De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 21 augustus 2014, 16:58 uur
deric raven schreef:
Helaas alleen voor genodigden, ik zou wel kunnen.
Helaas alleen voor genodigden, ik zou wel kunnen.
Is inderdaad besloten maar ik kan een goed woordje voor je doen en anders vraag je het thetinderstick die het mede-organiseert.
Kan je samen met Bardt1980

Let wel: ik beloof niks, want dit is niet aan mij hoe goed ik de band ook ken.
0
geplaatst: 21 augustus 2014, 16:58 uur
Revere??? Ik dacht dat we naar Chef's Special zouden gaan??

0
geplaatst: 21 augustus 2014, 16:59 uur
Jij misschien 
Dit zeg je ook alleen maar omdat Kathleen, de celliste er niet bij is

0
geplaatst: 21 augustus 2014, 17:02 uur
aERodynamIC schreef:
Jij misschien
Jij misschien

0
geplaatst: 21 augustus 2014, 17:17 uur
Wel even opletten dat mensen het huiskamerconcert van Revere en de meeting niet met elkaar gaan verwarren. Anders kan het nog eens te druk worden in de huiskamer van thethinderstick 

0
geplaatst: 21 augustus 2014, 17:25 uur
Wees gerust, daar verwar ik het zeker niet mee... het enige huiskamerconcert waar ik Revere tegen zou kunnen komen zou in mijn eigen huiskamer moeten zijn, en die kans lijkt me toch vrij klein.
0
geplaatst: 21 augustus 2014, 17:33 uur
The Scientist schreef:
Wees gerust, daar verwar ik het zeker niet mee... het enige huiskamerconcert waar ik Revere tegen zou kunnen komen zou in mijn eigen huiskamer moeten zijn, en die kans lijkt me toch vrij klein.
Hoe fokkin groot is die huiskamer van jou dan wel niet?
0
geplaatst: 21 augustus 2014, 17:54 uur
Haha.. zo kun je er ook nog tegenaan kijken... Mijn punt is meer dat er heel gekke dingen moeten gebeuren willen ze hier terechtkomen.. mijn buren zouden ze moeten programmeren en iemand zou dan de huisnummerbordjes om moeten wisselen oid..
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 21 augustus 2014, 23:07 uur
Nijmegen:
- deric raven
- wibro
- Misterfool
- Bardt1980.
- madmadder
- DjFrankie
- deric raven
- wibro
- Misterfool
- Bardt1980.
- madmadder
- DjFrankie
0
geplaatst: 22 augustus 2014, 15:02 uur
Ja wat houdt zo'n meeting in..??? Misschien ben ik ook wel van de partij, afhankelijk van waar/wanneer/wat..
Ja Revere treedt niet letterlijk op in mijn huiskamer (beetje krap), maar we hebben gelukkig iets kunnen regelen met het Cultuurhuis 10 meter verderop. Daar kunnen aardig wat mensen in. deric raven, Bardt1980 willen jullie hierbij zijn? Laat maar weten, dan kijk ik hoe het verder zit met de belangstelling tot dusver (vrienden, familie en kennissen zijn uitgenodigd maar nog niet iedereen heeft gereageerd) en wellicht zijn er dan nog plekken over.
Ja Revere treedt niet letterlijk op in mijn huiskamer (beetje krap), maar we hebben gelukkig iets kunnen regelen met het Cultuurhuis 10 meter verderop. Daar kunnen aardig wat mensen in. deric raven, Bardt1980 willen jullie hierbij zijn? Laat maar weten, dan kijk ik hoe het verder zit met de belangstelling tot dusver (vrienden, familie en kennissen zijn uitgenodigd maar nog niet iedereen heeft gereageerd) en wellicht zijn er dan nog plekken over.
0
buizen
geplaatst: 22 augustus 2014, 15:16 uur
thetinderstick schreef:
Ja wat houdt zo'n meeting in..??? Misschien ben ik ook wel van de partij, afhankelijk van waar/wanneer/wat..
Precies. Op die vraag heb ik ook nog geen normaal antwoord gekregen, alleen lolbroekerij over zuipen en vechtpartijen. Nou daar moet je niet voor bij buizen zijn..
Zet m'n naam echt niet op een lijst zonder te weten hoe of wat. Wel leuk om eens wat MuMe'ers en MuMelientjes in het echt te zien (en ja, dat is het eigenlijk ongeacht het programma, maar toch, heb nu werkelijk geen idee wat het inhoudt, van eerste pagina's van dit topic wordt je ook niet veel wijzer). Kunnen we bijpraten, haha.
0
geplaatst: 22 augustus 2014, 15:28 uur
Wat houdt zo'n meeting in? Lijkt me niet zo moeilijk te bedenken: beetje kletsen, cd/platenzaken bezoeken, slenteren, hapje eten, beetje of veel drinken....
0
buizen
geplaatst: 22 augustus 2014, 15:34 uur
Zie. Eerst moet je klagen voor je antwoord krijgt
Nou ja, ik kan nog twintig dingen bedenken die zouden kunnen dus de vraag is niet raar, het is moeilijk te raden wat het wordt. Ok, dus platenzaken bezoeken? Met een ploegje de stad in dus. Ok. Nou, volg dit topic wel, het wordt vanzelf vast concreter.
Nou ja, ik kan nog twintig dingen bedenken die zouden kunnen dus de vraag is niet raar, het is moeilijk te raden wat het wordt. Ok, dus platenzaken bezoeken? Met een ploegje de stad in dus. Ok. Nou, volg dit topic wel, het wordt vanzelf vast concreter.
0
geplaatst: 22 augustus 2014, 16:50 uur
Chameleon Day schreef:
Wat houdt zo'n meeting in? Lijkt me niet zo moeilijk te bedenken: beetje kletsen, cd/platenzaken bezoeken, slenteren, hapje eten, beetje of veel drinken....
Jij bent er ook regelmatig bij?
0
geplaatst: 22 augustus 2014, 18:45 uur
Ik zal ook m'n best doen - ben niet zo van de aantallen; in een schizofrene bui is mijn eigen gezelschap me al snel te veel

