menu

De Site / Gebruikers / Wie is […]?

zoeken in:
geplaatst:
Zo goed als zonder spieken (toch heel even de top-10 erbij gehaald...):

1. Wat is mijn favoriete nummer aller tijden? (die hoeft niet heel moeilijk zijn want nog niet heel lang geleden presenteerde ik mijn top100)
- ik heb een aantal posts van jouw top 100 gevolgd, maar de no.1 weet ik zo niet meer... een nummer van Slint?

2. Wat is mijn politieke kleur?
- olijfgroen

3. Hoe zit het met mijn seksualiteit?
- dit zou ik echt moeten gokken en aangezien ik zulke dingen in het verleden nogal es totaal mis heb gehad: bi

4. Welk beroep beoefen ik?
- iets aansturends voor de gemeente in de buitenlucht

5. Welke verdovende, stimulerende of hallucigone middelen consumeer ik en hoe vaak?
- een kopje paddo thee met een plakje spacecake a day keeps the doctor away

6. Welke media gebruik ik voor muziek: cd’s, lp’s, spotify, downloads, etc.?
- vinyl

7. Met wie of wat leef ik samen?
- in elk geval met veel boeken en platen + 1 kat

8. Wat is mijn ultieme ambitie in het leven?
- een goedbetaalde boekenrecensent worden en natuurlijk een reis naar Japan

9. Wat is mijn favoriete tv-serie en/of film?
- twin peaks

10. Door welke kunstenaars en denkers is mijn denken het meest beïnvloed?
- Mr. Miyagi ("Wax on, wax off.")

11. Wat kook ik het liefst?
- ramen

12. Friet of patat?
- ik moet dit eigenlijk weten, maar ik weet het niet... iets zegt me friet, maar toch zeg ik patat

13. Wat is mijn favoriete sport om op tv te kijken?
- F1

14. Wat is mijn favoriete sport om zelf te beoefenen?
- badminton of padel

15. Wat is mijn guilty pleasure snack?
- kaassoufflé

geplaatst:
maandag of dinsdag post ik de antwoorden.

geplaatst:
madmadder schreef:
maandag of dinsdag post ik de antwoorden.

Nee nu.

geplaatst:
*oeps*

geplaatst:
voskat het is de bedoeling dat je deze vragen voor madmadder probeert te beantwoorden, uiteindelijk komt zij dan met de juiste antwoorden en dan kan de volgende user een lijstje van 15 vragen opstellen die anderen moeten proberen te beantwoorden over de user

geplaatst:
Arrie schreef:
voskat het is de bedoeling dat je deze vragen voor madmadder probeert te beantwoorden, uiteindelijk komt zij dan met de juiste antwoorden en dan kan de volgende user een lijstje van 15 vragen opstellen die anderen moeten proberen te beantwoorden over de user

OH!

Ok, dan heb ik nog wat bedenktijd nodig..

geplaatst:
1. Wat is mijn favoriete nummer aller tijden? (die hoeft niet heel moeilijk zijn want nog niet heel lang geleden presenteerde ik mijn top100)

Rudi S en GrafGantz krijgen een schouderklopje, want het was inderdaad 'Medicine Bottle' van Red House Painters. 'I Know It's Over' en 'Life Is a Pigsty' vallen in het niet bij dit nummer.

2. Wat is mijn politieke kleur?

Rudi S schreef:

Rood/groen.

GrafGantz schreef:

* links van het midden, maar ook weer niet te ver

Dit vat het wel samen, hoewel nog wel meer rood dan groen. Eigenlijk probeer ik me zo min mogelijk bezig te houden met politiek (wat op zich al een privilege is natuurlijk) want ik ben een enorme Arendtiaan en dan is echt alles wat er gebeurt zwaar deprimerend. Maar dat zal ook wel voor niet-Arendtianen gelden.

3. Hoe zit het met mijn seksualiteit?

Dit was vroeger, goed onthouden, daarna was ik een tijd normaal en nu zie ik mezelf als niet-praktiserend heteroseksueel. Een aantal jaren geleden in wat rustiger vaarwater gekomen, voor het eerst in mijn leven, en ik ben op dit moment heel content met mijn alleen-zijn, mijn vrienden en mijn hobby's. Het lijkt me heus wel verrijkend om ooit een heel leuk iemand te ontmoeten, maar die moet me dan wel komen aanwaaien want ik heb geen tijd en zin om ernaar te gaan zoeken. Als het nooit gebeurt, ook dikke prima.

