De Site / Gebruikers / Wat zong je net onder de douche?
zoeken in:
0
geplaatst: 6 februari 2006, 15:25 uur
Een hele zooi Iron Maiden klassiekers, die ik dan naar het nederlands vertaal, zodat het lijkt alsof ik een Iron Maiden musical zing. De nummers lenen zich heel goed voor een musical. Ik heb trouwens een hekel aan musicals, dus dat vertalen is gewoon voor de lol. Ik doe dat ook vaak in de auto met mijn vriendin en dan hebben we de grootste lol.
Ren naar de heuvels, ren voor je leven.
Twee ( pauze ) minuten ( pauze ) voor miiiiiiidernacht ( pauze ), om de ongeborene in de baarmoeder te dooooden!
zes, zes, zes, het nummer van het beest.
En dan het liefst met een heel erg hoge, ABN-stem.
Twee ( pauze ) minuten ( pauze ) voor miiiiiiidernacht ( pauze ), om de ongeborene in de baarmoeder te dooooden!
0
geplaatst: 6 februari 2006, 23:09 uur
Radiohead - Where I End And You Begin
Prachtif op hoog volume (en niet zomaar hoog, echt keihard), en daar heb ik onder de douche mooi de gelegenheid toe..."
I go watch 'em all take paaaaart,
Where I end and where you staaaaart..
Prachtif op hoog volume (en niet zomaar hoog, echt keihard), en daar heb ik onder de douche mooi de gelegenheid toe..."
I go watch 'em all take paaaaart,
Where I end and where you staaaaart..
0
fastpulseboy
geplaatst: 16 februari 2006, 11:54 uur
Jeanicious schreef:
Een hele zooi Iron Maiden klassiekers, die ik dan naar het nederlands vertaal, zodat het lijkt alsof ik een Iron Maiden musical zing. De nummers lenen zich heel goed voor een musical. Ik heb trouwens een hekel aan musicals, dus dat vertalen is gewoon voor de lol. Ik doe dat ook vaak in de auto met mijn vriendin en dan hebben we de grootste lol.

0
geplaatst: 16 februari 2006, 11:57 uur
Ja, je moet het ook eens proberen. Je zult zien dat ik gelijk heb.
0
geplaatst: 16 februari 2006, 12:01 uur
Vanochtend was het trouwens een deuntje dat de hele dag in je hoofd gaat hangen. Bij voorbaat wil ik mij daarom excuseren voor het feit dat hetzelfde kan gebeuren bij mensen die dit lezen: Waterloo Sunset van the Kinks.

0
geplaatst: 21 februari 2006, 17:49 uur
Ik zing de hele dag door of ik trommel. Ik zing alle muziek, zelfs slijmpopmuziek (want dat kan gewoon goed gezongen worden) en na 3 sec. ben ik alweer vergeten wat ik uberhaupt gezongen of geneuriët heb. Dat trommelen is echt een tic van me geworden en iedereen wordt er helaas gestoord van. 

0
geplaatst: 21 februari 2006, 18:11 uur
Wordt het niet eens tijd voor een drumstel dan? Of op zijn minst de afgedankte pannenset van je moeder.
0
geplaatst: 21 februari 2006, 19:00 uur
Goed idee misschien.
Later wil ik wel graag een drumstel. Maar ik speel ook al piano zo 'n 2 jaar, dus mag denk ik niet een tweede instrument van mijn papa en mama. Bovendien heb ik ook al een viool, dat heb ik ook nog 5 jaar gespeeld.
Later wil ik wel graag een drumstel. Maar ik speel ook al piano zo 'n 2 jaar, dus mag denk ik niet een tweede instrument van mijn papa en mama. Bovendien heb ik ook al een viool, dat heb ik ook nog 5 jaar gespeeld.
0
geplaatst: 21 februari 2006, 19:33 uur
"Human Tornado" van Teengenerate
+ cd-spelertje vollenbak natuurlijk
+ cd-spelertje vollenbak natuurlijk

0
Electro_
geplaatst: 22 februari 2006, 19:29 uur
Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss van The Bloodhound Gang.
(voornamelijk het 'Uhnt-Uhnt' stukje
)
(voornamelijk het 'Uhnt-Uhnt' stukje
)
0
geplaatst: 28 februari 2006, 18:35 uur
haha dEUS 
hmm
ikke; 'You Irritate Me" van Supercharger
jump!

hmm
ikke; 'You Irritate Me" van Supercharger
jump!
0
geplaatst: 28 februari 2006, 18:38 uur
The Boy Looked at Johnny - The Libertines
"Dadadai, dada dadadada dadadai, jalalalalada da dai..."
(de verdere tekst ken ik niet)
0
Ace
geplaatst: 28 februari 2006, 20:07 uur
Harry Jekkers - Ik ben zo blij, zo blij, dat mijn neus van voren zit en niet opzij
En vervolgens zodat het bijna een medley leek:
Toto - Africa
Of het nu door het carnaval komt of door mijn bijna ziekelijk frequente bezoek aan deze site: ik krijg het nummer vandaag maar niet uit mijn kop.
En vervolgens zodat het bijna een medley leek:
Toto - Africa
Of het nu door het carnaval komt of door mijn bijna ziekelijk frequente bezoek aan deze site: ik krijg het nummer vandaag maar niet uit mijn kop.
0
geplaatst: 12 maart 2006, 22:43 uur
Piggy in the Mirror van The Cure.
Ik moet nu echt wat minder gaan eten.
Ik moet nu echt wat minder gaan eten.
0
*Laura*
geplaatst: 12 maart 2006, 22:53 uur
Anna.R schreef:
Dat is ook een veelgezongen nummer van mij onder de douche. Alleen ken ik wel de hele tekst vanbuiten (zoals het hele Libertines-en Babyshamblesoeuvre, eigenlijk
)!Daarnet onder de douche gezongen:
Wednesday van Tori Amos
* denotes required fields.