De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 5 maart 2007, 00:30 uur
Zo, ik lees allemaal positieve reacties. Ikzelf vond het ook erg geslaagd. Uiteindelijk is het een meeting geworden van 12 tot 5, een alleszins verdienstelijke 17 uur dus.
De complimenten voor de 'organisatie' vind ik rijkelijk overdreven, daar gaat echt zero tijd in zitten. Venlo of Utrecht maakt me eigenlijk niet veel uit, Den Bosch ligt mooi in het midden namelijk. 
De complimenten voor de 'organisatie' vind ik rijkelijk overdreven, daar gaat echt zero tijd in zitten. Venlo of Utrecht maakt me eigenlijk niet veel uit, Den Bosch ligt mooi in het midden namelijk. 
0
geplaatst: 5 maart 2007, 00:51 uur
Venlo is mij te ver, ik vond 1,5 uur treinen al meer dan genoeg.
Als het Utrecht wordt kom ik denk ik wel.
0
geplaatst: 5 maart 2007, 01:02 uur
HammerHead schreef:
Ik deed er 2:34 uur op!
Maar dat had ik er met plezier voor over

0
geplaatst: 5 maart 2007, 01:03 uur
c-moon schreef:
(quote)

Ik zelfs meer dan 3 uur (om nog maar niet te spreken over de terugreis)
, maar treinreizen vind ik niet erg; met wat muziek erbij is het goed te doen!
0
geplaatst: 5 maart 2007, 07:52 uur
Treinreizen vind ik zelf ook zeer aangenaam, maar ik vind het wel vreemd dat niemand van jullie klaagt over de hoge prijzen. Mijn reis naar Leiden twee maand geleden kostte me zo'n 45€. Toch wat veel voor een arm studentje... 

0
geplaatst: 5 maart 2007, 08:37 uur
Dat ziet en leest er allemaal goed uit! Next time in...? Den Haag? 

0
geplaatst: 5 maart 2007, 10:03 uur
Venlo zou leuk zijn, maar als het Utrecht wordt en ik kan die dag ben ik er ook weer...
0
geplaatst: 5 maart 2007, 10:07 uur
Arno schreef:
Treinreizen vind ik zelf ook zeer aangenaam, maar ik vind het wel vreemd dat niemand van jullie klaagt over de hoge prijzen. Mijn reis naar Leiden twee maand geleden kostte me zo'n 45€. Toch wat veel voor een arm studentje...

Gezocht een Belg (oeps vlaming, sorry Marc) op Musicmeter met een auto....dan kan er misschien ergens gecarpooled worden. Treinen is inderdaad flink aan de prijs. 22 euro voor een retourtje amsterdam-den bosch.
0
geplaatst: 5 maart 2007, 10:08 uur
bonothecat schreef:
Gezocht een Belg (oeps vlaming, sorry Marc) op Musicmeter met een auto....dan kan er misschien ergens gecarpooled worden. Treinen is inderdaad flink aan de prijs. 22 euro voor een retourtje amsterdam-den bosch.
(quote)
Ruim 30 euro voor een retourtje Heerlen - Den Bosch, wie gaat er overheen?

0
geplaatst: 5 maart 2007, 10:31 uur
Ik heb nog een voorstel in die richting gedaan.....parkpop. Komen er ook nog wat bandjes naar onze bijeenkomst

0
geplaatst: 5 maart 2007, 11:03 uur
Wel een goed idee; combineren met Parkpop. Zijn hier al namen van bekend?
En weet je ook de datum?
En weet je ook de datum?
0
geplaatst: 5 maart 2007, 11:58 uur
ben gisteren nog bij Sounds geweest; lijstje met 18 cd's
16 daarvan aanwezig en meegenomen
volgende keer wil ik ook wel bij de meeting aansluiten
16 daarvan aanwezig en meegenomen
volgende keer wil ik ook wel bij de meeting aansluiten
0
geplaatst: 5 maart 2007, 12:01 uur
bonothecat schreef:
(quote)
Er is wel een Zeeuws-Vlaming met auto die meetinggangers op het CS van Antwerpen kan oppikken

0
geplaatst: 5 maart 2007, 12:12 uur
Kim Wilde, Johan en The Answer als bekende namen
Ik ga sowieso.
Ik ga sowieso.
0
SelmaDuim
geplaatst: 5 maart 2007, 13:29 uur
bonothecat schreef:
Ik heb nog een voorstel in die richting gedaan.....parkpop. Komen er ook nog wat bandjes naar onze bijeenkomst
(quote)

Ik doe mee! Gelukkig heb ik ook een slaapplaats in Den Haag dus dat is mooi meegenomen.

0
geplaatst: 5 maart 2007, 14:12 uur
Op Parkpop ben ik ook bijna elk jaar wel. 6 kilometer fietsen voor mij.
0
geplaatst: 5 maart 2007, 14:19 uur
Omayyad schreef:
Ik ben er niet, zoals zowat elk jaar...
(quote)
Ik ben er niet, zoals zowat elk jaar...
met aan waarschijnlijkheid grenzende zekerheid?

0
geplaatst: 5 maart 2007, 14:29 uur
HammerHead schreef:
Voor mij 1,5 km... wel jammer dat de programmering altijd zo veilig is. Maar wel leuk om in het gras te liggen als het mooi weer is.
0
geplaatst: 5 maart 2007, 14:31 uur
itchy schreef:
Voor mij 1,5 km... wel jammer dat de programmering altijd zo veilig is. Maar wel leuk om in het gras te liggen als het mooi weer is.
Niet zoals vorig jaar dus. Verregend zooitje (quote)

0
geplaatst: 5 maart 2007, 22:12 uur
Arno schreef:

Mijn rit:
Mechelen - Den Bosch, heen en terug: € 26
En ik geniet géén enkele korting, jij als student wél zou ik hopen??
0
geplaatst: 5 maart 2007, 22:13 uur
bonothecat schreef:
(quote)
Ik heb géén wagen... ben zelf voor zowat alles op mijn voetjes, fiets, openbaar vervoer of goodwill van anderen aangewezen..
0
geplaatst: 5 maart 2007, 22:17 uur
De discussie over een optreden/ festival met optreden werd al eens gevoerd: conclusie was toen dat dat niet zo'n goed idee is... je gaat namelijk nooit voor iedereen goed kunnen doen.
Een meeting genre den bosch: nl. gezellige samenzijn, kletsen, eventueel platenwinkel bezoek, pilsje drinken, gezellig eten..
Dat zie ik eigenlijk veel meer zitten....
Optredens doe ik sowieso al genoeg
Morgen naar Thunder !
Enne.. de locaties: nu worden hier weer nieuwe genoemd:
Ik doe in pricipe aan alles mee wat voor mij haalbaar is in afstand, agendamatig en prijs
Maar, laat ons het misschien voorlopig op de eerstvolgende locaties houden, Utrecht & Venlo, en daar data voor beginnen af te spreken?.??
Enfin.. da's mijn ideetje he!
Een meeting genre den bosch: nl. gezellige samenzijn, kletsen, eventueel platenwinkel bezoek, pilsje drinken, gezellig eten..
Dat zie ik eigenlijk veel meer zitten....
Optredens doe ik sowieso al genoeg

Morgen naar Thunder !
Enne.. de locaties: nu worden hier weer nieuwe genoemd:
Ik doe in pricipe aan alles mee wat voor mij haalbaar is in afstand, agendamatig en prijs

Maar, laat ons het misschien voorlopig op de eerstvolgende locaties houden, Utrecht & Venlo, en daar data voor beginnen af te spreken?.??
Enfin.. da's mijn ideetje he!
* denotes required fields.