MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Oh, dit klinkt eigenlijk best verdomd goed, en met Utrecht als locatie heb ik geen excuus. Misschien kom ik even buurten!

sq
Amersfoort, ja dan kan je nog op de fiets zelfs

ik moet helaas toch passen voor deze meeting.

Waar en hoe laat gaan we in Utrecht afspreken?

EVANSHEWSON
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar een méér uitgesproken programma, kom op, sq, vuur maar af!

sq
Ik wilde beginnen in de Stairway to Heaven (zelfde plek als bij de eerdere Utrecht-meeting, adres Mariaplaats 11-12) om 13.00. Voor degenen die met de trein komen, of die niet willen zoeken naar de Stairway wil ik voorstellen dat we verzamelen tussen 12.00 en half één op het meetingpoint op het Utrecht Centraal station. Dat meetingpoint dient zich vanzelf aan: vóór het grote bord waarop de vertrektijden staan, staan eigenlijk alle mensen te wachten. Zodra we met een paar zijn zal er een groepje ontstaan. Dat werkt heus, en degenen die het niet vertrouwen moeten me maar vragen om iets speciaals aan te trekken. Ikzelf zal er ruim op tijd zijn.

We lopen dan gezamenlijk naar de Stairway voor een koffie of bier.
Vanaf de Stairway stel ik ´vrije tijd´ voor tot 5 uur of zo. In die vrije tijd wil ik mensen begeleiden naar Da Capo, de Grammofoonwinkel, Plato of Boudisque. Mensen die niet willen shoppen kunnen eventueel daar blijven want het lijkt me dan een goed idee om weer bij de Stairway terug te komen en vanuit daar naar de streekbus te lopen die ons naar Bunnik brengt.
Nemen jullie graag strippenkaart mee? Ik zal anders wel zorgen voor een noodvoorraadje.

In Yumbo (adres: Rumpsterweg 13) wil ik dan eten laten bezorgen. NB: er is geen snackbar in de buurt! Ik zal vragen of de chinees wil bezorgen als we met genoeg zijn (ik heb nog niet echt een goed idee hoe druk het wordt); anders wordt het toch pizza. Voor degenen die het niks vinden met pizza kan ik regelen dat er iets ´makkelijk in de pan´aanwezig is ter plekke om dan zelf te maken (er is een keukentje met volwaardig fornuis, pannen enzo, echter geen magnetron). Stuur maar pm als ik daar iets voor kan regelen of doen.

Dan houdt het programma op, en begint eigenlijk wat mij het leukste lijkt: om de beurt wat muziekjes maken, kletsen, luisteren en een beetje drinken wellicht. Tot 24 uur is er geen probleem om weer terug te komen in Utrecht; ik heb hierboven al wat tijden opgenoemd. Voor wie wat preciezer wil weten, een aansluiting wil, een slaapadvies wenst of mijn telefoonnummer: stuur mij pm.

Ik ben niet een bar enthousiast organisator, en het is ook vrij zinloos de culturele trip naar Mechelen te willen overtreffen op dat punt, en daarom vast maar meteen: ik kan nog iets vergeten zijn! Meld het, en ik reageer subiet. Graag zelfs.
Zelf hoop ik dat het een beetje gaat zoals de vorige keer in Utrecht; daar was eigenlijk ook niet echt een programma en toch was het bijzonder gezellig! En ik verwacht dus veel van het extra onderdeel: het voor en onder elkaar muziek voorspelen. Had ik verder al verteld dat het bier er erg goedkoop is?

Ik heb zelf niets geregeld voor de popquiz. Stel me daar ook niet al te veel bij voor. Maar als ik iemand die zich daarvoor opwerpt kan faciliteren: laat maar weten. Ik denk dat het raden van de muziekjes die opgezet gaan worden op zich ook al heel wat denkwerk zal vergen.

Kwart over 12 op station utrecht lijkt me top.. hebben we ook wat speling (neem ik aan )

Sietse
ik loop gewoon naar de Stairway to Heaven...zal daar zo rond 13:00 wel eens binnen lopen.

Is dit nu de "eindlijst": ?

