MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Gezocht: cd's, cassettes en vinyls van kent

zoeken in:
Hoi,

Ik zoek cd's, cassettes en vinyls van de zweedse rockband kent, tegen een redelijke prijs natuurlijk. Ben vooral op zoek naar de cassette die Free Record shop eind jaren 90 verspreidde van Isola, het album dat ook in het Engels is uitgekomen. De code daarvan is kent002. Ik ben ook geinteresseerd in de andere cassettes, cd's en vinyls.

Sundance-Kid

Hee Sundance Kid,
Ik heb al mijn vinyl gevonden via Tradera.se.
Het doet wel au aan je portemonnee

Verder kun je musicstack.com of gemm.com nog eens proberen...

hey ik heb zeker 1 van z'n cassette promo, en misschien 2, ik ga er naar op zoek. wat wil je er voor geven?

spees - pm me when you see this..please.

Ik denk dat een goede ah

heb iemand de kent002 promo cassette, geve ik wel cash / trade voor er...!!!! spees !?

iemand?

DjFrankie (moderator)
Spees is al 2 jaar off-line hier

bedoel je deze

Nog geen 3 euro

DjFrankie (moderator)
Kent (2) - Excerpts From The Album Isola: buy Cass, Promo at Discogs

is ook nog een cassette maar wel wat duurder.

Goh, dat is toch wel grappig en opmerkelijk redelijk geprijsd, als je het vergelijkt met het Kent-vinyl. Die van drie euro zou toch wel meer moeten kunnen doen voor iemand die zijn verzameling compleet wil maken..?? Ik zou hem aanschaffen en meteen op Tradera.se zetten, maar ik zal Freplayer niet in de weg zitten

Hehe Dat cassette voor $ 3 is een droom die uitkomt ... Ik wist niet eens dat dat bestond. Bedankt voor die tip DjFrankie Ik ben nooit te verkopen! En dankzij Pinsnider voor niet te stelen voor mijn ogen!

De andere cassette KENT001 is niet zeldzaam en goedkoop op ebay / tradera. De cassette Ik heb erg zoeken - is nederlands - heeft nummer KENT002 - en kreeg van gratis alleen in de Free Record Shop in 1998. Het heeft dezelfde inhoud als KENT001 - maar een iets andere huls. Dat is mij de moeite waard 30 tot 50 euro afhankelijk van de conditie van de cassette en belangrijker huls.

Iedereen heeft het tot rond ? En iedereen heeft een e-mailadres misschien hebben voor Spees?

Excuseer mijn Nederlandse volk - Ik gebruik Google Translate + mijn beperkte kennis Duits Maar - in ieder geval probeer ik

/fire.

haha, graag gedaan hoor. Als je nog een keer de Isola-LP voor $3 tegenkomt hoor ik het graag
Die van mij is vals namelijk (vals in toon; de groeven lopen scheef en daardoor schommelt de naald).

hehe - dat gebeurt op vinyl;)

mag ik vragen wat recordaantal uw vinyl heeft? begint het met 74321 of 74322?

hoeveel heb je betaalt voor het terug dan?

hmm. niet antal... number - stupid google translate...

iemand anders die misschien die tape hebben liggen?

een ander ding dat ik misschien wel geïnteresseerd in is singles van Belgische band Zornik - geen grote geld die betrokken zijn bij dat tho - maar als iemand enige tot rond - promo's ook - ik ben mucho geïnteresseerd.

niemand? cmon. 50 Euros???

Als ik het had, had je hem mogen overnemen
Misschien eens op een belgisch forum proberen..??

DjFrankie (moderator)
Of bij een ander topic, dit is van Kent,m trekt weinig Zornik liefhebbers denk ik,

dus zet die in een nieuw topic gezocht muziek van zornik

hehe Zornik was gewoon een "extra" object - niet zoooooo geïnteresseerd in hen

kent is - en blijft - Number 1

niemand heeft geen contact informatie voor Spees misschien? Ik weet dat het 2 jaar geleden dat hij hier was, maar hij moet hebben gesproken met iemand?

of misschien iemand hier weet iemand anders die misschien een kopie van KENT002 gekregen hebben terug in -98?

Bump! iemand?

Arghh. Ik heb eindelijk in contact met Spees. En hij heeft de cassette. Het enige wat is - het is de verkeerde cassette. KENT001 - regelmatige cassette die we al gezien hebben op deze discussie - in plaats van de Free Record Shop een label KENT002. Verdomme!

Niemand hier heeft deze cassette??

Het was vrij in de Free Record Shop winkels in 1998
Het is een cassette in een papersleeve.
Het heeft samples van 5 songs op "Isola" album.

Tracklist: 1. If you were here 2. Things she said 3. Velvet 4. OWC 5. 747 (plays same songs on both sides)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Zoals je kunt zien op de rug het heeft een klein Free Record Shop logo - en recordnummer is KENT002. NIET KENT001.

Ik betaal 50 euro voor deze cassette.

Dus check uw zolder, kelder en opslag!
Vraag vrienden en familieleden!
Iemand moet deze plaatsing hebben rond.

Please te helpen me vind het!!! Bedankt! /Pete.

bump! iemand? zoek ook andere promos / rarities van kent...inkl cd-r promos...

KENT002 - 50 Euro... iemand!??

Schnee
jeetje... ik heb dat ding toen wel gehad. Maar is al lang een keer in de vuilnisbak geland...

bent u 100% zeker? Controleer voor de zekerheid;)

en voel je vrij om vrienden te vragen ... koop het voor geen geld en verkopen het aan mij voor 50;).

also looking for a cassette of Hagnesta Hill, probably from the dutch market, and still looking for this or any other kent promos. write here or pm me...

Gast
geplaatst: vandaag om 09:27 uur

geplaatst: vandaag om 09:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.