GrafGantz schreef:
* weet niet wat de officiële benaming is, maar laat ik het maar plantsoenendienst noemen

Graffie kent me zo goed. Ik werk als assistent-wijkbeheerder bij een woningbouwvereniging en zorg dat mensen in nette straten wonen. Ik haal grofvuil op, knap verwaarloosde tuinen op en haal onkruid weg bij achterpaden en garagepleinen. Echt heerlijk werk waarbij je met superveel verschillende mensen in aanraking komt en ik heb ook een heel leuk team waarbij iedereen elkaar heel goed aanvult. Daarnaast lekker fysiek dus ik kan zowaar redelijk ok slapen (dat is de grootste strijd in mijn leven). Mssr Renard had gelijk dat ik ook filosoof ben en ZAP! wist dat ik in de buitenlucht werk. De stukjes waar dix en Mssr Renard op doelen schrijf ik gewoon voor de lol en heb ook niet de ambitie daar meer van te maken.

Werk overigens niet fulltime Rudi, er moet wel tijd over blijven om Japans te kunnen koken.

5. Welke verdovende, stimulerende of hallucigone middelen consumeer ik en hoe vaak?

* vroeger alles wat los en vast zat, vandaag de dag niks meer.

Graf, dit wordt eng. Vroeger inderdaad met van alles en nog wat geëxperimenteerd (met een duidelijke voorkeur voor hallucinogene middelen, vooral van xtc en aanverwanten kon ik op een gegeven moment wel raden dat ik na een half pilletje minstens twee weken niet zou slapen). Vooral blowen was op een gegeven moment wel echt een probleem, dat was wel echt een verslaving omdat het de enige manier voor mij was om in slaap te kunnen vallen. Toen terecht gekomen in een ggz-traject vanwege mijn bipolaire stoornis en een antipsychoticum gaan slikken om beter te kunnen slapen en toen heb ik alle drugs en drank afgezworen, die had ik immers niet meer nodig om me door het leven heen te slepen. Bevalt me nog steeds uitstekend. De geur van wiet en hasj mis ik af en toe wel, maar gelukkig heb ik sinds kort een onderbuurman die dagelijks blowt en waar ik van mee kan genieten.

6. Welke media gebruik ik voor muziek: cd’s, lp’s, spotify, downloads, etc.?

* Spotify en sinds kort Elpee-verslaafd

Damn right, maar Mssr Renard zat er het dichtst bij met 'alles' (al luister ik eigenlijk nooit meer CD's). Sinds ik een nieuwe platenspeler heb weer heel veel plaatjes aan het draaien. Verder veel Spotify, een klein beetje Bandcamp en af en toe zwengel ik Soulseek nog eens aan als iets nergens te vinden is, maar ik het wel graag wil horen (gisteren nog twee albums vandaan geplukt). Ik krijg ook eens per paar maanden muziek van Masimo om te reviewen.

7. Met wie of wat leef ik samen?

Alleen , ik dacht nog even in een soort  studentenhuis.

* niemand

Sowieso een viervoeter

Een (vegetariër-)huisdier minimaal

- in elk geval met veel boeken en platen + 1 kat

Ik woon al bijna zes jaar niet meer in een studentenhuis, maar in een echt grotemensenappartement. Ik leef alleen en ben omringd door +/- 30 planten en honderden platen en boeken. Een hond lijkt me op den duur wel heel leuk om te hebben.

8. Wat is mijn ultieme ambitie in het leven?

Iets koken wat jouw broer wel lust.

* Een eigen Japans restaurant beginnen.

Sublimeren

Alle platen op Musicmeter beluisterd hebben.

- een goedbetaalde boekenrecensent worden en natuurlijk een reis naar Japan

Eigenlijk word ik gekenmerkt door een gebrek aan ambities. Ik ben zeer tevreden met mijn verleden, mijn heden, en de toekomst zal vast ook weer allemaal onverwachte positieve en negatieve verrassingen op mijn pad brengen en daar zal ik dan ook mijn weg in vinden. Ik kijk nauwelijks vooruit, hoogstens wanneer ik voor meerdere dagen boodschappen doe.

