MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / 59th Mega Record & CD Fair

zoeken in:
De grootste vinylshow op aarde! Koop nu je kaarten.

Meer dan 550 kramen op 16.000 vierkante meter, met handelaren uit alle hoeken van de wereld, waaronder de VS, Zuid-Afrika, Mexico, Brazilië, Japan, Zuid-Korea en alle Europese landen. πŸ‡ΊπŸ‡Έ πŸ‡ΏπŸ‡¦ πŸ‡²πŸ‡½ πŸ‡§πŸ‡· πŸ‡―πŸ‡΅ πŸ‡°πŸ‡· πŸ‡ͺπŸ‡Ί

Met een divers aanbod aan genres, van krautrock tot Zuid-Afrikaanse jazz en Kaapverdische folk. Als er een plaat is die je zoekt, is de kans groot dat je hem hier gaat vinden!

Maar Record Planet is meer dan alleen de grootste platenbeurs ter wereld: het is een plek waar mensen elkaar ontmoeten, in contact komen, en hun liefde en passie voor muziek en vinyl delen. Met exposities, signeersessies, luistersessies, boekpresentaties en liveoptredens.

We hopen je snel te zien!

59th Mega Record & CD Fair
9 & 10 november
Brabanthallen, 's-Hertogenbosch

Weet iemand hier ook veel CD's te koop zijn?

Omdat ik in teksten en op FB erbij men het steeds over vinyl hebben.

Ik heb nog geen platen- & CD-beurs meegemaakt waar geen CD's te koop waren.

Ik ook niet, geloof ik. Maar het is vaak wel een ondergeschoven kindje. Op veel platenbeurzen is het overduidelijk bijzaak. Dat merk je aan het aanbod: veel voor de hand liggend spul en niet zelden slecht of niet gesorteerd. En ook de kwaliteit schiet alle kanten uit.

Is dit hele topic trouwens niet een verkapte vorm van reclame? Er is een topic waar dit soort beurzen in genoemd kunnen worden. Het lijkt me niet de bedoeling dat elke platenbeurs zijn eigen topic krijgt.

Nee geen reclame. Meer om de vraag.

Ik ben ooit bij deze beurs geweest toen die nog in Utrecht was. Toen waren er heeeeeel veel cd's in 1997 maar men heeft het nu steeds maar over vinyl.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:53 uur

geplaatst: vandaag om 17:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.