Muziek / Koop en Ruil / Gezocht: Final Fantasy muziek
zoeken in:
0
simba
geplaatst: 27 juli 2006, 21:41 uur
Ik ben op zoek naar de soundtrack albums van
Final Fantasy X
Final Fantasy VII
Final Fantasy VIII
Heb jij ze en wil je ze verkopen, of weet je waar ik ze (in Nederland) kan kopen, laat het me dan a.u.b. weten.
Final Fantasy X
Final Fantasy VII
Final Fantasy VIII
Heb jij ze en wil je ze verkopen, of weet je waar ik ze (in Nederland) kan kopen, laat het me dan a.u.b. weten.
0
sxesven
geplaatst: 28 juli 2006, 11:52 uur
Is Internet geen optie voor je? Dat zou veel makkelijker zijn en sowieso al aardig wat centen schelen. Nederlandse gameshops hebben/hadden soms weleens wat VGM soundtracks, maar volgens mij is dat een beetje ingezakt - en bovendien zijn de prijzen daar vaak ook wat extreem. Ik zou YesAsia aanraden, daar kun je vrijwel elke score die je zoekt vandaan halen voor redelijke prijzen en zonder verzendkosten bij een bestelling boven de $25. En dan kun je ook nog eens met PayPal betalen (dus geen creditcard nodig). Erg handig, aanrader!
0
geplaatst: 28 juli 2006, 11:56 uur
Internet inderdaad. Anders zou je het misschein ergens kunnen bestelllen in een winkel maar dat kan je al snel een kleine schandalige 20 a 30 euro gaan kosten.
Zou ook goed ebay in te gaten houden. Als je daar regelmatig zoekt op de naam van de componist, vndt je weleens wat.
Zou ook goed ebay in te gaten houden. Als je daar regelmatig zoekt op de naam van de componist, vndt je weleens wat.
0
Mojo Pin
geplaatst: 28 juli 2006, 14:47 uur
Ik weet het, sorry 
Volgens mij zijn er ook gameshops die soundtracks verkopen, toch?

Volgens mij zijn er ook gameshops die soundtracks verkopen, toch?
0
geplaatst: 28 juli 2006, 14:52 uur
Dat ook. Maar die zijjn echt stervensduur. Bij Ro-direct in Rotterdam hebben ze zo wat anime/manga scores staan en die zijn allemaal 25 euro per stuk.
0
simba
geplaatst: 28 juli 2006, 16:26 uur
Internet kan inderdaad een oplossing bieden, maar ik mag niets buiten Nederland bestellen...
0
leroy*
geplaatst: 29 januari 2007, 20:41 uur
ik heb voor alle 3 een simpele en directe download link.
maar denk niet dat ik die mag geven

0
sxesven
geplaatst: 29 januari 2007, 20:46 uur
leroy* schreef:

Daar gaat het ook niet om. Kopen. Downloaden kunnen we allemaal.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 21:13 uur
Misschien moet je eens kijken op de site van nedgame.com.
Daar hebben wij onze Final Fantasy spullen (Guides, Games etc) ook vandaan. Die winkel zit in de stad Groningen, maar je kunt ook via internet bestellen. Voldoet mij altijd heel erg goed.
Als het niet op de site is te vinden, kun je misschien een mailtje sturen. Ik denk dat ze er daar vast wel aan kunnen komen...
Ik hoop dat je er wat aan hebt:
http://www.nedgame.com/
Succes..
Daar hebben wij onze Final Fantasy spullen (Guides, Games etc) ook vandaan. Die winkel zit in de stad Groningen, maar je kunt ook via internet bestellen. Voldoet mij altijd heel erg goed.
Als het niet op de site is te vinden, kun je misschien een mailtje sturen. Ik denk dat ze er daar vast wel aan kunnen komen...
Ik hoop dat je er wat aan hebt:
http://www.nedgame.com/
Succes..
* denotes required fields.