menu

De Site / Gebruikers / Wie is […]?

zoeken in:
avatar van Johnny Marr
Arno schreef:
Wat is mijn favoriete nummer aller tijden?
Petal Supply feat. umru, Himera & trndytrndy - 1

Pfff, dit nummer is zo tantoe kutjegeniaal hé.

avatar van Gretz
Wat is mijn favoriete nummer aller tijden?
Blijft een momentopname. Thans kun je even niet kiezen tussen visions in de Appleville Mix en de All Too Well (10 Minute Version) (Taylor's Version), dus je hebt ze allebei als #1 faffie #besteooit aangevinkt ✅. Voordat Charli en TayTay met hun meesterwerken kwam was het iets van Zappa.

Wat is mijn politieke kleur?
Meestal Groen-Midden. Een jaar geleden stemde je op Kaag.

Hoe zit het met mijn seksualiteit?
90% hetero, 10% bischierig

Welk beroep beoefen ik?
(Bijles)docent wis-, natuur-, scheikunde. En misschien ook biologie.

Welke verdovende, stimulerende of hallucigone middelen consumeer ik en hoe vaak?
Je klapt af en toe een jonko, enkel bij speciale gelegenheden. Alcohol vooral speciaalbier, gemiddeld gebruik (4-5 flesjes per week). je consumeert mogelijk ook een speciaal soort roze koeken.

Welke media gebruik ik voor muziek: cd’s, lp’s, spotify, downloads, etc.?
Alles nog van dit rijtje, maar de hoofdmoot luister je op Spotify en scrobble je via Last.fm

Met wie of wat leef ik samen?
Je hebt een appartementje met balkon voor jezelf in de verkeersonveiligste stad van Nederland.

Wat is mijn ultieme ambitie in het leven?
Isaac Wood dun-netjes overtreffen met een epistel/essay van 208 pagina's waarmee je het complete oeuvre van Charli XCX met wiskundige precisie analyseert, resulterend in een allesomvattend leidmotief. En passant doe je haar de ultieme liefdesverklaring. Who the fuck is Max Landis?

Wat is mijn favoriete tv-serie en/of film?
Serie: Twin Peaks, film: Spring Breakers

Wat is mijn favoriete video op YouTube?

(doh)

Pizza met ananas?


Friet of patat?
Patat met gesmolten kaas, je mag je roots immers niet verloochenen

Wat is mijn favoriete sport om op tv te kijken?
Biatlon. Je fave sporter aller tijden is een Wit-Russische wiens naam te ingewikkeld is om uit m'n hoofd over te typen.

Wat is mijn favoriete sport om zelf te beoefenen?
Wielrennen

Wat is mijn guilty pleasure snack?
Een niet-vegetarische hotdog van de Dogma. Verder eet je voornamelijk vega(n)

avatar van Gretz
Arrie schreef:

Wat is mijn favoriete sport om zelf te beoefenen?
Tennis (vandaar je username)

Ten is

avatar van ArthurDZ
Komaan Teunnis, laat ons niet langer in spanning

avatar van Rudi S
ArthurDZ schreef:
Komaan Teunnis, laat ons niet langer in spanning


Laat hem even, Teun is nu vast aan het onderzoeken of hij tennis inderdaad leuk vindt

avatar van Teunnis
Mits ik niet te veel afgeleid wordt, is er een grote kans op de antwoorden vanavond.

avatar van zaaf
Afgeleid? As in: geïntoxiceerd?

avatar van Rudi S
Teunnis schreef:
Mits ik niet te veel afgeleid wordt


Met een vrouw en 7 kinderen is die kans toch best groot.

Wie is […]? - MusicMeter.nl

avatar van Teunnis
Eerste afleiding is een feit: de Variant 2 Top 2000 gaat even voor.

EDIT: Spring Breakers voor de miljoenste keer kijken gaat even voor.

Ponty Mython
Leuk! Ik doe ook een duit in het zakje:

Wat zijn mijn favoriete nummers aller tijden?
Bill Withers - I'm Her Daddy
Clint Mansell - Death is the Road to Awe
Erik Satie - Gymnopédie No. 1
Jim White - Chase the Dark Away
Vangelis - Rachel's Song

Wat is mijn politieke kleur?
Links

Hoe zit het met mijn seksualiteit?
Heterosensueel

Welk beroep beoefen ik?
Iets met energie

Welke verdovende, stimulerende of hallucigone middelen consumeer ik en hoe vaak?
Vandaag de dag alleen nog alcohol, vroeger wel veel met drugs geëxperimenteerd.

Welke media gebruik ik voor muziek: cd’s, lp’s, spotify, downloads, etc.?
CD's, downloads, Youtube

Met wie of wat leef ik samen?
Mijn vriendin en kat

Wat is mijn ultieme ambitie in het leven?
Tetten!

