De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 22 januari 2013, 19:12 uur
Paap_Floyd schreef:
Zoiets lijkt me prima. Treinen er nog mensen over Utrecht Centraal? Micha?
Benieuwd of-ie z'n 'Je herkent me aan m'n witte roos'-grap weer gaat maken
Zoiets lijkt me prima. Treinen er nog mensen over Utrecht Centraal? Micha?
Benieuwd of-ie z'n 'Je herkent me aan m'n witte roos'-grap weer gaat maken
Ja, over Utrecht, net als Thierry.
0
geplaatst: 22 januari 2013, 20:43 uur
madmadder schreef:
Misschien...
Daarom had ik ook 'misschien' achter mijn naam gezet.
(quote)
Misschien...
Daarom had ik ook 'misschien' achter mijn naam gezet.
Maar je weet het dus nog steeds niet?
0
geplaatst: 23 januari 2013, 01:25 uur
Neen
Denk dat ik donderdag of vrijdag wel zeker weet of ik kom of niet. 
Geheimzinnig allemaal hè?
Denk dat ik donderdag of vrijdag wel zeker weet of ik kom of niet. 
Geheimzinnig allemaal hè?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 23 januari 2013, 11:54 uur
tangmaster schreef:
Perfect, welke coupe?
Perfect, welke coupe?
Achterste coupé bovenin.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 23 januari 2013, 12:01 uur
Zodat we de witte roos wat minder goed zien?
0
geplaatst: 23 januari 2013, 13:24 uur
Ik kan ook niet. Volgende meeting ben ik wel weer van de partij.
0
geplaatst: 24 januari 2013, 21:05 uur
Het spijt me, ik moet ook afhaken. Overlijden binnen de naastekennissenkring, en zaterdag is de uitvaart. Daar wil ik bij zijn.
0
geplaatst: 24 januari 2013, 21:07 uur
Ik ben nog steeds van plan om te komen. Ik kom met de auto, weet iemand een goedkope parkeerplek dicht bij het station of ontmoetingsplaats?
0
tangmaster
geplaatst: 24 januari 2013, 21:22 uur
Casartelli schreef:
Neem ik wat slagroom mee, of toch maar een ijsje.
0
geplaatst: 24 januari 2013, 21:59 uur
Casartelli schreef:
Check.
Met de trein die om 11.23 langs Utrecht C komt en om 12.17 in Nijmegen aankomt?
Check.
Met de trein die om 11.23 langs Utrecht C komt en om 12.17 in Nijmegen aankomt?
Er is ook een eerdere trein die om 11:08 in Utreg vertrekt en om 12:02 aankomt. En aangezien we geloof ik nu om 12:00 uur afspreken lijkt me dat wat logischer. Of is er nog altijd geen consensus wat betreft de starttijd?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 25 januari 2013, 07:54 uur
korenbloem schreef:
Ik ben nog steeds van plan om te komen. Ik kom met de auto, weet iemand een goedkope parkeerplek dicht bij het station of ontmoetingsplaats?
Pm maar even naar Deric Raven die kwam ook altijd met de auto. Of Wibro die is de gids.
0
geplaatst: 25 januari 2013, 08:15 uur
Het beste is te parkeren bij;
Parkeergarage Keizer Karel Nijmegen
Deze parkeergarage ligt namelijk tegenover het station.
Parkeergarage Keizer Karel Nijmegen
Deze parkeergarage ligt namelijk tegenover het station.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 25 januari 2013, 09:15 uur
GrafGantz schreef:
Er is ook een eerdere trein die om 11:08 in Utreg vertrekt en om 12:02 aankomt. En aangezien we geloof ik nu om 12:00 uur afspreken lijkt me dat wat logischer. Of is er nog altijd geen consensus wat betreft de starttijd?
Klopt, ik had - egocentrisch als altijd - de trein uitgezocht die vanaf Amsterdam-West de beste aansluiting gaf... en vind die eerlijk gezegd al vroeg zat.
Als nu een andere verbinding voor een grote meerderheid veel beter past, wil ik me daar best aan aanpassen, maar tot nu toe heb ik alleen één voorstel gezien en daar een trein bij gezocht die een beetje in de buurt kwam.

0
geplaatst: 25 januari 2013, 09:58 uur
Nou ja, mijn planning is in elk geval om die trein van 11:08 te nemen, als het goed is zitten Thierry en Jasper daar ook in. Het staat verder iedereen vrij om al dan niet aan te haken. Zo niet zien we elkaar sowieso in Nimwegen.
0
titan (crew)
geplaatst: 25 januari 2013, 10:56 uur
Laten we gewoon 12:00 aanhouden.
Ik kom ook met de auto. Achter het station (aan het einde van de Koninginnelaan) kun je gratis parkeren.
korenbloem schreef:
Ik kom ook met de auto. Achter het station (aan het einde van de Koninginnelaan) kun je gratis parkeren.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 25 januari 2013, 11:06 uur
Krijg nou wat... kennelijk is de dienstregeling morgen aangepast en is mijn station ineens rechtstreeks met Nijmegen verbonden morgen, met de trein die om 12:02 aankomt.
Goed, dan zit ik dus ook in die trein... en voor de geïnteresseerde in principe nog steeds bovenin de achterste coupé.
Goed, dan zit ik dus ook in die trein... en voor de geïnteresseerde in principe nog steeds bovenin de achterste coupé.
0
geplaatst: 25 januari 2013, 11:19 uur
Ok, staat genoteerd. Heb Jasper en Thierry net een berichtje gestuurd met dezelfde info.
0
geplaatst: 25 januari 2013, 11:22 uur
titan schreef:
(quote)
Heb je hier een adres of route beschrijving van?
0
titan (crew)
geplaatst: 25 januari 2013, 12:15 uur
korenbloem schreef:
Heb je hier een adres of routebeschrijving van?
Heb je hier een adres of routebeschrijving van?
Gewoon Koninginnelaan intypen in je Tomtom?
0
tangmaster
geplaatst: 25 januari 2013, 15:16 uur
Casartelli schreef:
Krijg nou wat... kennelijk is de dienstregeling morgen aangepast en is mijn station ineens rechtstreeks met Nijmegen verbonden morgen, met de trein die om 12:02 aankomt.
Hoelaat is dat ding dan in Utrecht?
0
geplaatst: 25 januari 2013, 15:34 uur
11:08 zie ik hierboven ergens
En de NS Reisplannert geeft ook antwoord 
En de NS Reisplannert geeft ook antwoord 
0
geplaatst: 25 januari 2013, 15:37 uur
Wat doen jullie zoal op die meetings, gewoon de platenwinkels afgaan? Het lijkt mij ook wel leuk om een keertje te komen, als er ook wat jongere users komen 

* denotes required fields.