MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Sietse
mexicaans ook....

pasta is voor mij iig geen goede optie...zo lang ik niet de uitslag heb van onderzoek bij de internist eet ik geen pasta.

sq
Ze hebben ook pizza´s. Hele goedkope.

Sietse
pasta....maar ze hebben vast wel iets anders dan pasta's

handsome_devil
Italiaan klinkt goe vind ik

Klinkt zeker goed .

Desnoods halen we het beste broodje van Utreg.

Jongens/meisjes, ... een pizzeria is ook goed genoeg voor mij hoor.. zolang het maar geen FastFood à la MacDonalds of ander Quick of BugerKings zijn ben ik al blij, want dat krijg k écht niet door mijn bourgondische Vlaamse verwende strot

En tijd om heel uitgebreid te gaan dineren, te ver van het station heb ik niet naar het 'halen van de laatste connectie' toe... maar desnoods ga ik heen net voor het dinner .. ook geen punt hoor...

Ik lees het wel...
Maar ITALIAAN klinkt mijns inziens alvast goed à
Maar net zoals Reijersen - behalve dan bovengenoemde FastFood lust ik ei zo na alles....

Sheplays
c-moon schreef:
Jongens/meisjes, ... een pizzeria is ook goed genoeg voor mij hoor.. zolang het maar geen FastFood à la MacDonalds of ander Quick of BugerKings zijn ben ik al blij, want dat krijg k écht niet door mijn bourgondische Vlaamse verwende strot

Hulde c-moon!
Ook wij Amsterdammers hebben 'n dergelijke strot! Weg met die rotzooi!

Sheplays schreef:
(quote)

Hulde c-moon!
Ook wij Amsterdammers hebben 'n dergelijke strot! Weg met die rotzooi!

Geen reservering dus, en maar ad-hoc beslissen wat en waar we gaan eten?

sq
** heeft telefoonnummer opgeslagen van La Grotta **

La grotta is goed, en goedkoop. Gewoon een degelijke italiaan.

Een aanrader is trouwens Broadway, aan de gracht. Steak-restaurant, met hele goede spare-ribs. Wel reserveren, maar het is niet extreeem duur, wel lekker.

edit. Ik weet alleen niet of ze doen aan vegetarisch. Misschien selderie-ribs, ofzo?

Eerder spare-selderie dan, denk ik.

Zodus....
MusicMeterMeeting:

datum: 14 april 2007 (nu zaterdag!)
plaats: Utrecht
tijd: 12:00

Komen:

zaterdag 14 april:
- c-moon
- bonothecat (op tijd naar Amsterdam wegens VDGG)
- Sietse
- El Ninjo
- Sgt. Revolver
- Vince Vega
- DutchViking
- Reijersen
- KoenR
- Pellie
- sq (alleen middag)
- Jazper (denkt ie)
- Lukas
- Paalhaas (vrij kleine tot vrij grote kans)
- de heer KampF wellicht
- titan
- dannygrob
- Nosh (tochwelondervoorbehoud)
- handsome devil
- Ziel (misschien)

Update c-moon:
Uiteindelijk dient met mij GEEN rekening gehouden te worden ivm avondeten, aangezien mijn agenda nog een tikkeltje overvoller geworden is en ik die zaterdagavond nog op een vergaderingkje verwacht wordt: ik neem dus rond 18 uur of ten laatste 19 uur de trein, zodat ik in Mechelen kan zijn om 21 of 22 uur.
Maar ik kom nog steeds hoor

Roll on saturday !

titan (crew)
Dus we verzamelen niet bij het centraal station?

Ik heb 's avonds ook al wat dus ik vertrek aan het eind van de middag. Voor mij hoef je dus ook geen rekening te houden met eten.

C-Moon, nog steeds een lift nodig vanaf Antwerpen CS?

titan schreef:
Dus we verzamelen niet bij het centraal station?

Erh.. mij ook goed.. heb de loactie en uur ge-copy-pasted uit een der recentste post waar nog sprake van locatie en uur was

Voor mij is verzamelen aan het station ook goed hoor..
Afhankelijk van mijn connectie kan ik in Utrecht CS aankomen om:

11.52
11:56

Ik heb dan respectievelijk 2.46 en 3 overstappen of 2.50 en 2 overstappen reistijd in de benen

El Ninjo schreef:
Ik heb 's avonds ook al wat dus ik vertrek aan het eind van de middag. Voor mij hoef je dus ook geen rekening te houden met eten.

C-Moon, nog steeds een lift nodig vanaf Antwerpen CS?

Wel, dat zou natuurlijk wel makkelijk zijn.. maar dan moeten we wel even goed afspreken. Ik pm je

Sietse
mij zien jullie wellicht gewoon verschijnen in Stairway to Heaven aangezien het niet helemaal duidelijk is hoe dat de trein het gaat doen qua tijden.

Ik moet helaas afzeggen ivm werk.

Paalhaas schreef:
Ik moet helaas afzeggen ivm werk.

He? ?

Wat jammer nou !!!!

Ik weet het. Ga bovendien nog even de gifbeker leegdrinken in het PSV-stadion. Duimen jullie mee?

Voor de mensen die niet weten waar de Stairway is staat ik op het station, onder het grote blauwe aanwijsbord in de stationshal.

Voor iedereen die wel weet waar de Stairway is, zien we daar wel.

Reijersen schreef:
Voor de mensen die niet weten waar de Stairway is staat ik op het station, onder het grote blauwe aanwijsbord in de stationshal.

Voor iedereen die wel weet waar de Stairway is, zien we daar wel.

Ik rijd ondertussen met El Ninjo mee naar Utrecht, dus passeer niet via het staion, mijn serenade van "sitting on the dock of the bay" aan reijersen zal dus - if ever - pas plaatsvinden in the stairway

c-moon schreef:
(quote)

Ik rijd ondertussen met El Ninjo mee naar Utrecht, dus passeer niet via het staion, mijn serenade van "sitting on the dock of the bay" aan reijersen zal dus - if ever - pas plaatsvinden in the stairway

Okidoki.

Reijersen schreef:
(quote)

Okidoki.

OEI !!!
Nu moet ik......

c-moon schreef:
(quote)

We passeren wel via het station want ik was van plan te parkeren op het Transferium en vandaar gaan we met de sneltram naar het CS.

El Ninjo schreef:
(quote)

We passeren wel via het station want ik was van plan te parkeren op het Transferium en vandaar gaan we met de sneltram naar het CS.

Dat is een goed plan El Ninjo.

Ik wens iedereen straks veel plezier in Utreg;
had er graag bij willen zijn, maar ik ben helaas nog steeds de enige hier met een E rijbewijs, en er moet een pension-paard met eigenaresse naar een cursus,

Heb 11 jaar met plezier in Utrecht gewoond, en zo vaak kom ik er ook niet meer; en een stad met zulke mooie terrasjes en het mooie weer; misschien mag ik een eigenwijze tip geven:

verzamel in Stairway, en ga daarna zo snel mogelijk naar het Wed; lekker op het terras een pint pakken, dit nadat je eerst met z'n allen Da Capo hebt leeggekocht .
In ieder geval veel plezier !!

Gast
geplaatst: vandaag om 07:52 uur

geplaatst: vandaag om 07:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.