De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2014, 09:18 uur
Ik heb even de afvallers uit de laatste geposte deelnemerslijst verwijderd en dit is nu de score voor a.s. zaterdag:
- Svendra
- titan
- Graf
- Brunniepoo
- Dwejkk_
- maanvaarder
- tangmaster
- Rizz
- Vince vega (misschien)
- aERodynamIC (misschien)
Tevens vind ik dat Lukas ook moet komen, en wellicht heeft Sir Spamalot niets beters te doen komende zaterdag?
- Svendra
- titan
- Graf
- Brunniepoo
- Dwejkk_
- maanvaarder
- tangmaster
- Rizz
- Vince vega (misschien)
Tevens vind ik dat Lukas ook moet komen, en wellicht heeft Sir Spamalot niets beters te doen komende zaterdag?

0
geplaatst: 14 mei 2014, 10:00 uur
In principe heb ik een meerkampje in de planning dit weekend, maar het zou kunnen dat ik dat afzeg. In dat geval kom ik misschien langs.
0
geplaatst: 14 mei 2014, 11:21 uur
Het weer is goed a.s. zaterdag. Dus, grote kans dat ik ook kom. Bovendien kan ik vrij reizen. Mijn budget zal echter beperkt zijn. Deze week namelijk een nieuwe PC gekocht, want de huidige funktioneert niet meer zoals het moet. Om die reden dat ik nu zo weinig actief ben op MusicMeter.
0
geplaatst: 14 mei 2014, 15:08 uur
- Svendra
- titan
- Graf
- Brunniepoo
- Dwejkk_ (misschien)
- maanvaarder
- tangmaster
- Rizz
- Vince vega (misschien)
Mijn aanwezigheid is jammer genoeg ook niet zeker
. De week daarop een tentamen en twee essay's in te leveren, dus ik kijk even hoe ik er voor sta in het weekend.
- titan
- Graf
- Brunniepoo
- Dwejkk_ (misschien)
- maanvaarder
- tangmaster
- Rizz
- Vince vega (misschien)
Mijn aanwezigheid is jammer genoeg ook niet zeker
. De week daarop een tentamen en twee essay's in te leveren, dus ik kijk even hoe ik er voor sta in het weekend.
0
geplaatst: 14 mei 2014, 15:12 uur
Misschien wordt niet aanwezig.
- Svendra
- titan
- Graf
- Brunniepoo
- Dwejkk_ (misschien)
- maanvaarder
- tangmaster
- Rizz
- Vince vega (misschien)
- Svendra
- titan
- Graf
- Brunniepoo
- Dwejkk_ (misschien)
- maanvaarder
- tangmaster
- Rizz
- Vince vega (misschien)
0
geplaatst: 14 mei 2014, 15:47 uur
update met de laatste berichten van Lukas en wibro:
- Svendra
- titan
- Graf
- Brunniepoo
- Dwejkk_ (misschien)
- maanvaarder
- tangmaster
- Rizz
- Vince vega (misschien)
- Lukas (misschien)
- wibro (misschien)
- Svendra
- titan
- Graf
- Brunniepoo
- Dwejkk_ (misschien)
- maanvaarder
- tangmaster
- Rizz
- Vince vega (misschien)
- Lukas (misschien)
- wibro (misschien)
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 14 mei 2014, 17:24 uur
GrafGantz, Micha, ik ga moeten passen, vrees ik. Ik zou er graag bij zijn, de vorige keer (met Ferre erbij) heb ik me heel goed vermaakt in Rotterdam (en weer te veel gekocht). Nou ja, wat is "te veel"? 

0
geplaatst: 15 mei 2014, 08:01 uur
Door onvoorziene familie-omstandigheden moet ik met pijn in het hart ook verstek laten gaan.
0
geplaatst: 15 mei 2014, 10:55 uur
Ik lees net dat de kampioenswedstijd in Spanje tussen Barcelona en Athletico is verplaatst naar zaterdag 18:00 uur. Benieuwd wie er nu weer afhaakt 

0
geplaatst: 16 mei 2014, 14:39 uur
Mijn hoofd staat na twee matige trainingsweken niet naar een heel weekend meerkampen. Dus ik denk erbij te zijn.
0
titan (crew)
geplaatst: 16 mei 2014, 15:03 uur
Ik kan vanwege privé-omstandigheden ook helaas niet aanwezig zijn 

0
geplaatst: 16 mei 2014, 15:04 uur
Gaat hard zo, dit hebben we nog over als ik me niet vergis:
- Svendra
- Graf
- Brunniepoo
- Dwejkk_ (misschien)
- maanvaarder
- tangmaster
- Rizz
- Lukas
- wibro (misschien)
- Svendra
- Graf
- Brunniepoo
- Dwejkk_ (misschien)
- maanvaarder
- tangmaster
- Rizz
- Lukas
- wibro (misschien)
0
geplaatst: 17 mei 2014, 09:39 uur
Let op: tussen Utrecht en Rotterdam is het treinverkeer gehinderd: actueleberichten | NS
0
geplaatst: 17 mei 2014, 09:45 uur
tangmaster schreef:
Ik ben er.
Ik ben er.
Dat ben je in ieder geval op tijd...
0
geplaatst: 17 mei 2014, 10:16 uur
Waar wordt er precies afgesproken en hoe laat? Ik ben er namelijk nog steeds niet uit of ik nu wel of niet ga. Het is ook altijd wat met die werkzaamheden bij de NS in het week-end.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 17 mei 2014, 10:34 uur
Ik sluit me aan bij de vorige spreker. Er staat in elk geval beter weer op het programma dan op eender welke MuMe meeting die ik wel meegemaakt heb.
0
geplaatst: 17 mei 2014, 10:54 uur
Zal wel iets Rotterdams zijn, laatste meeting hier was een keer begin november en toen was het zowaar terrasjesweer met 17 graden en zon. Voortaan maar elke meeting in Rotterdam houden? 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 17 mei 2014, 13:53 uur
GrafGantz schreef:
Zal wel iets Rotterdams zijn, laatste meeting hier was een keer begin november en toen was het zowaar terrasjesweer met 17 graden en zon. Voortaan maar elke meeting in Rotterdam houden?
Nijmegen trekt meer volk
, en heeft ook hele goeie terassen.
0
geplaatst: 18 mei 2014, 00:00 uur
Leuk dat ik een delegatie van de meeting-deelnemers nog tegenkwam in Rotjeknor. Waar toeval al niet goed voor is 

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 18 mei 2014, 08:09 uur
Als wiskundige zou je toch beter moeten weten...
0
geplaatst: 18 mei 2014, 10:37 uur
0
geplaatst: 18 mei 2014, 10:57 uur
Oeh
, excuus, de 'misschien' was jammer genoeg een 'niet' geworden. Had 't even moeten vermelden. Goed om te horen dat het een geslaagde dag was.
, excuus, de 'misschien' was jammer genoeg een 'niet' geworden. Had 't even moeten vermelden. Goed om te horen dat het een geslaagde dag was.* denotes required fields.