Wat is mijn favoriete tv-serie en/of film?
Series: Ash vs. Evil Dead, Carnivàle, Spaced, The Strain
Films: Aliens, Fear and Loathing in Las Vegas, The Big Lebowski, The Shining

Wat is mijn favoriete video op YouTube?
Deze!

Pizza met ananas?
Lekker, ook prima met ham erbij!

Friet of patat?
Patat Friet

Wat is mijn favoriete sport om op tv te kijken?
Damesbeachvolleybal

Wat is mijn favoriete sport om zelf te beoefenen?
Bierheffen, en af en toe stap ik op mijn hometrainer.

Wat is mijn guilty pleasure snack?
Häagen-Dazs


avatar van GrafGantz
Ponty Mython schreef:
Met wie of wat leef ik samen?
Mijn vriendin en kat


Teunnis woont samen met jouw vriendin?

(of wellicht heb je de opzet niet helemaal begrepen, dat kan natuurlijk ook )

Ponty Mython
GrafGantz schreef:
(quote)


Teunnis woont samen met jouw vriendin?

(of wellicht heb je de opzet niet helemaal begrepen, dat kan natuurlijk ook )


Ah, op die manier. Misschien moet ik dit soort topics lezen als ik nuchter ben. (ik was idd in de veronderstelling dat je iets over jezelf moest vertellen aan de hand van de vragen...)

Ik zal in ieder geval mijn vriendin eens vragen of ze ene Teunnis kent.

avatar van GrafGantz
Ponty Mython schreef:
Ik zal in ieder geval mijn vriendin eens vragen of ze ene Teunnis kent.


Vergeet ook je schuinsmarcherende kat niet aan de spreekwoordelijke tand te voelen.

avatar van zaaf
Teunnis, vind je het goed dat Rudi S vast een stok overneemt? anders bloedt dit waardevolle initiatief mss wel dood?

avatar van Teunnis
Ik ben op het moment bezig met de antwoorden. Geef me nog even tot vanavond.

Heeft Rudi S al vragen klaarstaan?

avatar van zaaf
Rudi S schreef:
Ik wil wel eerst
dat lijkt me wel

avatar van AOVV
Ponty Mython schreef:
Ah, op die manier. Misschien moet ik dit soort topics lezen als ik nuchter ben.


Niet nuchter zijn is nu net dé voorwaarde om in dit topic aan te haken.

avatar van Rudi S
Teunnis schreef:
Ik ben op het moment bezig met de antwoorden. Geef me nog even tot vanavond.

Heeft Rudi S al vragen klaarstaan?


Nope, jij bent al eerst geweest.
Nou is de lol er wel af.
Maar ik bedoelde met raden

avatar van zaaf
ik heb anders nog wel een setje, red ik je wel Rudi S

avatar van Rudi S
zaaf schreef:
ik heb anders nog wel een setje, red ik je wel Rudi S


Funny Valentine

avatar van Teunnis
Ik kies bij elke vraag één van jullie antwoorden uit. Dit kan het meest correcte antwoord zijn, maar ook het grappigste, het origineelste of zelfs het meest incorrecte antwoord zijn.

Wat is mijn favoriete nummer aller tijden?

chevy93 schreef:
Het telefoonnummer van Regina Spektor

Godver, dit is een beter antwoord dan mijn eigen antwoord: Frank Zappa - The Gumbo Variations, maar Sigur Rós - Untitled #3 (Samskeyti) staat - nadat het jarenlang gestaag in achting is gestegen, dicht bij een machtsovername.

Wat is mijn politieke kleur?


Opgegroeid met de VPRO-gids en de Volkskrant, dus dan kun je het wel raden. Volgens mij heb ik de eerste keer (als jonge student) nog wel op D66 gestemd, maar daarna (bijna?) altijd GroenLinks. Tegenwoordig is het wel wat minder conventioneel links en meer radicaal groen-progressief. Bij de meest recente verkiezingen was ik van plan op Volt te stemmen, maar mijn vader heeft mijn stembiljet doen kwijtraken (of preciezer: (compleet onnodig en ongevraagd) op de post gestuurd een dag voor de verkiezingen).

Hoe zit het met mijn seksualiteit?

ArthurDZ schreef:
Je bent al jaren verliefd op Regina en ik zag je bij de Jordy's verleden jaar ook af en toe naar Ela Minus lonken, dus ik vermoed hetero. Wat een vraag ook, ben je op zoek naar een knappe musicmeteraarster misschien?