9. Wat is mijn favoriete tv-serie en/of film?

Doe Maar The Wire of Twin Peaks , hoewel oosterse films ook favoriet zijn.

* 2 woorden: Twin en Peaks. Film: Spring Breakers.

Geen idee dus dan maar radicaal mis: oorlogsdocumentaires

Geen idee ook

- twin peaks

Twin Peaks vind ik van alles wat er gemaakt is, in welke discipline dan ook, het allermooiste ooit. Ieder jaar met kerst weer herkijken. Nu al zin in (maar ik weet niet of ik het kan volhouden tot die tijd).

Film: Inland Empire, ook van David Lynch, die komt ook bijna ieder jaar wel aan bod, en er zijn jaren geweest dat ik 'm maandelijks met een vriend, na een nacht doorhalen, keek.

Spring Breakers staat overigens ook in mijn top10 en ik heb ook een voorliefde voor de Japanse film.

10. Door welke kunstenaars en denkers is mijn denken het meest beïnvloed?

Geen idee, Tarkovski, maar het zal wel een auteur/ filosoof zijn.

Tarkovski's films vind ik geweldig, maar ik heb me te weinig verdiept in de man achter de films om hem als vormend te zien.

* Houellebecq

Te pessimistisch

René ten Bos

Ook te weinig in verdiept, maar hoe hij omging met zijn ziekte en dood is wel inspirerend. Heb trouwens samengewoond met het nichtje van René ten Bos.

Midori Takada?

Ik weet niets van Midori Takada, ken alleen dat ene geniale album.

- Mr. Miyagi ("Wax on, wax off.")

Haha deze had ik sowieso gekozen toen ik een jaar of 8,9 was. Als kempoka op hoog niveau die film misschien wel 100 x gezien (niet overdreven).

Mijn eigen lijstje (bovenaan de belangrijkste, onderaan de minder belangrijke, maar nog steeds belangrijk):

- Albert Camus
- Hannah Arendt
- David Lynch
- Martin Heidegger
- Morrissey
- Nietzsche
- RuPaul

11. Wat kook ik het liefst?
De meesten weten wel van mijn liefde voor de Japanse keuken. Ramen is inderdaad mijn favoriete ding om te eten, maar dé perfecte soep heb ik helaas nog niet ontwikkeld, dus voorlopig eet ik de lekkerste ramen nog buiten de deur. Mijn favoriete ding om te koken is het Japanse klassieke diner, dus rijst, soep, zuur en drie bijgerechtjes (ichiju sansai)

12. Friet of patat?
Sowieso friet, ik ken geloof ik ook echt helemaal niemand in mijn omgeving die 'patat' zegt.

13. Wat is mijn favoriete sport om op tv te kijken?
Geen idee, karate.

* Wielrennen

Volgens het format van vraag 9: Formule 1

Geen. Dit is een strikvraag.

- F1

Ik tel ze bijna allemaal goed. Groot sportfanaat, maar ik volg wielrennen, MMA en Formule 1 allemaal heel intensief (tijdens het tikken van deze antwoorden kijk ik UFC Fight Night (mma)).

14. Wat is mijn favoriete sport om zelf te beoefenen?
Haha, goede antwoorden allemaal, maar omdat ik mijn prikkelinname ernstig moet inperken zit ik drie keer per week op de hometrainer die in mijn appartement staat.

15. Wat is mijn guilty pleasure snack?
Kapsalon

Rudi weet deze dingen wel. Het helpt ook wel dat ze dit in Nijmegen echt goed kunnen maken. Ik heb zelfs met mijn (vegan) vrienden een ding dat we het nieuwe jaar inluiden met een Kapsalon. Verder wil ik de viandel ook niet onbenoemd laten, dat is echt een goddelijke, maar zeer underrated snack! Als ik voor iets zonder vlees ga, wat ook wel regelmatig is, dan liever een broodje Spee (broodje kaassouffle, satesaus, chilisaus, uitjes).

geplaatst:
Leuk!

Vooral en met name je rijtje beïnvloeders...
Ben wel benieuwd naar mevr. Ahrendt geworden.

