De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 15 maart 2014, 11:42 uur
...omdat Nijmegen en Rotterdam allebei 14 stemmen hadden en nu ben ik boos. 
edit: sorry, ik snap je antwoord niet zo goed... wat probeer je precies te zeggen? (ik doe nu echt mijn best om niet passief-agressief en neerbuigend over te komen, maar het lukt niet zo goed, vrees ik)

edit: sorry, ik snap je antwoord niet zo goed... wat probeer je precies te zeggen? (ik doe nu echt mijn best om niet passief-agressief en neerbuigend over te komen, maar het lukt niet zo goed, vrees ik)
0
geplaatst: 15 maart 2014, 11:53 uur
Ik dacht dat je boos bent dat ik dit keer geen zin heb om naar Nijmegen af te reizen, vooral omdat van de laatste 4 meetings er 3 in Nijmegen waren. Waar jij dus geen enkele keer bij aanwezig was, terwijl je het nu doet voorkomen alsof je zo heel graag een meeting in Nijmegen wilt hebben.
En doe eens niet zo neerbuigend joh.
En doe eens niet zo neerbuigend joh.
0
geplaatst: 15 maart 2014, 12:11 uur
WILDE_FRANS schreef:
...omdat Nijmegen en Rotterdam allebei 14 stemmen hadden
Nijmegen had er maar 13, omdat Bardt1980 zichzelf heeft gekloond....omdat Nijmegen en Rotterdam allebei 14 stemmen hadden
0
geplaatst: 15 maart 2014, 12:25 uur
Ik moet het even uitzoeken, ik verwacht dat de 2 data in mei voor mij de beste opties zijn.
0
geplaatst: 15 maart 2014, 12:26 uur
Mijn excuses daarvoor dan!
En graf:
Zoiets vermoedde ik wel, maar het verband tussen in Nijmegen aanwezig willen zijn en daar niet eerder op een meeting geweest zijn, ontgaat me nog steeds, maar ik vermoed wel ongeveer te weten waarom je het zegt en daar heb ik dit op te zeggen: ik heb voor het eerst ooit genoeg interesse, tijd en middelen (tovermiddeltjes !!) om op een meeting in Nijmegen aanwezig te kunnen zijn, en ik denk niet dat mijn innige, innige verlangen door eerdere afwezigheid minder relevant, echt, nuttig of intens is.
En graf:
Zoiets vermoedde ik wel, maar het verband tussen in Nijmegen aanwezig willen zijn en daar niet eerder op een meeting geweest zijn, ontgaat me nog steeds, maar ik vermoed wel ongeveer te weten waarom je het zegt en daar heb ik dit op te zeggen: ik heb voor het eerst ooit genoeg interesse, tijd en middelen (tovermiddeltjes !!) om op een meeting in Nijmegen aanwezig te kunnen zijn, en ik denk niet dat mijn innige, innige verlangen door eerdere afwezigheid minder relevant, echt, nuttig of intens is.
0
geplaatst: 15 maart 2014, 12:36 uur
Als je in het echt meer een vrolijke dan een wilde frans bent ben je ook in Rotterdam van harte welkom hoor. Je moet trouwens niet te diep nadenken bij de dingen die ik hier zeg, dat doe ik zelf ook niet...
0
geplaatst: 15 maart 2014, 12:56 uur
Dat is erg fijn, ik zou ook graag gaan, maar dat lukt helaas niet, want daarvoor ben ik veel te boos. Nijdig zelfs. Misschien kom ik ook wel om de sfeer te verzieken.
0
geplaatst: 15 maart 2014, 12:58 uur
Fijn, ik heb er nu al zin in. Ik hoop dat je ook in HOOFDLETTERS praat trouwens, dat lijkt me erg imposant 

