MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Vinyl gevraagd

zoeken in:
DonDijk
Ik, een beginnend platendraaiertje, heb platen nodig. Is er op deze site (mag ook van andere sites) iemand (of meerdere iemanden) die van platen af wil of zegt: ''Don Dijk, beste kerel kijk eens wat ik voor jou liggen heb''? Uiteraard voor een mooi (vrienden?)-prijsje.

Sietse
Je woont vast niet ver weg van een wat grotere stad...je zou daar eens in de platenzaakjes moeten kijken.

fastpulseboy
DonDijk schreef:
Ik, een beginnend platendraaiertje, heb platen nodig. Is er op deze site (mag ook van andere sites) iemand (of meerdere iemanden) die van platen af wil of zegt: ''Don Dijk, beste kerel kijk eens wat ik voor jou liggen heb''? Uiteraard voor een mooi (vrienden?)-prijsje.

beginnend? volgens je profiel ben je al 26?

fredpit
In Arnhem bij Play it Again Sam heb ik kort geleden nog Derek And The Domino's voor €10 zien staan....geen geld voor zo'n klassieker.

In Groningen is er toch vast het één en ander te vinden Don.
Maar wat zoek je dan ?
Ik heb wel sommige dingen dubbel, of dingen die ik nooit meer draai, maar ga die hier niet allemaal oplepelen, moet er niet persé vanaf of zo.
Bovendien zijn het soms wat zeldzame dingen, dus een vrienden prijsje : niet dus.

DonDijk
fastpulseboy schreef:

beginnend? volgens je profiel ben je al 26?

Ja, mijn profiel heeft helemaal gelijk. Maar...staat er ook in mijn profiel wanneer ik ben begonnen met PLATEN draaien? Sinds kort dus...dus is het dan goed als ik zeg dat ik een beginnend PLATENdraaier ben? Ik ben geen beginnend wezen, dus zie niet zo zeer in wat mijn leeftijd er mee te doen heeft?

DonDijk
Oldfart schreef:
In Groningen is er toch vast het één en ander te vinden Don.
Maar wat zoek je dan ?
Ik heb wel sommige dingen dubbel, of dingen die ik nooit meer draai, maar ga die hier niet allemaal oplepelen, moet er niet persé vanaf of zo.
Bovendien zijn het soms wat zeldzame dingen, dus een vrienden prijsje : niet dus.

Ja, het kan zijn dat sommigen elpees hebben die ze nooit meer draaien of dubbel hebben en wel willen verkopen..maar volgens mij aan de reakties te zien is dat een beetje een rare gedachtengang van mij, mischien had ik dit beter niet kunnen vragen op deze site.
Me is very sorry

DonDijk heb je het over platen of cd's ?

DonDijk
Rufus schreef:

over platen..

Rufus schreef:

Hij heeft het over vinyl-CD's natuurlijk, duh.

sq
In mijn albumlijsten heb ik een ´op zolder´-lijst en een dubbelenlijst, die in principe in aanmerking komen. Bedenk bij de dubbelen dat ik wel het beste exemplaar voor mezelf houd!

HammerHead schreef:
(quote)

Hij heeft het over vinyl-CD's natuurlijk, duh.

Het is beter voor de zekerheid te vragen dan dat hij voor niets
uit Veendam komt.

op vinyl:
Meat Loaf - Bat Out of Hell
Pink Floyd - The Wall
Prince - Dirty Mind
Simon & Garfunkel - The Greatest Hits.

Als je er al iets aan hebt.

handsome_devil
Bat Out of Hell heb ik ook nog wel 2x voor je

We zouden eens met alle MuMe'ers al onze Bat Out of Hell-LPs bij elkaar moeten sprokkelen. En dan een frisbee-wedstrijd er mee houden.

Ik heb dat ding niet, is 'ie de moeite waard??

Sietse
hmm, denk dat ik die zo eens op ga zetten...is lang geleden dat ik die heb gehoord.

sq
Sietse schreef:
hmm, denk dat ik die zo eens op ga zetten...is lang geleden dat ik die heb gehoord.

Weer lekker tegendraads, die Sietse , maar ook ik vind: Meatloaf te laag gewaardeerd op de site. Anderzijds kan het plan van levenvergeten wel blijven staan: het aanbod van Bat out of Hell-LP´s zal de vraag toch wel overtreffen, denk ik zo.

Sietse
ik vind het niet een briljant album hoor, maar is voor mij echt zwaar sentiment. Ik heb die als klein manneke helemaal grijs gedraaid.
Ik weet zeker dat als ik hem op leg ik vrijwel de gehele plaat van eerste woord tot laatste kan meezingen zoals ik dat vroeger deed...

end te sun goos down end moenlaait sjinning troeeeoooo ten laaik e sinner befor te geets of hefen eil come crolin bek toe joe....

Zal de zolder eens opduiken. Heb nog wel honderden lp's en geen (belangstelling voor) platenspeler

DonDijk
...we wachten af...

fastpulseboy
ik vind het idee van een bat out of hell frisbeecompetie nog niet zo slecht! sterker nog, ik vind het super! Ik zou er een exemplaar voor gaan halen!
wanneer gaat het plaatsvinden?

sq
VanDeGriend schreef:
Zal de zolder eens opduiken. Heb nog wel honderden lp's en geen (belangstelling voor) platenspeler

** ziet visioenen van een nieuwe rubriek op CD-vriend.nl **

Misschien ook een tip:
ik ga altijd rommelmarkten en vrijmarkten af, er ligt heel vaak allemaal troep tussen maar inmiddels heb ik toch best wel wat aardige platen er tussenuit kunnen halen.

Nog even geduld en ik ga ook wat platen verkopen op SoundsforSure.eu. Het zal niet veel zijn maar het komt uit een goed hart. Zullen wel vnl new wave platen worden, dat dan weer wel... (en allemaal tweedehands uiteraard)
Ik vind platen gewoon leuk. Je kan zo'n heerlijke band met ze opbouwen omdat je ze eerst uit de buitenhoes, dan uit de binnenhoes moet halen, dan op je platenspeler moet leggen en dan de naald erop moet zetten voor je er eindelijk naar kan luisteren. En dan na zo'n 20 minuten de plaat er weer af en omdraaien en weer de naald erop. Al die handelingen scheppen een band. Ja... platen zijn leuk.

Sheplays
Don't remind me

Nou wat let je om ze gewoon te draaien dan?

Omdat Janine anders doordraaid i.p.v de plaat Paul

Nee hoor, Janine gaat gewoon lekker plaatjes draaien!

Sheplays
Bijna alles stukgemaakt door het evenbeeld van The Viking....

..die pup dan he...

Gelukkig is er weer volop aandacht voor vinyl en heb ik (weer) een handige platenspeler

Leuk, Paul!

Gast
geplaatst: vandaag om 02:51 uur

geplaatst: vandaag om 02:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.