Ja ik kom op de meeting 5-1-2008
(middag Utrecht - avond Bunnik).
- sq
- mevrouw sq
- Sietse
- Scientist
- EvansHewson
- c-moon
- titan (ovb verhuizing)
- Jazper
- shinybeast + shinybeauty (ovb)
- reijersen (tbc)
- HammerHead
- Lukas

Ja, ik wil dan wel een halfuur muziek maken in Yumbo
- sq
- Sietse (live-set en ´van Sietse´s laptop´)
- c-moon (´Belpopwave´ verrassingspakket.)
- titan (van alles wat)
- EVANSHEWSON (eventueel en zo ja dan Patricks jukebox´ greatest)
- Jazper (eventueel)
- shinybeast
- reijersen (tbc en eventueel funk mee, of soul - sq zegt: doe maar! is ter plekke nl nauwelijks aanwezig)
- HammerHead (zie Evans, Jazper en Reijersen: kan dan wel het één en ander in het hardere segment meenemen mocht dit niet aanwezig zijn)
- Lukas (waarom niet )

Ideeen over het eten:
- sq: gewoon iets laten bezorgen (pizza of chinees)
- Scientist: idem
- c-moon: pizza's lijkt me wel wat !
- titan (pizza of chinees, allebei best)
- reijersen (tbc)
- HammerHead (liever Chinees, ik eet al veel te veel pizza's)

Wie heeft interesse in een popquiz?

- Lukas (leuk!)

Vanaf 12.00 in de Stairway.. dat lijkt me wel wat...
Ik zal samen reizen met mijn Landgenoot en medestander Neil Young & Jan De Wilde liefhebber ... EVANSHEWSON
(waarvoor dank, Patrick!!)

sq
Shinybeast had nog afgezegd, dus die kan van het lijstje. Nosh staat er nog niet op.

En misschien komen er nog mensen bij, nu 5 januari wat overzichtelijker dichtbij is?

Het lijkt inderdaad wat minder druk te worden dan de vorige utrecht meeting en ik denk dat het dan ook niet genoeg is voor een catering Chinees, dus dat wordt pizza. Maar een kleiner gezelschap geeft wel weer wat meer mobiliteit in de stad!

EVANSHEWSON
Hoe zit het met de ROUTEBESCHRIJVING, of heb ik dat gemist en moet ik enkele bladzijden terug gaan in dit topic, euh ??

Graag een beetje uitleg dus over hoe we best rijden, komende van het zuiden, in ons geval...

Met eeuwige dank!

sq

(afbeelding)

Voor een idee waar Yumbo is: zie het kruisje op de kaart (klikbaar voor vergroting). Ik ben dus van plan om vanuit Utrecht met de bus te gaan. Met de auto naar Yumbo is de afslag A12 Bunnik een logische, maar hoe je met de auto bij Utrecht Centraal komt daar heb ik geen idee van. Er zijn diverse parkeergarages bij het station, maar hoe je daar komt?

sq
Beste Utrecht/Bunnikgangers: ik rijd geen auto.

Kan iemand anders vertellen hoe je met de auto vanuit het zuiden (Lokeren dus in zijn geval) naar Utrecht centraal rijdt?

Voor de route naar Bunnik zal ik in elk geval nog een kaart meenemen.

titan (crew)
Ik moet helaas afzeggen voor zaterdag i.v.m. de reeds aangekondigde verhuizing.

sq
Jammer Titan, aangepaste lijst:

5 januari
- va 12 uur middag Utrecht
- va 6 uur avond Bunnik).

Aanwezig:
- sq
- mevrouw sq
- Sietse
- Scientist
- EvansHewson
- c-moon
- Jazper
- reijersen (tbc)
- HammerHead
- Lukas
- Nosh (?)

- sq
- EVANSHEWSON (eventueel en zo ja dan Patricks jukebox´ greatest)
- Jazper (eventueel)
- reijersen (tbc en eventueel funk mee, of soul - sq zegt: doe maar! is ter plekke nl nauwelijks aanwezig)
- HammerHead (één en ander in het hardere segment - sq zegt: aanwezig is mn 70´s hardrock, maar van het moderne is alleen het allerbekendste er - Rammstein, Soulfly, Tool, Paradise Lost, SOAD )
- Lukas (waarom niet )

Eten: Domino Pizza. Ander eten moet eventueel gehaald worden.

Het is geen massa.. Maar gezellig wordt het vast en zeker !!!!
Ben daar nogal gerust in!!!

Kijk er al naar uit !!!

Moet me bij deze helaas afmelden Heb iets anders zaterdag dat toch nog even wat belangrijker voor me is.
Excuses, en natuurlijk heel veel plezier.

Ik kan helaas ook niet, stond nog niet op de lijst maarja toch jammer..

Sietse
aangezien ik momenteel me echt ziek voel hou ik jullie op de hoogte...zal vrijdag middag laten weten hoe en wat...maar denk dat na wat goede slaap dat het goed komt.

Sietse schreef:
ik loop gewoon naar de Stairway to Heaven...zal daar zo rond 13:00 wel eens binnen lopen.

Ik heb dus geen idee waar die zit, dus enige vorm van begeleidings-eskader zou mij geen windeieren leggen.

In tegenstelling tot alle afmelders denk ik dat ik zaterdag wel even langskom. Heb toch maar 1 tentamen de week daarna.

Koenr schreef:
In tegenstelling tot alle afmelders denk ik dat ik zaterdag wel even langskom. Heb toch maar 1 tentamen de week daarna.