0
geplaatst: 15 maart 2014, 13:02 uur
Als Frans dan even de data doorgeeft wanneer hij kan dan pas ik me daar op aan want dat spektakel wil natuurlijk niet missen.
0
geplaatst: 15 maart 2014, 13:07 uur
Of gewoon een datum prikken voor een WILDE_FRANS MEETING, gezellig bij hem thuis. Met THEE en KOEKJES.
0
geplaatst: 15 maart 2014, 14:05 uur
IK WIL OOK EEN MEETING IN NIJMEGEN, JONGONS. IK GA ALLEEN NAAR ROTTERDAM VOOR DIE NIEUWE TENTOONSTELLING IN HET BOIJMANS WANT IK BEN EEN KUNSTSNOB. LEER ER MEE LEVEN OF ZO.
0
geplaatst: 15 maart 2014, 15:10 uur
Slowgaze schreef:
IK GA ALLEEN NAAR ROTTERDAM VOOR DIE NIEUWE TENTOONSTELLING IN HET BOIJMANS WANT IK BEN EEN KUNSTSNOB. LEER ER MEE LEVEN OF ZO.
IK GA ALLEEN NAAR ROTTERDAM VOOR DIE NIEUWE TENTOONSTELLING IN HET BOIJMANS WANT IK BEN EEN KUNSTSNOB. LEER ER MEE LEVEN OF ZO.
WELKE NIEUWE TENTOONSTELLING?
0
geplaatst: 15 maart 2014, 15:18 uur
De nieuwe tentoon heeft ons veel te veel miljarden euro's gekost! Eens of oneens?
0
geplaatst: 15 maart 2014, 15:30 uur
DIT, NIGGA. MET ALLEMAAL GOUDEN EIEREN WAAR IK VAN GA HUILEN OMDAT IK SMAAK HEB EN JULLIE NIET: Kalender - Museum Boijmans Van Beuningen
0
geplaatst: 15 maart 2014, 18:30 uur
deric raven schreef:
Iemand interesse voor een meeting in Nijmegen?
Als er een meeting in Nijmegen wordt gehouden kom ik ook gewoon. Ik woon er ten slotte. Maar eerst naar Rotterdam om het nieuwe Centraal Station te aanschouwen.

0
geplaatst: 15 maart 2014, 19:53 uur
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 16 maart 2014, 01:33 uur
deric raven schreef:
Kunnen er toch ook 2 organiseren 1 in
Rotterdam en 1 in Njimegen?
0
geplaatst: 16 maart 2014, 13:01 uur
Ik zou graag komen naar een meeting. Maar zaterdagen in april of mei zijn voor mij wat lastig omdat ik dan meestal moet tennissen. Maar mocht ik desondanks kunnen op de uiteindelijk uitgekozen datum, dan kom ik! Hoor.
0
geplaatst: 17 maart 2014, 09:14 uur
Musicmeeting Rotterdam!
29 maart
- Casartelli
- wibro
5 april
- Svendra
- titan
12 april
- Casartelli
- wibro
- Graf
- titan
19 april
- Svendra
- brajoapau
3 mei
- Casartelli
- wibro
- Graf
- titan
- brajoapau
- Papartis
- Brunniepoo
17 mei
- Papartis
- Svendra
- titan
- Casartelli o.v.
- brajoapau
- Graf
- Brunniepoo
12 en 19 april zou ik overdag vermoedelijk ook wel kunnen
29 maart
- Casartelli
- wibro
5 april
- Svendra
- titan
12 april
- Casartelli
- wibro
- Graf
- titan
19 april
- Svendra
- brajoapau
3 mei
- Casartelli
- wibro
- Graf
- titan
- brajoapau
- Papartis
- Brunniepoo
17 mei
- Papartis
- Svendra
- titan
- Casartelli o.v.
- brajoapau
- Graf
- Brunniepoo
12 en 19 april zou ik overdag vermoedelijk ook wel kunnen
0
geplaatst: 17 maart 2014, 09:18 uur
Op al die meetings in Nijmegen stikte het van de randstedelingen, en nu is er een meeting in Rotterdam en is dat opeens te ver en moet er ook nog eentje in Nijmegen gehouden worden. Ongezellig hoor.
0
geplaatst: 17 maart 2014, 17:55 uur
Niet zeuren. Deze provinciaal komt ook wel gewoon naar Roffa als ze kan hoor. Maar Nijmegen moet ook!
* denotes required fields.