menu

De Site / Gebruikers / Respect voor MusicMeter (users)

zoeken in:
avatar van Bighead
shappy1010 schreef:


Kun je er dan nog wel van genieten!?!?



Natuurlijk wel.... stel je bent 32 jaar (hoe kom ik er bij)....

Dan heb je slechts zo'n drie procent van je leven hieraan gespendeerd... peanuts....

avatar van Nicolage Rico
aERodynamIC schreef:
(quote)

Waarom????? Ik zelf ben al zo'n 25 jaar bezig met muziek en fanatiek ook, dan is dat toch niet vreemd?!
Wel is het zo dat ik vroeger bepaalde albums veel meer draaide dan nu, maar dat is ook logisch. Anno nu is het zo makkelijk om vanachter je scherm allerlei dingen te ontdekken en horen (en natuurlijk is er nu ook meer geld voor ).
Ik blijf dus wat minder lang "hangen" bij bepaalde albums dan toen. Alhoewel er nog steeds uitzonderingen zijn en die halen dan weer mijn top 10 aan het einde van het jaar.
Verder heb ik continue wel muziek op staan, en users die meer dan 2000 stemmen hebben zijn doorgaans ook de wat oudere users op de site.


aERodynamIC geloof ik inderdaad wel.. Maar ik denk ook dat er users zijn die vluchtig wat nummertjes luisteren en vluchtig wat albums beluisteren en direct stemmen. Ik wil eerst een album van top tot teen kennen, voordat ik stem.

avatar van VanDeGriend
shappy1010 schreef:

Ik heb mateloos respect voor mensen die op meer dan 2000 (!) albums gestemd hebben (zie top users lijst).
Bedankt hoor, al proef ik iets van achterdocht?

En ik ben pas bij de O van mijn verzameling. P tm Z komt nog

Zo moeilijk is t niet als je in de 40 bent en al vanaf je 12de intensief met muziek bezig bent en zo'n 100 cd's per jaar koopt en luistert.

avatar van aERodynamIC
Hier kun je verder praten over stemgedrag.

Ruby1966
Als je ook naar de leeftijden van al die users kijkt met stemmen op 2000 albums of meer, dan zie je dat het bijna allemaal 30-ers, 40-ers en soms zelfs 50-ers zijn. Dus wat VanDeGriend al aangeeft: zo vreemd is het niet.

avatar van aERodynamIC
Ruby1966 schreef:
Als je ook naar de leeftijden van al die users kijkt met stemmen op 2000 albums of meer, dan zie je dat het bijna allemaal 30-ers, 40-ers en soms zelfs 50-ers zijn. Dus wat VanDeGriend al aangeeft: zo vreemd is het niet.

Wat ik al zei

Als ik zie hoeveel stemmen sommige "jonkies" op de site al hebben wil ik nog wel eens zien hoe de teller bij hun staat als ze 36 zijn.

Ruby1966
aERodynamIC schreef:

Wat ik al zei


Ik moet ook verder lezen dan mijn neus lang is
I'm sorry.

neo
aERodynamIC schreef:
Als ik zie hoeveel stemmen sommige "jonkies" op de site al hebben wil ik nog wel eens zien hoe de teller bij hun staat als ze 36 zijn.


In mijn geval wel minder als film stemmen tegen die tijd, maar ik ben wel benieuwd hoeveel ik er dan zal hebben

Gast
geplaatst: vandaag om 10:20 uur

geplaatst: vandaag om 10:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.