Muziek / Koop en Ruil / Te koop: cd's
zoeken in:
0
geplaatst: 30 juni 2007, 13:36 uur
Ik heb ook alles ontvangen van beau jangles dat ik besteld had.
0
Sietse
geplaatst: 30 juni 2007, 15:31 uur
ik zit nog steeds te wachten op de cd Bark Psychosis - Codename Dustsucker.
De hoes heb ik al.
De hoes heb ik al.
0
geplaatst: 6 juli 2007, 11:54 uur
In Muziek > Koop en Ruil > Veel CD's te koop:
Ace Of Base - The Sign - 1993
Aerosmith - Get A Grip - 1993
Aerosmith - Big Ones - 1994
Alphaville - First Harvest - 1992
Anouk - Urban Solitude - 1999 - Kartonnen verpakking
Cult, The - Ceremony - 1991
David Bowie - Earthling - 1997
Dijk, De - Het Beste Van… - 1998
Foreigner - The Very Best Of… - 1992
Korn - Untouchables - 2002
Kraftwerk - The Mix - 1991
Limp Bizkit - Chocolate Starfish And The Hotdog Flavored Water - 2000
Madness - Divine Madness - 1993
Marilyn Manson - Mechanical Animals - 1998 - Met kartonnen slipcase
Metallica - S&M - 1999 (Losse verkoop € 6,-)
Michael Jackson - Dangerous - 1992
Midnight Oil - Scream In Blue - 1992
Neneh Cherry - Raw Like Sushi - 1989
Paula Abdul - Forever Your Girl - ????
Police, The - Greatest Hits - 1998
Roxette - Look Sharp! - 1988
Roxette - Joyride - 1991
Roxette - Don't Bore Us: Get to the Chorus! - 1995
Sepultura - Roots - 1996
Sophie B. Hawkins - Whaler - 1994
Stone Temple Pilots - Core - 1992
Therapy? - Infernal Love - 1995
Therapy? - Troublegum - 1994
TLC - CrazySexyCool - 1994
Type O Negative - October Rust - 1996
U96 - Club Bizarre - 1995
Kim Wilde - The Singles Collection 1981-1993 - 1993
Uiteraard alles orgineel en in perfecte staat.
Prijzen, tenzij anders vermeld:
Per stuk € 4,-
Vanaf 2 stuks, € 3,50 / stuk
Vanaf 5 stuks, € 3,- / stuk
Alles ineens: € 50,-
Prijzen inclusief verzenden.
Anouk - Urban Solitude - 1999 - Kartonnen verpakking
Dijk, De - Het Beste Van… - 1998
Limp Bizkit - Chocolate Starfish And The Hotdog Flavored Water - 2000
Madness - Divine Madness - 1993
Metallica - S&M - 1999 (Losse verkoop € 6,-)
Roxette - Joyride - 1991
Sepultura - Roots - 1996
Sophie B. Hawkins - Whaler - 1994
U96 - Club Bizarre - 1995
Kim Wilde - The Singles Collection 1981-1993 - 1993
Uiteraard alles orgineel en in perfecte staat.
Prijzen, tenzij anders vermeld:
Per stuk € 4,-
Vanaf 2 stuks, € 3,50 / stuk
Vanaf 5 stuks, € 3,- / stuk
Alles ineens: € 50,-
Prijzen inclusief verzenden.
0
geplaatst: 7 juli 2007, 14:15 uur
Rob? Had jij hier niet met permissie van de leaders een berichtje geplaatst over cdvriend??
0
geplaatst: 7 juli 2007, 14:18 uur
rayman schreef:
Rob? Had jij hier niet met permissie van de leaders een berichtje geplaatst over cdvriend??
Rob heeft toestemming dat klopt. Hoezo Ray?
0
geplaatst: 7 juli 2007, 14:20 uur
Ik meende gisteren weer een bericht te hebben gelezen waarin Rob aangaf weer wat nieuwe cd´s in de verkoop te hebben.
Ik zal me wel vergist hebben.