Ambitie- en prikkelarm door het leven gaan. Dat is pas ambitieus! Een goed streven desalniettemin.

geplaatst:
Interessant Madelon. Dank voor je openhartigheid! Goede aanleiding om de film over Hannah die ik al een tijd op de plank heb liggen, te gaan kijken.

geplaatst:
Mssr Renard schreef:
Leuk!

Vooral en met name je rijtje beïnvloeders...
Ben wel benieuwd naar mevr. Ahrendt geworden.

Ambitie- en prikkelarm door het leven gaan. Dat is pas ambitieus! Een goed streven desalniettemin.

Ja, ach, het zijn geen dingen die ik anderen per se zou aanraden. Prikkelarm is noodzaak (maar er zijn heus wel momenten dat ik uit de band kan springen), ambitie-arm past gewoon goed bij hoe ik in het leven sta en het leven ervaar. Maar ik weet dat andere mensen doodongelukkig worden zonder toekomstplannen en -dromen dus ze kunnen bijzonder betekenisvol zijn. Ik denk vooral dat streven naar iets dat niet bij je past niet erg handig is.

geplaatst:
zaaf schreef:
Interessant Madelon. Dank voor je openhartigheid! Goede aanleiding om de film over Hannah die ik al een tijd op de plank heb liggen, te gaan kijken.

Welke is dat, de biografie of de docu? Ik heb ze allebei niet gezien, dat zou toch eigenlijk echt eens moeten. Ben in ieder geval benieuwd wat je ervan vindt. Ik teer al mijn halve leven op 'The Human Condition', dat is echt een meesterwerk imo, waar al haar verdere (meer politieke) werken afgeleiden van zijn.

geplaatst:
madmadder schreef:
Graf, dit wordt eng.

Sorry

geplaatst:
madmadder schreef:
* Houellebecq
- Te pessimistisch

madmadder schreef:
- Morrissey

Lekker consequent

geplaatst:
madmadder schreef:
(quote)

Welke is dat, de biografie of de docu? Ik heb ze allebei niet gezien, dat zou toch eigenlijk echt eens moeten. Ben in ieder geval benieuwd wat je ervan vindt. Ik teer al mijn halve leven op 'The Human Condition', dat is echt een meesterwerk imo, waar al haar verdere (meer politieke) werken afgeleiden van zijn.
oei, dat is een gewetensvraag. ik heb de film waarin ze wordt gespeeld door Barbara Sukowa. ik vermoed dat dat dan dus de biografie is...
hij gaat deze week in de speler en ik laat weten!

geplaatst:
GrafGantz schreef:
(quote)

(quote)

Lekker consequent

Ja vroeger was ik wel wat meer gloomy.

geplaatst:
Wie wil er nu?

geplaatst:
ZAP!?

geplaatst:
Met enige nieuwsgierigheid en met de belofte om ook te reageren bij andere users, wil ik het MuMe-consortium de volgende vragen voorleggen:

1. Wat is mijn favoriete nummer aller tijden?
2. Ik beluister welk muziekgenre het meest?
3. Wat is mijn politieke kleur?
5 Welke media gebruik ik voor muziek: cd’s, lp’s, spotify, downloads, etc.?
6. Wat is mijn ultieme ambitie in het leven?
7. Wat is mijn favoriete tv-serie en/of film?
8. Door welke kunstenaars en denkers is mijn denken het meest beïnvloed?
9. Wat kook ik het liefst?
10. Wat is mijn guilty pleasure snack?
11. Favoriete drank?
12. Wat is mijn favoriete video op YouTube?
13. Fietsen of wandelen?
14. Vroeg op of uitslapen?
15. Wat was mijn mooiste vakantieherinnering?

geplaatst:
KC - Starless

prog

oranje

iets in de zorg

vanalles denk ik, maar meest Spotify

je kinderen zelfstandig en gelukkig te zien

One Flew Over the Cuckoos Nest

Sartre

zelfgemaakte pasta

paardenworst

11. Favoriete drank?
melk

Eddie Murphy Drunk Father

13. Fietsen of wandelen?
fietsen

liefst uitslapen, maar het is altijd vroeg op

ja dat kan ik nooit weten! koffiekoppen in Canada?

geplaatst:
* zaafmans was me net voor, ik ga ook voor Starless

* Ik zou zeggen prog, maar wellicht ben je ondertussen doorgeëvolueerd naar jazzzzz...