Het simpele antwoord is heteroseksueel. Maar het ligt wat complexer dan dat. Ik twijfel of ik semi-aromantisch ben, maar ik vermoed eerder een bepaald complex waardoor ik alleen goddelijke vrouwen goed genoeg vind. Heb nog nooit een langdurige relatie gehad en sta nu al een jaar of drie droog. Dus wat dat betreft is het antwoord van ArthurDZ spot-on.

Welk beroep beoefen ik?

Arrie schreef:
Een lesgevende functie, dacht ik me te herinneren?

Kijk, sommige mensen letten dan toch op hier. Ik ben sinds vorig schooljaar wiskundedocent, maar ook nog maar voor een klein half jaar. De afgelopen anderhalf jaar hebben me meer energie gekost dan me lief is. Ik blijf in het onderwijs actief, maar wil in ieder geval even een tijdje niet meer voor de klas staan. Nu veel aan het nadenken hoe ik mezelf zo nuttig mogelijk kan inzetten.

Welke verdovende, stimulerende of hallucigone middelen consumeer ik en hoe vaak?

chevy93 schreef:
Gezien de manier waarop je hallucinogene drugs schrijft, minimaal één woensdag per week.

Godver, heb je me alweer te pakken, chef! Ik heb het dit woord die dronken avond meerdere keren opnieuw proberen te spellen en dacht echt dat ik hem uiteindelijk goed getypt had. Anyway, ik ben flink pro-drugs, maar niet alles. Zo stop ik heel principieel niks in mijn neus en (uiteraard) geen drugsnaalden in mijn lichaam. Oppeppers zoals speed en coke doe ik niet aan. En ik lees me goed in, waardoor ik ook nooit GHB zou willen proberen. Ik wil de komende tijd veel meer hallucinogene middelen gebruiken (truffels, paddo's, LSD) dan ik tot nu toe heb gedaan (tweemaal). En ik wil minder wiet gebruiken, daar ben ik wel te verslaafd aan geraakt in de loop der jaren. Alcohol drinken kon ik als de beste in mijn studententijd in Groningen, maar tegenwoordig gebeurt het alleen maar sporadisch dat ik echt veel drink op een avond.

Welke media gebruik ik voor muziek: cd’s, lp’s, spotify, downloads, etc.?

Arrie schreef:
Twintiger die niet al te nostalgisch of rockistisch is ingesteld: gewoon Spotify.

Dat klopt tegenwoordig wel heel goed. Toen ik net op mezelf was gaan wonen (als 17-jarige) ben ik lp's gaan verzamelen, maar daar ben ik - op enkele uitzonderingen na - al een paar jaar mee gestopt, omdat ik ze zelden afspeel. De downloads werden op een gegeven moment vervangen door Spotify en nu download ik alleen hetgeen dat niet op Spotify staat. Recent voor het eerst ook een paar dingen aangeschaft op Bandcamp.

Met wie of wat leef ik samen?

herman schreef:
-> ik ken weinig mensen met partners die op woensdagavond dronken wakker zijn om 3 uur 's nachts, dus ik denk momenteel alleen.

Inderdaad niet met een vriendin, maar wel met een goede vriend die ik al ken sinds de middelbare school. We wonen nu drie jaar samen in Haarlem-Noord in een appartementenflat die ooit gesloopt gaat worden, maar dat wordt uitgesteld en uitgesteld en uitgesteld. Het is zogeheten tijdelijke huur en de kale huur is 200 euro per maand. Daar staat wel tegenover dat het overal tocht en we het qua verwarming moeten doen met een gaskachel. Huisdieren heb ik niet. Sterker nog, ik heb een hele pittige mening over huisdieren, waarover ik me - om de gezelligheid te bewaken - niet verder uit laat (no pun intended).

Wat is mijn ultieme ambitie in het leven?

zaaf schreef:
Pfff, de stelling van Koning droppen

Dat zou ook machtig mooi zijn. Nee, in mijn grootste dromen ben ik een soort onderwijsguru die gratis zijn diensten aanbied aan degenen die mijn hulp het hardst nodig hebben.

Wat is mijn favoriete tv-serie en/of film?

Arno schreef:
Jij lijkt me wel zo'n Spring Breakers-hipster

Als dit echt alleen een vermoeden was, chapeau! Dat Gretz exact de juiste antwoorden geeft (Spring Breakers en Twin Peaks) verbaasd me weinig, die onthoud dat soort dingen van iedereen. Of hij heeft gespiekt op MovieMeter en TVMeter. Er is maar één film en maar één serie die in de buurt komen van dat niveau: Inland Empire en Adventure Time.

Wat is mijn favoriete video op YouTube?



Maar wel incorrect. Niemand heeft het goed geraden, terwijl er nog zo gezegd is dat het antwoord altijd Twin Peaks is:


Hier wordt ik altijd zo zielsgelukkig van.

Pizza met ananas?


