MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Gezocht: Final Fantasy muziek

zoeken in:
simba
Ik ben op zoek naar de soundtrack albums van
Final Fantasy X
Final Fantasy VII
Final Fantasy VIII

Heb jij ze en wil je ze verkopen, of weet je waar ik ze (in Nederland) kan kopen, laat het me dan a.u.b. weten.

sxesven
Is Internet geen optie voor je? Dat zou veel makkelijker zijn en sowieso al aardig wat centen schelen. Nederlandse gameshops hebben/hadden soms weleens wat VGM soundtracks, maar volgens mij is dat een beetje ingezakt - en bovendien zijn de prijzen daar vaak ook wat extreem. Ik zou YesAsia aanraden, daar kun je vrijwel elke score die je zoekt vandaan halen voor redelijke prijzen en zonder verzendkosten bij een bestelling boven de $25. En dan kun je ook nog eens met PayPal betalen (dus geen creditcard nodig). Erg handig, aanrader!

neo
Internet inderdaad. Anders zou je het misschein ergens kunnen bestelllen in een winkel maar dat kan je al snel een kleine schandalige 20 a 30 euro gaan kosten.
Zou ook goed ebay in te gaten houden. Als je daar regelmatig zoekt op de naam van de componist, vndt je weleens wat.

Mojo Pin
Stuk voor stuk geweldige games.

neo
Maar daar gaat het nu niet om

Mojo Pin
Ik weet het, sorry

Volgens mij zijn er ook gameshops die soundtracks verkopen, toch?

neo
Dat ook. Maar die zijjn echt stervensduur. Bij Ro-direct in Rotterdam hebben ze zo wat anime/manga scores staan en die zijn allemaal 25 euro per stuk.

simba
Internet kan inderdaad een oplossing bieden, maar ik mag niets buiten Nederland bestellen...

leroy*
ik heb voor alle 3 een simpele en directe download link.
maar denk niet dat ik die mag geven

sxesven
leroy* schreef:
ik heb voor alle 3 een simpele en directe download link.
maar denk niet dat ik die mag geven

Daar gaat het ook niet om. Kopen. Downloaden kunnen we allemaal.

Misschien moet je eens kijken op de site van nedgame.com.
Daar hebben wij onze Final Fantasy spullen (Guides, Games etc) ook vandaan. Die winkel zit in de stad Groningen, maar je kunt ook via internet bestellen. Voldoet mij altijd heel erg goed.
Als het niet op de site is te vinden, kun je misschien een mailtje sturen. Ik denk dat ze er daar vast wel aan kunnen komen...

Ik hoop dat je er wat aan hebt:

http://www.nedgame.com/

Succes..

Gast
geplaatst: vandaag om 22:33 uur

geplaatst: vandaag om 22:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.