MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Sietse
ik pas

Welke maat wil je passen?

Hey, André, LEUK joh!
Ja, 't lijkt me wel wat zo'n shirt...

oh ja als je nog een t-shirt van een terziele gegaan fanclubje nodig mocht hebben: we hebben er nog massa's ;-(

Dat ziet er inderdaad leuk uit, André! Lijkt me wel een leuk idee, alhoewel ik zelf niet echt creatief aangelegd ben.

@ c-moon: zou je eens een beschrijving of afbeelding van zo'n t-shirt willen geven? Ik ben namelijk benieuwd en misschien geïnteresseerd .

Sheplays

(afbeelding)

Uhhhhh

Sgt. Revolver schreef:
@ c-moon: zou je eens een beschrijving of afbeelding van zo'n t-shirt willen geven? Ik ben namelijk benieuwd en misschien geïnteresseerd .

Dat kan je - zo lang de site nog online is (vermoedelijk tot ergens begin april - bekijken op www.sparkle.be:

http://www.sparkle.be/shop.htm

Bedankt, c-moon.

Sheplays
c-moon schreef:

Haha !!!

(afbeelding)

ebisch
haha

Sheplays schreef:
(quote)

(afbeelding)

Oei ...

Erh.. hm... erh.. LOL !!!

Sietse
mijn god...

ik behoef geen shirt met foto...vorige meeting was het duidelijk dat ik zonder al goed genoeg wordt herkend

Ik maak wel alleen een bordje en zet keihard Otis Redding op Dan weet iedereen me wel te vinden

Reijersen schreef:
Ik maak wel alleen een bordje en zet keihard Otis Redding op Dan weet iedereen me wel te vinden

Ik zie en hoor het al voor me:

"Sitting on the doooock of the ba-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-y-yyyyy" !!!!

c-moon schreef:
(quote)

Ik zie en hoor het al voor me:

"Sitting on the doooock of the ba-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-y-yyyyy" !!!!

Juist, erg herkenbaar toch

Reijersen schreef:
(quote)

Juist, erg herkenbaar toch

Van mij mag je hoor, ik kom gewoon gezellig meezingen dan

c-moon schreef:
(quote)

Van mij mag je hoor, ik kom gewoon gezellig meezingen dan

We hebben hier een deal.

Reijersen schreef:
(quote)

We hebben hier een deal.

Ok. Daar hou ik je aan (en jij mij voor mijn part!)
'k zal alvast oefenen

c-moon schreef:
(quote)

Ok. Daar hou ik je aan (en jij mij voor mijn part!)
'k zal alvast oefenen

Ik zal m alvast op mn mobiel (met van die speakers enzo) zetten.

Sheplays
Sheplays schreef:
(quote)

(afbeelding)

(afbeelding)

het plaatje was weg uit mijn eerdere post, vandaar

sq
bonothecat schreef:
Het eerste ontwerp van musicmeter merchandise

** ahum **

Maat t blijft een goed idee natuurlijk

Mijn oprechte excuses aan sq. Bij deze wil rectificeren dat bonothecat het eerste ontwerp had voor merchandise...de eer is geheel aan sq

sq schreef:
Potdorie, dan heb ik ook al wat! Ik heb wel pech met het ´prikken der dagen´. Misschien kom ik alleen ´s middags.

14 april kan ik ook niet....

Zet in je agenda:

Meeting
datum: 14 april 2007
plaats: Utrecht
tijd: 12:00

Voor de niet kenners sta ik om 11.50 met een bordje MUSICMETER op CS Utrecht. Bij het grote blauwe tijdenbord (niet te missen). En met soulmuziek aan. (ter herkenning).

Omayyad
Ik begrijp eigenlijk niet waarom je niet gewoon in Stairway To Heaven afspreekt. Dat is echt niet zo moeilijk te vinden en bovendien kan je daar gerust op iedereen wachten...

Aangezien ik die dag verhinderd ben, mag je dit als een goedbedoelde tip beschouwen...

De meeste mensen komen toch op Utrecht CS aan, dus is het wel zo handig om daar af te spreken.

Mensen, laat wel tijdig weten of de place to be nu: Utrecht CS dan wel de Stairway wordt

Ik zie anders dat liedjes-zingen met Reijersen wel zitten ;-D

sq
Ik heb nog iets in de aanbieding. Per ongeluk dubbel gekocht de CD ´Homework´ van Daft Punk. Ik wilde m graag weggeven aan iemand die m graag wil hebben. Is er iemand die op de meeting komt die m wil hebben? Dan neem ik m mee de 14e.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:02 uur

geplaatst: vandaag om 00:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.