0
geplaatst: 7 juli 2007, 14:22 uur
Ok. Rob heeft inderdaad ooit toestemming hiervoor gekregen voor alle duidelijkheid 

0
geplaatst: 7 juli 2007, 14:23 uur
rayman schreef:
Ik meende gisteren weer een bericht te hebben gelezen waarin Rob aangaf weer wat nieuwe cd´s in de verkoop te hebben.
Klopt, en daar reageerde Sietse op.
0
geplaatst: 7 juli 2007, 14:27 uur
Ik heb me dus niet vergist als ik het goed begrijp.
Er is weer eens gezeurd als een klein kind, als ik het goed begrijp.
Ok dan.
Er is weer eens gezeurd als een klein kind, als ik het goed begrijp.
Ok dan.
0
geplaatst: 7 juli 2007, 14:33 uur
Nee, je hebt je niet vergist. Eerst reageerde Rob op SPAM van Sietse, vervolgens heeft hij dat bericht verwijderd, en blijkbaar nu ook het bericht van zijn aanbod.
Ik vond het wel fijn om op de hoogte te blijven van zijn aanbod. Mooie aanbiedingen voor weinig geld.
Ik vond het wel fijn om op de hoogte te blijven van zijn aanbod. Mooie aanbiedingen voor weinig geld.
0
geplaatst: 7 juli 2007, 14:41 uur
Wetende dat Rob dat zijn site slechts kostendekkend probeert te houden, met toestemming van de mods, begrijp ik dus geen ene donder van al dat geneuzel hier.
Laat verder maar. Ik merk dat ik me een beetje opwind en dat is al helemaal de moeite niet waard.
Laat verder maar. Ik merk dat ik me een beetje opwind en dat is al helemaal de moeite niet waard.
0
geplaatst: 7 juli 2007, 14:41 uur
O? Ik snap die kritiek niet zo goed dan. Volgens mij loopt het toch prima tot nu toe?
Daarbij zijn indertijd eigen beheer cd's toegelaten om ook Sietse tegemoet te komen. Ik snap het probleem dus niet zo goed: hier en daar een beetje matsen kan toch geen kwaad zo lang het niet de spuigaten uitloopt? Of het nu een klein webshopje is of eigen beheer cd's van users..... dat de kritiek dan juist uit die hoek komt verbaast me (zacht uitgedrukt).
Daarbij zijn indertijd eigen beheer cd's toegelaten om ook Sietse tegemoet te komen. Ik snap het probleem dus niet zo goed: hier en daar een beetje matsen kan toch geen kwaad zo lang het niet de spuigaten uitloopt? Of het nu een klein webshopje is of eigen beheer cd's van users..... dat de kritiek dan juist uit die hoek komt verbaast me (zacht uitgedrukt).
0
geplaatst: 7 juli 2007, 14:55 uur
Volgens mij zijn er verder niet veel Users die er problemen mee hebben. Dus laat Rob gewoon zijn gang gaan.
0
Sietse
geplaatst: 7 juli 2007, 15:00 uur
ff voor de duidelijkheid. Ik heb het hier met Rob al lang overgehad via PM. Ik wist niet dat ie de post had verwijderd, of iemand anders.
We hebben elkaar het een en ander uitgelegd. Hij begrijpt mijn post en ik begrijp zijn posts.
Edit: en wellicht had ik hier een iets beter uitleg kunnen geven waarom ik SPAM heb gepost...iets wat voor Rob nu duidelijk is en voor jullie wellicht altijd een raadsel zal blijven (mits ik mij bedenk)
Uhm, nu moet je niet het een en ander gaan verdraaien. Er was een discussie over dit onderwerp gaande. Ik ben idd een voorstander van het toevoegen van eigen-beheer cd's, iets wat los staat van mijn eigen cd's want toen dat speelde had ik al een tijdje een andere cd van mij online staan. Dit echter omdat ik zelf nogal veel cd's in mijn collectie heb die in eigen-beheer zijn uitgekomen, die toch zeker wel de moeite waard zijn om op deze site te hebben.