Ik ook.. fijn in de trein leren, en tijdens Orphax natuurlijk

EVANSHEWSON
De afwezigen zullen ongelijk hebben, zoals zo vaak...

Ik kijk er al naar uit. Ik ben vandaag al wat vroeg wakker, zoals je merkt... ik moet pas as. maandag beginnen werken, maar vandaag rij ik met een collega-vrachtwagenchauffeur mee, een vriend die met containervervoer rijdt, om eens te zien of hoe het in dat bedrijf er aan toe gaat.
Het vroeg opstaan heb ik dikke twee weken niet meer moeten doen, wegens bouwverlof... toch een leuke sector, waar ik in chauffeer.
Het wordt berekoud vandaag!

Voor alle Meetingers : C U Saturday!

aan sq: ik zal dat half uurtje wel kunnen draaien, zeker, gezien dat de bende niet zo uitgebreid zal zijn ?
Joost Den Draaier, alias

Patrick

(Eens een pseudo genomen hang je daar voor eeuwig en drie dagen aan vast; EvansHewson!)

sq
Jammer van degenen die niet kunnen, aangepaste lijst:

5 januari
- va 12 uur, 12.30u uiterlijk Utrecht CS ( +/- 13.00u Stairway)
- va 6 uur avond Bunnik (vervoer heen en weer per bus gezamenlijk of eigen gelegenheid).

Aanwezig:
- sq
- mevrouw sq
- Sietse (nog even afwachten, ziekte)
- Scientist
- EvansHewson
- c-moon
- Jazper
- HammerHead
- Lukas
- Nosh
- KoenR

- sq
- EVANSHEWSON (Patricks jukebox´ greatest)
- Jazper (eventueel)
- HammerHead (één en ander in het hardere segment)
- Lukas (waarom niet )

Eten: Domino Pizza. Ander eten moet eventueel gehaald worden.

sq
Locatie Stairway

(afbeelding)

Even klikken voor vergroting, en je ziet dat de Stairway vlakbij t station ligt. Uitgang streekbusstation Stationsplein (daar zullen we ook de bus naar Bunnik pakken) en als je dan de stad in loopt is de Stairway zo´n beetje het eerste dat je tegenkomt.

Voor latere aansluiters nogmaals het STARTPUNT:

Voor degenen die met de trein komen, of die niet willen zoeken naar de Stairway verzamelen we tussen 12.00 en half één op het meetingpoint op het Utrecht Centraal station. Dat meetingpoint dient zich vanzelf aan: vóór het grote bord waarop de vertrektijden staan, staan eigenlijk alle mensen te wachten.

Mensen die mijn telefoonnummer willen: stuur maar PM

Zo, net EVANS HEWSON (Patrick) aka Joost den Draaier aan de lijn gehad.... we vertrekken vanuit Mechelen rond 10.00

ik denk dat we best rechtreeks naar de Stairway komen aangezien we met de wagen naar Utrecht komen....
We zullen dat wel vinden denk ik, ik herinner het me misschien nog wel van vorige keer, en anders, vind ik het ook wel

Patrick beloofde me onderweg géén André Hazes te draaien (oef!) )

Vraag aan SQ:
in Bunnink: er staan toch "twee" CD-spelers? Dan kan ik de tracks mooi in mekaar laten overvloeien

Can't wait till saturday !!!!! YEAAAARH !

sq
Ja natuurlijk! 2 cd spelers met variabele snelheid en bediening vanaf mengpaneel. Ook één platenspeler.

Inmiddels heb ik ook de bevestiging van een mogelijkheid tot computeraansluiting, eventueel vanaf podium (Sietse).

Ik heb er ook al helemaal zin in . Ik ga vandaag nog even de buslijn checken (ik ga zelf zelden met de bus). Misschien nog een CD´tje kopen onderweg.

sq schreef:
Ja natuurlijk! 2 cd spelers met variabele snelheid en bediening vanaf mengpaneel. Ook één platenspeler.

Inmiddels heb ik ook de bevestiging van eenmogelijkheid tot computeraansluiting, eventueel vanaf Podium (Sietse).

het komt dus allemaal dubbel en dik in orde

Roll On Saturday !

EVANSHEWSON
Groetjes allemaal, I can hardly wait 'til Saturday!

Wat c-moon niet weet is dat ie heel de heenweg Frans Bouwer voor de kiezen krijgt, hahahaha, die gaat daar afgeleefd en kapot toekomen, dat kan ik jullie verzekeren!

En voor de terugreis had ik aan Céline Dion gedacht in een mix met Bon Jovi, héééééérlijk!

Waarom niet de wereldberoemde vlaamse artiest; Helmut Lotti.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:34 uur

geplaatst: vandaag om 05:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.