De Site / Gebruikers / Gebruikersnaam wijzigen
zoeken in:
0
geplaatst: 24 januari 2006, 07:00 uur
Ik wil graag mijn gebruikersnaam veranderen. Als ik dit probeer dan krijg ik de foutmelding e-mail adres bestaat reeds. Hoe kan ik dit oplossen??
Met vr.gr.
Hans
Met vr.gr.
Hans
0
SelmaDuim
geplaatst: 24 januari 2006, 09:07 uur
Kun je niet oplossen, want je kunt je gebruikersnaam niet veranderen. Aan die nick zit je voorgoed vast. 

0
geplaatst: 24 januari 2006, 16:45 uur
Of je moet een nieuwe aanmaken, maar dat is ook zonde natuurlijk.....
0
geplaatst: 24 januari 2006, 17:03 uur
Ik kan wel grapjes gaan maken maar ik vind het wel een beetje zielig voor Hans. Zit je opgescheept met je echte naam op MusicMeter, terwijl je een hele stoere zelfgekozen naam had kunnen invoeren. Zoiets als: Hans zonder Grietje of Hans Kazan of Gans.
Maar op zich is het logisch dat je je gebruikersnaam niet kunt wijzigen, aangezien dan ook bij al je oude berichten de nieuwe naam zou moeten worden doorgevoerd, en dat lijkt me praktisch onmogelijk.
Maar op zich is het logisch dat je je gebruikersnaam niet kunt wijzigen, aangezien dan ook bij al je oude berichten de nieuwe naam zou moeten worden doorgevoerd, en dat lijkt me praktisch onmogelijk.
0
geplaatst: 24 januari 2006, 17:05 uur
Nah, als het goed gecodeerd is (en dat zal wel) zal de gebruikersnaam bij oude berichten netjes worden aangepast 

0
geplaatst: 24 januari 2006, 17:10 uur
Dat is niet onmogelijk toch. Bij de nieuwe crew leden staat toch ook onder allen berichten (crew) ook onder de berichten die al gepost waren toen ze nog geen crew waren. Maar ik denk dat je in principe geen usernames moet veranderen, hoe wel ik me het in het geval van Hans Brouwer wel voor kan stellen dat je een andere username wilt. (niet lullig bedoelt, maar je ziet zoveel stoere usernames en dan kom jij met je eigen naam aan, ik kan het me voor stellen)
0
geplaatst: 24 januari 2006, 17:38 uur
Ik vind dat er voor het omgekeerde ook wel iets valt te zeggen. Al die mensen die zich verschuilen achter nicknames. Mijn eigen naam is stoer genoeg. 
edit: Hans, misschien moet je anders Jordy even PM'en?

edit: Hans, misschien moet je anders Jordy even PM'en?
0
aslan (crew)
geplaatst: 24 januari 2006, 18:21 uur
Eddie schreef:
hoe wel ik me het in het geval van Hans Brouwer wel voor kan stellen dat je een andere username wilt ... je ziet zoveel stoere usernames en dan kom jij met je eigen naam aan, ik kan het me voor stellen
hoe wel ik me het in het geval van Hans Brouwer wel voor kan stellen dat je een andere username wilt ... je ziet zoveel stoere usernames en dan kom jij met je eigen naam aan, ik kan het me voor stellen
ik vind Hans Brouwer best een stoere username