Echter, geef ik wel toe dat op het moment dat het mocht ik er wel als eerste opgesprongen ben om mijn eigen cd's toe te voegen...
Maar nogmaals dus...geen dingen door elkaar halen...
We hebben elkaar het een en ander uitgelegd. Hij begrijpt mijn post en ik begrijp zijn posts.
Edit: en wellicht had ik hier een iets beter uitleg kunnen geven waarom ik SPAM heb gepost...iets wat voor Rob nu duidelijk is en voor jullie wellicht altijd een raadsel zal blijven (mits ik mij bedenk)
Daarbij zijn indertijd eigen beheer cd's toegelaten om ook Sietse tegemoet te komen. Ik snap het probleem dus niet zo goed
Uhm, nu moet je niet het een en ander gaan verdraaien. Er was een discussie over dit onderwerp gaande. Ik ben idd een voorstander van het toevoegen van eigen-beheer cd's, iets wat los staat van mijn eigen cd's want toen dat speelde had ik al een tijdje een andere cd van mij online staan. Dit echter omdat ik zelf nogal veel cd's in mijn collectie heb die in eigen-beheer zijn uitgekomen, die toch zeker wel de moeite waard zijn om op deze site te hebben.
Echter, geef ik wel toe dat op het moment dat het mocht ik er wel als eerste opgesprongen ben om mijn eigen cd's toe te voegen...
0
geplaatst: 7 juli 2007, 15:03 uur
Sietse schreef:
Wat is het verschil???? Je zegt zelf al dat naar aanleiding van die discussie je ze bent gaan toevoegen! Het is flauw moeilijk doen bij een ander als je zelf ook je voordeeltjes hebt en daar gaat het mij om!
Niemand heeft er last van behalve jij volgens mij en dat vind ik dubieus.
0
Sietse
geplaatst: 7 juli 2007, 15:12 uur
luister, er is een groot verschil tussen een al lopende discussie waar iemand gewoon uiteindelijk gebruik van maakt en een "personal favor"
Als er nee was gezegd tegen Eigen-Beheer cd's had ik ook niet om een gunst gevraagd die van mij wel toe te laten...anders had ik ondertussen echt wel moeilijk gedaan over mijn mp3 releases die in eigen-beheer zijn uitgekomen. Ik heb dit een keer aan Ike gevraagd hoe dat zat en hij zei nee...mijn antwoord daarop was ok.
Maar goed, hier dus de PM's die ik met Rob heb uitgewisseld.
VanDeGriend schreef:
Hee Sietse,
Bedankt voor je toelichting.
Je uitleg is helder en is wat mij betreft is deze PM met tekst en uitleg ook een wat sympathiekere manier om je feedback te geven. Maar goed, ieder zijn stijl.
Verder kan ik wel met je meevoelen dat het niet te gek moet worden. Deal is dat 1 x per week accoord is maar dat vind ik zelf ook teveel van het goede. Dus de frequentie van mn posts probeer ik zo laag mogelijk te houden en naar gelang tijd vordert ook steeds lager te laten zijn. Nu zie je een gemiddelde van 1 x per twee weken maar zal hopelijk verder kunnen dalen. Wil ook absoluut niet dat ik het er drukker mee krijg. Vind cd's opspeuren en een site bijhouden super maar enveloppen dichtplakken en postzegels likken al een stuk minder. Dus precies goed zo.
Voor die gemiddeld 50 cent winst per cd, waarvan dan weer zo'n 100% naar mn provider gaat, doe ik het ook echt niet. Iets dat mn projectje ernstig onderscheid van reguliere aanbieders.
Daarnaast heb je weliswaar gelijk dat de meesten mijn site nu wel weten te vinden. Feit blijft echter dat na een postje als deze, het aantal bezoekers meestal met een paar 100 % stijgt. Heb af en toe wel wat sales nodig om geen verlies te draaien. En zo'n postje helpt dan.
