Muziek / Koop en Ruil / Gezocht: cd's, cassettes en vinyls van kent
zoeken in:
0
geplaatst: 27 april 2009, 22:58 uur
Hoi,
Ik zoek cd's, cassettes en vinyls van de zweedse rockband kent, tegen een redelijke prijs natuurlijk. Ben vooral op zoek naar de cassette die Free Record shop eind jaren 90 verspreidde van Isola, het album dat ook in het Engels is uitgekomen. De code daarvan is kent002. Ik ben ook geinteresseerd in de andere cassettes, cd's en vinyls.
Sundance-Kid
Ik zoek cd's, cassettes en vinyls van de zweedse rockband kent, tegen een redelijke prijs natuurlijk. Ben vooral op zoek naar de cassette die Free Record shop eind jaren 90 verspreidde van Isola, het album dat ook in het Engels is uitgekomen. De code daarvan is kent002. Ik ben ook geinteresseerd in de andere cassettes, cd's en vinyls.
Sundance-Kid
0
geplaatst: 23 november 2009, 22:20 uur
Hee Sundance Kid,
Ik heb al mijn vinyl gevonden via Tradera.se.
Het doet wel au aan je portemonnee
Verder kun je musicstack.com of gemm.com nog eens proberen...
Ik heb al mijn vinyl gevonden via Tradera.se.
Het doet wel au aan je portemonnee
Verder kun je musicstack.com of gemm.com nog eens proberen...
0
geplaatst: 26 november 2009, 05:24 uur
hey ik heb zeker 1 van z'n cassette promo, en misschien 2, ik ga er naar op zoek. wat wil je er voor geven?
0
geplaatst: 23 september 2012, 15:57 uur
heb iemand de kent002 promo cassette, geve ik wel cash / trade voor er...!!!! spees !?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 15 oktober 2012, 20:25 uur
Kent (2) - Excerpts From The Album Isola: buy Cass, Promo at Discogs
is ook nog een cassette maar wel wat duurder.
is ook nog een cassette maar wel wat duurder.
0
geplaatst: 15 oktober 2012, 22:02 uur
Goh, dat is toch wel grappig en opmerkelijk redelijk geprijsd, als je het vergelijkt met het Kent-vinyl. Die van drie euro zou toch wel meer moeten kunnen doen voor iemand die zijn verzameling compleet wil maken..?? Ik zou hem aanschaffen en meteen op Tradera.se zetten, maar ik zal Freplayer niet in de weg zitten 

0
geplaatst: 19 oktober 2012, 00:22 uur
Hehe Dat cassette voor $ 3 is een droom die uitkomt ...
Ik wist niet eens dat dat bestond. Bedankt voor die tip DjFrankie
Ik ben nooit te verkopen! En dankzij Pinsnider voor niet te stelen voor mijn ogen! 
De andere cassette KENT001 is niet zeldzaam en goedkoop op ebay / tradera. De cassette Ik heb erg zoeken - is nederlands - heeft nummer KENT002 - en kreeg van gratis alleen in de Free Record Shop in 1998. Het heeft dezelfde inhoud als KENT001 - maar een iets andere huls. Dat is mij de moeite waard 30 tot 50 euro afhankelijk van de conditie van de cassette en belangrijker huls.
Iedereen heeft het tot rond
? En iedereen heeft een e-mailadres misschien hebben voor Spees?
Excuseer mijn Nederlandse volk - Ik gebruik Google Translate + mijn beperkte kennis Duits
Maar - in ieder geval probeer ik 
/fire.
Ik wist niet eens dat dat bestond. Bedankt voor die tip DjFrankie
Ik ben nooit te verkopen! En dankzij Pinsnider voor niet te stelen voor mijn ogen! 
De andere cassette KENT001 is niet zeldzaam en goedkoop op ebay / tradera. De cassette Ik heb erg zoeken - is nederlands - heeft nummer KENT002 - en kreeg van gratis alleen in de Free Record Shop in 1998. Het heeft dezelfde inhoud als KENT001 - maar een iets andere huls. Dat is mij de moeite waard 30 tot 50 euro afhankelijk van de conditie van de cassette en belangrijker huls.
Iedereen heeft het tot rond
? En iedereen heeft een e-mailadres misschien hebben voor Spees?Excuseer mijn Nederlandse volk - Ik gebruik Google Translate + mijn beperkte kennis Duits
Maar - in ieder geval probeer ik 
/fire.
0
geplaatst: 19 oktober 2012, 10:36 uur
haha, graag gedaan hoor. Als je nog een keer de Isola-LP voor $3 tegenkomt hoor ik het graag

Die van mij is vals namelijk (vals in toon; de groeven lopen scheef en daardoor schommelt de naald).