* Een liberaal in hart en nieren.

* Geen idee, ik hoop voor je iets met rechten anders heb je al die jaren voor niks gestudeerd. Laat ik het lekker vaag op "juridisch adviseur" houden.

* Vnl. Spotify

* De politiek in!

* Matlock

* dada

* Patat. Of nee, frites. Of nee, ik weet het niet!

* Een kroepia met pindasaus

11. Favoriete drank?
* Whisky. Bij voorkeur met een sigaar.

* Ik blijf gokken

13. Fietsen of wandelen?
* Fietsen

* Vroeg op

* Ik was er niet bij, dus geen idee. Rome gezien en niet gestorven?

geplaatst:
Barney Rubble schreef:
Met enige nieuwsgierigheid en met de belofte om ook te reageren bij andere users, wil ik het MuMe-consortium de volgende vragen voorleggen:

Starless dan ook maar.

Prog ligt voor de hand, maar of dat nog steeds zo is... wellicht ben je door gestroomd naar de jazz.

Oranjeblauw.

Advocaat.

Spotify op het werk en thuis heb je een afgemeten collectie cd's en lp's.

Topambtenaar op het Ministerie van Justitie worden.

Sopranos.

Dali, Thatcher, Bolkesteijn?

De Franse keuken met een goed stuk vlees.

Broodje kroket?

11. Favoriete drank?

Ik heb geen idee. Ik gok dat je wel alcohol drinkt, maar dat je gaat voor kwantiteit boven kwaliteit. Een lekkere tripel Karmeliet wellicht?

Ehm... wellicht iets SpongeBob-gerelateerds?

13. Fietsen of wandelen?

Fietsen.

Vroeg op?

Route 66 afrijden in de VS?

geplaatst:
herman schreef:
(quote)

Ik heb geen idee. Ik gok dat je wel alcohol drinkt, maar dat je gaat voor kwantiteit boven kwaliteit. Een lekkere tripel Karmeliet wellicht?
maar dan wel veel!

geplaatst:

Ghost of perdition

(Prog)metal.

Rechts

Jij was kraanmachinist bij de
Slate Rock and Gravel Company, maar bent overgestapt naar de politie.

Spotify en cd.

Pensioen halen.

Sopranos

Robert Fripp

Nu het lukt, steak.

Frikadel speciaal.

11. Favoriete drank?

Whisk(e)y

Max in Stranger Things met Running Up That Hill op de achtergrond.

13. Fietsen of wandelen?

Fietsen

Vroeg op.

Zomervakantie op camping het Lijsterbesje in Klazienaveen, leuke caravans, 2 keer in de week bingo en een speurtocht.

geplaatst:
Barney vaak op het forum tegengekomen, en ook wel onder zijn vorige naam, maar weet verder niet veel van hem. Dus ik ga gokken.

Iedereen zegt Starless dus ik zeg Red.

Progressieve muziek.

Gewoon liberaal progressief of libertair, zoiets.

Echt geen idee

Spotify, Youtube, Lp's

Tevreden zijn.

Ik hoop Back to the Future

Cobra, Joseph Déjacque, Adam Smith

Brontosaurus

Brontosaurus

11. Favoriete drank?
Whiskey of dubbel/triple bier

Minecraft instructie video's

13. Fietsen of wandelen?
Wandelen

Vroeg op

Hier ben ik benieuwd naar. Ik hoop iets met Deense fjorden.

geplaatst:
Starless

Vroeger prog, tegenwoordig misschien ambient?

Conservatief liberaal

Ik weet dat je rechten hebt gestudeerd (en een opleiding volgt tot programmeur dacht ik?) maar weet niet wat je daar precies mee doet.

YouTube en Spotify voornamelijk, maar denk ook wel een collectie cd's en vinyl.

Twitter kopen.

Je bent geloof ik Tarkovsky liefhebber, maar ik moet een gokje wagen welke film dan. Solaris? Omdat ik geloof ik ook eens gelezen heb dat je dat boek heel tof vindt.