Anyway, bedankt voor je feedback. En weet dat ik voor wat betreft deze posts zoveel mogelijk aan zelfregulering probeer te doen he...
Greetz,
Rob
Ok, ik snap het.
Nou, ik hoop dat het iig beter zal gaan lopen voor je, want er verlies op draaien is natuurlijk niet de bedoeling...lijkt mij.
Ik zal verder ook niet meer lompe opmerkingen maken in het topic ofzo en zal me wat inhouden.
Groet,
Sietse
Als er nee was gezegd tegen Eigen-Beheer cd's had ik ook niet om een gunst gevraagd die van mij wel toe te laten...anders had ik ondertussen echt wel moeilijk gedaan over mijn mp3 releases die in eigen-beheer zijn uitgekomen. Ik heb dit een keer aan Ike gevraagd hoe dat zat en hij zei nee...mijn antwoord daarop was ok.
Maar goed, hier dus de PM's die ik met Rob heb uitgewisseld.
Hey Rob,
Ik snap dat je het goed bedoelt, maar zelf ben ik van mening dat het op den duur niet meer op een site als deze hoort. Uiteindelijk, als je er over na gaat denken, is het gewoon reclame voor een webshop en als er een begint moeten anderen dat ook kunnen doen. En als dat uiteindelijk gaat gebeuren is het einde zoek.
Daarnaast zou je het kunnen vergelijken met een post van mij iedere week, of 2x per week, in het topic "mume gebruikers en hun eigen website". Dat zou zeer ongepast gevonden worden, dat terwijl dit niet anders is. En ook dat is dus een van redenen dat ik van mening ben je eigenlijk deze dingen niet meer zou moeten posten.
De meeste mensen weten je website te vinden en zo niet, nou dan post je een keer in de maand of 1 1/2 maand weer een keer je link.
Maar goed, das dus hoe ik hier over denk. Als de crew het toe laat, wie ben ik dan om er verder over te klagen. Zal toch weinig veranderen in dat opzicht.
Ben natuurlijk wel van mening dat je wel gewoon moet blijven verkopen wat je niet meer wilt hebben als je daar lol in hebt en andere mensen er ook lol in hebben, want dat is natuurlijk het leukste er van.
Groet,
Sietse
Ik snap dat je het goed bedoelt, maar zelf ben ik van mening dat het op den duur niet meer op een site als deze hoort. Uiteindelijk, als je er over na gaat denken, is het gewoon reclame voor een webshop en als er een begint moeten anderen dat ook kunnen doen. En als dat uiteindelijk gaat gebeuren is het einde zoek.
Daarnaast zou je het kunnen vergelijken met een post van mij iedere week, of 2x per week, in het topic "mume gebruikers en hun eigen website". Dat zou zeer ongepast gevonden worden, dat terwijl dit niet anders is. En ook dat is dus een van redenen dat ik van mening ben je eigenlijk deze dingen niet meer zou moeten posten.
De meeste mensen weten je website te vinden en zo niet, nou dan post je een keer in de maand of 1 1/2 maand weer een keer je link.
Maar goed, das dus hoe ik hier over denk. Als de crew het toe laat, wie ben ik dan om er verder over te klagen. Zal toch weinig veranderen in dat opzicht.
Ben natuurlijk wel van mening dat je wel gewoon moet blijven verkopen wat je niet meer wilt hebben als je daar lol in hebt en andere mensen er ook lol in hebben, want dat is natuurlijk het leukste er van.
Groet,
Sietse
VanDeGriend schreef:
Hee Sietse,
Bedankt voor je toelichting.
Je uitleg is helder en is wat mij betreft is deze PM met tekst en uitleg ook een wat sympathiekere manier om je feedback te geven. Maar goed, ieder zijn stijl.
