MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Te koop: twee kaarten voor Sufjan Stevens in Carré op 23 september

zoeken in:
Hoi,

Aangezien ik voor mijn tussenjaar stukken eerder naar Frankrijk vertrek dan ik eerder dacht dat ik zou doen, kan ik niet met mijn liefste moedertje naar het optreden van Sufjan Stevens in Carré op 23 september. Daarom verkoop ik de kaartjes voor dezelfde prijs als ik ze op ticketswap heb gekocht - zo aardig ben ik dan weer wel.

Het gaat om een kaartje op rij 2, stoel 63 (links aan het zijbalkon) voor 46,20 en om een kaartje op rij 4, stoel 22 (in het midden in de galerij) voor 42,90. Hoop dat er wat mensen zijn die ik hier blij mee kan maken!

Ik zou er graag één van je overnemen hoi123! Ik heb Sufjan afgelopen mei reeds live gezien in NYC en omdat ik wist dat ik daar heen zou gaan heb ik geen moeite gedaan om kaarten voor Carré te kopen. Sufjan was echter zo te gek dat ik nu graag nog een keer wil.

Wellicht nog een individu dat interesse heeft in één kaart?

Zijbalkonkaartje is naar Edgar18 gegaan; iemand nog interesse in het galerijkaartje?

2 kaartjes te koop voor status quo in 013. (uitverkocht) tegen kostprijs € 50,- p/s

DjFrankie (moderator)
jailhouserocker1 schreef:
2 kaartjes te koop voor status quo in 013. (uitverkocht) tegen kostprijs € 50,- p/s

Ik zou een nieuw topic openen, Status Quo is geen Sufjan Stevens

Gast
geplaatst: vandaag om 16:01 uur

geplaatst: vandaag om 16:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.