menu

De Site / Gebruikers / Overlijden Cerclezot

zoeken in:
avatar van Masimo
Verdrietig nieuws...

Nadat verschillende users zijn afwezigheid op het forum al hadden opgemerkt, lijkt Wouter, op MuMe bekend als Cerclezot, vorige week te zijn overleden.

Vanwege zijn trouwe aanwezigheid in het Eurovisie Songfestival-topic, en als organisator van de Eurovisie-KO, is daar een eerste bericht hierover geplaatst. Omdat niet iedereen dat topic op zijn radar heeft staan, plaats ik bij dezen het nieuws ook in het algemene deel van het forum.

Ieder die Wouter via de site of daarbuiten heeft gekend, of simpelweg zijn bijdragen aan de site waardeerde, wil ik veel sterkte wensen.

avatar van aERodynamIC
Heel verdrietig nieuws, en sterkte aan de mensen die hem gekend hebben.

We gaan hem missen in het Songfestival topic waar hij al jaren aan bijdroeg.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Wat erg zeg.

Sterkte aan iedereen die hem kende.

avatar van Aoibhin
Verschrikkelijk. In het Songfestival topic gaan we hem zeker missen. Vorig jaar heb ik hem nog ontmoet bij Eurovision In Concert. De volgende editie is over twee weken en daar zouden we elkaar weer treffen; erg jammer dat dit niet meer door kan gaan.

Als eventuele nabestaanden of bekenden van hem dit lezen; heel erg veel sterkte gewenst.

avatar van deric raven
Verschrikkelijk

avatar van laxus11
Dit nieuws komt wel even binnen zeg, las ook graag zijn stukjes en enthousiasme bij het ESC topic.

Sterkte aan de mensen die hem goed kende.

avatar van ArthurDZ
Daar ben ik toch even stil van. Veel te jong

avatar van Mjuman
Holy shit - plezant mens in zijn uitingen, gewaardeerd. The Lord gives and the Lord takes, but why so soon.

Sterkte aan alle betrokkenen

avatar van Arrie
Vreselijk. Ik ken hem inderdaad ook van zijn enthousiasme in het Eurovisietopic. Het is altijd verschrikkelijk als iemand zo vroeg uit het leven wordt gerukt. R.I.P. Wouter

bennerd
Afschuwelijk... Sterkte aan alle nabestaanden en andere kennissen.

avatar van Poles Apart
Zeer treurig nieuws.

Heel veel sterkte aan Wouter's familie en vrienden.

avatar van Fathead
He bah, naar nieuws, schrik er wel een beetje van. Veel sterkte gewenst aan Wouters nabestaanden...

avatar van jordidj1
Verschrikkelijk nieuws. Sterkte aan iedereen die hem lief had.

avatar van bikkel2
Heel triest. Veel sterkte aan de nabestaanden.

avatar van brajoapau
Verschrikkelijk nieuws. Veel sterkte aan de nabestaanden.

avatar van LucM
Vreselijk nieuws (ik waardeerde zijn bijdragen)! Veel sterkte aan de nabestaanden.

Martial
Een bericht om stil van te worden dat onze songfestival-goeroe Cerclezot (Wouter) er ineens niet meer is.
Iedereen die hem lief had veel sterkte gewenst.

avatar van nlkink
Wat verdrietig allemaal. Te jong ook.

avatar van Rudi S
Oh wat erg en nog zo jong.

avatar van 50tracks
Heftig dit, word je inderdaad even heel stil van.
Veel sterkte aan de nabestaanden.

avatar van starbright boy
Ik ken hem alleen uit het songfestivaltopic maar daar was hij dan ook een van de smaakmakers. Ik kom voor het festival niet dagelijks in dat topic dus lees het nu allemaal pas. Verschrikkelijk nieuws.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Ontzettend heftig dit inderdaad. 32 jaar is veel en veel te jong. Veel sterkte aan de nabestaanden.

avatar van Alicia
Ik wens alle nabestaanden en vrienden van Wouter veel sterkte toe en inderdaad... veel te jong!

avatar van c-moon
Ik lees het nu pas. Wat een verschrikkelijk nieuws !

Veel sterkte aan Wouters familie en vrienden, ook binnen Musicmeter !

Rust Zacht, Wouter!

Gast
geplaatst: vandaag om 17:51 uur

geplaatst: vandaag om 17:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.