MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat zong je net onder de douche?

zoeken in:
De laatste tijd opvallend veel Bridge Over Troubled Water.

Ik mag graag Glory Box zingen terwijl ik in bad zit, soms met aangepaste tekst, meestal niet. Dus gewoon: "Give me a reason to be a woman", maar ik ben ook best femien, dus dat is eigenlijk geen probleem.

Gonna Fly Now - Bill Conti

ClassicRocker
Smoke From The Water (Live at Bathroom Stadium). Een hoogst eigen bewerking van Purple's klassieker.

Pink Floyd - Brain Damage

Als de douchestraal goed lawaai maakt en bij voorkeur ook de droogtrommel nog een zuigende herrie produceert, durf ik daar guilty pleasures te zingen zoals Status Quo - In the Army Now en Foreigner - I Want to Know What Love is. Verder alles wat door mijn hoofd spookt.

Rock Classics van The Knife

U2 - Where The Streets Have No Name.

Why Me Lord van Kris Kristofferson. Deze notoire atheïst komt dan misschien toch nog in de hemel terecht.

Talking Heads - Nothing But Flowers (Brooklyn's Nothing But Showers remix)

Radiohead - My Iron Long en High and Dry.

Ik zing heel vaak Total Eclipse Of The Heart onder de douche.

Coldplay - Speed of Sound

Omdat er hier nog iemand moet zijn die fatsoenlijke nummers zingt onder de douche of in bad, dit was mijn setlist van vandaag (ook veel fragmenten dus):

Brecht/Weill - Alabama Song, Der Möritat der Mackie Messer, Surabaya Johnny

David Bowie - Space Oddity, Life On Mars?, Starman, "Heroes", Sound and Vision, Golden Years, All the Young Dudes die overging in Oh You Pretty Things (zoals op de Ziggy Stardust-soundtrack-elpee), My Death en Rock 'n Roll Suicide

Serge Gainsbourg & Jane Birkin - Je T'aime... Moi Non Plus, wat een vreemd nummer blijft om in je eentje te zingen, maar soit.

Patti Smith - Gloria, Land: Horses/Land of a Thousand Dances/La Mer(de)

Hoe lang douche jij wel niet?

Dat hij nog niet is weggespoeld door de afvoer.

Arrie schreef:
Hoe lang douche jij wel niet?

Ik heb een half uurtje in bad gezeten, heerlijk is dat. Doe ik dagelijks en moet je zien wat er van mij terecht is gekomen.
Mijn setlist van vanavond hebben jullie nog te goed.

Mr. Rock schreef:
Als de douchestraal goed lawaai maakt en bij voorkeur ook de droogtrommel nog een zuigende herrie produceert, durf ik daar guilty pleasures te zingen zoals Status Quo - In the Army Now en Foreigner - I Want to Know What Love is.

Momenteel Foolish van Sabrina Starke!

Emile93 schreef:
Momenteel Foolish van Sabrina Starke!

Pas je op dat je niet geëlektrocuteerd wordt?

Titmeister schreef:
(quote)

Huh? Hoezo dat?

Titmeister schreef:
(quote)

Haha.

Gallow

Zonet Closer van Nine Inch Nails gezongen..

midnight tornado van skidrow

Kill Your Mother Rape Your Dog van Dying Fetus. De douchestraal maakte veel lawaai en het raam was dicht dus ik had zin om lekker wat gorgelgeluiden te gaan doen.

Queens Of The Stone Age - No One Knows

Sigur Ros - Untitled 8

Pink Floyd - Bike

Gast
geplaatst: vandaag om 16:22 uur

geplaatst: vandaag om 16:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.