MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
GrafGantz schreef:
Nog een voorkeur?
Ik wil ook daten in die trein.

Cygnus schreef:
(quote)

Nou, ik hoop nog op een wonderbaarlijke wederopstanding... Aan de andere kant is het vooruitzicht om jou en een internetlegende als GrafGantz te ontmoeten ook mooi

Maar als ik kom, moeten we op zoek naar een kroeg waar Maredsous 10° getapt wordt!
Je komt gewoon, desnoods op krukken

Paap_Floyd schreef:
(quote)
Je komt gewoon, desnoods op krukken

Als ik op krukken loop, heb ik zaterdag zeker geen wedstrijd en ben ik er dus bij.

Vanaf hoe laat is deze meeting? Lijkt me namelijk leuk zo'n meeting. Maar ik moet 's middags wel voetballen en dan weet ik niet of ik tijd heb.

titan (crew)
Ik ben er wel bij:

Zeker:
- DjFrankie
- Protonos
- wibro
- Stephan73
- Rizz
- Sir Spamalot
- Svendra
- Misterfool
- Tangmaster
- Ferre
- Niensel
- Paap
- Guitarwally
- Graf
- niels94
- maanvaarder

Nog niet zeker:
- Slowgaze
- Sietse

Ik had me al afgemeld, dus heb mijn naam even verwijderd.

Snoeperd schreef:
Vanaf hoe laat is deze meeting? Lijkt me namelijk leuk zo'n meeting. Maar ik moet 's middags wel voetballen en dan weet ik niet of ik tijd heb.

13:00 bij het station te Nijmegen, als ik me niet vergis. Waarschijnlijk kom ik gewoon. Je kunt me herkennen aan m'n bordje met 'Eefje, hier sta ik'.

Ja, hoe herkennen we elkaar? Op zich natuurlijk opvallend, een grote groep voor de FRS, maar met name in het begin lijkt dat me nog vrij lastig

En het lijkt me handig om een centraal telefoonnummer af te spreken. Ikzelf zal gewoon fietsen en dus op tijd zijn, maar stel iemand komt vast te zitten in de trein, dan kan die dat ons laten weten en dan kunnen we met diegene afspreken als hij is aangekomen, weet je wel.

Mij herken je aan mijn hoofd.

Het zal niet al te moeilijk zijn lijkt me, maar ik heb ook al heel wat MuMe'ers in levende lijve gezien.

Op facebook is trouwens een event aangemaakt voor de meeting. Dat maakt de herkenning wellicht wat makkelijker.

MusicMeter Meeting Nijmegen (NL) | Facebook

Stijn_Slayer
Heel MuMe weet toch hoe Maarten eruit ziet?

Ik ben er definitief niet. Moet voor de 17e nog 1000 woorden op papier zetten en ik heb niet zo'n zin om m'n vrijdagavond ervoor op te offeren (heb dan wellicht een concert). Heb de 14e 's avonds een verjaardag, dus ik moet wel aan de bak die middag.

Jammer, leek me wel de leukste groep tot nu toe.

Ja, dat wel

Inderdaad. Als Maarten gewoon het eerst om 12:30 komt kan iedereen bij hem gaan staan.

Sir Spamalot (crew)
Het komt wel los, bij mijn eerste meeting, de lustrum in Breda, had ik dezelfde schrik maar je komt wel goed terecht. Verwacht tijdstip van aankomst van de twee West-Vlamingen: 12u30 - 12u45, wij vertrekken rond 10u00 in Oostende. Thank God or the One Down Below dat het mooi weer wordt!

Cygnus schreef:
Inderdaad. Als Maarten gewoon het eerst om 12:30 komt kan iedereen bij hem gaan staan.
Ja, en dan niet komen, zodat er 16 man vertwijfeld en ongemakkelijk de hele dag voor de FRS staan te hangen.

niels94 schreef:
Ja, hoe herkennen we elkaar? Op zich natuurlijk opvallend, een grote groep voor de FRS, maar met name in het begin lijkt dat me nog vrij lastig

Er komen er sowieso al 6 die ik ken van eerdere meetings dus het herkennen zal niet zoveel problemen geven lijkt me. En zoveel groepjes zullen er daar trouwens niet staan op dat station.

Ach en sommige mensen wil ik ook misschien wel niet herkennen T-shirt met avatar geen ideetje?

Paap_Floyd schreef:
(quote)
Ik wil ook daten in die trein.

Trein in Utrecht vertrekt om 11:53 uur van spoor 14. Aankomst in Nijmegen: 12:49 uur.

Dat je het maar weet.

Paap_Floyd schreef:
Ach en sommige mensen wil ik ook misschien wel niet herkennen T-shirt met avatar geen ideetje?

Naambordjes met echte naam + MuMe naam

niels94 schreef:
(quote)

Naambordjes met echte naam + MuMe naam
+ top 10 zeker, + alle gegeven antwoorden van de VvvD van het afgelopen jaar..

Maar ik heb nu even geen top 10 (zie 'verschuivingen/veranderingen topic')

sq print toch altijd alle toptienen uit?

DjFrankie (moderator)
Lukas schreef:

die was er vorig jaar bij.

Ik ken er ook verschillende en voor de FRS is the place to be.
Komt goed, alleen vorig jaar waren enkele niet op komen dagen dus een centraal telefoon nummer is misschien wel handig.

Lukas schreef:

Vorig jaar in Nijmegen volgens mij niet hoor. Maar toen had ie z'n iPad bij zich om het op te zoeken...

DjFrankie schreef:
Komt goed, alleen vorig jaar waren enkele niet op komen dagen dus een centraal telefoon nummer is misschien wel handig.

Heeft er iemand het telefoonnummer van de FRS-vestiging op Nijmegen Centraal?

DjFrankie (moderator)
Stationsplein 6-B
Nijmegen
024 3237138

DjFrankie (moderator)

Sir Spamalot (crew)
Pro memorie vermeld ik nog even de adressen waar we vorig jaar zijn geweest:
Het Vinylarchief (11-18u)
Lange Hezelstraat 68 te 6511 CL Nijmegen (024/322.50.90)
De Waaghals (10-18u)
Achter de Hoofdwacht 7 te 6511 VW Nijmegen (024/322.39.22)
Kroesse (9-17u)
Molenstraat 126 te Nijmegen (024/322.13.46)

Voor Ferre vermeld ik nog even het adres van Boekhandel De Slegte:
Molenstraat 54 te 6511 HG Nijmegen (024/323.82.93)

Wim is onze reisleider, dus we gaan deze winkels zeker niet voorbij lopen .

Adres van mijn parking van vorig jaar zit al in de gps: Eerste Oude Heselaan (Q Park). Weliswaar kunnen Ferre en mezelven niet zo lang blijven, om 18u30 dienen we te vertrekken.

Misschien een hele domme vraag, maar zijn er bij het Vinylarchief alleen LP's te koop? Ben er nog nooit geweest.

Ja, deze neger moet ook nog even naar de Slegte, ga jij even mee, Ferre? Overigens zal ik dan ook samen met diezelfde jongeman en Sir Spamalot richting station vertrekken, omdat ik een beetje op tijd thuis wil zijn. Jullie gaan met de trein, toch? Het is niet dat de rest me niet gezellig lijkt hoor.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:22 uur

geplaatst: vandaag om 05:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.