MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Gebruikersnaam wijzigen

zoeken in:
Arrie schreef:
Wat was je vorige account dan?

Chrismusic. Vond het tijd voor een nieuwe nicknaam.

Stijn_Slayer schreef:
Tja, stemmen en de albums zijn het probleem niet. Het probleem is dat je al je berichtjes nog een keer moet gaan typen.. Of overal melden dat jij diegene bent..

Je zou bv via pm kunnen vermelden dat je je username hebt veranderd. Dezelfde avatar gebruiken wil ook nog wel helpen.

Misschien handig om te weten, maar we moedigen het als crew niet echt aan als mensen op deze manier hun account 'omzetten'. Op MovieMeter mag je zelfs een aantal maanden geen account aanmaken als je je uitschrijft.

Nu is het soms te begrijpen (bv. user schrijft zich in op zijn 14e als I-Love-Britney!!!, gaat vervolgens naar avant-gardistische freejazz luisteren en voelt zich niet meer gelukkig met zijn nick), maar we willen toch ook voorkomen dat users om het half jaar van nick veranderen.

Stijn_Slayer
Zou er niet een limiet op kunnen? 1,2 of 3 keer veranderen, daarna pech gehad?

Het lijkt nu ook net alsof ik alleen maar Slayer luister, dus alleen maar metal. Met de avatar kan ik het wat compenseren, maar toch...

wijsneus
Tja, met mijn nickname wordt ik nu ook alleen maar gepest........

Heb zo'n spijt; zou graag een andere willen. Dat zit er niet meer in, helaas.

Als ik mijn MuMe-leven over zou mogen doen, zou ik ook voor een andere username gaan.

wijsneus
Ja. de meeste users, denk ik.

Want soms willen we allemaal wat nieuws, toch ?

Ja, ik zou hier graag Harrie willen heten.

Ik ben ook niet echt tevreden over mijn huidige nickname, maar die veranderen gaat dus blijkbaar niet. Hem volledig opdoeken zie ik ook niet meteen zitten, want dan verlies ik mijn 34 toevoeginkjes (vanitas!). Misschien moet ik van deze een slapende account maken en opnieuw beginnen. Weliswaar als ik mijn stemmen op deze account heb gewist (anders een beetje fraude?).

snarf349 schreef:
Ja, ik zou hier graag Harrie willen heten.

Of herman. Hans Brouwer lijkt me ook wel leuk. Of wijsneus. Eigenlijk alles, behalve divart.
Die avatar bij Stijn_Slayer kan trouwens echt niet.

Toch jammer dat jullie hier geen systeempje omheen bouwen. Eenmalig bedrag betalen voor 1 naamswijziging. Dat zou jullie nog wel geld kunnen opleveren.

Maar dat systeempje zal dan wel niet in één keer gemaakt kunnen worden.

Stijn_Slayer
divart schreef:

Die avatar bij Stijn_Slayer kan trouwens echt niet.

Cultuurbarbaar!

Gast
geplaatst: vandaag om 21:16 uur

geplaatst: vandaag om 21:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.