MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Paap_Floyd schreef:
Zoiets lijkt me prima. Treinen er nog mensen over Utrecht Centraal? Micha?

Benieuwd of-ie z'n 'Je herkent me aan m'n witte roos'-grap weer gaat maken

Ja, over Utrecht, net als Thierry.

madmadder schreef:
(quote)

Misschien...

Daarom had ik ook 'misschien' achter mijn naam gezet.

Maar je weet het dus nog steeds niet?

Neen Denk dat ik donderdag of vrijdag wel zeker weet of ik kom of niet.

Geheimzinnig allemaal hè?

Ja nou, ik sta stijf van de stress.

En niet alleen van de stress.

Ik zit morgen bij Ophrah, dan hoor je meer.

Casartelli (moderator)
tangmaster schreef:
Perfect, welke coupe?

Achterste coupé bovenin.

Hier een coupe soleil. Met extra nootjes.

Casartelli (moderator)
Zodat we de witte roos wat minder goed zien?

Het is zeker: ik kan niet

Ik kan ook niet. Volgende meeting ben ik wel weer van de partij.

Het spijt me, ik moet ook afhaken. Overlijden binnen de naastekennissenkring, en zaterdag is de uitvaart. Daar wil ik bij zijn.

Ik ben nog steeds van plan om te komen. Ik kom met de auto, weet iemand een goedkope parkeerplek dicht bij het station of ontmoetingsplaats?

tangmaster
Casartelli schreef:
Zodat we de witte roos wat minder goed zien?

Neem ik wat slagroom mee, of toch maar een ijsje.

Casartelli schreef:
Check.
Met de trein die om 11.23 langs Utrecht C komt en om 12.17 in Nijmegen aankomt?

Er is ook een eerdere trein die om 11:08 in Utreg vertrekt en om 12:02 aankomt. En aangezien we geloof ik nu om 12:00 uur afspreken lijkt me dat wat logischer. Of is er nog altijd geen consensus wat betreft de starttijd?

DjFrankie (moderator)
korenbloem schreef:
Ik ben nog steeds van plan om te komen. Ik kom met de auto, weet iemand een goedkope parkeerplek dicht bij het station of ontmoetingsplaats?

Pm maar even naar Deric Raven die kwam ook altijd met de auto. Of Wibro die is de gids.

Het beste is te parkeren bij;
Parkeergarage Keizer Karel Nijmegen
Deze parkeergarage ligt namelijk tegenover het station.

Casartelli (moderator)
GrafGantz schreef:
Er is ook een eerdere trein die om 11:08 in Utreg vertrekt en om 12:02 aankomt. En aangezien we geloof ik nu om 12:00 uur afspreken lijkt me dat wat logischer. Of is er nog altijd geen consensus wat betreft de starttijd?

Klopt, ik had - egocentrisch als altijd - de trein uitgezocht die vanaf Amsterdam-West de beste aansluiting gaf... en vind die eerlijk gezegd al vroeg zat.

Als nu een andere verbinding voor een grote meerderheid veel beter past, wil ik me daar best aan aanpassen, maar tot nu toe heb ik alleen één voorstel gezien en daar een trein bij gezocht die een beetje in de buurt kwam.

Nou ja, mijn planning is in elk geval om die trein van 11:08 te nemen, als het goed is zitten Thierry en Jasper daar ook in. Het staat verder iedereen vrij om al dan niet aan te haken. Zo niet zien we elkaar sowieso in Nimwegen.

titan (crew)
Laten we gewoon 12:00 aanhouden.

korenbloem schreef:

Ik kom ook met de auto. Achter het station (aan het einde van de Koninginnelaan) kun je gratis parkeren.

Casartelli (moderator)
Krijg nou wat... kennelijk is de dienstregeling morgen aangepast en is mijn station ineens rechtstreeks met Nijmegen verbonden morgen, met de trein die om 12:02 aankomt.

Goed, dan zit ik dus ook in die trein... en voor de geïnteresseerde in principe nog steeds bovenin de achterste coupé.

Ok, staat genoteerd. Heb Jasper en Thierry net een berichtje gestuurd met dezelfde info.

titan schreef:
Laten we gewoon 12:00 aanhouden.

(quote)

Ik kom ook met de auto. Achter het station (aan het einde van de Koninginnelaan) kun je gratis parkeren.

Heb je hier een adres of route beschrijving van?

Google maps?

titan (crew)
korenbloem schreef:
Heb je hier een adres of routebeschrijving van?

Gewoon Koninginnelaan intypen in je Tomtom?

tangmaster
Casartelli schreef:
Krijg nou wat... kennelijk is de dienstregeling morgen aangepast en is mijn station ineens rechtstreeks met Nijmegen verbonden morgen, met de trein die om 12:02 aankomt.

Goed, dan zit ik dus ook in die trein... en voor de geïnteresseerde in principe nog steeds bovenin de achterste coupé.

Hoelaat is dat ding dan in Utrecht?

11:08 zie ik hierboven ergens En de NS Reisplannert geeft ook antwoord

Wat doen jullie zoal op die meetings, gewoon de platenwinkels afgaan? Het lijkt mij ook wel leuk om een keertje te komen, als er ook wat jongere users komen

Platenzaken en cafés. Meer niet eigenlijk

Oke, klinkt goed Dan houd ik dit topic in de gaten.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:53 uur

geplaatst: vandaag om 10:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.