menu

De Site / Gebruikers / Respect voor MusicMeter (users)

zoeken in:
Dim
Dat je je mening kunt geven over waarover je maar wilt, zonder dat je afgekraakt wordt (een groot verschil met verscheidene andere sites). Hulde.

avatar van Onderhond
Uitgezonderd Rihanna. En anti-rock meningen.


avatar van brooklyn
Dat er tot in den treure top tiens worden gemaakt

avatar van nevyn
Kasperbert schreef:
- Dat je visie op muziek verbreed wordt (dat was althans wel bij mij het geval)



avatar van jowietje
Respecteer gewoon iedereen hoe die gene is

Jornaquin
Onderhond schreef:
Uitgezonderd Rihanna. En anti-rock meningen.


Verbreed je horizon

avatar van Dielie
ik heb respect voor mijn eigen omdat ik mij altijd zo goed kan inhouden tegen de drang om mensen te bekritiseren hier,


Mojo Pin
In De Site > Gebruikers > Veelbelovende nieuwe leden:

Vandaag heeft kooks zich op MuMe aangemeld. En voor iemand die nog maar 10 jaar oud is draait hij geen onaardige muziek dacht ik zo Dus kooks, als je dit leest, van harte welkom. En dat je via deze site nog maar veel mooie platen mag ontdekken

Ben jij ook een veelbelovend nieuw lid tegengekomen, post het dan hier.

Sietse
wordt voor Kooks eens tijd voor Six Organs of Admittance...je kunt niet jong genoeg beginnen....

avatar van Edwin
Mojo Pin schreef:
En voor iemand die nog maar 10 jaar oud is draait hij geen onaardige muziek


Inderdaad opmerkelijk. Op die leeftijd had ik nog maar net de radio ontdekt, laat staan dat ik weet had van zoiets als alternatieve popmuziek .

neo
Weer een user 'ophemel' topic?

avatar van Toon1
neo schreef:
Weer een user 'ophemel' topic?


Je ogen werken nog goed

De site krijgt zo wel een erg 'ouwejongens krentenbrood gehalte'. Natuurlijk moeten we het wel gezellig houden, maar dit vind ik wel erg Jack van Gelder achtig. Maar goed, toen ik hier ooit een user op aansprak kreeg ik allemaal verwijten dus bij deze.

avatar van gemaster
Music4ever schreef:
De site krijgt zo wel een erg 'ouwejongens krentenbrood gehalte'. Natuurlijk moeten we het wel gezellig houden, maar dit vind ik wel erg Jack van Gelder achtig. Maar goed, toen ik hier ooit een user op aansprak kreeg ik allemaal verwijten dus bij deze.

Goed gesproken. Ben het er helemaal mee eens.

Mojo Pin
Ik vind het gezellig zonder dat het klef wordt, oftewel: alleen maar positief

avatar van jowietje
Het is altijd gezellig op MuMe

avatar van KampF
jowietje schreef:
Het is altijd gezellig op MuMe

Vooral met kooks erbij

Ik zit hier nog maar net, maar voel op zich wel een fijn sfeertje hier hangen. En dat is te danken aan alle fijne MuMe-leden dacht ik zo.
Verder verrijk ik met deze site mijn liefde voor muziek.


avatar van HiLL
Music4ever schreef:
De site krijgt zo wel een erg 'ouwejongens krentenbrood gehalte'. Natuurlijk moeten we het wel gezellig houden, maar dit vind ik wel erg Jack van Gelder achtig. Maar goed, toen ik hier ooit een user op aansprak kreeg ik allemaal verwijten dus bij deze.

Heb ik je ooit iets verweten..?

godlydevil7
ik vind het leuk aan MuMe dat je andere mensen ontmoet die dezelfde smaak hebben als jij en dat je tips krijgt en geeft over goede muziek, mijn muzieksmaak heeft zich sinds april heel erg ver uitgebreid en daar zijn MuMe en de users op MuMe voor een groot deel verantwoordelijk voor

HiLL schreef:
(quote)

Heb ik je ooit iets verweten..?


Nee, jij niet, maar wel anderen...............