Verder kan ik wel met je meevoelen dat het niet te gek moet worden. Deal is dat 1 x per week accoord is maar dat vind ik zelf ook teveel van het goede. Dus de frequentie van mn posts probeer ik zo laag mogelijk te houden en naar gelang tijd vordert ook steeds lager te laten zijn. Nu zie je een gemiddelde van 1 x per twee weken maar zal hopelijk verder kunnen dalen. Wil ook absoluut niet dat ik het er drukker mee krijg. Vind cd's opspeuren en een site bijhouden super maar enveloppen dichtplakken en postzegels likken al een stuk minder. Dus precies goed zo.
Voor die gemiddeld 50 cent winst per cd, waarvan dan weer zo'n 100% naar mn provider gaat, doe ik het ook echt niet. Iets dat mn projectje ernstig onderscheid van reguliere aanbieders.
Daarnaast heb je weliswaar gelijk dat de meesten mijn site nu wel weten te vinden. Feit blijft echter dat na een postje als deze, het aantal bezoekers meestal met een paar 100 % stijgt. Heb af en toe wel wat sales nodig om geen verlies te draaien. En zo'n postje helpt dan.
Anyway, bedankt voor je feedback. En weet dat ik voor wat betreft deze posts zoveel mogelijk aan zelfregulering probeer te doen he...

Greetz,
Rob
Ok, ik snap het.
Nou, ik hoop dat het iig beter zal gaan lopen voor je, want er verlies op draaien is natuurlijk niet de bedoeling...lijkt mij.
Ik zal verder ook niet meer lompe opmerkingen maken in het topic ofzo en zal me wat inhouden.
Groet,
Sietse
0
geplaatst: 7 juli 2007, 15:58 uur
Goed.. dan is dat duidelijk
... laat ik nu weer on-topic komen..
Ik was net bij een van mijn leuke 2e-hands-winkeltjes de aanbiedingenbak aan het doorspeuren, en zag daar Liars - Drum's Not Dead (met de coole DVD) liggen. Nou heb ik die zelf al lang, maar fan als ik ben van dat album, kon ik hem natuurlijk niet laten liggen voor 5 euro, helemaal aangezien er hier op MuMe vast wel iemand rondloopt die hem daarvoor vast wel zou willen hebben.
Mocht je geinteresseerd zijn stuur dan maar een PM
... laat ik nu weer on-topic komen..Ik was net bij een van mijn leuke 2e-hands-winkeltjes de aanbiedingenbak aan het doorspeuren, en zag daar Liars - Drum's Not Dead (met de coole DVD) liggen. Nou heb ik die zelf al lang, maar fan als ik ben van dat album, kon ik hem natuurlijk niet laten liggen voor 5 euro, helemaal aangezien er hier op MuMe vast wel iemand rondloopt die hem daarvoor vast wel zou willen hebben.
Mocht je geinteresseerd zijn stuur dan maar een PM

0
handsome_devil
geplaatst: 7 juli 2007, 19:07 uur
Hoeveel Drum's Not Deads hebben ze daar wel niet? 

0
Sietse
geplaatst: 7 juli 2007, 19:35 uur
ik moet die winkel denk ik echt eens een keer komen checken...
0
geplaatst: 8 juli 2007, 11:48 uur
goede vraag, in ieder geval genoeg belangstelling hier, dus als ik hem nog een keer tegenkom neem ik em gewoon weer mee

VanDeGriend is de gelukkige (hoop ik voor hem, voor de anderen hoop ik van niet, want dan zullen ze wel weer iets moois op cdvriend zien
)
0
geplaatst: 8 juli 2007, 13:03 uur
Nog een stapeltje cd's te koop die ik zelden beluister.
