menu

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Ik kom ook wel... weet niet hoe laat mijn trein aankomt ofzo... maar zorg wel dat ik er zo rond 1 uur ben

dat fietsgedoe valt bij ons op zondag, mooi. In dat geval kom ik ook wel.

- herman
- Rhythm & Poetry (misschien)
- sq (zonder voorbehoud )
- Bertus (ovb)
- Omsk (zeer wel mogelijk)
- Kronos (als alles meezit)
- Sietse (misschien)
- Lukas (denk ik)
- titan
- Jazper (met aan waarschijnlijkheid grenzende zekerheid)
- Tangmaster (staat in de agenda)
- Lennonlover
- Pastichio Rocker
- Sgt. Revolver (zie titan)
- Musician (hopelijk alsnog)
- Scientist
- Toon1 (misschien)
- Gaucho (OVB)
- DrieOog

Grote kans dat ik eerder die middag ff bij de wok tegenover de stairways een hapje scoor, of maak ik het dan te ingewikkeld wat betreft verzamelen? Wil ook wel weer teruglopen hoor hehe.

Ik ben om 13:02 op Utrecht CS; eventueel kunnen we nog een mini-pre-meeting onder het vertrektijdenbord houden om 13:05 om daarna groepsgewijs naar de Stairway te lopen. Is overigens wel makkelijk te vinden (route).

Helaas rijden de rechtstreekse treinen tussen Leiden en Utrecht weer eens niet dit weekend, via Schiphol is het beste alternatief. Misschien handig voor anderen die normalitair op hetzelfde traject reizen.

Ik ben rond twintig voor één al op Utrecht CS (ik ben gebonden aan treintijden vanuit het hoge Noorden ) Ik zal rond 13.05 uur onder het vertrektijdenbord staan. Oant moarn en tot morgen!

Ik ga er morgen niet zijn.

sq
Ik ga zometeen nog naar een feest en dat kon wel eens laat worden. Maar 13.00 morgen gaan we zeker halen.

Oh, ik had me ingeschreven zie ik, voor mijn periodieke muziekluwe periode die doorgaans zo in april-mei bij mij aanbreekt. Maar ik kom denk ik wel even eigenlijk, zeker als het slecht weer is en kijken in Amsterdam bij de Giro geen alternatief is.

lambf
Heel wellicht misschien waarschijnlijk niet maar er zou een mogelijk kunnen aandienen dat ik zou kunnen komen.

Geweldige zin

Ik ga zo eens een dutje doen zodat ik fris rond 13u in de Stairway zal zijn, of hopelijk ervoor op het terras Ik geloof dat er nog wel wat bekende lui komen? Ik ben alleen niet zo goed in het onthouden van gezichten, dus spreek me vooral aan als je me denkt te herkennen...

Ik ga de deur uit. Tot straks.

Ik ook. eerst ff brunchen in utrecht!

Ik word net wakker en hoopte na een schoonheidsslaapje me wat beter te voelen dan gisteren, maar ben alleen maar nog beroerder Ik blijf toch maar in bed liggen, denk ik... Jammer dat ik deze meeting moet laten schieten, vorig jaar was het een groot succes! Aan iedereen die gaat vandaag: veel plezier en hopelijk tot een volgende keer!

Van harte beterschap, Bertus. Hopelijk ben je snel de oude. Daarvoor het volgende recept. Draai vandaag alleen maar cd's die je vijf sterren hebt gegeven dan komt het vast goed.

Met vriendelijke groet,

Dr. Gerards Dream

Zie het nu pas. Verdomme! Ik zal er dus niet zijn. mijn excuses voor het (zeer) laattijdig afzeggen. Mijn excuses aan de organisatoren.

lambf
Toch niet

Vraag me nu toch wel af of er meer dan 10 man op zijn komen dagen...

@GD: Dank voor de tip, dokter - de cocktail van sinaasappelsap en goede muziek werkt heel aardig

sq
GrafGantz schreef:
Vraag me nu toch wel af of er meer dan 10 man op zijn komen dagen...

Wel, dat is net niet gelukt. Uiteindelijk waren we met..

ThirdEyedCitizen
herman
sq
Lukas
titan
Jazper
Tangmaster
Sgt. Revolver
Scientist

We startten met een ruime tijd van bijkletsen in de Stairway. Zo maar spontaan hadden we zowaar zelfs even een spelletje ´raad de MuMe-user´ ("is het een 70s liefhebber?"). Daarna natuurlijk een serieuze kruistocht door een vrij koud, maar nog steeds erg druk Utrecht. Achtereenvolgens de Boudisque, Plato, de Grammophoonwinkel en Da Capo aangedaan; de laatste tot sluitingstijd. Hoewel ik toch best vaak in Utrecht kom was de route soms pas helemaal duidelijk na kort overleg. Plato én Boudisque zijn namelijk beide kort geleden verhuisd. Da Capo lag trouwens ook op een andere plaats dan ik dacht, maar die verhuizing was al weer van veel langer geleden.
Na afscheid van Tangmaster en Scientist hebben we nog gegeten bij Il Pozzo op de Oude Gracht.

Op een enkel drankje bij het eten na is er alleen maar fris en koffie/chocomel gedronken, en werd het dus een vrij alcoholarme meeting. Dat kwam voor mij wel goed uit (zie hierboven). Mede daardoor op een keurig tijdstip weer thuis! Ook wel weer eens goed.

Het was een gezellige meeting.

Volgende keer in Zwolle, geloof ik?

Zwolle of all places. Da's een end noordwaarts voor de meesten hier...

We zijn nog niet noordelijker geweest dan Utrecht...

Wel zuidelijker (Breda, Leiden, Rotterdam, Mechelen).

Al wel een keer een Zwolse poging ondernomen en toen bleven er op het laatst 2 over. Dus ik vrees met grote vreze...
Blijkbaar toch te ver en afgelegen voor het gros van de MuMe-ers.

Kom eens gezellig langs in Losser

Lente in Twente dus.

sq
Als er ooit een meeting komt in Losser zal ik erbij zijn

Father McKenzie
Jammer dat ik er niet bij kon zijn (badmintontornooi, we werden derde!) maar ik doe mijn best voor een volgende Meeting. Vààk erg gezellig, I still remember Bunnik of all Places!

Ik zie dat ik toch weer wat gemist heb, maar je kunt niet overal tegelijk naartoe, natuurlijk!

Goed te horen dat het een mooie meeting was maar ik ben toch blij dat ik in bed ben blijven liggen - ik lig er nog steeds, ondanks alle goede adviezen van dokter Gerard...

Hebben jullie nog wat meegekregen van de festiviteiten rond de Giro? Die heb ik nou ook allemaal gemist

Het was een gezellige meeting. Leuk om users (weer) eens in het echt te zien. Ik was uiteindelijk om twintig voor twaalf thuis en dat viel mij nog enigszins mee.

Zo, en nu ga ik weer eens aan het werk en straks zal ik een paar van mijn nieuwe aanwinsten beluisteren.

sq schreef:
Als er ooit een meeting komt in Losser zal ik erbij zijn

Ik ook!

Gast
geplaatst: vandaag om 02:50 uur

geplaatst: vandaag om 02:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.