Mojo Pin
godlydevil7 schreef:
ik vind het leuk aan MuMe dat je andere mensen ontmoet die dezelfde smaak hebben als jij en dat je tips krijgt en geeft over goede muziek, mijn muzieksmaak heeft zich sinds april heel erg ver uitgebreid en daar zijn MuMe en de users op MuMe voor een groot deel verantwoordelijk voor

That's the spirit

avatar van musicboy
Ook hier even iets plaatsen ...
Ik heb al geregeld gebotst met sommigen omdat ik nogal hevig reageer op mijn voor- en afkeuren.
Als je dit negatief bekijkt, kom ik dus verwaand over, wat echt mijn bedoeling niet is.
Als je het positief bekijkt, ben ik vurig om mijn meningen te kennen te geven en te verdedigen.
In elk geval heb ik respect voor alle deelnemers en alle mensen die met muziek begaan zijn. En dus ook (en vooral) voor de makers van de site, ook al komen er geen muziekdvd's. +
Het beste aan allen!

shappy1010
Dim schreef:
Dat je je mening kunt geven over waarover je maar wilt, zonder dat je afgekraakt wordt (een groot verschil met verscheidene andere sites). Hulde.


Nou dat ligt er een beetje aan waar je dat doet....Bij Nirvana en Radiohead krijg je meteen de halve site over je heen, maarja hoge bomen vangen veel wind zeg maar.

On topic:

Ik heb mateloos respect voor mensen die op meer dan 2000 (!) albums gestemd hebben (zie top users lijst).
Ik doe er zelf WEKEN als niet maanden over om echt goed naar iets te luisteren (ben al een week bezig met Takk... van Sigur Ros b.v.) ik luister wellicht niet minder uren muziek, daar ik draai over het algemeen mijn top 10 artiesten eindeloos, sommige albums/nummers zal ik echt al tegen de 1000 keer gedraaid hebben, maar mensen die zo verschrikkelijk veel VERSCHILLENDE muziek draaien hebben gewoon een vreselijk "short attention span" ... nee hoor dat zijn echt liefhebbers, ik kan het niet! respect hoor!

avatar van Sonic Nurse
shappy1010 schreef:
Ik heb mateloos respect voor mensen die op meer dan 2000 (!) albums gestemd hebben (zie top users lijst).


Daar verbaasde ik me toevallig vanochtend over!

avatar van Bighead
60 minuten gemiddelde duur cd…
5 keer luisteren voor goed oordeel
2000 cd's luisteren
600000 minuten in totaal =
10000 uur =
417 dagen =
1,1 jaar aaneensluitend muziek luisteren

Moet makkelijk kunnen

avatar van aERodynamIC
Sonic Nurse schreef:
(quote)


Daar verbaasde ik me toevallig vanochtend over!

Waarom????? Ik zelf ben al zo'n 25 jaar bezig met muziek en fanatiek ook, dan is dat toch niet vreemd?!
Wel is het zo dat ik vroeger bepaalde albums veel meer draaide dan nu, maar dat is ook logisch. Anno nu is het zo makkelijk om vanachter je scherm allerlei dingen te ontdekken en horen (en natuurlijk is er nu ook meer geld voor ).
Ik blijf dus wat minder lang "hangen" bij bepaalde albums dan toen. Alhoewel er nog steeds uitzonderingen zijn en die halen dan weer mijn top 10 aan het einde van het jaar.
Verder heb ik continue wel muziek op staan, en users die meer dan 2000 stemmen hebben zijn doorgaans ook de wat oudere users op de site.

shappy1010
Bighead schreef:
60 minuten gemiddelde duur cd…
5 keer luisteren voor goed oordeel
2000 cd's luisteren
600000 minuten in totaal =
10000 uur =
417 dagen =
1,1 jaar aaneensluitend muziek luisteren

Moet makkelijk kunnen


Kun je er dan nog wel van genieten!?!?

avatar van The Scientist
Bighead schreef:
60 minuten gemiddelde duur cd…
5 keer luisteren voor goed oordeel
2000 cd's luisteren
600000 minuten in totaal =
10000 uur =
417 dagen =
1,1 jaar aaneensluitend muziek luisteren

Moet makkelijk kunnen



... en dat dan CSL

avatar van herman
Vooruit, jij krijgt een week extra.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:19 uur

geplaatst: vandaag om 18:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.