Die van mij is vals namelijk (vals in toon; de groeven lopen scheef en daardoor schommelt de naald).
0
geplaatst: 19 oktober 2012, 11:12 uur
hehe - dat gebeurt op vinyl;)
mag ik vragen wat recordaantal uw vinyl heeft? begint het met 74321 of 74322?
hoeveel heb je betaalt voor het terug dan?
mag ik vragen wat recordaantal uw vinyl heeft? begint het met 74321 of 74322?
hoeveel heb je betaalt voor het terug dan?
0
geplaatst: 19 oktober 2012, 15:33 uur
een ander ding dat ik misschien wel geïnteresseerd in is singles van Belgische band Zornik - geen grote geld die betrokken zijn bij dat tho - maar als iemand enige tot rond - promo's ook - ik ben mucho geïnteresseerd.
0
geplaatst: 30 oktober 2012, 21:18 uur
Als ik het had, had je hem mogen overnemen 
Misschien eens op een belgisch forum proberen..??

Misschien eens op een belgisch forum proberen..??
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 30 oktober 2012, 21:33 uur
Of bij een ander topic, dit is van Kent,m trekt weinig Zornik liefhebbers denk ik,
dus zet die in een nieuw topic gezocht muziek van zornik
dus zet die in een nieuw topic gezocht muziek van zornik
0
geplaatst: 31 oktober 2012, 19:06 uur
hehe
Zornik was gewoon een "extra" object - niet zoooooo geïnteresseerd in hen 
kent is - en blijft - Number 1
niemand heeft geen contact informatie voor Spees misschien? Ik weet dat het 2 jaar geleden dat hij hier was, maar hij moet hebben gesproken met iemand?
Zornik was gewoon een "extra" object - niet zoooooo geïnteresseerd in hen 
kent is - en blijft - Number 1
niemand heeft geen contact informatie voor Spees misschien? Ik weet dat het 2 jaar geleden dat hij hier was, maar hij moet hebben gesproken met iemand?
0
geplaatst: 31 oktober 2012, 19:10 uur
of misschien iemand hier weet iemand anders die misschien een kopie van KENT002 gekregen hebben terug in -98?
0
geplaatst: 9 januari 2013, 00:35 uur
Arghh. Ik heb eindelijk in contact met Spees. En hij heeft de cassette. Het enige wat is - het is de verkeerde cassette. KENT001 - regelmatige cassette die we al gezien hebben op deze discussie - in plaats van de Free Record Shop een label KENT002. Verdomme!
Niemand hier heeft deze cassette??
Het was vrij in de Free Record Shop winkels in 1998
Het is een cassette in een papersleeve.
Het heeft samples van 5 songs op "Isola" album.
Tracklist: 1. If you were here 2. Things she said 3. Velvet 4. OWC 5. 747 (plays same songs on both sides)

Zoals je kunt zien op de rug het heeft een klein Free Record Shop logo - en recordnummer is KENT002. NIET KENT001.
Ik betaal 50 euro voor deze cassette.
Dus check uw zolder, kelder en opslag!
Vraag vrienden en familieleden!
Iemand moet deze plaatsing hebben rond.
Please te helpen me vind het!!! Bedankt! /Pete.
Niemand hier heeft deze cassette??
Het was vrij in de Free Record Shop winkels in 1998
Het is een cassette in een papersleeve.
Het heeft samples van 5 songs op "Isola" album.
Tracklist: 1. If you were here 2. Things she said 3. Velvet 4. OWC 5. 747 (plays same songs on both sides)

Zoals je kunt zien op de rug het heeft een klein Free Record Shop logo - en recordnummer is KENT002. NIET KENT001.
Ik betaal 50 euro voor deze cassette.
Dus check uw zolder, kelder en opslag!
Vraag vrienden en familieleden!
Iemand moet deze plaatsing hebben rond.
Please te helpen me vind het!!! Bedankt! /Pete.
0
geplaatst: 28 april 2013, 20:03 uur
bump! iemand? zoek ook andere promos / rarities van kent...inkl cd-r promos...
0
Schnee
geplaatst: 18 augustus 2013, 21:05 uur
jeetje... ik heb dat ding toen wel gehad. Maar is al lang een keer in de vuilnisbak geland...
0
geplaatst: 20 augustus 2013, 00:28 uur
bent u 100% zeker? Controleer voor de zekerheid;)
en voel je vrij om vrienden te vragen ... koop het voor geen geld en verkopen het aan mij voor 50;).
en voel je vrij om vrienden te vragen ... koop het voor geen geld en verkopen het aan mij voor 50;).
0
geplaatst: 4 april 2014, 11:20 uur
also looking for a cassette of Hagnesta Hill, probably from the dutch market, and still looking for this or any other kent promos. write here or pm me... 

* denotes required fields.