Moeilijk. Tarkovsky? Dostojevski? Nietzsche? Misschien net als ik Camus? Ik ben heel benieuwd.

Iets met vlees Tournedos met een goeie saus of zo.

Frikandel speciaal

11. Favoriete drank?
Koffie

Ik denk dat het iets filosofisch is, maar verder echt geen idee!

13. Fietsen of wandelen?
Fietsen.

Vroeg op.

Ik denk een reis alleen, Rusland?

geplaatst:
Ik zou deze ronde wel mee willen doen, maar dat zou wel enkel Gokken & Grappen worden.

Maar wie weet...

geplaatst:
Ik plaats morgenavond mijn antwoorden.

geplaatst:
zaaf schreef:
KC - Starless
Rudi S schreef:
Ghost of perdition

Mijn lievelingsnummer is inderdaad nog steeds King Crimson – Starless. Ik ben blijkbaar erg loyaal in dit opzicht. Opeth is een band die ik welhaast even goed vind als King Crimson, maar i.p.v. van Ghost of Perdition, zou ik dan eerder voor Reverie / Harlequin Forest of To Bid You Farewell gaan.

GrafGantz schreef:
* Ik zou zeggen prog, maar wellicht ben je ondertussen doorgeëvolueerd naar jazzzzz...
madmadder schreef:
?Vroeger prog, tegenwoordig misschien ambient?

Voorheen beluisterde ik met name Prog. Ik begin echter rock-moe te worden.
Tegenwoordig beluister ik liever ambient(-techno). Dingen als: Harold Budd, Biosphere, Aphex Twin, Loscil, Basinski, Eno, Etc. Een jazz-plaat gaat er bij tijd en wijlen ook in als zoete koek.

herman schreef:
Oranjeblauw.
Mssr Renard schreef:
Gewoon liberaal progressief of libertair, zoiets.

Klassiek-liberaal (blauw), met een vleugje libertarisch gedachtegoed (Geel).
Ergo: no step on snek. ;p

GrafGantz schreef:
ik hoop voor je iets met rechten anders heb je al die jaren voor niks gestudeerd.
herman schreef:
Advocaat.

Opvallend genoeg, werk ik als procesvertegenwoordiger bij de Belastingdienst.
Mijn scepsis jegens overheidsmacht resulteert er wel in dat ik kritisch kijk naar hoe ik handel als ambtenaar.

Mssr Renard schreef:
Spotify, Youtube, Lp's

Met name Spotify en Youtube. Ik beluister tegenwoordig immers voornamelijk muziek in de trein.
Mijn Cd’s en LP’s draai ik op de momenten dat ik even goed wil ontspannen.

6. Wat is mijn ultieme ambitie in het leven
herman schreef:
Topambtenaar op het Ministerie van Justitie worden.
Rudi S schreef:
Pensioen halen.

Mijn ultieme ambitie is om een non-fictie boek te schrijven. Topambtenaar worden zou ook tof zijn. "Pensioen halen" vind ik in deze een grappige opmerking . Ik hoop namelijk dat ik mijn werk zo interessant mag blijven vinden dat ik nooit met pensioen wil gaan.

madmadder schreef:
Je bent geloof ik Tarkovsky liefhebber, maar ik moet een gokje wagen welke film dan. Solaris? Omdat ik geloof ik ook eens gelezen heb dat je dat boek heel tof vindt.

De mooiste film die ik ooit zag, is inderdaad Solaris van Tarkovsky. Eternity and a Day van Angelopoulos dingt mijns inziens ook naar deze kwalificatie. Als het gaat om TV-series dan kies ik Breaking Bad. Al vind ik eigenlijk het eerste seizoen van True Detective het indrukwekkendste dat ik qua series heb gezien.

Mssr Renard schreef:
Cobra, Joseph Déjacque, Adam Smith

Bij deze vraag hou ik nog een slag om de armen. Ik moet namelijk nog veel meer filosofische en wetenschappelijke boeken lezen. Vooralsnog kom ik echter uit op:

John Stuart-Mill
Thomas Sowell
Albert Camus
Richard Dawkins
Karl Popper
Fyodor Dostojevski
Franz Kafka
Ingmar Bergman
Andrei Tarkovski

Klaarblijkelijk ben ik een angelsaskische empiricist met een russische ziel of zo iets.