0
slaemperayreon
geplaatst: 25 januari 2006, 16:23 uur
Zeg, ik bedenk me opeens dat Hemdale eerst killalot heette, maar dat zijn naam en stemmen ook gewoon zijn veranderd. Het moet dus mogelijk zijn...
0
geplaatst: 25 januari 2006, 16:45 uur
Voor Hemdale werd een uitzondering gemaakt aangezien hij toen crewlid werd op MoMe. Jordy vond killalot niet echt correct voor een naam van een crewlid geloof ik, en daarom is het aangepast.
0
geplaatst: 25 januari 2006, 16:57 uur
hmmm, ik vind killalot wel leuker
maar serieus ik denk dat we er niet aan moeten beginnen om usernames te gaan veranderen.
maar serieus ik denk dat we er niet aan moeten beginnen om usernames te gaan veranderen.
0
geplaatst: 25 januari 2006, 19:27 uur
Antwoord lijkt me gegeven: technisch geen probleem, maar we beginnen er niet aan omdat dan iedereen dat wil, en dat komt de duidelijkheid / gebruiksvriendelijkheid / leesbaarheid niet ten goede
0
Johny Favourite
geplaatst: 26 oktober 2008, 11:12 uur
In De Site > Algemeen > Wijzigen gebruikersnaam:
Ik zou graag de spelfout uit mijn gebruikersnaam verwijderd hebben, maar zie niet hoe ik dit zelf kan doen. Weet iemand hoe?
Ik zou graag de spelfout uit mijn gebruikersnaam verwijderd hebben, maar zie niet hoe ik dit zelf kan doen. Weet iemand hoe?
0
geplaatst: 26 oktober 2008, 11:27 uur
Enige mogelijkheid is door je uit te schrijven en een nieuw account aan te maken met wel de goede naam. Maarja, dan ben je wel al je stemmen ed kwijt.
0
Johny Favourite
geplaatst: 26 oktober 2008, 13:59 uur
Ok, jammer. Van de andere kant weerhoudt het me ervan, als een pedante eikel, anderen op hun spelfouten te wijzen. Dus misschien is het maar goed zo.
0
geplaatst: 26 oktober 2008, 22:05 uur
Op zich heb je momenteel nog maar 23 stemmen dus zo'n drama lijkt het me niet om met een schone lei en juiste spelling te beginnen.
0
Johny Favourite
geplaatst: 27 oktober 2008, 17:47 uur
Ja, mm's actiefste stemmer ben ik niet. Laat ik maar een nieuwe account aanmaken, want die enkele 'n' irriteert me mateloos.
0
geplaatst: 27 oktober 2008, 17:48 uur
Johny Favourite schreef:
Ok, jammer. Van de andere kant weerhoudt het me ervan, als een pedante eikel, anderen op hun spelfouten te wijzen. Dus misschien is het maar goed zo.
.
0
mathieudc
geplaatst: 28 september 2009, 18:20 uur
In De Site > Algemeen > Gebruikersnaam veranderen:
Hallo!
Is het mogelijk om van gebruikersnaam te veranderen maar al het overige van je profiel en instellingen te behouden? Via een moderator eventueel?
Niet dat ik deze nickname beu ben, maar ik wil al m'n internet-accounts zoveel mogelijk op eenzelfde naam zetten indien mogelijk, vandaar. Anders wordt het nogal een warboel op den duur.
Cheers.
Hallo!
Is het mogelijk om van gebruikersnaam te veranderen maar al het overige van je profiel en instellingen te behouden? Via een moderator eventueel?
Niet dat ik deze nickname beu ben, maar ik wil al m'n internet-accounts zoveel mogelijk op eenzelfde naam zetten indien mogelijk, vandaar. Anders wordt het nogal een warboel op den duur.
Cheers.
0
The Oath
geplaatst: 28 september 2009, 18:24 uur
mathieudc schreef:
Hallo!
Cheers.
Hallo!
Cheers.
Je gaat toch je andere acounts naar MathieuDC moeten wijzigen hoor

0
geplaatst: 28 september 2009, 18:50 uur
Jordy schreef:
Antwoord lijkt me gegeven: technisch geen probleem, maar we beginnen er niet aan omdat dan iedereen dat wil, en dat komt de duidelijkheid / gebruiksvriendelijkheid / leesbaarheid niet ten goede
0
Antonio
geplaatst: 28 september 2009, 19:01 uur
En dan te bedenken dat mijn oorspronkelijke username De Laffe Verzetstrijder zou zijn...

0
geplaatst: 28 september 2009, 19:34 uur
Ik heb vorige week mijn user account overgezet. In 24 uur was ik klaar. 2500 stemmen en 1000 albums in "mijn albums". Als je het een beetje handig aanpakt dan hoeft het niet lang te duren.
0
mathieudc
geplaatst: 28 september 2009, 20:22 uur
Begrijpelijk. Bon, ik blijf wel bij deze account, zo drastisch zou mijn nickname toch niet veranderen. 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 28 september 2009, 21:10 uur
Tja, stemmen en de albums zijn het probleem niet. Het probleem is dat je al je berichtjes nog een keer moet gaan typen.. Of overal melden dat jij diegene bent..
* denotes required fields.