Anathema - Pentecost III 7
Anathema - Judgement 7
Anathema - A Fine Day To Exit 7
Biohazard - Urban Discipline/No Holds Barred (2 CD) 7
The Chemical Brothers - Singles '93-'03 6
Daft Punk - Discovery 6
Depeche Mode - Violator 6
Life Of Agony - The Best Of 7
Madball - Demonstrating My Style 7
Marillion - Misplaced Childhood 6
My Dying Bride - Turn Loose The Swans 7
My Dying Bride - The Angel And The Dark River 7
My Dying Bride - Trinity 7
My Dying Bride - Like Gods Of The Sun 7
My Dying Bride - 34.788% Complete 7
NOFX - Pump Up The Valuum (Promo) 5
Pantera - Vulgar Display Of Power 6
Queen - Greatest Hits 6
Red Hot Chili Peppers - Greatest Hits 7
Sick Of It All - Live In A Dive 6
Therapy? - So Much For The Ten Year Plan 7
This Mortal Coil - Blood 7
Type O Negative - October Rust 7
CD's zijn allen in zeer goede staat. prijs is incl. verzendkosten (in nederland)
Anathema - Pentecost III 7
Anathema - Judgement 7
Anathema - A Fine Day To Exit 7
Biohazard - Urban Discipline/No Holds Barred (2 CD) 7
The Chemical Brothers - Singles '93-'03 6
Daft Punk - Discovery 6
Depeche Mode - Violator 6
Life Of Agony - The Best Of 7
Madball - Demonstrating My Style 7
Marillion - Misplaced Childhood 6
My Dying Bride - Turn Loose The Swans 7
My Dying Bride - The Angel And The Dark River 7
My Dying Bride - Trinity 7
My Dying Bride - Like Gods Of The Sun 7
My Dying Bride - 34.788% Complete 7
NOFX - Pump Up The Valuum (Promo) 5
Pantera - Vulgar Display Of Power 6
Queen - Greatest Hits 6
Red Hot Chili Peppers - Greatest Hits 7
Sick Of It All - Live In A Dive 6
Therapy? - So Much For The Ten Year Plan 7
This Mortal Coil - Blood 7
Type O Negative - October Rust 7
CD's zijn allen in zeer goede staat. prijs is incl. verzendkosten (in nederland)
0
geplaatst: 9 juli 2007, 09:01 uur
yakhals schreef:
Roxette - Joyride - 1991
Sepultura - Roots - 1996
Roxette - Joyride - 1991
Sepultura - Roots - 1996
Aantal gereserveerd, het bovenstaande is nog te koop.
0
geplaatst: 10 juli 2007, 01:10 uur
Te koop (allemaal in perfecte staat, prijzen zijn incl. verzendkosten):
Echo & The Bunnymen - Reverberation 8 euro
Sponge - Rotting Piñata - 8 euro
Truly - Fast Stories... From Kid Coma 15 euro (moeilijk verkrijgbaar, maar zeldzaam goed!)
Cell - Slo-Blo 10 euro
World Dance (The Unspoiled Beauty of the Forest) 6 euro
Interesse? Stuur ff een berichtje!
Echo & The Bunnymen - Reverberation 8 euro
Sponge - Rotting Piñata - 8 euro
Truly - Fast Stories... From Kid Coma 15 euro (moeilijk verkrijgbaar, maar zeldzaam goed!)
Cell - Slo-Blo 10 euro
World Dance (The Unspoiled Beauty of the Forest) 6 euro
Interesse? Stuur ff een berichtje!
0
geplaatst: 11 juli 2007, 10:54 uur
Onderstaande albums zijn in zeer goede staat, 3 keer geluisterd, exlusief verzendkosten. Koop je meer dan één album, dan neem ik de verzendkosten voor mijn rekening.
- Outkast - Idlewild (2006, 4 euro)
- Ol' Dirty Bastard - The Trials and Tribulations of Russell Jones (3 euro)
- Outkast - Idlewild (2006, 4 euro)
0
geplaatst: 11 juli 2007, 11:52 uur
Onderstaande albums zijn in zeer goede staat, 3 keer geluisterd, exlusief verzendkosten. Koop je meer dan één album, dan neem ik de verzendkosten voor mijn rekening.
- Camel - Moonmadness (1976, 3,50 euro)
- Outkast - Idlewild (2006, 3,50 euro)
- Camel - Moonmadness (1976, 3,50 euro)
- Outkast - Idlewild (2006, 3,50 euro)
* denotes required fields.