Wal-ge-lijk. Mensen die dat eten, daar vind ik wat van.

Friet of patat?

Rudi S schreef:
Friet, die ander bestaat niet.

Patat is een aardappel. Friet is een afkorting voor gefrituurde patat. Dit zijn feiten, geen mening.

Wat is mijn favoriete sport om op tv te kijken?

Gretz schreef:
Biatlon. Je fave sporter aller tijden is een Wit-Russische wiens naam te ingewikkeld is om uit m'n hoofd over te typen.

Dit is eng, Geert. Biatlon is de koning, keizer en admiraal der sporten. En je hebt het natuurlijk over Darya Domracheva, onder vrienden, familie en geobsedeerde fans ook bekend als Dasha. Helaas is het veel te weinig op tv, dus mijn meest bekeken sport op tv is de enige sport die bijna net zo episch is: wielrennen. Ik las ook curling en bowls als antwoorden en dat zijn ook wel briljante kijksporten. Al ben ik bowls al tien jaar niet meer tegengekomen op Eurosport. Snooker is trouwens ook een epische sport.

Wat is mijn favoriete sport om zelf te beoefenen?

Arrie schreef:
Tennis (vandaar je username)

Wielrennen. Al heb ik ook heel lang getennist met veel plezier. Daar komt inderdaad de naam Teunnis van. Mijn MSN-naam was eerst Te(u)n(nis), later haalde ik die haakjes maar weg.

Wat is mijn guilty pleasure snack?

jordidj1 schreef:
Bamischijf

Zo hé, daar noem je me even iets schofterig ranzigs. Nee, Michiel Kramer snapt het leven: een broodje kroket is goddelijk en belangrijker dan een voetbalwedstrijd. Wel vegan graag.

avatar van Teunnis
Wie is de volgende die zich bloot durft te leggen?

avatar van ArthurDZ
Dat filmpje van Badalamenti is geniaal, nog beter dan Visions Appleville inderdaad ‍♂️

Wel zwaar teleurgesteld dat ik dan toch niet je favoriete guilty pleasure-snack ben, daar heb je mijn avond toch wel even zwaar verpest. Met je kuttopic.

avatar van zaaf
Zaaf in 15 vragen

Wat is mijn favoriete nummer aller tijden?

Meest geliefde vakantieland (tot op heden)?

Meest gewenste reisdoel en wat daar te doen (en met wie)?

Hekel aan welke karaktereigenschap(pen)?

Slechtste karaktereigenschap van mijzelf (of anders geformuleerd: ik zou iets meer kunnen…)?

Favoriete schrijver?

Wat bij de patat, eh friet?

Favoriete drank?

Brilsterkte?

Afwassen of stofzuigen?

Ik beluister welk muziekgenre het meest?

Ik beluister muziek meestal met welke hardware?

Kinderen? Leeftijd?

Handig met klussen?

Handig met mensen?

avatar van Gretz
Teunnis schreef:
IHet is zogeheten tijdelijke huur en de kale huur is 250 euro per maand. Daar staat wel tegenover dat het overal tocht en we het qua verwarming moeten doen met een gaskachel.

Nice, eerste komt erg bekend voor Het tweede punt gelukkig niet

avatar van herman
Mooi Teun!

En zo heb ik ook een paar jaar gewoond. Hadden wel het geluk dat de dame die er voor ons wonen het appartement in onberispelijke staat had achtergelaten. Hopelijk blijven ze de sloop nog even uitstellen... weinig vaste lasten geeft toch ook wel een hoop vrijheden.

Op de vragen van zaaf kom ik nog terug

avatar van madmadder
Leuk om wat meer over je te leren Teunnis. Sowieso wel echt een fijn topic.

En jaaaaa, liefde voor Inland Empire (en de andere dingen die je kijkt). ❤️

Je verhaal bij seksualiteit vind ik ook wel interessant. Kan me er best wel mee identificeren.

avatar van ForWhomThePeteTolls
Dope, ik wil dit ook wel een keer proberen met wat vragen over mezelf. Ken niemand hier goed genoeg om het te proberen zonder te cheaten... Dus vandaar dat ik dat ook niet ga doen. Maar dit is wel een 5 sterren (mics natuurlijk) topic wat mij betreft!

avatar van zaaf
ForWhomThePeteTolls schreef:
Dope, ik wil dit ook wel een keer proberen met wat vragen over mezelf. Ken niemand hier goed genoeg om het te proberen zonder te cheaten... Dus vandaar dat ik dat ook niet ga doen. Maar dit is wel een 5 sterren (mics natuurlijk) topic wat mij betreft!
cheat lekker man, het gaat om jouw associaties met de user, toch?

Gast
geplaatst: vandaag om 18:57 uur

geplaatst: vandaag om 18:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.