MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Te koop: cd's

zoeken in:
Cygnus schreef:
Deze sukkel heeft per ongeluk 2 exemplaren van The Lioness van Songs: Ohia besteld. En daarom gaat er 1 voor 8 euro (was 12,99), incl. verzendkosten de deur uit.

Interesse: pm.
Ahhhh... die heb ik net vorige week voor te veel gekocht

Cygnus schreef:
Deze sukkel heeft per ongeluk 2 exemplaren van The Lioness van Songs: Ohia besteld. En daarom gaat er 1 voor 8 euro (was 12,99), incl. verzendkosten de deur uit.

Interesse: pm.

Hij is weg.

Nog wat CD's te koop:

Amorphis - Tuonela 7
Anathema - Pentecost III 7
Anathema - The Silent Enigma (digipak) 7
Anathema - Eternity 7
Biohazard - Urban Discipline/No Holds Barred (2 CD) 7
Deftones - White Pony 7
Foo Fighters - Foo Fighters 7
Moonspell - Wolfheart 7
Moonspell - Irreligious 7
Motorhead - No Remorse 6
My Dying Bride - Turn Loose The Swans 7
My Dying Bride - The Angel And The Dark River 7
My Dying Bride - Trinity 7
My Dying Bride - Like Gods Of The Sun 7
My Dying Bride - 34.788% Complete 7
My Dying Bride - Songs Of Darkness, Words Of Light 7
Paradise Lost - Shades Of God 7
Queen - Greatest Hits 6
Queen - Greatest Hits II 6
Sex Pistols - Never Mind The Bollocks 6
Silverchair - The Best Of: Volume One (2 CD) 7
Type O Negative - Slow Deep And Hard 7
Type O Negative - October Rust 7

CD's zijn in zeer goede staat. Prijzen zijn incl. verzendkosten (in Nederland).

Van de volgende CD's wil ik nog af. Worden hier op MuMe schijnbaar redelijk tot goed ontvangen (3,5* en hoger), maar ik vind er niks aan.

Jeff Buckley - Grace
Depeche Mode - Violater
Spinvis - Spinvis
U2 - October
Blur - Parklife
Red Hot Chili Peppers - Californication

Tegen elk aannemelijk bod. Als je tussen Lochem en Enschede woont wil ik ze ook nog wel komen brengen (zie ik ook nog eens een MuMe-user). En heeft iemand nog tips voor het goedkoop verzenden van CD's?

neo
Begonnen met op ebay verkopen. Nu de volgende om op te starten;

http://search.ebay.com/_W0QQsassZemmo10QQhtZ-1

-Rush Hour soundtrack
-Enya's The Frog Prince
-Gabriel Yard's Betty Blue

Te koop:

Sunna - One Minute Science 5
Urban Dance Squad - Persona Non Grata 5
The Chemical Brothers - Dig Your Own Hole 5
T.Raumschmiere - Blitzkrieg Pop 5 (streep door barcode)
Propellerheads - Decksandrumsandrockandroll 5
Carina Round - The Disconnection 5 (gaatje in barcode)
Echobrain - Echobrain 5
The Vines - Highly Evolved 4
The Vines - Winning Days 4
Jane's Addiction - Ritual de lo Habitual 5
Midfield General - Generalisation 5
Violent Femmes - 3 - 5
Live - Secret Samadhi - 4

CD's zijn in goede staat en de prijzen zijn incl. verzendkosten (Belgie is + € 1,00 / cd). Pm me even als je interesse hebt. Allemaal originele releases (geen kopieën).

neo
Heb nog in de aanbieding;

-John Barry's Dances With Wolves (3.50)
-John Barry's The Living Daylights (3.50)

inclusief verzendkosten is dat 5.26 euro per stuk.

Hallo vriendjes

Terug van vakantie me natuurlijk moeten storten op een achterstandje op mn werk. Maar dan nu toch eindelijk tijd gehad wat nieuwe plaatjes op www.cdvriend.nl te zetten. Neem gerust weer eens een kijkje.

Titels van:

Tool
Jeff Buckley
..And you will know us by the trail of
AC/DC
Depeche Mode
Beck
NIN
David Bowie
Incubus
QOTSA
Wu-Tang Clan
New Order

and many more....

Volgende week weer een complete verversing van het aanbod...dus haast je

Onderstaande albums zijn in zeer goede staat, 3 keer geluisterd, exlusief verzendkosten. Koop je meer dan één album, dan neem ik de verzendkosten voor mijn rekening.

- Public Enemy - It Takes a Nation og Millions to Hold Us Back (1988, 4 euro)
- Bob Dylan - Hard Rain (1976, 3 euro)
- Ol' Dirty Bastard - The Trials and Tribulations of Russell Jones (3 euro)

EPMD
Kanye West - College Dropout (2004)
Kanye West - Freshmen Adjustment (2005)
Kanye West - Late Registration (2005)
2pac - Better Dayz (2002)
Nelly - Country Grammar (2000)
Nelly - Nellyville (2002)
R Kelly - R. (1998)
Blackstreet - Another Level (1996)

Alle bovengenoemde cd's zijn in prima conditie en 1 keer afgespeeld.
per stuk zijn ze 5 euro + 1 euro verzendkosten = 6 euro.