Adam Smith had ik op zich ook kunnen noemen. De beste man schrijft echter zó saai en droog dat ik Wealth of Nations na 50 pagina's weer heb neergelegd. In de toekomst zou ik vermoedelijk namen als Cormac McCarthy en David Hume ook kunnen noemen.

Rudi S schreef:
Nu het lukt, steak. .
zaaf schreef:
zelfgemaakte pasta

Pasta. Je kunt het snel klaarmaken(Pasta al Aglio), maar je kunt ook langer de tijd nemen voor een goede tomatensaus o.a. Biefstuk zou echter een goede tweede keus zijn.

herman schreef:
Broodje kroket?

Bitterballen of een goede kapsalon.

11. Favoriete drank?
Alcoholisch: Lagavulin of Westmaller Dubbel
Non- Alcoholisch: ijsthee met citroen.

https://c.tenor.com/ufg1GtJVdbYAAAAM/alex-orange-clockwork.gif
Mssr Renard schreef:
Minecraft instructie video's

Eigenlijk voornamelijk vanuit nostalgische overwegingen. Ik groeide op toen het internet vol stond met dit soort absurde/random-humor. De goede oude tijd, laten we maar zeggen. Ik heb overigens ook veel minecraft gespeeld, dus een instructievideo (bijvoorbeeld die van Madness64) had ik ook maar zo kunnen plaatsen.

13. Fietsen of wandelen?
Wandelen. Zou nog wel eens een lange wandeltocht willen maken.

zaaf schreef:
liefst uitslapen, maar het is altijd vroeg op

Uitslapen. Ik hou van hard werken, maar in de ochtend heb ik de steun van inktzwarte koffie hard nodig.

herman schreef:
Route 66 afrijden in de VS?
madmadder schreef:
Ik denk een reis alleen, Rusland?
Eind 2013 (tijdens de Euromaidan-protesten) ben ik met wat vrienden op vakantie geweest in L’viv, Oekraïne. Na de hele dag door de stad te hebbengeslenterd , kwamen we aan in het hostel. Daar werden we opgewacht door een dronken Oekraïner (fles wodka in hand). Klaarblijkelijk was de hosteleigenaar bevriend met enkele organisatoren van voornoemde protesten. Tussendoor hielden ze een feestje (er was volgens mij ook iemand jarig) . Ik heb die avond veel interessante gesprekken gevoerd. De volgende ochtend had ik wel een kater van jewelste, maar het was het dubbel en dwars waard. De suggesties van Madmadder en Herman zet ik echter graag op mijn denkbeeldige Bucket List

geplaatst:
Interessant, en ik zat er soms niet eens zo ver naast. Alleen films/series kan ik bij niemand raden.

Rock-moe voel ik mee, dat heb ik dus ook, maar soms leeft dat wel weer een beetje op.

Kafka is inderdaad geweldig. Absurdistisch en beschouwend, ook mijn kop thee .

geplaatst:
Ik vind dit een leuk topic en ik ben benieuwd hoe goed mijn medeusers mij inmiddels kennen.

Ik heb de vragen wat bijgewerkt want ik kijk nauwelijks tv/film en ben tot 4 jaar geleden nog nooit op vakantie geweest. Ik ben benieuwd.

1. Onder welke username(s) ben ik eerder actief geweest op Musicmeter?
2. Wat is mijn favoriete nummer aller tijden?
3. Van welke band heb ik echt bijna alles (3 opties)?
4. Ik beluister welk muziekgenre het meest?
5. Wat is in muziek mijn favoriete instrumemt?
6. Wat is mijn politieke kleur?
7. Welk beroep beoefen ik?
8. Welke media gebruik ik voor muziek: cd’s, lp’s, spotify, downloads, etc.?
9. Welk instrument of welke instrumenten heb ik bespeeld (solo of in bandsetting)?
10. Wat is mijn favoriete boek of boeken?
11. Door welke kunstenaars en denkers is mijn denken het meest beïnvloed?
12 Wat kook ik het liefst?
13. Favoriete drank?
14. Fietsen of wandelen?
15. Wat is mijn leeftijd?

Gast
geplaatst: vandaag om 08:51 uur

geplaatst: vandaag om 08:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.