De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
Misterfool
geplaatst: 28 juli 2011, 01:19 uur
Stijn kwam niet en van lambf weten we het nog niet zeker, voor de rest klopt het.
0
geplaatst: 28 juli 2011, 01:22 uur
Misterfool schreef:
Stijn kwam niet
Stijn kwam niet
Dat is waar ook, heb hem al van de lijst afgehaald.
0
geplaatst: 28 juli 2011, 15:45 uur
Als je het eerder wilt kan dat ook wat mij betreft, hoe veel vroeger had je in gedachten?
0
Misterfool
geplaatst: 28 juli 2011, 16:17 uur
tja, de scientist kan er pas om 2 uur zijn. dus veel vroeger kan volgens mij niet.
0
geplaatst: 28 juli 2011, 16:29 uur
ik denk dat we het maar op half 3 moeten houden (:
er zijn vast al mensen wat eerder, dus echt alleen ben je niet als je trein wat eerder aankomt (:
er zijn vast al mensen wat eerder, dus echt alleen ben je niet als je trein wat eerder aankomt (:
0
geplaatst: 28 juli 2011, 17:13 uur
tof (:
Iedere keer als ik jou naam lees, denk ik dat er ' wilde gans' staat
Iedere keer als ik jou naam lees, denk ik dat er ' wilde gans' staat
0
geplaatst: 28 juli 2011, 17:14 uur
Helaas ben ik al veel eerder op Utrecht Centraal (luilakken!), dus zie ik jullie niet. In ieder geval veel plezier aan iedereen 

0
geplaatst: 28 juli 2011, 17:16 uur
Misschien kom je marbil en mij wel tegen! Dan moet je maar zwaaien (:
0
geplaatst: 28 juli 2011, 17:53 uur
Slowchat verwijderd.
En dat herkennen, dat is iets wat wel goedkomt, denk ik.
En dat herkennen, dat is iets wat wel goedkomt, denk ik.
0
geplaatst: 28 juli 2011, 17:59 uur
Ik ben vrij makkelijk te herkennen aan mijn blunt, fles whisky, ghettoblaster, nazikapsel of Dior Homme-, Common Projects-, Maison Martin Margiela- en Stephan Schneider-kleertjes.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 29 juli 2011, 10:34 uur
Veel plezier vanmiddag. Bij een volgende gelegenheid in een weekend zal ik er ook eens over denken.
0
geplaatst: 29 juli 2011, 12:34 uur
Niensel schreef:
Mariel en ik zitten in de trein :'D
Mariel en ik zitten in de trein :'D
Vanuit Apeldoorn? Ik stap nu op Hengelo in... en Ben er om 10 over 2.
0
geplaatst: 29 juli 2011, 14:36 uur
Hoe zit het met de misschien-mensen? We wachten niet dus pm me als je er toch bent maar ons mist.
0
geplaatst: 29 juli 2011, 19:30 uur
Aaaaah, was die komen brengen ):
Maar schatjes, ik vond het leuk (:
Maar schatjes, ik vond het leuk (:
0
geplaatst: 29 juli 2011, 21:10 uur
Ik zit nu in de trein terug, gezellig eerst plaatjes gekeken/gekocht bij plato/da capo (zie 'wat heb je als laatst gekocht?').. Vervolgens bij de Stairway gezellig wat gedronken met uitgebreide discussies, zowel muzikaal als niet-muzikaal.. Daarna nog wat gegeten bij de patatboer waarna Misterfool en Niensel en Marielsel het voor gezien hielden.. en vervolgens nog iets van 1,5 uur met lambf, rock-rick en Protonos op een terrasje gezeten, en nu dus gezellig weer onderweg naar Enschede... volgende keer hopelijk dichterbij
.. Ik weet niet hoe goed de paar fotos die geprobeerd zijn te maken geslaagd zijn, maar ik ben benieuwd... de line-up staat dus in deze post ook wel vermeld... waarbij het jammer is dat de misschien-mensen afhaakten... maar desondanks erg gezellig!
.. Ik weet niet hoe goed de paar fotos die geprobeerd zijn te maken geslaagd zijn, maar ik ben benieuwd... de line-up staat dus in deze post ook wel vermeld... waarbij het jammer is dat de misschien-mensen afhaakten... maar desondanks erg gezellig!
0
geplaatst: 29 juli 2011, 21:30 uur
aaaah, ik ben een tas kwijt, met daarin een shirt en een cd, een van jullie die misschien weet waar die is?
0
geplaatst: 29 juli 2011, 21:45 uur
Ik heb gebeld, maar ze nemen niet op, dus ik heb een mail gestuurd.
Maar volgens mij heb ik mn tassen daar geteld.
):
Maar volgens mij heb ik mn tassen daar geteld.
):
* denotes required fields.