MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Misterfool
Stijn kwam niet en van lambf weten we het nog niet zeker, voor de rest klopt het.

Misterfool schreef:
Stijn kwam niet

Dat is waar ook, heb hem al van de lijst afgehaald.

Als je het eerder wilt kan dat ook wat mij betreft, hoe veel vroeger had je in gedachten?

Misterfool
tja, de scientist kan er pas om 2 uur zijn. dus veel vroeger kan volgens mij niet.

Maak er bij mij maar een 'misschien' van.

ik denk dat we het maar op half 3 moeten houden (:
er zijn vast al mensen wat eerder, dus echt alleen ben je niet als je trein wat eerder aankomt (:

Redelijke kans dat ik morgen ook even gedag kom zeggen

tof (:

Iedere keer als ik jou naam lees, denk ik dat er ' wilde gans' staat

Helaas ben ik al veel eerder op Utrecht Centraal (luilakken!), dus zie ik jullie niet. In ieder geval veel plezier aan iedereen

Misschien kom je marbil en mij wel tegen! Dan moet je maar zwaaien (:

Ik vraag me toch echt af hoe iedereen elkaar gaat herkennen xD

Slowchat verwijderd.

En dat herkennen, dat is iets wat wel goedkomt, denk ik.

Ik ben vrij makkelijk te herkennen aan mijn blunt, fles whisky, ghettoblaster, nazikapsel of Dior Homme-, Common Projects-, Maison Martin Margiela- en Stephan Schneider-kleertjes.

lambf
w00t w00t edris. dikke swag

wordt gezellig dan

Mariel en ik zitten in de trein :'D

Casartelli (moderator)
Veel plezier vanmiddag. Bij een volgende gelegenheid in een weekend zal ik er ook eens over denken.

Niensel schreef:
Mariel en ik zitten in de trein :'D

Vanuit Apeldoorn? Ik stap nu op Hengelo in... en Ben er om 10 over 2.

Hoe zit het met de misschien-mensen? We wachten niet dus pm me als je er toch bent maar ons mist.

Ik mis je Jelle

Ik jou ook!

Voor de meeters: ik heb thee gezet. Ook zijn er wafels.

Aaaaah, was die komen brengen ):

Maar schatjes, ik vond het leuk (:

Wie waren er allemaal, wat hebben jullie zoal gedaan?

DjFrankie (moderator)
Ja foto's

Nog leuke platen/cd's kunnen scoren?

Ik zit nu in de trein terug, gezellig eerst plaatjes gekeken/gekocht bij plato/da capo (zie 'wat heb je als laatst gekocht?').. Vervolgens bij de Stairway gezellig wat gedronken met uitgebreide discussies, zowel muzikaal als niet-muzikaal.. Daarna nog wat gegeten bij de patatboer waarna Misterfool en Niensel en Marielsel het voor gezien hielden.. en vervolgens nog iets van 1,5 uur met lambf, rock-rick en Protonos op een terrasje gezeten, en nu dus gezellig weer onderweg naar Enschede... volgende keer hopelijk dichterbij .. Ik weet niet hoe goed de paar fotos die geprobeerd zijn te maken geslaagd zijn, maar ik ben benieuwd... de line-up staat dus in deze post ook wel vermeld... waarbij het jammer is dat de misschien-mensen afhaakten... maar desondanks erg gezellig!

aaaah, ik ben een tas kwijt, met daarin een shirt en een cd, een van jullie die misschien weet waar die is?

Nee helaas, niet ergens onder tafel in de stairway?

Ik heb gebeld, maar ze nemen niet op, dus ik heb een mail gestuurd.
Maar volgens mij heb ik mn tassen daar geteld.
):

Gast
geplaatst: vandaag om 12:25 uur

geplaatst: vandaag om 12:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.