Alles bij elkaar kosten ze incl. verzendkosten: 30 euro.

voor meer info pm me

Vandaag heb ik weer een flinke hoeveelheid nieuwe titels geplaatst op

www.cdvriend.nl

Titels van o.a.

Led Zeppelin
Massive Attack
Audioslave
Frank Zappa
Eels
U2
Pearl Jam
Amon Tobin
Bjork
Kula Shaker
Motorpsycho

En nog veel meer.

Let op: van de meeste titels slechts 1 op voorraad. Op = Op

Shit, Kula Shaker is al weg (was te verwachten natuurlijk).

Sietse
Kreeg je dan geld toe?

Sietse schreef:
Kreeg je dan geld toe?
Het scheelt in ieder geval niet veel

Maanden geleden 2 Mastodon CD's gekocht van beaujangles. Nogsteeds niets binnen gehad, terwijl hij zei dat ze verstuurd waren. Delen andere mensen hier mijn ervaring?

Ik heb een tijdje terug 5 cd's gekocht van beau jangles, en dat verliep allemaal vlot meen ik mij te herinneren. Intussen is hij wel al een maand niet meer op MuMe geweest.

fivehouses
Fianosther schreef:
Maanden geleden 2 Mastodon CD's gekocht van beaujangles. Nogsteeds niets binnen gehad, terwijl hij zei dat ze verstuurd waren. Delen andere mensen hier mijn ervaring?

Jep, zelfde verhaal hier bij een CD van Kaiser Chiefs die ik van beau jangles had gekocht.

Hier hetzelfde: ik had 2 cd's van Amon Tobin bij hem besteld, een week of wat geleden, maar ook niks ontvangen. Hij beweerde tegen mij ook dat hij ze al had verstuurd.

Hmm, heb hele andere ervaringen. Tweemaal iets gekocht en telkens netjes binnen gekregen. Maar drie "vermissingen" is wel erg veel.

Misschien is hij even op vakantie?

andré schreef:
Hier hetzelfde: ik had 2 cd's van Amon Tobin bij hem besteld, een week of wat geleden, maar ook niks ontvangen. Hij beweerde tegen mij ook dat hij ze al had verstuurd.

Mijn dingen ook nog niet binnen

bubbachups schreef:
Misschien is hij even op vakantie?

...van onze centen

Die kun je toch terug laten boeken?

Denk niet dat er kwade opzet bij zit. Hij bekende mij eerlijk dat zn administratie een zooitje was en hij moest uitzoeken wie nou wat had besteld. Zelf heb ik een paar plaatjes besteld en die zijn keurig aangekomen. O.a. Amon Tobin en Kaiser Chiefs Alhoewel..een paar titels waren vervangen door anderen

Ik heb toch hele goede ervaringen. Twee keer iets gekocht, de eerste keer gewoon goed aangekomen, de tweede keer zaten er twee 'extra' cd's bij, maar was hij er eentje vergeten, die later netjes is opgestuurd, waarbij hij nog een cd gedaan had. Dit vind ik toch heel attent, ik denk niet dat hij kwade opzet heeft, aangezien hij er bij mij een was vergeten en die later meteen heeft opgestuurd, nadat ik een pm'etje gestuurd had.
En daarbij, hij verkocht ook wel heel veel in één keer, denk dat 't inderdaad een kwestie is van administratie.

Bij mij is ook alles redelijk verlopen. De eerste keer waren wel 5 cd's vermist, waar er 2 (dankzij MuMe-uitje) nog op de goede plaats zijn geëindigd. Hij heeft vervolgens keurig 3 nieuwe cd's uit laten zoeken en in de volgende 4 transacties 4x korting gegeven op de prijzen die al bijna voor niets waren.

Ik denk dat door de vele verkopen het hele overzicht weg is, maar normaal gesproken wordt dit gewoon opgelost.

sxesven
Hier ook goede ervaringen; eerste keer alles meteen ontvangen, tweede keer ontbrak er eentje die hij er meteen achteraan stuurde na een PM. Inderdaad waarschijnlijk last van chaotische boekhouding.

sq
Ook van mij bijval voor beau jangles. Niet alles is perfect. Zo ontbraken bij mij wel boekjes bij de CD´s, en bij één CD zat een verkeerd hoesje (ik kocht er in totaal 12). Ik geloof ook zomaar dat als er veel kopers tegelijk zijn dat je je voorraad even niet kan volgen als je dat niet professioneel aanpakt.. Maar daarom is het dus ook zo goedkoop. Ik denk dat je ervan uit mag gaan dat je je geld terugkrijgt als hij iets per ongeluk tweemaal heeft toegezegd. Maar ook dat zal wel even duren.

Je moet voor 2 of 3 euro gewoon niet dezelfde service eisen als bij Amazon.

Nee, had er ook goede ervaringen mee de eerste twee keer, die zijn bij mij zelfs vlekkeloos verlopen, dus zonder vergeten cd ofzo, nu zal het toch een maand of 2/3 geleden zijn, dus kijk ik ook wel raar op.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:09 uur

geplaatst: vandaag om 15:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.