar zo goed als zijn interlude van krap twee minuten, inderdaad 

0
geplaatst: 8 juni 2015, 18:43 uur
spinout schreef:
De OK Computer liefhebbers zouden voor straf een uur lang naar Fitter Happier moeten luisteren; kijken of ze het dan nog zo'n fantastisch album vinden.
Zou ik geen probleem mee hebben, er is absoluut niets mis met Fitter Happier. Neem dan wel een kwartier in plaats van een uur, wie luistert er nou in godsnaam ook een uur naar hetzelfde nummer?

0
geplaatst: 9 juni 2015, 06:23 uur
wow Air staat er in en wow Burial staat er niet in
--> ben niet helemaal wakker dit was 90's niet 00's lol ahhahhaha
--> ben niet helemaal wakker dit was 90's niet 00's lol ahhahhaha
0
geplaatst: 10 juli 2015, 15:44 uur
Volgende keer toch wat actiever campagne moeten voeren voor Perfect From Now On, The Lonesome Crowded West en Gentlemen, platen die ik gedoodverfd in de top 60 zag. Aan de andere kant is het wel eens gezond dat je eens op de beperkingen van je eigen referentiekader wordt gewezen 
Via dit topic dan weer wel Bee Thousand van Guided By Voices leren kennen, heerlijke plaat, die staat sowieso in mn top 10 volgende keer.

Via dit topic dan weer wel Bee Thousand van Guided By Voices leren kennen, heerlijke plaat, die staat sowieso in mn top 10 volgende keer.
* denotes required fields.