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 22 augustus 2014, 19:21 uur
thetinderstick schreef:
buizen schreef:
Precies. Op die vraag heb ik ook nog geen normaal antwoord gekregen,..
Precies. Op die vraag heb ik ook nog geen normaal antwoord gekregen,..
Ik ben 2 keer in Nijmegen geweest bij een meeting onder guiding van wibro
Start rond 13.00 met een pintje in een tof cafe, Vervolgens bezoek aan een aantal platenzaken in Nijmegen (vinylarchief, waaghals bv).
Daarna weer cafe met pilsje en gesprekkken met mede-users.
En daarna een hapje eten met de liefhebbers, rond 20.30 - 21.00 weer richting Venray met de trein.
@thetinderstick is dat inderdaad op 11 Oktober, dat Revere concert?
0
geplaatst: 22 augustus 2014, 20:56 uur
Ah, kijk aan, ik zeg:

Chameleon Day schreef:

0
geplaatst: 23 augustus 2014, 00:48 uur
Yep, maar is op uitnodiging.
Hou die dag Kroese maar in de gaten (ssstttt)

0
geplaatst: 23 augustus 2014, 00:54 uur
Nijmegen:
- deric raven
- wibro
- Misterfool
- Bardt1980.
- madmadder
- DjFrankie
- Vleertje (sleept waarschijnlijk sokra mee)
- deric raven
- wibro
- Misterfool
- Bardt1980.
- madmadder
- DjFrankie
- Vleertje (sleept waarschijnlijk sokra mee)
0
geplaatst: 23 augustus 2014, 18:20 uur
In het najaar. Ik dacht op een zaterdag in oktober of november.
0
geplaatst: 23 augustus 2014, 19:01 uur
Slowgaze schreef:
Jongonz, wanneer is Nijmegen?
Jongonz, wanneer is Nijmegen?
En dat voor een Neerlandietzie - fyi: Nijmegen is al sinds de Romeinse tijd!
0
geplaatst: 23 augustus 2014, 19:04 uur
Batavorum welteverstaan, later Novio Magum. Vraag maar aan Moenen met het ene oog

0
Misterfool
geplaatst: 24 augustus 2014, 22:13 uur
Na de spreekwoordelijke hemel bezocht te hebben in de platenzaken, is het altijd een aanrader om de daadwerkelijke hemel te bezoeken; de brouwerij "Het Hemeltje" wel te verstaan. Wat daar getapt wordt,behoort tot het lekkerste bier wat ik tot nu toe geproefd heb. 

0
geplaatst: 24 augustus 2014, 22:43 uur
Doe mij dan maar gewoon Café Jos als het op lekker bier aankomt 

* denotes required fields.